Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Je springt van de hak op de tak. Wat moet ik niet kunnen ontkennen?
Alleen je eerste vier zinnen hebben betrekking tot mijn quote namelijk.

De standpunten van Vitae omtrent Kata's zijn kraakhelder, moge dat duidelijk zijn. Het is niet voor niets dat Vitae goede afspraken wil maken omtrent kata's.
Hoe kan je dit eigenlijk een dreigement noemen, er is sprake van een actie-reactie. Wanneer er continue kazernes omlaag gehaald worden, mag je daar heus wel consequenties aan vaststellen en deze op voorhand kenbaar maken. Het is immers niet normaal om een kazerne neer te halen. En daar consequenties aan vast stellen is gewoon een grens trekken.

Dat die grens voor jouw gevoel wel erg vroeg getrokken word doet niets af van het feit dat het gewoon terecht is. Of je moet het normaal vinden om kata's in te stellen op kazernes. Dan vind ik persoonlijk wel dat je die grens heel ver weg gelegd hebt voor jezelf. Op persoonlijke titel kan ik heus zeggen dat ik wel in sta voor een actie-reactie beleid. Waar de reactie van hetzelfde kaliber wordt gedaan als de actie. Het consequent vasthouden aan principes wordt door mensen zoals jou namelijk nogal misbruikt. Niet dat dit mijn voorkeur heeft, laten we het gewoon gezellig houden op deze wereld en afspraken maken over kata's.

Lees de post, klaar als een klontje nietwaar.

Houd op met je actie - reactie. Dus als ik zeg, dat wanneer Vitae gaat katapulteren, ik de hele wereld tegen Vitae op stook en ik er een verschrikkelijke katapultoorlog van maak en ondertussen berts pp voorraad van 70.000 ga gebruiken om zelf weinig schade te krijgen is dat ook een actie-reactie en niet een dreigement? Right. Oke dan is het actie - reactie, dan is een hele domme reactie. Iets waarmee je jezelf keihard in de vingers snijd. Zoals in mijn post te lezen was.

Continu kazernes omlaag gehaald worden? Die kerel heeft 20 clears, en behoort niet eens tot Seau. En nog erger, zijn doelwit hoort helemaal nergens bij? Straks ga je nog beweren dat rimnoobs zonder stam elkaar niet mogen katapulteren. Zie jij die Casper C ook maar op één manier verbonden met Vitae? Niets op vitae profiel, niets op zijn stamprofiel. Niets bij struggle op de pagina, niet bij Casper. En anders maken we een aanpassing op onze principes, want ik vind casper P een stabber :p:rolleyes: Je weet totaal niet waar je het over hebt, heb je uberhaupt gekeken hoe frequent het is gebeurd en om wie het eigenlijk gaat :p

''een actie-reactie beleid. Waar de reactie van hetzelfde kaliber wordt gedaan als de actie''
Jij word niet oud in de huidige maatschappij, hoef er geen voorbeeld aan te geven. Je zegt dus eigenlijk dat ongeacht hoe erg iemand zich gaat verlagen, jij doet doodleuk mee. Weet ik meteen hoe het met jouw principes staat :)

Prima, ik wil wel katapult afspraken. Maar is Vitae bereid om met minder genoegen te nemen, zodat er tenminste wat is? Nee precies, ze eisen dat Seau een strenger, identiek beleid als vitae volgt. Als jullie die afspraak willen, zal het van jullie kant moeten komen.

Seau heeft wel degelijk principes opgesteld met betrekking tot kata gebruik, en deze verwoord naar verscheidene andere partijen. Boerderij, vz en muur, en een max aantal kata's per aanval. Ik zie het Niek nog zo zeggen. ;) Niet de eerste keer dat jij een andere Seau speler hiermee tegenspreekt, en daarmee enigzins het wil laten lijken of Seau zich niet aan enige principes te houden heeft. Een mb is net zo goed een speler die tot Seau behoort.

Een kata aanval is geen enkele uitzondering op onze principes mits er een goede reden voor is om het actie reactie beleid te hanteren, zoals al eerder gezegd was deze er zeker.

