Finity: The World Invasion

DeletedUser54299

Guest
Nadelig? Jullie edelden gewoon door, alsjeblieft zeg. Als die aanvalbaar was, edelden jullie door. Dat argument kan je dus al mooi de prullenbak in gooien.

Als het JULLIE spy is, waarom zou die dan überhaupt niet voor jullie het account verneuken? Denk toch eens logisch na Ruben, je bent slimmer dan dit.

Uit de screen met quotes van manu die ik net heb geplaatst maak ik toch echt op dat jullie ook zouden dooredelen. In dat geval waren het accounts waar wij niet op konden, in dit geval is het een account waar jullie niet op kunnen.
"Dat argument kan je dus al mooi de prullenbak in gooien."


Als... als als als als als.... Je hebt nog steeds geen enkel bewijs. Vanuit ons perspectief is het nog steeds een of andere droeftoeter van een co die niet meer wou deffen en daarom maar heeft geprobeert wat ademruimte te krijgen met een ban...

Decieved stond al erg zwak na een week aanvallen, vandaag zouden we gewoon de genadeslag uitdelen en gaan edelen. Omdat een of andere knul dat account gebanned wist te krijgen, is onze geslaagde actie opeens geen actie meer waar we trots voor mogen zijn. Ban of niet, er zouden hoe dan ook een hoop dorpen verloren zijn gegaan bij decieved vandaag. Hij had geen mobiele deff, bijna geen mobiele off... En die paar recaps hadden we makkelijk kunnen afslaan/recappen. Kortom, wij hebben een ego, en door dit soort acties krijgt ons ego niet genoeg respect.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Uit de screen met quotes van manu die ik net heb geplaatst maak ik toch echt op dat jullie ook zouden dooredelen. In dat geval waren het accounts waar wij niet op konden, in dit geval is het een account waar jullie niet op kunnen.
"Dat argument kan je dus al mooi de prullenbak in gooien."


Als... als als als als als.... Je hebt nog steeds geen enkel bewijs. Vanuit ons perspectief is het nog steeds een of andere droeftoeter van een co die niet meer wou deffen en daarom maar heeft geprobeert wat ademruimte te krijgen met een ban...

Decieved stond al erg zwak na een week aanvallen, vandaag zouden we gewoon de genadeslag uitdelen en gaan edelen. Omdat een of andere knul dat account gebanned wist te krijgen, is onze geslaagde actie opeens geen actie meer waar we trots voor mogen zijn. Ban of niet, er zouden hoe dan ook een hoop dorpen verloren zijn gegaan bij decieved vandaag. Hij had geen mobiele deff, bijna geen mobiele off... En die paar recaps hadden we makkelijk kunnen afslaan/recappen. Kortom, wij hebben een ego, en door dit soort acties krijgt ons ego niet genoeg respect.

Oke, dus stel je eens voor, het account was niet geblitzt en de massa was gefaald en daarna werd het account geband. Zou je dan nog steeds alle eer naar BaBe gooien?

Straks nemen jullie ook nog de eer voor het internen van Cabbie, bende zieligerds:p.

Lees mijn vorige post eens, Manu is gestopt en spreekt niet namens Finity.
 

DeletedUser69967

Guest
Ben normaal geen speler die zich op het AF bevind, maar gezien ik hierbij betrokken ben wil ik graag even een toelichting doen vanuit mijn perspectief.

Ik zelf ben al 5/6 dagen druk aan het houden op Deceived by the Devil zijn achterland, hield bij circa 50/75 dorpen de muur laag door dagelijks 3 aanvallen verspreid over de dag te versturen.
Het bleek snel duidelijk te worden dat de speler meer fouten begon te maken, hierbij moet je denken aan zijn offence dorpen en dan praat ik niet over 1 maar wel circa 15 volle offence en 75/100x 1/6e clear.
Toen we zagen dat dagelijks druk leggen effect had begon NeverKroket ook mee te doen.
Uiteindelijk werden de muren nauwelijks meer opgebouwd, en werden alle troepen gewoon elders geplaatst om zodoende niks meer te hoeven dodgen.
Zodoende heb ik Deceived by the Devil eens geblitz in 2 avonden en beide avonden 1 dorp bemachtigd.
Het was overduidelijk het account er minder sterk stond dan tevoren.
Uiteindelijk hebben Killb & NeverKroket veel besproken over wanneer en hoe we gaan aanvallen, zo hebben we gisteren geen aanvallen verstuurd om juist de indruk te wekken dat er niks verzonden zou worden, en de edels 10 uur voor aankomst verzenden.

