Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Reactiescore
219
Das Pech, Jannes zijn def weg.. Trouwens wel zielig Jannes, als je zo tegen stabbers bent, ga dan zelf niet stabben. Geef die lui een NAP voor 7 dagen en knal op elkaar. De def die ze hebben uitstaan loopt al 5 dagen terug.

Waarom zou je stabbers een kans geven om zich voor te bereiden ? Vind die 3 dagen al teveel.
Overigens is er goed gehandelt voor WAO nu aanpakken die lui!
 

DeletedUser

Guest
Geen idee hoeveel daar van waar is aangezien ze zo te lezen alles bij amen hebben teruggetrokken, maar ze vervolgens wel casi en jannes deffen? Overigens valt het wel op dat sinds gisteren alle stacks bij dikkebilly in een keer weg zijn, heeft kalepoes vast niks mee te maken :rolleyes:

Nee dat was mijn def. Lul niet zoveel onzin man;)
De def bij Jannes is zkr van jou.

@WAO succes met oorlogje spelen.
 

DeletedUser68252

Guest
Goed verwoord jannes. Dat deze spelers maar snel van de wereld mogen verdwijnen.
 

DeletedUser73696

Guest
Waarom zou je stabbers een kans geven om zich voor te bereiden ? Vind die 3 dagen al teveel.
Overigens is er goed gehandelt voor WAO nu aanpakken die lui!

Dus omdat stabbers stabben, moet jij zelf ook maar gaan stabben? Dan ben je zelf ook gewoon een stabber. En ja, ik snap Jannes 100%, alleen hij moet van zichzelf geen stabber maken. Ik vind 3 dagen nog al kort door de bocht, maar dat kan aan mij liggen. En Laurens zegt altijd zelf; Een account stabt niet, maar een speler. Waarom zou je Jasper nu duperen van Dennis zijn fout?
 
Reactiescore
151
Grappig dat Mike het nu stabben noemt om mensen die duidelijk met heel verkeerde bedoelingen in je stam zitten eruit te gooien en zelfs nog een tijdelijke NAP aan te bieden, wat duidelijk niet hoeft.

Die valt wel een beetje in het rijtje van het voordelig noemen dat Seau. een zooi dorpen verloor bij Struggle in termen van hilariteit :D

Succes Jannes, persoonlijk zou ik lekker los gaan met een kata massa, dit soort lui verdienen het niet normaal te mogen spelen. (Ik had ze iig geen nap meer gegeven .. :D) ;)
 

DeletedUser68252

Guest
Dus omdat stabbers stabben, moet jij zelf ook maar gaan stabben? Dan ben je zelf ook gewoon een stabber. En ja, ik snap Jannes 100%, alleen hij moet van zichzelf geen stabber maken. Ik vind 3 dagen nog al kort door de bocht, maar dat kan aan mij liggen. En Laurens zegt altijd zelf; Een account stabt niet, maar een speler. Waarom zou je Jasper nu duperen van Dennis zijn fout?

Wat heeft iets wat Laurens zegt hiermee te maken? :eek:

Ik vind het netjes van Jannes dat hij zich aan zijn eigen verwoorde morele waarden kan houden in een situatie als deze, 3 dagen nap heeft hij vanaf het begin van de wereld over gesproken, en nu maanden later nu het hem zelf betreft houd hij zich eraan. Velen hadden direct de aanval geopend, maar natuurlijk zou mike mike niet zijn als hij ergens niet over kwam zeuren.
 

DeletedUser76275

Guest
Deze situatie al een tijdje gevolgd te hebben wil ik wel even mijn respect naar Jannes toe uitspreken.

Respect voor het afhandelen van deze lastige situatie op zeer nette, volwassen en correct manier. Je hebt de eer aan jezelf gehouden.
 

