Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser

Guest
Tsja, de NAP houdt in dat hij 3 dagen geen aanvallen ontvangt. Ik weet niet precies hoe Jannes het verwoord heeft naar KP toe (in een PM bedoel ik), maar als hij dat zo gecommuniceerd heeft is daar niets mis mee.



Groot lulverhaal is misschien wat sterk uitgedrukt, maar als ik flagrante prietpraat lees, dan vind ik het inderdaad lastiger om de rest te geloven. Het zou helpen als hij volledig eerlijk zou zijn, wat hier dus duidelijk niet het geval is. Ik weet dat er twijfels bestaan bij het verhaal van Jannes, maar leugens zoals in KP's verhaal heb ik nog steeds niet gezien. Ja, er wordt getwijfeld aan het aanvallen via VV-verhaal op Annabelle, maar dat is nog steeds nergens ontkracht behalve door "dat is niet waar". Dat zegt dus helemaal niets.

FYI; iedereens reactie is hier een "persoonsgebonden" mening. Een mening is per definitie persoonsgebonden, al kun je een mening natuurlijk ook delen.

Die laatste zin had je weg kunnen laten dus..

Snap dat emoties bepaalde uitspraken soms wat overdreven kan laten doen overkomen dus lulverhaal inderdaad was niet de juiste bewoording. Situaties als deze zullen altijd discutabel zijn en blijven omdat ieder zijn waarheid kiest. Vaak gevoelsmatig en wat eigenlijk het best zal doen uitkomen voor de mensen/stam waar men momenteel voor speelt.

Vele zullen een andere mening hebben wanneer ze buitenstaander waren
 

DeletedUser67517

Guest
Wekenlang he cona, lul niet man. Ja jullie hebben vv gedraait maar jij noghet minst van allemaal ;). Het is puur aan Faith te wijten dat we de bg hebben opgezegd en zelfs dat is stabben tegenwoordig. En zolang heb ik daarna niet meer op Michaelfr gezeten dus safe was ik niet meer. Maar klopt dat ik de makkelijke weg heb gekozen ;) Is altijd nog beter als op bb gaan he?? Ook bang om weggespeeld te worden??
Zeg ik dat je stabte? Nee.
Dat het onbeschoft was richting DET die destijds onnodig veel voor je VVde wel. En daarom vind ik jou een asociale totaal malloot zonder respect. De enige reden dat MichealFR het overleeft heeft en niet is weggespeeld is omdat Jessey,Robin en ik destijds die massa's aan het deffen waren en jij in geen velden of wegen te bekennen was. Als dank tyfusstraalde je gewoon over naar de vijand en pretendeerde je liever een total-safe account. En daarmee heb ik genoeg gezegd, nu on-topic.

Haha tijden van fringster zat ik nog niet eens op aapsel..
#makesureyourresearchiscorrect
Waar zeg ik dat jij toen op Aapsel zat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75237

Guest
Die laatste zin had je weg kunnen laten dus..

Goed, voor mij zijn meningen per definitie persoonsgebonden. Niemand houdt er precies dezelfde mening op na. MAar goed, dat is een kwestie van semantiek.

Snap dat emoties bepaalde uitspraken soms wat overdreven kan laten doen overkomen dus lulverhaal inderdaad was niet de juiste bewoording. Situaties als deze zullen altijd discutabel zijn en blijven omdat ieder zijn waarheid kiest

Natuurlijk zullen veel zaken discutabel blijven. Het zou nog meer discutabel worden naar mijn mening als KP ook met screentjes afkomt zoals die 90 edels die zogenaamd geblockt werden. Die zijn er niet, en gezien z'n onophoudelijke groei is dat lastig te geloven. Andere zaken zoals dat hij WAO niet wou aanvallen, of nooit voor een andere stam gesollicteerd heeft zijn bewezen onzin. Ik vind het dus niet heel erg discutabel voor het moment, tot KP met tegenbewijzen komt.

Vaak gevoelsmatig en wat eigenlijk het best zal doen uitkomen voor de mensen/stam waar men momenteel voor speelt.

Vele zullen een andere mening hebben wanneer ze buitenstaander waren

Ben ik het mee eens hoor. Dat geldt overigens eveneens voor Seau, dus misschien ook eventjes sommige van je stamgenoten aanspreken ;)
 

DeletedUser

Guest
Zeg ik dat je stabte? Nee.
Dat het onbeschoft was richting DET die destijds onnodig veel voor je VVde wel. En daarom vind ik jou een asociale totaal malloot zonder respect. De enige reden dat MichealFR het overleeft heeft en niet is weggespeeld is omdat Jessey,Robin en ik destijds die massa's aan het deffen waren en jij in geen velden of wegen te bekennen was. Als dank tyfusstraalde je gewoon over naar de vijand en pretendeerde je liever een total-safe account. En daarmee heb ik genoeg gezegd, nu on-topic.


Waar zeg ik dat jij toen op Aapsel zat?

Oke hier ben ik misschien niet duidelijk genoeg.. Ik zat nog niet bij de hippo selectie en kende ook geen enkel lid hiervan
Dus wat ik ermee probeer te zeggen is dat ik fringster geen hand boven zijn hand heb gehouden omdat ik bij de gehele situatie niet betrokken was en sterker nog niet eens wist dat zoiets gaande was..