Dit is allemaal aantoonbaar voor het support mochten hierover twijfels bevatten, kunnen screens gemaakt worden van de gesprekken die we hadden over het bespreken van deze massa.
Had zelf rekening gehouden met veel recaps gezien deff erachter timen er niet in zat, echter toen ik vanmorgen merkte dat er niks gerecapt werd heb ik vanaf 10.00 vrij genomen van mijn werk en ben ik volledig blijven edelen.
En dan word er besproken over dat de speler niet kan loggen op Deceived by the Devil.
Dat klopt enigszins ook niet want er werden vannacht nog 12 aanvallen verzonden vanuit dat account op mij terwijl wij onze edels aan het sturen waren.
Kan de rapporten wel tevoorschijn halen zodat de afstanden berekend kunnen worden om dat aan te tonen.

Nu zit iedereen vingers te wijzen naar elkaar en elkaar te beschuldigen, waar we uiteindelijk niets mee opschieten.
Deze aanval was in ieder geval al langere tijd besproken en heb er veel moeite aan gedaan om de druk zo hoog mogelijk te houden.
Gezien Deceived by the Devil al zijn troepen ergens anders had staan in het achterland om dodgefouten te voorkomen, was het ook moeilijker om te recappen voor hem.
Of het account nou gebanned was of niet er waren zeker verliezen gemaakt, dus om deze aanval zo onderuit te halen vind ik ook niet terrecht.

In ieder geval heb ik vertrouwen in het support dat hun dit grondig onderzoeken, en geloof me dat wij hier ook de dupe van zijn geworden;)
Als je een week zoveel tijd erin steekt en vervolgens valt de druk weg door een ban is ook niet geweldig;)
 
Reactiescore
38
Uit de screen met quotes van manu die ik net heb geplaatst maak ik toch echt op dat jullie ook zouden dooredelen. In dat geval waren het accounts waar wij niet op konden, in dit geval is het een account waar jullie niet op kunnen.
"Dat argument kan je dus al mooi de prullenbak in gooien."


Als... als als als als als.... Je hebt nog steeds geen enkel bewijs. Vanuit ons perspectief is het nog steeds een of andere droeftoeter van een co die niet meer wou deffen en daarom maar heeft geprobeert wat ademruimte te krijgen met een ban...

Decieved stond al erg zwak na een week aanvallen, vandaag zouden we gewoon de genadeslag uitdelen en gaan edelen. Omdat een of andere knul dat account gebanned wist te krijgen, is onze geslaagde actie opeens geen actie meer waar we trots voor mogen zijn. Ban of niet, er zouden hoe dan ook een hoop dorpen verloren zijn gegaan bij decieved vandaag. Hij had geen mobiele deff, bijna geen mobiele off... En die paar recaps hadden we makkelijk kunnen afslaan/recappen. Kortom, wij hebben een ego, en door dit soort acties krijgt ons ego niet genoeg respect.

Sorry, als buitenstaander moet ik nu toch even ingrijpen als ik dit lees.

Ten eerste is de quote die je aanhaalt er eentje uit een totaal verschillende context. De situaties van beide accounts zijn totaal verschillend. Bij de eerste was het vrijwel onmiddellijk duidelijk dat er geen kwaadaardige invloeden bij betrokken waren, iets wat nu blijkbaar niet het geval is. Dat je zonder het te weten aanvallen doet is natuurlijk geen probleem, maar als je later hoort dat er mogelijk een reukje aan zit dan stop je gewoon uit respect en eerbied voor de tegenstander. Is het echter duidelijk dat de situatie het gevolg is van interne ruzies/meningsverschillen of effectief een bewuste schending van de regels, dan mag je uiteraard je gang gaan.

Ten tweede kan je ook onmogelijk gaan zeggen dat je het account zou gebroken hebben. Een argument baseren op iets wat in de toekomst mogelijk plaats vindt (hoe groot die kans ook is) is een argument gebaseerd op niets. Tenzij jij in de toekomst kan kijken, maar in dat geval mag je me gerust contacteren in pm met de cijfers van de volgende lottotrekking.
 
Reactiescore
1.167
En dan word er besproken over dat de speler niet kan loggen op Deceived by the Devil.
Dat klopt enigszins ook niet want er werden vannacht nog 12 aanvallen verzonden vanuit dat account op mij terwijl wij onze edels aan het sturen waren.
Kan de rapporten wel tevoorschijn halen zodat de afstanden berekend kunnen worden om dat aan te tonen.