DeletedUser69389

Guest
Jongens val toch niet allemaal zo over Mike heen. We weten allemaal dat Mike nog heiliger is dan Jezus en de heilige maagd Maria erbij.:rolleyes:

Maarja wie weet speelt er wel meer met KP en Kingsdorp, want waarom zou Mike anders zo´n heisa maken over die nap? Bang dat zijn oude vriendjes van de wereld worden afgedonderd? Vriendjes die Mike misschien in de toekomst nog had willen gebruiken wanneer WAO misschien gevallen zou zijn, zodat Mike kon meedoen voor rang 1 en de echte topper kon uithangen door als nummer 1 van deze wereld te eindigen met behulp van deze twee ratten. Als tactische zet dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30607

Guest
Dus omdat stabbers stabben, moet jij zelf ook maar gaan stabben? Dan ben je zelf ook gewoon een stabber. En ja, ik snap Jannes 100%, alleen hij moet van zichzelf geen stabber maken. Ik vind 3 dagen nog al kort door de bocht, maar dat kan aan mij liggen. En Laurens zegt altijd zelf; Een account stabt niet, maar een speler. Waarom zou je Jasper nu duperen van Dennis zijn fout?

Als ik het goed lees zijn Olaf en Jasper gestart waar Olaf het volledige beheer van het account had en Jasper maar een "co" was omdat hij niet het account 100% in handen had d.m.v. het e-mail. Vervolgens stabt de eigenaar van het account ook direct WAO omdat hij liegt over een persoon die hij op het account heeft neergezet terwijl dit gewoon alweer Dennis is onder een andere naam.

Het komt er dus op neer dat de directe eigenaar, waarvan de e-mail hoogstwaarschijnlijk nog steeds bij Olaf ligt die in dit geval ook meehelpt aan de hele stab. Jasper is al langere tijd inactief waardoor Dennis nog de enige speler is die er momenteel actief op speelt, aangezien hij ook direct de stabber is, en de hoofdeigenaar van het account ook meegeholpen heeft is het een logische reactie om het account als stabber uit te maken, immers is Jasper al gedurende tijd inactief, en er wordt ook duidelijk gemaakt dat Jasper er voor de rest niets mee te maken heeft.

Verder vind ik het door Jannes goed afgehandeld d.m.v. een 3 dagen nap waardoor ze hun account op orde kunnen zetten, ook al stond er volgens seau deff bij het seau-front. Deze deff is ruim voor donderdag terug om alles te herplaatsen.
 

DeletedUser3435

Guest
Jokersbrain, goeie leider ben jij man.. Zo, krijg je de bal eens teruggekaatst van Fratre. :D Voor de rest is het een triestig verhaaltje, al snap ik dat ze weg wilden uit WAO omdat er gewoon geen toekomst is, mag je respect tonen tov je stamgenoten en ze al zeker niet gaan naaien via VV's. Benieuwd naar hun verhaal en het verdere verloop.
 

DeletedUser68252

Guest
Jongens val toch niet allemaal zo over Mike heen. We weten allemaal dat Mike nog heiliger is dan Jezus en de heilige maagd Maria erbij.:rolleyes:

Maarja wie weet speelt er wel meer met KP en Kingsdorp, want waarom zou Mike anders zo´n heisa maken over die nap? Bang dat zijn oude vriendjes van de wereld worden afgedonderd? Vriendjes die Mike misschien in de toekomst nog had willen gebruiken wanneer WAO misschien gevallen zou zijn, zodat Mike kon meedoen voor rang 1 en de echte topper kon uithangen door als nummer 1 van deze wereld te eindigen met behulp van deze twee ratten. Als tactische zet dus.

Zou allemaal kunnen, al heeft de post van boxem van gisteren er vast iets mee te maken.
 

DeletedUser3435

Guest
Tot dan is het één grote, verschrikkelijk domme onstaafbare veronderstelling. :rolleyes:
 

DeletedUser75826

Guest
Weetje wat mij erg teleurstelt. Dat Seau. zo aan het haten is, het is overduidelijk een grote stabs, zelfs meerdere stabs. Maar toch doen jullie of het aan |WAO| ligt. Maarja, ik zou ook gefrustreerd raken als jullie plannetje om met hun uiteindelijk samen te werken zo in het water loopt. Jullie zijn wel goed in samenspannen met vijandelijke spelers. Dit was volgensmij niet jullie eerste samenspanning?

