Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser

Guest
Seau. gaat volgende massa alles slopen van vitae omdat wij nog een rekening open hebben staan bij hen. Welke rekening dit is gaan wij echter niet verwoorden, alleen het is wel genoeg aanleiding om een sloopmassa te gaan houden.

PS. ik vraag me af wie er daadwerkelijk zoveel moeite gaat doen om alles na te lezen, op roald na dan :confused:

Het valt opzich best mee. Als je Kaley Cuoco en Mario overslaat is het goed te doen.
 

DeletedUser

Guest
Het mooiste vind ik nog "Dream to be Supreme", oh zo hard tegen kata's, gooit nu zonder één goede reden kata's op de leemgroeve net als al die andere ja-knikkers in Vitae.

Daar kunnen we lekker kort op zijn, daar hou ik van: de acties van nu zijn totaal niet te vergelijken met wat er toen gebeurde met het account.
 

DeletedUser68252

Guest
Wil nog aan luikmans toevoegen dat de spelers die destijds uit Rush is gestapt met die reden al lange rijd inactief is en er reeds nieuwe spelers op zitten.
 
Reactiescore
1.278
Sneu weer met die kata's:(.. rekening vereffenen of niet. Sowieso kan je natuurlijk altijd een rekening vereffenen, bijvoorbeeld voor die keer dat je snachts een aanval kreeg of dat je op het AF beledigd werd. Laag spel met een slecht excuus, spijtig. Had toch wel beter verwacht van Vitae.
Nee, natuurlijk niet:D
 

DeletedUser

Guest
Sneu weer met die kata's:(.. rekening vereffenen of niet. Sowieso kan je natuurlijk altijd een rekening vereffenen, bijvoorbeeld voor die keer dat je snachts een aanval kreeg of dat je op het AF beledigd werd. Laag spel met een slecht excuus, spijtig. Had toch wel beter verwacht van Vitae.
Nee, natuurlijk niet:D

Oh mijn god, het spreekt Nederlands :eek:
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
151
Wacht, de stam die letterlijk een stabber gaat helpen door ervoor te vven beschuldigd een ander van laag spel?

Que?! :confused:
 
Reactiescore
1.278
Wacht, de stam die letterlijk een stabber gaat helpen door ervoor te vven beschuldigd een ander van laag spel?

Que?! :confused:

Jep jullie deden toch ook vv op pathos? De speler van pathos was eraf gekickt dus stab zou daarmee gedaan zijn. Speler van kp is gevlogen dus de stab is daar ook mee gedaan? Of word het nu nog ingewikkelder?:p
 

DeletedUser

Guest
Sneu weer met die kata's:(.. rekening vereffenen of niet. Sowieso kan je natuurlijk altijd een rekening vereffenen, bijvoorbeeld voor die keer dat je snachts een aanval kreeg of dat je op het AF beledigd werd. Laag spel met een slecht excuus, spijtig. Had toch wel beter verwacht van Vitae.
Nee, natuurlijk niet:D

Kingsdorp is toch echt wel een hele goede poster. Het is niet eens een post meer, het is gewoon pure literatuur. Je begint te lezen, en je wilt meer. Je leest en leest en.. afgelopen. Je vliegt door de lange gedetailleerde verhalen heen alsof het Milka aardbeikoekjes zijn. In het begin denk je, 'waar gaat dit over?' En juist die gedachte houdt deze formidabele schrijver goed vast. Sterker nog, aan het eind van zijn spannende verhalen blijf je met meer vragen zitten dan je voor het lezen had. Dit bewerkstelligen is pure klasse.

Vandaar mijn ode aan Kingsdorp:
Ik ben sprakeloos, elke keer weer,
maak notaties in de kanttekening,
hoe moet ik zo schrijven als deze Kingsdorp meneer,
maar een ding is zeker en vast,
ik wil de handtekening,
als een echte sarcast.
 
Reactiescore
1.278
Kingsdorp is toch echt wel een hele goede poster. Het is niet eens een post meer, het is gewoon pure literatuur. Je begint te lezen, en je wilt meer. Je leest en leest en.. afgelopen. Je vliegt door de lange gedetailleerde verhalen heen alsof het Milka aardbeikoekjes zijn. In het begin denk je, 'waar gaat dit over?' En juist die gedachte houdt deze formidabele schrijver goed vast. Sterker nog, aan het eind van zijn spannende verhalen blijf je met meer vragen zitten dan je voor het lezen had. Dit bewerkstelligen is pure klasse.

Vandaar mijn ode aan Kingsdorp:
Ik ben sprakeloos, elke keer weer,
maak notaties in de kanttekening,
hoe moet ik zo schrijven als deze Kingsdorp meneer,
maar een ding is zeker en vast,
ik wil de handtekening,
als een echte sarcast.

Dankjewel Anne doet me veel
 
Reactiescore
3.584
Jep jullie deden toch ook vv op pathos? De speler van pathos was eraf gekickt dus stab zou daarmee gedaan zijn. Speler van kp is gevlogen dus de stab is daar ook mee gedaan? Of word het nu nog ingewikkelder?:p

Jammer dat Dennis vandaag nog Pm's verstuurde op KP, hij niet gekickt is want het ww is niet veranderd en Olaf was ook gewoon betrokken dus hoe dan ook zal de actie verder gezet worden tot de naam KP uit de rangen is verdwenen.
 
Reactiescore
1.278
Jammer dat Dennis vandaag nog Pm's verstuurde op KP, hij niet gekickt is want het ww is niet veranderd en Olaf was ook gewoon betrokken dus hoe dan ook zal de actie verder gezet worden tot de naam KP uit de rangen is verdwenen.

En dan word kingsdorp gekata'd?
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
151
Jep jullie deden toch ook vv op pathos? De speler van pathos was eraf gekickt dus stab zou daarmee gedaan zijn. Speler van kp is gevlogen dus de stab is daar ook mee gedaan? Of word het nu nog ingewikkelder?:p

Wat die speler van pathos deed destijds was echt van een heel andere orde dan wat de spelers van kp hebben gedaan.
Destijds viel die een speler van z'n oude stam die toch al inactief was nogal snel aan nadat hij naar Vitae was gegaan. Waar een hoop mensen over vielen kennelijk.

Kp en jij zitten al maanden dingen tegen je stam te plannen, met zulke dingen erbij als liegen over wie je bent zodat je kunt blijven als je al gekicked bent.

Heel andere koek dus :rolleyes:
 
Bovenaan