Leuk dat jij het voorstel nog voor je kunt halen, dat kan ik ook. Maar is dat goedgekeurt? Hebben vitae en Seau de afspraak rond gekregen? Precies, dat hebben we niet. Jij bestempeld het als principes, terwijl het volgens mij een voorstel was. Daarmee is het starten van een kata oorlog mogelijk.

''er een goede reden voor is'', weer zo één die er heilig van overtuigt is. Jullie principes zijn niet te toetsen. Wat is een goede reden? Een stab in het algemeen, of moet die stab zich bij een geallieerde / neutrale partij bevinden? Als een vijand 100 clusterfucks neemt, is dat een goede reden? Het is niet meetbaar, en daarmee zijn het gewoon flut principes. In feiten kun je elke keer dat het je uit komt gaan katapulteren ;) Als je zegt, wij katapulteren nooit andere gebouwen dan muur/vz/ah, dan pas zou ik jullie principes geloofwaardig stellen en toch wel op gaan kijken tegen Vitae.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Nee, maar mensen waarmee ik slechte ervaringen heb op gebied van stabben of iemand anders de rotzooi laten opruimen en rennen naar de vijand komen er bij mij gewoon niet in. Daar kan ik best principieel "De tyfus" tegen blijven zeggen.

En over wie gaat het dan.
 

DeletedUser68252

Guest
Eens met een aantal betrokken partijen gesproken over de nap tussen Kale Poes, Annabelle om te kijken wat hier nu echt van waar is, en eens op onderzoek uit gegaan. Er is ontkent dat kale poes de vv van bekro gedaan zou hebben en daarmee annabelle aangevallen zou hebben, dit is helaas niet waar en wederom een leugen vanuit kale poes.

De vv logs van bekro
116ed29427d00e827ebfe271ee54b4c2.png


Hieruit is op te maken dat kale Poes gevvt heeft van 17 oktober 2015 19u14 tot 18 oktober 2015 3u13. Plots gaat er de volgende morgen een dorp verloren. K33 git gud kid0047 (386|385) K33 6,283 Annabelle bekro2 [*UWS*] 2015-10-18 07:19:56 en is er later erkend door een speler van Kale poes dat ze inderdaad hebben aangevallen met de vv van bekro op Annabelle. Kortom de situatie die Kale poes Dennis hier geschetst heeft is gelogen, hij beweerde immers dat Kale poes de vv van Bekro pas kreeg na de aanvallen, dit is zoals je kunt zien dus niet waar. Met de geloofwaardigheid van kale poes gezien de andere leugens welke in zijn verhaal stonden, het erkennen van een kale poes speler dat er inderdaad is aangevallen via de vv van bekro en de mogelijkheid die er hier dus is gezien er recent erna gewoon een dorp gepakt is kunnen we wel constateren dat er inderdaad een nap geschonden is. Een rapportje zou natuurlijk volledig uitsluiten dat dit zo is, maar de wederom gelogen situatie van kale poes en het erkennen van een kale poes speler zelf vormen eigenlijk al genoeg bewijs om te kunnen constateren dat de nap gewoon geschonden is welke er gold tussen Annabelle en kale poes.
 

DeletedUser76769

Guest
Eens met een aantal betrokken partijen gesproken over de nap tussen Kale Poes, Annabelle om te kijken wat hier nu echt van waar is, en eens op onderzoek uit gegaan. Er is ontkent dat kale poes de vv van bekro gedaan zou hebben en daarmee annabelle aangevallen zou hebben, dit is helaas niet waar en wederom een leugen vanuit kale poes.

De vv logs van bekro
116ed29427d00e827ebfe271ee54b4c2.png


Hieruit is op te maken dat kale Poes gevvt heeft van 17 oktober 2015 19u14 tot 18 oktober 2015 3u13. Plots gaat er de volgende morgen een dorp verloren. K33 git gud kid0047 (386|385) K33 6,283 Annabelle bekro2 [*UWS*] 2015-10-18 07:19:56 en is er later erkend door een speler van Kale poes dat ze inderdaad hebben aangevallen met de vv van bekro op Annabelle. Kortom de situatie die Kale poes Dennis hier geschetst heeft is gelogen, hij beweerde immers dat Kale poes de vv van Bekro pas kreeg na de aanvallen, dit is zoals je kunt zien dus niet waar. Met de geloofwaardigheid van kale poes gezien de andere leugens welke in zijn verhaal stonden, het erkennen van een kale poes speler dat er inderdaad is aangevallen via de vv van bekro en de mogelijkheid die er hier dus is gezien er recent erna gewoon een dorp gepakt is kunnen we wel constateren dat er inderdaad een nap geschonden is. Een rapportje zou natuurlijk volledig uitsluiten dat dit zo is, maar de wederom gelogen situatie van kale poes en het erkennen van een kale poes speler zelf vormen eigenlijk al genoeg bewijs om te kunnen constateren dat de nap gewoon geschonden is welke er gold tussen Annabelle en kale poes.