Dit is inmiddels al achterhaalt en hebben dan ook al door dat dat dikke bullshit is. Voor nu moeten we gewoon afwachten tot de support met een uitgebreid antwoord komt.

Dat de zaak niet deugd, is duidelijk lijkt mij.
 
Reactiescore
3.457
zo hebben we gisteren geen aanvallen verstuurd om juist de indruk te wekken dat er niks verzonden zou worden, en de edels 10 uur voor aankomst verzenden.

wie zei er vanmiddag ook alweer dat er sinds gistermiddag al aanvallen waren verstuurd?



Verder werd er nog ergens gezegd dat we midden in de nacht hebben lopen sturen. Dat klopt niet, we zijn in de namiddag/vroege avond begonnen met sturen.

Ah onze Ruben:eek:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71655

Guest
Uit de screen met quotes van manu die ik net heb geplaatst maak ik toch echt op dat jullie ook zouden dooredelen. In dat geval waren het accounts waar wij niet op konden, in dit geval is het een account waar jullie niet op kunnen.
"Dat argument kan je dus al mooi de prullenbak in gooien."

In jullie geval was het echter de eigenaar die de stekker uit het account trok, in ons geval is het een co speler van deceived die kwade bedoelingen heeft om nog onbekende reden. Totaal verschillende situatie dus.

Als... als als als als als.... Je hebt nog steeds geen enkel bewijs. Vanuit ons perspectief is het nog steeds een of andere droeftoeter van een co die niet meer wou deffen en daarom maar heeft geprobeert wat ademruimte te krijgen met een ban...

Wat ademruimte met de ban? De PM die gestuurd is geeft toch wel duidelijk aan dat de speler doelbewust een global ban wilde halen.
Namelijk alle feiten waarvoor je die straf krijgt, werden overtreden behalve het illegaal hebben van scripts.
Dus van 'wat ademruimte' is echt geen sprake, dit is doelbewust gedaan.

Decieved stond al erg zwak na een week aanvallen, vandaag zouden we gewoon de genadeslag uitdelen en gaan edelen. Omdat een of andere knul dat account gebanned wist te krijgen, is onze geslaagde actie opeens geen actie meer waar we trots voor mogen zijn. Ban of niet, er zouden hoe dan ook een hoop dorpen verloren zijn gegaan bij decieved vandaag. Hij had geen mobiele deff, bijna geen mobiele off... En die paar recaps hadden we makkelijk kunnen afslaan/recappen. Kortom, wij hebben een ego, en door dit soort acties krijgt ons ego niet genoeg respect.

Lekker makkelijk om te zeggen dat Deceived sowieso dorpen was verloren, je hebt geen idee hoe het account er uit zag(mag ik hopen), dus kun je onmogelijk voorspelen hoe het gegaan zou zijn.
Feit blijft dat je nu al die dorpen hebt geedelt van een account waar niets op gedaan werd, ook voor deze blitz werd er nauwelijks wat gedaan want de speler in kwestie had kwade bedoelingen. Dus indirect heb jij je 'voordeel' ook al behaald door toedoen van de speler die de boel stabte.
En probeer je hier nu even je ego te strelen door te zeggen dat het account sowieso dorpen verloren was, de laatste keer dat ik de vv had stond het iig nog vrij redelijk, dus hoe jij uberhaupt kan weten dat het er slecht voor stond, is voor mij een raadsel.;)

Ben normaal geen speler die zich op het AF bevind, maar gezien ik hierbij betrokken ben wil ik graag even een toelichting doen vanuit mijn perspectief.

Ik zelf ben al 5/6 dagen druk aan het houden op Deceived by the Devil zijn achterland, hield bij circa 50/75 dorpen de muur laag door dagelijks 3 aanvallen verspreid over de dag te versturen.

Zoals ik eerder al zei, hebben jullie veelal fakes gestuurd.

Het bleek snel duidelijk te worden dat de speler meer fouten begon te maken, hierbij moet je denken aan zijn offence dorpen en dan praat ik niet over 1 maar wel circa 15 volle offence en 75/100x 1/6e clear.
Toen we zagen dat dagelijks druk leggen effect had begon NeverKroket ook mee te doen.
Uiteindelijk werden de muren nauwelijks meer opgebouwd, en werden alle troepen gewoon elders geplaatst om zodoende niks meer te hoeven dodgen.
Zodoende heb ik Deceived by the Devil eens geblitz in 2 avonden en beide avonden 1 dorp bemachtigd.
Het was overduidelijk het account er minder sterk stond dan tevoren.