Excuus
 

DeletedUser67517

Guest
Oke hier ben ik misschien niet duidelijk genoeg.. Ik zat nog niet bij de hippo selectie en kende ook geen enkel lid hiervan
Dus wat ik ermee probeer te zeggen is dat ik fringster geen hand boven zijn hand heb gehouden omdat ik bij de gehele situatie niet betrokken was en sterker nog niet eens wist dat zoiets gaande was..

Excuus

Ik haalde inderdaad door elkaar met Matthias. Excuus.
 

DeletedUser69389

Guest
Waar is het verhaal van kp eigelijk gebleven ? Dat verhaal dat hij tot de laatste dag in WAO wilde blijven zitten ? :confused:

Grote verdwijntruc van Dennis omdat het bewezen is dat die poep lulde om zijn eigen reputatie te redden.
 

DeletedUser

Guest
Tsja, de NAP houdt in dat hij 3 dagen geen aanvallen ontvangt. Ik weet niet precies hoe Jannes het verwoord heeft naar KP toe (in een PM bedoel ik), maar als hij dat zo gecommuniceerd heeft is daar niets mis mee.

Ahja dan moet je dat geen NAP noemen, een NAP heeft simpel weg 1 betekenis en dat is dat je GEEN aanvallen mag VERSTUREN, iets wat niet gebeurd is.
Benoem dan ook zoiets niet naar een NAP, dat is naar mijn mening dan ook een schijnvertoning.

Als je hier verder over wilt praten mag je me gerust op Skype toevoegen, ik ga namelijk niet al de berichten door spitten naar jouw antwoord hierop.
 

DeletedUser73147

Guest
Trouwens, wat heeft SEAU eraan om KP & Kingsdorp met zijn allen te verdedigen?

Beide zijn geen spelers van Seau en liggen ook niet in het cluster van Seau...

Beter nog, ze liggen er zelfs nog ver vandaan, midden in het cluster van WAO!!
 

DeletedUser73147

Guest
Ahja dan moet je dat geen NAP noemen, een NAP heeft simpel weg 1 betekenis en dat is dat je GEEN aanvallen mag VERSTUREN, iets wat niet gebeurd is.
Benoem dan ook zoiets niet naar een NAP, dat is naar mijn mening dan ook een schijnvertoning.

Als je hier verder over wilt praten mag je me gerust op Skype toevoegen, ik ga namelijk niet al de berichten door spitten naar jouw antwoord hierop.

Wees blij dat hij nog überhaupt 3 dagen krijgt, van mijn part is dat 4 dagen teveel
 

DeletedUser73696

Guest
Trouwens, wat heeft SEAU eraan om KP & Kingsdorp met zijn allen te verdedigen?

Beide zijn geen spelers van Seau en liggen ook niet in het cluster van Seau...

Beter nog, ze liggen er zelfs nog ver vandaan, midden in het cluster van WAO!!

Nu zit je de vraag van Seau om te draaien. Wat heeft Vitae eraan om KP & Kingsdorp aan te vallen en te kata'en ?
 

DeletedUser73147

Guest
Nu zit je de vraag van Seau om te draaien. Wat heeft Vitae eraan om KP & Kingsdorp aan te vallen en te kata'en ?

Ik vond mijn vraag toch een stuk beter... Vitae heeft bijna front met KP, dus logisch dat ze die weg willen hebben lijkt me? Billy is er zo goed als aan, en daarachter ligt KP. Lijkt me niet zo moeilijk toch? Daarnaast kan dit WAO & Vitae misschien iets dichter bij elkaar brengen wat later misschien nog van pas komt, heeft Seau dit ook niet geprobeerd bij Rush?

Nu mijn vraag!
 

DeletedUser69389

Guest
Trouwens, wat heeft SEAU eraan om KP & Kingsdorp met zijn allen te verdedigen?

Beide zijn geen spelers van Seau en liggen ook niet in het cluster van Seau...

Beter nog, ze liggen er zelfs nog ver vandaan, midden in het cluster van WAO!!

Omdat het vriendjes zijn van Seau en ze bang zijn dat die accounts eraan gaan, omdat hun plannetjes dan geen doorgang meer kunnen vinden.;)
 

DeletedUser75237

Guest
Ahja dan moet je dat geen NAP noemen, een NAP heeft simpel weg 1 betekenis en dat is dat je GEEN aanvallen mag VERSTUREN, iets wat niet gebeurd is.
Benoem dan ook zoiets niet naar een NAP, dat is naar mijn mening dan ook een schijnvertoning.

Als je hier verder over wilt praten mag je me gerust op Skype toevoegen, ik ga namelijk niet al de berichten door spitten naar jouw antwoord hierop.

Ik snap dat je die mening toegedaan bent. Ik denk er ongeveer hetzelfde over. Ik vind het niet zo relevant omdat KP sowieso geen NAP verdiende. Dan zijn 3 dagen om zich voor te bereiden nog ruim bemeten.

En ik zal je even toevoegen op Skype, gewoon omdat het kan :D.
 
Bovenaan