Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser

Guest
Daarnaast wil ik graag even zeggen dat ik Sven wel degelijk een goede leider vind. Wanneer je dit topic terugleest zul je op de post van Martijn met de screentjes na geen enkele post vinden waarvan de leiding van Vitae het niet mee eens was. Om het anders te zeggen; de leiders van Vitae hebben tenminste controle over wat onze leden op het AF zetten. Geloof niet dat ik dit over Seau kan zeggen. Mike alleen al is gewoon ronduit onbeschoft.

Wat kata's op KP betreft; met Rush hebben wij als Vitae kata afspraken.
- KP zit niet in Rush
- KP is een vijand van Vitae (hij wilde ons iig aanvallen)
- katapulten zijn een rekruteerbare eenheid, dus mogen we ze gebruiken volgens het spel

Tel dat bij elkaar op en ik zie dan geen reden waarom Vitae geen katapulten zou mogen gebruiken ;)

Beide stammen geven niet echt de indruk alsof ze ook maar enigzins reguleren wat er wel en niet gepost mag worden. Het kan natuurlijk zo zijn dat ik deze regulering gewoon compleet over het hoofd zie, maar ook jouw post is weer een kraakhelder voorbeeld dat er weinig lijn zit in de posts van Vitae leden.

Nu kan het natuurlijk zo zijn dat jij de memo niet hebt gehad, maar een flink deel van je stamgenoten schreeuwt moord en brand iedere keer als er bij een vijandige stam een kata gerekruteerd wordt. Jouw post beredeneert weer precies de andere kant op.

Daarnaast ontbreken persoonlijke aanvallen, beledigingen en/of nutteloze verwijzingen naar situaties die zich eerder hebben voorgedaan, bij geen enkele stam. Wat eigenlijk enorm zonde is. Het AF is een belangrijk element bij het bepalen van het imago van een stam en toch zie je steeds weer leden zichzelf voor schut zetten op het AF. Ik denk dat een stam die echt een beleid heeft heel gemakkelijk de publieke opinie in zijn voordeel kan keren. Denk daarbij aan een aantal leden, die welbespraakt en rationeel zijn, die als enigen op het AF posten en bepaalde lijnen afspreken alvorens ze een onderwerp aankaarten. Zou ook een hele oppepper voor het waardeloze niveau hier zijn.

Hebben wij ook gedaan moest je mijn begin post tegoei hebben gelezen of Jasper zijn AF post. Hij wou zich er niet bij bemoeien. Ook de vastelleingen die je maakt in je post zijn zo vaak totaal verkeerd begrepen. Zoveel dat alles citeren en antwoorden vermoeiend gaat worden. Deze avond krijgt enkel Dennis nog een grote Post terug.

Ho! ho! Ik ben enkel benaderd om te kijken of Dennis dezelfde persoon als Peter was. Toendertijd was ik al gestopt, maar ik was wel op de hoogte dat dit toen zo was. In mijn ogen was het een hele rare keuze om op die manier verder te gaan, maar blijkbaar zag Dennis dit anders. Aangezien ik niet meer speelde vond ik ook niet dat ik dan vervolgens terug moest komen om iemand de les te gaan lezen en zag daar de ernst ook niet van in. Jouw wantrouwen alleen was voor mij niet voldoende reden om mijn oude co'tje zo te dwarsbomen.

Ik was immers totaal niet op de hoogte van de snipes tegen Ennio en het gedoe met Annabelle. Mocht ik dat hebben geweten zou ik echt wel anders gehandeld hebben. Deze hele situatie had met een beetje tact erg beperkt en waarschijnlijk zelfs compleet voorkomen kunnen worden, in mijn ogen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
De spellingsfout niet gezien. :D

Het geeft niet; ''fag''

Maakt me geen reet uit. Matthias wist van die hacks en heeft dit als leider destijds toegestaan en tot het eind verdedigd. Ik zou er voor quitten in een stam wanneer er zo'n figuur de stam in zou komen. Dan mag hij nog zo gedreven en/of zoveel skills bezitten ik zou er nooit mee samen willen spelen. Maargoed, ieder zijn ding.