Tuurlijk werd al snel duidelijk dat er fouten gemaakt werden, de speler was al die tijd al met dit plan bezig om welke reden nog onbekend is.
Dit heeft dan ook niets te maken met jullie 'kunde', jullie hebben de aanvallen gestuurd en de speler heeft altijd al kwaad in de zin gehad.

De 2 keer die jij noemt als 'blitz', heb je gewoon om 5-6u een trein gestuurd en zodoende een dorp gepakt, van een blitz was geen sprake dus. De 2de nacht zag ik dat je een dorp had gepakt en heb ik de vv snel opgepakt en nog een recap gedaan, helaas had jij er al een kata dorp+ridder voorgezet.



Uiteindelijk hebben Killb & NeverKroket veel besproken over wanneer en hoe we gaan aanvallen, zo hebben we gisteren geen aanvallen verstuurd om juist de indruk te wekken dat er niks verzonden zou worden, en de edels 10 uur voor aankomst verzenden.

Dit is allemaal aantoonbaar voor het support mochten hierover twijfels bevatten, kunnen screens gemaakt worden van de gesprekken die we hadden over het bespreken van deze massa.
Had zelf rekening gehouden met veel recaps gezien deff erachter timen er niet in zat, echter toen ik vanmorgen merkte dat er niks gerecapt werd heb ik vanaf 10.00 vrij genomen van mijn werk en ben ik volledig blijven edelen.
En dan word er besproken over dat de speler niet kan loggen op Deceived by the Devil.
Dat klopt enigszins ook niet want er werden vannacht nog 12 aanvallen verzonden vanuit dat account op mij terwijl wij onze edels aan het sturen waren.
Kan de rapporten wel tevoorschijn halen zodat de afstanden berekend kunnen worden om dat aan te tonen.

De speler kon wel loggen, maar deed niks natuurlijk want hij was dit al langer van plan...
Dat jullie alleen maar zijn gaan door edelen toen jullie het hoorden, snap ik nog. Echter toen jullie ook hoorden dat het een speler was met kwade bedoelingen, snapte ik echt niet dat jullie zijn doorgegaan met edelen.


Nu zit iedereen vingers te wijzen naar elkaar en elkaar te beschuldigen, waar we uiteindelijk niets mee opschieten.
Deze aanval was in ieder geval al langere tijd besproken en heb er veel moeite aan gedaan om de druk zo hoog mogelijk te houden.
Gezien Deceived by the Devil al zijn troepen ergens anders had staan in het achterland om dodgefouten te voorkomen, was het ook moeilijker om te recappen voor hem.
Of het account nou gebanned was of niet er waren zeker verliezen gemaakt, dus om deze aanval zo onderuit te halen vind ik ook niet terrecht.

Dat is bullshit natuurlijk, je hebt geen enkele reden om te zeggen dat er sowieso verliezen waren gemaakt, of kun je soms in de toekomst kijken?
Daarbij komt nog, al die fouten zijn expres gemaakt door de speler die voor dit alles gezorgd heeft, Manu is al een tijd gespeeld en de andere speler heeft op het moment heel weinig tijd, dus de persoon in kwestie speelde volledig alleen.

In ieder geval heb ik vertrouwen in het support dat hun dit grondig onderzoeken, en geloof me dat wij hier ook de dupe van zijn geworden;)
Als je een week zoveel tijd erin steekt en vervolgens valt de druk weg door een ban is ook niet geweldig;)

Zoveel tijd? Dat halfuurtje per dag om wat fakes/clears te zenden? Kom op zeg dat is niet veel werk..
Jullie zijn nergens de dupe van geworden, jullie hebben de halve ochtend en de hele middag ongehinderd kunnen edelen, en zelfs nadat de ban is omgezet naar niet aanvalbaar pakten jullie alsnog dorpen door de edels die al liepen.
In nog geen 100jaar hadden jullie zoveel dorpen gepakt als het account geen ban had gehad, als je dat denkt is er echt iets mis met je.
De enige die hier de dupe van is, is Finity, dus stop met dat gezeik dat jullie er de dupe van zijn geworden want dat is de grootste bullshit die je kan bedenken.
 

DeletedUser72922

Guest
Toch wel een paar vragen die naar boven komen bij mij.