 
Reactiescore
1.278
Best Leden,

Vind het heel mooi dat Vitae zo mooi reageert terwijl deze stab allemaal plan was tussen beide partijen
Jannes en Vitae dus. In tegen stelling tot Jannes stab ik mijn vrienden niet. Onze plannen waren nooit wao aan te pakken
wij mochten ons gewoon niet aan de richting houden dat 2 maanden geleden was besloten + ik wou mijn team genoot niet in de steek laten daarom heb ik voor deze aanpak gekozen.

Nou ben ik aardig genoeg het bewijs dat ik heb gekregen niet openbaar te posten aangezien wij het vertrouwen van de spelers die ons steunen in w42 willen bewaren (bedankt vitae) maar dan gaan we verder Jannes mag dan wel boos ect zijn met zijn 8 spelers ondersteunen 1 speler en dan trots zijn dat 2 accs daar niet snel doorbreken maar dan denk ik toch dat uit wao het noorden meer heeft gepresteerd. Wij waren zeker een grote aandeel voor WAO snap deze beslissing ook wel hoor ;)

Jannes zn "eer": Als Jannes over eer gaat praten dan moet ie zich daar wel aan houden
Bijv: Niet je stam genoten aan de vijand overlaten.

Dit is gwn een plan om cheatz ect een snellere loop te laten krijgen richting Ons want wij waren al vanaf het begin een grote obstakel
Dit was dan ook een mooie kans voor Jannes (zeg niet wao omdat dr ook goede personen tussen zitten) om ons uit de weg te ruimen.

Verder voor de oorddelers:
Het is mooi dat jullie zo mooi praten ect ect
maar als jullie maar 1 kant van het verhaal horen hou dan alstublieft je mond dicht :)
als je zelf spionnen in de vijand zn stam zet dan deze rekruteert een zogenaamd ontslaat maar dat ze er dan
nog spelen vind ik niet dat je over een stab mag praten ;)

Verder over mijn woordkeuze:
Idd zijn dr altijd problemen geweest tussen KP (Peter) en more woman more rights (Ennio)
dit zijn ook beide vrienden van mij en ik zou geen van beide in de steek laten helaas waren dr laatst wat ruzies tussen edelrichtingen ect beide zaten fout maar dat moet je gwn regelen. Maar je mag aan iedereen van WAO langsgaan en vragen (de gene die mij kennen en met mij hebben gepraat) Of ze mij storend vonden of juist andersom.

Nog een laatste woordje:

Het mooiste van alles is dat alles word omgedraaid :)
Vitae mag niet beginnen met stabben. Dan praat ik niet over de kern Vayne ect.
maar als je als vijand KUCH KUCH (tniof ect) over stabben gaat praten dan mag je lekker stoppen met
TW want dat is meer dan ik kan opnoemen op deze wereld geweest.


Bedakt voor het lezen

Anne, Ennio, Joren, Robin, Jannes (zelfs jij), Seba en Cederic
Was een leuke tijd samen en we hebben zeker genoten tijdens de groeps chats.

Jammer van de spleet tussen de wegen.


MVG LEXIE
 

DeletedUser73696

Guest
Jongens val toch niet allemaal zo over Mike heen. We weten allemaal dat Mike nog heiliger is dan Jezus en de heilige maagd Maria erbij.:rolleyes:

Maarja wie weet speelt er wel meer met KP en Kingsdorp, want waarom zou Mike anders zo´n heisa maken over die nap? Bang dat zijn oude vriendjes van de wereld worden afgedonderd? Vriendjes die Mike misschien in de toekomst nog had willen gebruiken wanneer WAO misschien gevallen zou zijn, zodat Mike kon meedoen voor rang 1 en de echte topper kon uithangen door als nummer 1 van deze wereld te eindigen met behulp van deze twee ratten. Als tactische zet dus.

