Top/Flop spelers

DeletedUser

Guest
Flop in de top.

Dit ga ik overigens niet beargumenteren, het klonk gewoon lekker.
 

DeletedUser73696

Guest
Dit gaan we nog lang horen denk ik jongens :eek:.

Ik vind het eigenlijk ook wel echt een heel zielig geval. Dat de leider van een van de betere stam die nu nog bestaat, anoniem andere spelers gaat kata'en om zijn frustraties te uitten. Als Niek of Steven dat zou doen, zou ik allang weg zijn uit me stam. Als ik onder leiding vak van zo'n spelbederver en zielig persoon, valt die voor geen meter te vertrouwen.
 
Reactiescore
1.168
Hoe weet je dan dat het Sven (?) is?
 

DeletedUser75826

Guest
Ik vind het eigenlijk ook wel echt een heel zielig geval. Dat de leider van een van de betere stam die nu nog bestaat, anoniem andere spelers gaat kata'en om zijn frustraties te uitten. Als Niek of Steven dat zou doen, zou ik allang weg zijn uit me stam. Als ik onder leiding vak van zo'n spelbederver en zielig persoon, valt die voor geen meter te vertrouwen.

Goed verhaal lekker kort.

Geen idee wie het gedaan heeft, maar het is zeker een held dat weten we allemaal.
 
Reactiescore
1.168
Lekker onze leider beschuldigen zonder enige vorm van bewijs, as always.
 
Reactiescore
1.168
Ja makkelijk praten, logjes?
 

DeletedUser73696

Guest
Goed verhaal lekker kort.

Geen idee wie het gedaan heeft, maar het is zeker een held dat weten we allemaal.

Verpaupering van de maatschappij. TribalWars was een spel met normen en waarden, waaraan iedere speler veel aan hechte. Vroeger werd er op TW alles gebruikt, maar er was altijd vriendschappelijkheid tijdens een oorlog. Nu is die vriendschappelijkheid veranderd naar fanatisme, waar ook de normen en waarde zijn veranderd. Spelers als jou zijn kots voor het spel en maatschappij. Jochies die een vechtpartij gaan filmen, waar iemand wordt doodgeslagen, ipv eventje te helpen. Jochies met een grote bek op de computer, maar in het echte leven niks waard. Jij wordt op alle fora uitgekotst, als zelfs Gilles een hekel aan je heeft, sta je wel echt laag op de rangschikking. Dat jij het een held vind, zegt al genoeg over jou.
 

DeletedUser73147

Guest
Mike als ik jou was zal ik gelijk uit Seau gaan, want die kataén Jolien ook? Of het nu undercover is of niet dat maakt geen ene reet uit, het is en blijft laag.
 

DeletedUser73696

Guest
Mike als ik jou was zal ik gelijk uit Seau gaan, want die kataén Jolien ook? Of het nu undercover is of niet dat maakt geen ene reet uit, het is en blijft laag.

Dus jij vindt het laag als iemand jou slaat, jij hem terugslaat? Alleen als je in je eentje over straat loopt en 2 mannen met bivak mutsen pakken je met een knuppel, is niet laag?
 

DeletedUser3435

Guest
Mike als ik jou was zal ik gelijk uit Seau gaan, want die kataén Jolien ook? Of het nu undercover is of niet dat maakt geen ene reet uit, het is en blijft laag.
Kan je het niet gewoon houden bij opmerkingen over je scheetjes? Dat nemen mensen tenminste serieus. :D Niemand van Seau heeft ooit kata's op Jolien gegooid buiten de muur en de verzamelplaats. Hij brak zijn dorpen aan ons front af, werd weken geleden al bewezen.
 
Reactiescore
1.168
Goh, ik vraag om logjes/bewijs en Mike je negeert weer. :eek:
 

DeletedUser73147

Guest
Dus jij vindt het laag als iemand jou slaat, jij hem terugslaat? Alleen als je in je eentje over straat loopt en 2 mannen met bivak mutsen pakken je met een knuppel, is niet laag?

Dus jij suggereert hier nu dat Seau laag is? Jolien wilt best een 1vs1 hoor, maar het heet nu eenmaal tribalwars dus dat Seau een 1ling aanvalt is toch vrij logisch met meerdere?
 

DeletedUser3435

Guest
Il bur kwam met kata's op boer
Kan ook wel es uitzonderlijk ja.. Gewoon niet hoe Meneer Scheetmans het implimenteert. Seau. heeft nooit dorpen naar 8k zitten kata'en, Jolien20 is alles zelf beginnen af te breken. Haha, hadden wij maar een Biervertier in de stam, kon ik toch iemand uitlachen.
 
Bovenaan