Babe beweerde, niet zoals cruise, wel tegen katas te zijn. Waarom worden de boeren van deceived dan helemaal platgegooid?

We zijn voor fair play

Waarom wordt er hier dan massaal door gebeukt op deceived?
Waarom in godsnaam willen jullie pas een NAP na het weekend?
Welke andere reden kan daar achter zitten dan dat jullie het account geen tijd willen geven om orde op zaken te stellen om vervolgens de eerlijke? strijd weer te hervatten?
Wat nou fair play?
 
Reactiescore
661
BBK is in ieder geval voor fair play.

Wat een wereld is dit aan het worden?
 

DeletedUser69967

Guest
Toch wel een paar vragen die naar boven komen bij mij.

Babe beweerde, niet zoals cruise, wel tegen katas te zijn. Waarom worden de boeren van deceived dan helemaal platgegooid?



Waarom wordt er hier dan massaal door gebeukt op deceived?
Waarom in godsnaam willen jullie pas een NAP na het weekend?
Welke andere reden kan daar achter zitten dan dat jullie het account geen tijd willen geven om orde op zaken te stellen om vervolgens de eerlijke? strijd weer te hervatten?
Wat nou fair play?

Op Decieved werd enkel de muur laag gehouden.
Dus weet niet hoe je erop komt dat de boederij belaagd is?
Enige moment wanneer de boerderij enkele levels omlaag ging was nadat DeathWing. mijn boerderij naar 6/10 bracht.
Dat was een impulsieve reactie + was van tevoren aangegeven dat ik/Killb enkele aanvallen er tussen had lopen gericht op kata, wat erna niet meer gebeurd is gezien Finity hier netjes op reageerde en een verklaring gaf dus geen doelbewuste actie.

Mocht het zo zijn dat Decieved wel degelijk gebasht is op zijn boerderij ben ik zeer benieuwd wie dat heeft gedaan.
Dit omdat ik & NeverKroket enkel diegene waren die druk hielden.
En zoals hierboven aangegeven heb ik het enkel gedaan uit een impulsieve reactie nadat ik kata's op mijn boerderij kreeg.
En van NeverKroket zal ik het niet snel verwachten, dus ben zeer benieuwd na de rapporten.
 

DeletedUser71655

Guest
Op Decieved werd enkel de muur laag gehouden.
Dus weet niet hoe je erop komt dat de boederij belaagd is?
Enige moment wanneer de boerderij enkele levels omlaag ging was nadat DeathWing. mijn boerderij naar 6/10 bracht.
Dat was een impulsieve reactie + was van tevoren aangegeven dat ik/Killb enkele aanvallen er tussen had lopen gericht op kata, wat erna niet meer gebeurd is gezien Finity hier netjes op reageerde en een verklaring gaf dus geen doelbewuste actie.

Mocht het zo zijn dat Decieved wel degelijk gebasht is op zijn boerderij ben ik zeer benieuwd wie dat heeft gedaan.
Dit omdat ik & NeverKroket enkel diegene waren die druk hielden.
En zoals hierboven aangegeven heb ik het enkel gedaan uit een impulsieve reactie nadat ik kata's op mijn boerderij kreeg.
En van NeverKroket zal ik het niet snel verwachten, dus ben zeer benieuwd na de rapporten.

Geen idee wie de boerderijen gesloopt heeft, feit blijft dat ze wel gesloopt zijn iig.

Fantastische fairplay trouwens BaBe, zodra een acc uit de ban is direct volop inc's erop gooien, echt fantastische fair play daaro:eek:
 

Deleted User - 2242732

Guest
Ik speel deze wereld niet, maar als ik alles lees lijkt het mij onderhande toch wel duidelijk dat deze vieze 'zaken' niet gecreerd zijn door finity zelf om hun verliezen te doen indijken?

Als ik de grafiek van deceived zie, is het nu niet dat z'n buren van babe de voorbije maand veel gegroeid zijn op deceived z'n rug...

Ik snap dan ook niet wat het probleem voor Babe kan zijn om finity het account te laten herorganiseren, hun kunnen per slot van rekening ook niks doen aan de huidige gang van zaken op het account.
Aanvallen die verstuurd werden eerder waren hele dag niet gedodged, aangezien het account op ban stond(geen idee vanaf welk tijdstip op de dag) en deceived niet kon loggen (als ik het goed begrijp tenminste).

Het kan dan goed zijn dat de spelers van deceived er niet zouden zijn een deel van de dag, maar een hele dag niet gelogged om te dodgen lijkt mij uitgesloten.