Hier ben ik het mee eens inderdaad, de NAP met Annabelle is geschonden tot er anders is bewezen, ben nog steeds benieuwd naar jouw actie - reactie bullshit, maar aangezien je er waarschijnlijk toch geen goede reden voor hebt vraag ik het toch voor niets. Een nuttig antwoord gaat er niet uitkomen ben ik bang.
 

DeletedUser73147

Guest
Ik verbaas me nergens meer over, KP denkt alles te kunnen maken met een stelletje Seau meelopers erachteraan
 

DeletedUser69389

Guest
Pfff wat een rat. Maar het erge is dat die aasgieren van een Seau en Northern hem elke keer beschermen en helpen/hem niet laten vallen tot nu toe.....
 

DeletedUser76769

Guest
Pfff wat een rat. Maar het erge is dat die aasgieren van een Seau en Northern hem elke keer beschermen en helpen/hem niet laten vallen tot nu toe.....

Aasgieren? Als er iemand aasgieren zijn dan is het Vitae die binnen de korste keren de aanvallen al hadden lopen voordat er uberhaupt een reactie was geweest ;)

Maar goed ik neem het jullie niet kwalijk, anders had het jullie natuurlijk veel te veel moeite gekost allemaal.
 

DeletedUser73657

Guest
Wat een drama queens zeg :p Ik dacht dat de nap liep tot 10/12 dus ik viel gewoon aan omdat het 10/12 is . Mijn excuses :)

Trigger had ook al incs gestuurd die al zijn aangekomen omdat hij net hetzelfde als mij dacht btw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76522

Guest
Wat een drama queens zeg :p Ik dacht dat de nap liep tot 10/12 dus ik viel gewoon aan omdat het 10/12 is . Mijn excuses :)

Trigger had ook al incs gestuurd die al zijn aangekomen omdat hij net hetzelfde als mij dacht btw

I'm a drama empress! :boer:
 

DeletedUser

Guest
Benji jij hebt zeker net zoals biervertier te diep in het glaasje gekeken. Gelukkig niet zo diep als biervertier tho.
 

DeletedUser68252

Guest
Continu kazernes omlaag gehaald worden? Die kerel heeft 20 clears, en behoort niet eens tot Seau. En nog erger, zijn doelwit hoort helemaal nergens bij? Straks ga je nog beweren dat rimnoobs zonder stam elkaar niet mogen katapulteren. Zie jij die Casper C ook maar op één manier verbonden met Vitae? Niets op vitae profiel, niets op zijn stamprofiel. Niets bij struggle op de pagina, niet bij Casper. En anders maken we een aanpassing op onze principes, want ik vind casper P een stabber :p:rolleyes: Je weet totaal niet waar je het over hebt, heb je uberhaupt gekeken hoe frequent het is gebeurd en om wie het eigenlijk gaat :p

Ten tijden van de bg tussen Vitae en Seau is er al eens gesproken met Seau over aanvallen op Casper P afkomstig van een Seau speler. Welke zoals ook toen verwoord tot Vitae behoort gezien hij een dienst verleent als moraalbreker. Het was binnen Seau dus bekend dat deze speler tot Vitae behoorde maar toch is er schijnbaar voor gekozen door een speler welke tot Seau behoort gewoon de aanval in te zetten. Ik heb gekeken hoe frequent het is gebeurd en er zijn meerdere rapportjes dan enkel deze, daarnaast doet de frequentie er eigenlijk niet toe. Principes zijn principes, welke ook al reeds eerder door de Seau leiding verwoord zijn, en de kazerne als gebouw valt buiten deze principes.