De situatie was niet zo simpel. Uiteindelijk is gebleken dat de hacker van TMM helemaal niet Davy was en ook niet een speler in Hippo. Ik kreeg dit ook pas later te horen, meneer was al gestopt en wilde toen wel even kwijt hoe hij het geflikt had. Verder weet ik ook niet in hoeverre het had geholpen als Matthias was opgetreden tegen Davy. Immers was Davy (waar je het volgens mij over hebt, hij was de spy op ACAP), niet eens meer actief toen TMM gehackt werd. Moet wel zeggen dat het allemaal al weer flink weggezakt is, dus kan zijn dat ik een verkeerd persoon of een verkeerde hack voor mij heb, immers hebben we er op wereld 38 ietwat teveel gehad..:(
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Nu kan het natuurlijk zo zijn dat jij de memo niet hebt gehad, maar een flink deel van je stamgenoten schreeuwt moord en brand iedere keer als er bij een vijandige stam een kata gerekruteerd wordt. Jouw post beredeneert weer precies de andere kant op.

Ja maar in vitae mag dat hoor. Als een moraalbreker van Seau een kazerne katapulteerd van een moraalbreker van Vitae, dan krijgt heel Seau al een waarschuwing :D Het leuke is nog dat Seau niet eens een afspraak heeft met Vitae en onze moraalbrekersstam al helemaal niet met spelers die samenspannen met vitae maar niet eens in een mb stam zitten.. Sterker nog, seau heeft niet eens principes wat katapultgebruik betreft. Vitae daarentegen wel, zeer duidelijke principes zelfs! (petje af) Jammer genoeg maken ze wel uitzonderingen wanneer dat volgens hen van toepassing is :p

72329c1d82.png


Bijgevoegd linkje in de pm
 

DeletedUser67517

Guest
De situatie was niet zo simpel. Uiteindelijk is gebleken dat de hacker van TMM helemaal niet Davy was en ook niet een speler in Hippo. Ik kreeg dit ook pas later te horen, meneer was al gestopt en wilde toen wel even kwijt hoe hij het geflikt had. Verder weet ik ook niet in hoeverre het had geholpen als Matthias was opgetreden tegen Davy. Immers was Davy (waar je het volgens mij over hebt, hij was de spy op ACAP), niet eens meer actief toen TMM gehackt werd. Moet wel zeggen dat het allemaal al weer flink weggezakt is, dus kan zijn dat ik een verkeerd persoon of een verkeerde hack voor mij heb, immers hebben we er op wereld 38 ietwat teveel gehad..:(
Het ging inderdaad over Davy en ACAP en nog wat accountjes. Waar de hack op ACAP bewezen was dmv een IPcheck op de skype accounts van Davy en ''peter van melderen'' zoals hij zich toen voordeed. Matthias wist dat Davy op ACAP zat als spy, hij had het zelfs aangemoedigd. Hij bleef enkel ontkennen dat hij er wat vanaf wist. Tot de skypelogs uitlekte. Davy zou toen gekicked worden uit Juvy! maar bleek twee weken later gewoon nog te spelen. Matthias had hem dus helemaal niet gekicked. Zulke mensen wil ik niet in een stam hebben. Maar goed, het is W42. Nu weer on-topic:p

Ja maar in vitae mag dat hoor. Als een moraalbreker van Seau een kazerne katapulteerd van een moraalbreker van Vitae, dan krijgt heel Seau al een waarschuwing :D Het leuke is nog dat Seau niet eens een afspraak heeft met Vitae en onze moraalbrekersstam al helemaal niet met spelers die samenspannen met vitae maar niet eens in een mb stam zitten.. Sterker nog, seau heeft niet eens principes wat katapultgebruik betreft. Vitae daarentegen wel, zeer duidelijke principes zelfs! (petje af) Jammer genoeg maken ze wel uitzonderingen wanneer dat volgens hen van toepassing is :p

