Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Reactiescore
3.457

DeletedUser73696

Guest

DeletedUser73244

Guest
De situatie FishermansFriend. (nu Savior of the North) was destijds nogal anders, account liep eerst prima met Milan en ik als spelers, we hadden een pb met Minato Namikaze (nu Dream to be Supreme). We wilden die gaan pakken samen met Esta, maar toen ik gestopt was beweerde Milan naar Esta toe dat de pb al opgezegd was. Toen ze aanvielen bleek dat niet zo.

Toen is er onmiddelijk een aanvalsstop gekomen, dorpjes teruggegeven. Het account FishermansFriend. kon in Vitae blijven omdat de verantwoordelijke speler weg was.

Heel andere situatie dus

Wilden jullie mij pakken :eek: :eek:
Met zijn 2e nogwel, jullie zijn totaal niet mijn type :bijl:
 

DeletedUser69813

Guest
Nou, indien deze Olaf (ik ken hem niet, dus geen idee wat persoon hij is), bereid is om z'n account over te zetten naar Jasper is het geloofwaardig. Anders heb je voor het weet weer een 'RL-kennis' zoals 'Peter'. En dan zou ik het verder ook prima vinden, mits deze terug wordt uitgenodigd in WAO, weliswaar.

Voorts zeg ik het nog een keer: als je plannetjes smeedt achter je stam om, leave deze stam dan gewoon. Speel geen spelletjes. Dat is vies en achterbaks. Mijn mening :). (Is nog een reactie op een deel van jouw post, btw).
of het terug naar WAO gaat, lijkt me aan de nieuwe spelers van het account om te bepalen. Mag toch hopen dat zij daar best een vrije keuze in mogen hebben. Niet dat het mij veel uitmaakt, want dan is alles weer bij 'het oude', dus veel verschil zal er dan niet zijn.

Nadelig lijkt me niet. Maar in hoeverre zou Jasper er pressie op kunnen uitoefenen? Want die Olaf is ook niet te vertrouwen veronderstel ik, want waarom laat die willens en wetens Dennis verder spelen onder een andere naam en zou die dat niet nog een keer doen? De enige optie is dat Jasper eigenaar wordt van het account, maar ik veronderstel dat dat geen optie is voor Olaf.
Zoals ik zei, gewoon proberen, ik zou er best vertrouwen in hebben eerlijk gezegt, ookal ken ik Olaf niet.

Je vergeet dat hij zich voordeed als iemand anders om na zijn feitelijke kick toch aanwezig te blijven. Daarbij proberend zijn stam tegen te werken dmv toenadering zoeken naar de vijand.

Als dat geen stab is weet ik het ook niet meer. Maar dat is het stukje waar Seau. steeds nogal makkelijk overheen leest om dan te gaan doen alsof het snipen van een paar treintjes alles is. Lekker omdraaien van wat er gebeurt.

De situatie FishermansFriend. (nu Savior of the North) was destijds nogal anders, account liep eerst prima met Milan en ik als spelers, we hadden een pb met Minato Namikaze (nu Dream to be Supreme). We wilden die gaan pakken samen met Esta, maar toen ik gestopt was beweerde Milan naar Esta toe dat de pb al opgezegd was. Toen ze aanvielen bleek dat niet zo.

Toen is er onmiddelijk een aanvalsstop gekomen, dorpjes teruggegeven. Het account FishermansFriend. kon in Vitae blijven omdat de verantwoordelijke speler weg was.

Heel andere situatie dus.

Maar inderdaad, als alle verantwoordelijke spelers van de desbetreffende accounts gegooid kunnen worden kunnen wat mij betreft die accounts gewoon weer doorgaan.

De enigen die echt triest bezig zijn, zijn de stabbers zelf, en de mensen die daar nog mee samen willen werken (was iemand uit Rush die gister zei dat ie dat nog wilde doen).

Mwah, "vergeten", zat wel in mn achterhoofd, maar er eigenlijk niet bijgenoemt, was wel duidelijk dat alle acties van dennis kwamen. of ik hem nou peter of dennis noem, blijft volgens mij gewoon de zelfde persoon.
En daarnaast was de post al vrij lang, had je er nog anderhalve pagina bij gewillen?

Ik weet ook wel dat de Fisher/Savior situatie anders was. Een stab is echter een stab en of je er nou 10 of 1 op je kerfstok hebt, doet niet veel af van de titel 'stabber'. Feit blijft dat jullie het toen netjes op hadden gelost, de speler gekickt hadden en er een nieuwe speler op gegooit hebben. Bij KP vind ik het ook wel het proberen waard.
 
Reactiescore
3.457
Ik heb nog nooit gehoord van een Raymond. Brian speelde ook op Kale Poes en kan nog inloggen, zijn mijn gesprekken met Brian ook meteen bewijs dan?

Vraag aan de heren of hij er speelt,je draait om de brij heen!