Prima, ik wil wel katapult afspraken. Maar is Vitae bereid om met minder genoegen te nemen, zodat er tenminste wat is? Nee precies, ze eisen dat Seau een strenger, identiek beleid als vitae volgt. Als jullie die afspraak willen, zal het van jullie kant moeten komen.

Vitae heeft reeds in de onderhandelingen aangegeven bereid te zijn met minder genoegen te nemen, het was echter Seau welke daar niet toe bereid was. Vitae wilde naast de muur en de verzamelplaats ook nog de adelshoeve als mogelijk target, welke we bereid waren in te leveren gedurende de onderhandelingen. In tegen stelling tot Vitae heeft Seau altijd geëist dat de boerderij een mogelijk target was naast de muur en de verzamelplaats, en wilde ze hier niet van wijken. Onzin dat je dus roept dat Vitae water bij de wijn moet doen, waar Seau helemaal nergens bereid is om water bij de wijn te doen en Vitae dit al reeds gedaan heeft.

Leuk dat jij het voorstel nog voor je kunt halen, dat kan ik ook. Maar is dat goedgekeurt? Hebben vitae en Seau de afspraak rond gekregen? Precies, dat hebben we niet. Jij bestempeld het als principes, terwijl het volgens mij een voorstel was. Daarmee is het starten van een kata oorlog mogelijk.

Je geeft het zelf al aan, je bent er niet zeker van of het nu als voorstel of als principe was uitgesproken. Het had echter niks te maken met een voorstel. Niek heeft jullie principes uitgesproken welke Seau al de hele wereld hanteerde. Maakt niks uit of de afspraken rond zijn of niet. De kazerne als gebouw is tegen jullie verwoorde principes in.


''er een goede reden voor is'', weer zo één die er heilig van overtuigt is. Jullie principes zijn niet te toetsen. Wat is een goede reden? Een stab in het algemeen, of moet die stab zich bij een geallieerde / neutrale partij bevinden? Als een vijand 100 clusterfucks neemt, is dat een goede reden? Het is niet meetbaar, en daarmee zijn het gewoon flut principes. In feiten kun je elke keer dat het je uit komt gaan katapulteren ;) Als je zegt, wij katapulteren nooit andere gebouwen dan muur/vz/ah, dan pas zou ik jullie principes geloofwaardig stellen en toch wel op gaan kijken tegen Vitae.

Vitae's principes zijn de gehele wereld al te toetsen. Heb je een Vitae'er overmatig kata's zien gooien op een speler om deze volledig af te breken zonder dat daar een reden voor is? :) Spelers die tot op heden neer gekata't zijn door vitae hebben het daar altijd zelf naar gemaakt. Corne welke clusterfuckte met barbaren dorpen, fexeris welke met rush meedeed in de lang durende katasloop actie van Rush, en wederom een bot gebruiker als ik mag uit gaan van de 4 timings op dezelfde milliseconde en de woorden van andere Rush spelers welke dit erkent hebben. A different Life welke wederom mee gedaan heeft aan de katasloop actie van Rush. His Noodly, same als A different life. Keer op keer dat er iemand door Vitae met kata's gepakt is, is het al reactie op geweest. Het val dus zeer zeker wel te toetsen voor welke soort praktijken Vitae kata's gebruikt om op te reageren, en daarnaast is er al aangegeven dat we voorlopig niet zullen reageren buiten het feit dat er nog een rekening met kale poes openstond. Later in detail treden hierover word overigens niet uitgesloten.

Wat een drama queens zeg :p Ik dacht dat de nap liep tot 10/12 dus ik viel gewoon aan omdat het 10/12 is . Mijn excuses :)

Trigger had ook al incs gestuurd die al zijn aangekomen omdat hij net hetzelfde als mij dacht btw

Good to know dat jij als Seau speler geen enkele waarde schijnt te hechten aan afspraken die gemaakt worden tussen onderlinge accounts en toch maar besluit te gaan vv'en op een account als kale poes welke zoals hier boven reeds is verwoord een nap geschonden heeft. Weten we direct welke mentaliteit er bij sommige Seau spelers heerst en dat deze dan ook volstrekt onbetrouwbaar zijn op het gebied van.
 
Bovenaan