72329c1d82.png


Bijgevoegd linkje in de pm
PM lijkt me niet meer dan terecht. Het katapulteren van een kazerne heeft geen enkele waarde. Daar mag je als moraalheer heus wat van zeggen. Geld andersom ook, en dat gebeurd ook gewoon. De hypocrisie die je er in probeert te leggen slaat dus kant noch wal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Kan iemand mij vertellen waarom AGchef uit NoP is? Dat was toch zo´n one big happy family?:(
 
Reactiescore
1.075
Kan iemand mij vertellen wat een AHchef en een NoP is??
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser

Guest
als ik alles hier goed lees dan is het wel duidelijk dat jokersbrain volop aan het liegen
is plus spelers zwart maken maar van hem is iedereen dat al en beetje gewoon het is altijd wel iets met hem op elke wereld als het hem niet uit komt maakt hij mensen zwart en hij dreigt ook regelmatige
de meeste spelers hier zijn hem ook beu altijd heeft hij wel en uitvlucht plus als hij iets zegt is meer de de helft gelogen


hij noemd zich zelf en dictator in mijn oogen
is hij gewoon en zielig manke


dat nu
bij Vitae hulp aan het zoeken is omdat iedereen weet dat WAO| het niet kan halen tegen Seau.
daarom dat ze nu samen gaan spelen met Vitae
 

DeletedUser69389

Guest
als ik alles hier goed lees dan is het wel duidelijk dat jokersbrain volop aan het liegen
is plus spelers zwart maken maar van hem is iedereen dat al en beetje gewoon het is altijd wel iets met hem op elke wereld als het hem niet uit komt maakt hij mensen zwart en hij dreigt ook regelmatige
de meeste spelers hier zijn hem ook beu altijd heeft hij wel en uitvlucht plus als hij iets zegt is meer de de helft gelogen


hij noemd zich zelf en dictator in mijn oogen
is hij gewoon en zielig manke


dat nu
bij Vitae hulp aan het zoeken is omdat iedereen weet dat WAO| het niet kan halen tegen Seau.
daarom dat ze nu samen gaan spelen met Vitae

En jij bent? Nieuw AF accountje die opeens loopt stoer te doen met gebrekkig Nederlands.:eek: Maak eerst eens fatsoenlijke alinea´s en doe aan argumentatie. Je maakt harde beweringen zonder bewijs en klinkt als Lex....
 

DeletedUser75237

Guest
als ik alles hier goed lees dan is het wel duidelijk dat jokersbrain volop aan het liegen
is plus spelers zwart maken maar van hem is iedereen dat al en beetje gewoon het is altijd wel iets met hem op elke wereld als het hem niet uit komt maakt hij mensen zwart en hij dreigt ook regelmatige
de meeste spelers hier zijn hem ook beu altijd heeft hij wel en uitvlucht plus als hij iets zegt is meer de de helft gelogen


hij noemd zich zelf en dictator in mijn oogen
is hij gewoon en zielig manke


dat nu
bij Vitae hulp aan het zoeken is omdat iedereen weet dat WAO| het niet kan halen tegen Seau.
daarom dat ze nu samen gaan spelen met Vitae

Niet goed gelezen dus. Next!

En doe wat aan je zinsbouw, hoofdletters, leestekens, alles eigenlijk gewoon :eek:.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ach zijn laatste zinnetje is wel een schouwspel wat we allemaal al een tijdje aan zien :)

''bij Vitae hulp aan het zoeken is omdat iedereen weet dat WAO| het niet kan halen tegen Seau. daarom dat ze nu samen gaan spelen met Vitae''

Je kunt zeggen wat je wilt, maar eigenlijk is het voor WAO perfect dat Rush en Seau samen zijn gaan werken en WAO nu genaaid is. Natuurlijk zal Vitae, barmhartig als ze zijn, een helpende hand uitreiken om WAO te helpen kuch kuch geen kwantitatief verloren oorlog te voeren.
 