Mij neerzetten als ongeloofwaardig,en voor de rest niet je feiten willen nagaan,das zeer zwak van je.
En we hebben het nog altijd over de screens van Raymon,en niet van Brian,dus praat niet zo ontzettend dom!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76151

Guest
Wel het hele advies lezen kerel, neem aan dat dit mogelijk moet zijn, en dan houd je het account gewoon een tijdje in de gaten, als er dan nog wat mis is, gooi je het alsnog plat.

Je weet dat Jasper niet de eigenaar is van KP maar Olaf
 

DeletedUser73696

Guest
Vraag aan de heren of hij er speelt,je draait om de brij heen!

Mij neerzetten als ongeloofwaardig,en voor de rest niet je feiten willen nagaan,das zeer zwak van je.
En we hebben het nog altijd over de screens van Raymon,en niet van Brian,dus praat niet zo ontzettend dom!

Het gaat niet om het feit dat hij er speelt Inge. Lees jezelf nou is in en verdiep je dan. Ik verwerp je argumenten niet op het feit dat hij er speelt of niet, waardoor het irrelevant zou zijn of hij er speelt.
 
Reactiescore
3.457
Het gaat niet om het feit dat hij er speelt Inge. Lees jezelf nou is in en verdiep je dan. Ik verwerp je argumenten niet op het feit dat hij er speelt of niet, waardoor het irrelevant zou zijn of hij er speelt.

>> Verder heb ik nog nooit gehoord van een Raymond op KP, die nergens in het verhaal van Jannes ook terugkomt<<.Aldus Mike


zucht
 

DeletedUser73696

Guest
Eigenlijk blijft er maar een grote vraag over.

Waarom heeft Vitae al meer dan 1400 incomins lopen op Kale Poes, met waarschijnlijk veel kata's, als ze totaal niks met de stab te maken hebben?
 

DeletedUser76151

Guest
Eigenlijk blijft er maar een grote vraag over.

Waarom heeft Vitae al meer dan 1400 incomins lopen op Kale Poes, met waarschijnlijk veel kata's, als ze totaal niks met de stab te maken hebben?

vraag me af hoe jij dit allemaal weet?
vvtje?
 
Reactiescore
3.457
Eigenlijk blijft er maar een grote vraag over.

Waarom heeft Vitae al meer dan 1400 incomins lopen op Kale Poes, met waarschijnlijk veel kata's, als ze totaal niks met de stab te maken hebben?

waarom beweer jij dat er geen Raymon op KP speelt,als ik je vraag om dat na te gaan,kom jij terug met dat het niet gaat om het feit of hij daar speelt?

ik heb heerlijke screens hier liggen,en vermaak mij kostelijk hoe jullie proberen jezelf hier uit te praten
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb de bewijzen al van Annabelle, dus waarom zou ik die van KP moeten?

Tsja je kent Danny zelf ook wel. Kan ook een enorme troller zijn dus wie zegt dat die de waarheid tegen jou spreekt? Is dan een bron van het account zelf niet betrouwbaarder?;)

Nee, want WAO heeft Jasper nooit de kans gegeven om het te herstellen. Jasper had Dennis/Peter alsnog kunnen kicken, VV aan Jannes kunnen geven van dat intern account en klaar. Alleen jullie kiezen hier meteen voor de kata optie, waar FishermansFriend gewoon even de kans kreeg om de fout te herstellen. Andere stab, maar zelfde situatie.

Lees eens goed. Jasper is niet de eigenaar.

Ik heb nog nooit gehoord van een Raymond. Brian speelde ook op Kale Poes en kan nog inloggen, zijn mijn gesprekken met Brian ook meteen bewijs dan?

Het gaat niet om het feit dat hij er speelt Inge. Lees jezelf nou is in en verdiep je dan. Ik verwerp je argumenten niet op het feit dat hij er speelt of niet, waardoor het irrelevant zou zijn of hij er speelt.

Jij moet je eerst eens verdiepen in de feiten. Meermaals is er bevestigd dat Raymon een bespeler is van Kale Poes. Hij heeft dit ook zelf bevestigd in de stamchat van Finity, W43. Vanwege commotie die er was ontstaan over de mogelijke rol die hij misschien in deze zaak had gespeeld. Dus ik denk dat jijzelf fout zit.;)
 

DeletedUser73696

Guest
Tsja je kent Danny zelf ook wel. Kan ook een enorme troller zijn dus wie zegt dat die de waarheid tegen jou spreekt? Is dan een bron van het account zelf niet betrouwbaarder?;)

Lees eens goed. Jasper is niet de eigenaar.

Jij moet je eerst eens verdiepen in de feiten. Meermaals is er bevestigd dat Raymon een bespeler is van Kale Poes. Hij heeft dit ook zelf bevestigd in de stamchat van Finity, W43. Vanwege commotie die er was ontstaan over de mogelijke rol die hij misschien in deze zaak had gespeeld. Dus ik denk dat jijzelf fout zit.;)

Dus omdat Danny een troller is, spreekt die niet de waarheid. Raymon maakt ook de hele dag grapjes, misschien liegt hij wel. Dit zijn allemaal overhaaste generalisaties, waar niemand wat aan heeft. Wees gewoon eerlijk en beantwoord mijn laatste post, waarom doet Vitae mee?
 