Tuurlijk, dit was allemaal doorgestoken kaart -,-. Verder is het verhaal ook niet helemaal eerlijk, want Kingsdorp heeft nooit bij een vijandige stam gesolliciteerd. Lexie heeft aangegeven bij mij in de stam te willen, omdat die me zo erg mag, alleen ik heb aangegeven dat dat geen realistische optie was. Wij hebben ook nooit deze spelers aangezet tot stabben of dergelijke zaken. Verder kan iedereen zeggen dat ze van deze acties staan te kijken, maar ik sta allesbehalve. WAO is nooit een stam met toekomst geweest en met leden als ennioo wek je na 2 dagen al irritaties. Er zijn 2/3 goede spelers binnen WAO, waar ik zeker respect voor heb, alleen hun verdienen het niet in WAO te zitten. Het was gewoon wachten tot zo iets zou ontstaan binnen WAO, waar ze nu zelf onderdoor aan zullen gaan. En dat laatste verhaaltje slaat natuurlijk nergens op, aangezien ik nog nooit gestabt heb.

@Sven, niemand hecht waarde aan jou mening over immoreel spel, na je acties op classic 11.
 

DeletedUser69866

Guest
Opdat er nog niemand van WAO reageert en ik ook best goed op de hoogte ben zal ik kort wat quoten.

Totaal niet mee eens, zulke actie gewoon vol tegenbashen maar das mijn mening, overigens vraag ik me af waar zijn deff dan wel staat, want het staat niet bij wao.
KP zijn def stond bij hangover, dikkebilly & andere rush spelers. Dit omdat hij voor zichzelf vond dat hij beter Vitae in het oosten kon blocken dan Seau. in het zuiden. Seau moest namelijk toch nog een langere afstand afleggen.
Er stond niets van hem in het zuiden.

Das Pech, Jannes zijn def weg.. Trouwens wel zielig Jannes, als je zo tegen stabbers bent, ga dan zelf niet stabben. Geef die lui een NAP voor 7 dagen en knal op elkaar. De def die ze hebben uitstaan loopt al 5 dagen terug.
De def die ze uitstaan is gister al teruggetrokken omdat ze een nieuwe linie voor DikkeBilly willen maken :) Merk je ook bij de winsten die Vitae er maar blijft nemen en volgens bronnen is er weinig weerstand + zijn de zware stacks van 15defs opeens weg :confused:

Waarom zou je stabbers een kans geven om zich voor te bereiden ? Vind die 3 dagen al teveel.
Overigens is er goed gehandelt voor WAO nu aanpakken die lui!
Vond die NAP er ook te veel aan :(

Dus omdat stabbers stabben, moet jij zelf ook maar gaan stabben? Dan ben je zelf ook gewoon een stabber. En ja, ik snap Jannes 100%, alleen hij moet van zichzelf geen stabber maken. Ik vind 3 dagen nog al kort door de bocht, maar dat kan aan mij liggen. En Laurens zegt altijd zelf; Een account stabt niet, maar een speler. Waarom zou je Jasper nu duperen van Dennis zijn fout?
Jasper speelt jammer genoeg niet meer, heb hem gisteren nog gesproken, ooit wil ie wel weer spelen, maar atm heeft hij geen tijd.
Verder stab je niet door een korte NAP-tijd te geven? We stellen regels op en houden ons hieraan, lijkt me niet op stabben?
Of vind je het jammer dat de def van seau langer loopt dan 3dagen naar hun?

Jongens val toch niet allemaal zo over Mike heen. We weten allemaal dat Mike nog heiliger is dan Jezus en de heilige maagd Maria erbij.:rolleyes:

Maarja wie weet speelt er wel meer met KP en Kingsdorp, want waarom zou Mike anders zo´n heisa maken over die nap? Bang dat zijn oude vriendjes van de wereld worden afgedonderd? Vriendjes die Mike misschien in de toekomst nog had willen gebruiken wanneer WAO misschien gevallen zou zijn, zodat Mike kon meedoen voor rang 1 en de echte topper kon uithangen door als nummer 1 van deze wereld te eindigen met behulp van deze twee ratten. Als tactische zet dus.

Eigenlijk was er een heel plan om een nieuwe stam op te richten door KD & KP samen met noordelijke acc's zoals punkerke, hangover,...
Wat heeft die nieuwe stam nu met Mike te maken denk je?
Northern wou een NAP met WAO, BG met Seau om dan samen met hen Vitae aan te pakken.
Geen bewijs denk je dan?
Dus Martijn, je kan wel stellen dat Mike's plannetje weg is :(
 
Bovenaan