DeletedUser69389

Guest
Ach zijn laatste zinnetje is wel een schouwspel wat we allemaal al een tijdje aan zien :)

''bij Vitae hulp aan het zoeken is omdat iedereen weet dat WAO| het niet kan halen tegen Seau. daarom dat ze nu samen gaan spelen met Vitae''

Je kunt zeggen wat je wilt, maar eigenlijk is het voor WAO perfect dat Rush en Seau samen zijn gaan werken en WAO nu genaaid is. Natuurlijk zal Vitae, barmhartig als ze zijn, een helpende hand uitreiken om WAO te helpen kuch kuch geen kwantitatief verloren oorlog te voeren.

Je zou bijna denken dat je die speler zelf hebt opgetrommeld zodat je een zodanige conclusie zou kunnen filteren uit zijn post.:D:p Maar ik zie nou verschillende theorieën langskomen vanuit Seau. Neem eens een duidelijk standpunt in.:(
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Gelukkig zijn de posts uit Vitae wel gestroomlijnd? Je wilt niet weten hoevaak je Svens argumenten onderuit kunt schoppen met posts van Streakertje, McAwesome of andere posters welke ik ook bekwaam acht.

PM lijkt me niet meer dan terecht. Het katapulteren van een kazerne heeft geen enkele waarde. Daar mag je als moraalheer heus wat van zeggen. Geld andersom ook, en dat gebeurd ook gewoon. De hypocrisie die je er in probeert te leggen slaat dus kant noch wal.

Zie je dat dreigement onderaan weer? Waarom moet er dan nog even vermeldt worden: ''mits je geen kata-oorlog wilt ontketenen''. Dat is precies waar ik op doel, Sven denkt constant in pm's zijn 'macht' uit te oefenen. Ik prik er zo doorheen. We weten allemaal dat als het op een kata-oorlog uit komt, Seau daar best tevreden mee zou zijn (immers zijn we niet zo anti-katapult als vitae) en daarnaast heeft Seau / Rush een kwantitatief overwicht, waarmee we dus veel schadelijker zijn dan bijvoorbeeld vitae. Daarbovenop heeft Vitae allerlei spelers in de safe liggen welke nog neutraal zijn (nee martijn, dit heeft geen betrekking tot de recente gebeurtenissen, die ik zojuist voor het eerst lees), in tegenstelling tot Seau. Ik vind zulke dreigementen gewoon zo lachwekkend dat ze het vertonen waard zijn. Was jij het niet die laatst beweerde dat katapulten zwak zijn omdat de partij met kwantitatief overwicht ''altijd wint''? Waar ik het overigens niet mee eens ben.. Anyway dan kun je dit niet ontkennen :p
 

DeletedUser44415

Guest
Man man man, weeral kata-gezeur. Sedert w39 lees enkel over dit en over cf's. Hoe zielig zijn jullie zeg :D. Voor w22 werd er ook katas gebruikt, en toen kost je zelfs je gebouwen qua tijd niet halveren :eek:
 

DeletedUser67517

Guest
Zie je dat dreigement onderaan weer? Waarom moet er dan nog even vermeldt worden: ''mits je geen kata-oorlog wilt ontketenen''. Dat is precies waar ik op doel, Sven denkt constant in pm's zijn 'macht' uit te oefenen. Ik prik er zo doorheen. We weten allemaal dat als het op een kata-oorlog uit komt, Seau daar best tevreden mee zou zijn (immers zijn we niet zo anti-katapult als vitae) en daarnaast heeft Seau / Rush een kwantitatief overwicht, waarmee we dus veel schadelijker zijn dan bijvoorbeeld vitae. Daarbovenop heeft Vitae allerlei spelers in de safe liggen welke nog neutraal zijn (nee martijn, dit heeft geen betrekking tot de recente gebeurtenissen, die ik zojuist voor het eerst lees), in tegenstelling tot Seau. Ik vind zulke dreigementen gewoon zo lachwekkend dat ze het vertonen waard zijn. Was jij het niet die laatst beweerde dat katapulten zwak zijn omdat de partij met kwantitatief overwicht ''altijd wint''? Waar ik het overigens niet mee eens ben.. Anyway dan kun je dit niet ontkennen :p

Je springt van de hak op de tak. Wat moet ik niet kunnen ontkennen?
Alleen je eerste vier zinnen hebben betrekking tot mijn quote namelijk.