DeletedUser68252

Guest
Ik weet precies wat er speelde aangezien ik er direct bovenop zat. En ja, er is een overeenkomst gekomen omtrent HNA omdat er gedreigd werd om het complete account kapot te kata'en. Toch is en blijft het een feit dat jullie bij de eerste beste mogelijkheid naar de kata's grijpen, ga dan verder niet doen alsof je morele waarden hoog liggen.

Je kent ons beleid welke aan Rush al ontiegelijk vaak gegooid is. Als je de situatie had gekend wat was het nut van het posten van je afgelopen 2 posts waarin je Vitae wilt verwijten hypocriet te zijn? Puur om op je bek te gaan? Gezien je als je van alles op de hoogte was je had geweten hoe ik zou gaan reageren.

Misschien kun je mij dat feit eens tonen, al is dat hopeloze vergooide moeite gezien het jouw mening is welke je als feit tracht te verwoorden hier. Zoals eerder verwoord heeft .Esta zijn kata's opgebouwd toen we als reactie op Rush met kata's kwamen nadat hen DAM volledig de grond in gooiden, zijn er toen na een tijdje afspraken gemaakt en zijn die kata's bij .Esta dan ook weer verdwenen. Als ik iedereen de grond had in willen kata'en en overal naar een reden gezocht had, had ik die 250 er lekker in laten staan. Er had immers ieder moment wel een reden kunnen komen om dan zoiet

Vind het eigenlijk wel grappig dat vitae gaat kata'en. Kale poes had een grote rol in het succes van rush noord, jullie hebben er dus lekker veel baat bij als het acc kapot zou gaan. De katas zijn eerder uit eigen belang / schrik en niet omdat hij ze verdient, het is de ideale situatie om jullie eigen immoreel spel ( de sloopmassa ) goed te praten. Als je echt tegen immoreel spel bent zou je jezelf nooit verlagen tot sloopmassas e.d.

Iemand die niet horen wil, moet maar voelen. Ons beleid hoeft niet nog eens herhaalt te worden, iedereen zal hem immers al bijna weten en zo niet kan hij deze uitgebreid terug vinden in eerdere posts op deze wereld. Er stond een rekening open, deze word vereffent.

Nee ik kon niet opkijken tegen het foutief Nederlands, het was gewoon totaal niet volgbaar. Ik heb het proberen te lezen, eerlijk waar..

Dit inderdaad, mede met Cona kan ik er geen touw aan vast knopen.

nyade zei:
Je hebt mij of adl nochtans nooit dergelijke informatie verschaft , dus volgens jouw eigen bewoording waren het dan ook geen cf's.
Het zou me trouwens verbazen als je dergelijke informatie wel naar de huidige leiding van rush hebt gestuurd , maar jij zou toch zeker niet zo hypocriet zijn om dergelijke zaken van anderen te verlangen maar niet dezelfde eisen aan jezelf/je stam te stellen :eek: ?

Er is destijds gesproken met Hangover welke uiteindelijk toegegeven heeft dat het binnen de politieke invloeds sferen lag. Hij had echter niet door dat Vitae dit zo bedoelde. Waarnaar beide partijen in overleg zijn gegaan en er samen zijn uitgekomen. Wat uiteindelijk heeft geresulteerd in de huidige kata nap met Rush. Verdere informatie verschaffen bij leden of bij Hangover was niet nodig, hij had zelf al in gezien dat het zo was.



ichronic zei:
Vitae's rol
Vitae heeft ook een kleine rol, dit omdat het hun wat moeilijker gemaakt werd door KP om Rush te breken gezien KP zijn def en Clears beschikbaar stelde voor Rush in de bestrijding tegen Vitae. Verder dan dat gaat het ook niet. Vitae ziet echter een kans om het account volledig plat te gooien en zo dit 'doorn in hun oog' uit de weg te ruimen. Ze zochten er alleen even een ''excuus'' voor. Verder dan dat gaat het dan ook niet. Want als het oprecht was om stabbers te straffen, hadden zij DJ Fluke en Nolletje, zoals Steven al aanhaalden, ook wel plat gekata'd, maar die vormde voor hun natuurlijk geen bedreiging dus dat was ook niet nodig.

Vitae had Kp en Kd al eerder hun eigen rekening kunnen presenteren, echter is ervoor gekozen om toen eerst een massa te doen op Il burrito en Dikkebilly gezien deze al reeds gepland stond.
 

DeletedUser3435

Guest
Omdat Vitae altijd alles gebruikt en op alles inspeelt wat ze kunnen krijgen.. Zoals dit ook weer, is voor hun een goedkoop excuus om een account weg te spelen wat wel eens voor een dreiging zou kunnen zorgen ooit. Vitae zal elk accountje of kans nemen die ze kunnen krijgen haha.
 

DeletedUser73696

Guest
Hahahahaha, deze post van Sven heb ik gescreenshot. Als 'er stond nog een rekening open' een legaal excuus is tegenwoordig.
 
Bovenaan