De standpunten van Vitae omtrent Kata's zijn kraakhelder, moge dat duidelijk zijn. Het is niet voor niets dat Vitae goede afspraken wil maken omtrent kata's.
Hoe kan je dit eigenlijk een dreigement noemen, er is sprake van een actie-reactie. Wanneer er continue kazernes omlaag gehaald worden, mag je daar heus wel consequenties aan vaststellen en deze op voorhand kenbaar maken. Het is immers niet normaal om een kazerne neer te halen. En daar consequenties aan vast stellen is gewoon een grens trekken. Dat die grens voor jouw gevoel wel erg vroeg getrokken word doet niets af van het feit dat het gewoon terecht is. Of je moet het normaal vinden om kata's in te stellen op kazernes. Dan vind ik persoonlijk wel dat je die grens heel ver weg gelegd hebt voor jezelf. Op persoonlijke titel kan ik heus zeggen dat ik wel in sta voor een actie-reactie beleid. Waar de reactie van hetzelfde kaliber wordt gedaan als de actie. Het consequent vasthouden aan principes wordt door mensen zoals jou namelijk nogal misbruikt. Niet dat dit mijn voorkeur heeft, laten we het gewoon gezellig houden op deze wereld en afspraken maken over kata's.
 

DeletedUser

Guest
Maakt me geen reet uit. Matthias wist van die hacks en heeft dit als leider destijds toegestaan en tot het eind verdedigd. Ik zou er voor quitten in een stam wanneer er zo'n figuur de stam in zou komen. Dan mag hij nog zo gedreven en/of zoveel skills bezitten ik zou er nooit mee samen willen spelen. Maargoed, ieder zijn ding.

Zit het je nog zo diep wereld 38 :)
 

DeletedUser67517

Guest
Zit het je nog zo diep wereld 38 :)

Nee, maar mensen waarmee ik slechte ervaringen heb op gebied van stabben of iemand anders de rotzooi laten opruimen en rennen naar de vijand komen er bij mij gewoon niet in. Daar kan ik best principieel "De tyfus" tegen blijven zeggen.
 

DeletedUser68252

Guest
Ja maar in vitae mag dat hoor. Als een moraalbreker van Seau een kazerne katapulteerd van een moraalbreker van Vitae, dan krijgt heel Seau al een waarschuwing :D Het leuke is nog dat Seau niet eens een afspraak heeft met Vitae en onze moraalbrekersstam al helemaal niet met spelers die samenspannen met vitae maar niet eens in een mb stam zitten.. Sterker nog, seau heeft niet eens principes wat katapultgebruik betreft. Vitae daarentegen wel, zeer duidelijke principes zelfs! (petje af) Jammer genoeg maken ze wel uitzonderingen wanneer dat volgens hen van toepassing is :p

72329c1d82.png


Bijgevoegd linkje in de pm

Cona heeft reeds al op het grootste gedeelte van de post geantwoord, toch wil ik even dieper in gaan op het laatste stukje van je post.

Seau heeft wel degelijk principes opgesteld met betrekking tot kata gebruik, en deze verwoord naar verscheidene andere partijen. Boerderij, vz en muur, en een max aantal kata's per aanval. Ik zie het Niek nog zo zeggen. ;) Niet de eerste keer dat jij een andere Seau speler hiermee tegenspreekt, en daarmee enigzins het wil laten lijken of Seau zich niet aan enige principes te houden heeft. Een mb is net zo goed een speler die tot Seau behoort.

Een kata aanval is geen enkele uitzondering op onze principes mits er een goede reden voor is om het actie reactie beleid te hanteren, zoals al eerder gezegd was deze er zeker.
 
Bovenaan