Als ik jullie kwantiteit zie op w43 hoeven jullie niet direct te vrezen op korte tijd een gigantisch inhaalmanoevre van finity op te lopen wat jullie de wereldwinst zou kosten..

Verder is het natuurlijk wel vreemd dat zo'n actie gebeurt op de dag dat jullie een massa doen op deceived, ik denk dat jullie dat toch ook wel inzien? (waarmee ik niet zeg dat jullie/volledige stam er achter zitten voor de duidelijkheid)

Dus waarom finity niet de kans geven het account te herstellen? Of dorpen terug te geven die vanaf een bepaald tijdstip verovert zijn, adhv de tijd waarop het account op ban is gegooid (aangezien de eigenaar vanaf dan niet meer kon loggen?) Op die manier geef je onrechtvaardigheid geen kans.
Het gevolg wat je hiermee kan creeren is dat menige personen later 'babe' niet als een terechte winnaar zouden zien..
Creer je een beetje hetzelfde verhaal met DRIVE w33...

het enige verschil met drive is dat jullie in pole staan om deze wereld te winnen, dus ik zie het probleem echt niet, buiten een tweetal weken wachten voor een nieuwe massa...?
Dus niet enkel deelt Finity hiermee in de klappen als deze acties maar blijven doorgaan...

Per slot van rekening geven jullie de stabber van het account precies wat hij wil ;)

Het aangeven van kata'n niet te steunen, terwijl kata's op de boer komen is dan misschien ook weer discutabel...

-Mijn mening/visie natuurlijk.. -Misschien wat stof om over na te denken. ;)
 

DeletedUser72922

Guest
Op Decieved werd enkel de muur laag gehouden.
Dus weet niet hoe je erop komt dat de boederij belaagd is?
Enige moment wanneer de boerderij enkele levels omlaag ging was nadat DeathWing. mijn boerderij naar 6/10 bracht.
Dat was een impulsieve reactie + was van tevoren aangegeven dat ik/Killb enkele aanvallen er tussen had lopen gericht op kata, wat erna niet meer gebeurd is gezien Finity hier netjes op reageerde en een verklaring gaf dus geen doelbewuste actie.

Mocht het zo zijn dat Decieved wel degelijk gebasht is op zijn boerderij ben ik zeer benieuwd wie dat heeft gedaan.
Dit omdat ik & NeverKroket enkel diegene waren die druk hielden.
En zoals hierboven aangegeven heb ik het enkel gedaan uit een impulsieve reactie nadat ik kata's op mijn boerderij kreeg.
En van NeverKroket zal ik het niet snel verwachten, dus ben zeer benieuwd na de rapporten.

Oke dat is de eerste zin van mijn post waar je op reageer, als er nog rapportjes te vinden zijn krijg je die zeker te zien. Zijn hier geen rapportjes van maar zijn de boeren wel omlaag zal dat het werk van meneer de viespeuk zijn.

Waarom wordt er hier dan massaal door gebeukt op deceived?
Waarom in godsnaam willen jullie pas een NAP na het weekend?
Welke andere reden kan daar achter zitten dan dat jullie het account geen tijd willen geven om orde op zaken te stellen om vervolgens de eerlijke? strijd weer te hervatten?
Wat nou fair play?

Dit wordt dan weer straal genegeerd, waarom een NAP pas na het weekend?
Wat voor logica zit daar achter?

Mooie post trouwens the bickymeister, zit wat denkvoer in voor ons allen :)
 

DeletedUser69967

Guest
Betreft de NAP moet je bij de leiding zijn, hou me niet bezig met diplomatieke zaken dus daar heb ik geen antwoord op.
Maar zoals iedereen wist waren het enkel Killb & NeverKroket die op Decieved gingen, dit kun je desondanks ook wel uit de rapporten halen van Decieved de afgelopen dagen.
Het was geen stamactie slechts 2 frontaccounts die samen een aanval verrichten.
En ik weet dat het verdacht overkomt tot velen dat dit "incident" zicht vandaag heeft plaatsgevonden op het moment dat wij in de aanval gingen.
Uiteindelijk zal iedereen zijn eigen mening hierover hebben, de 1 geloofd het wel en de andere niet.
Het is ook onmogelijk voor mij om mijn onschuld te kunnen aantonen, hoe graag ik het ook wil dus zoals ik hierboven al zei iedereen zal zijn eigen kijk erop hebben.

Daarnaast mijn vraag voor Finity.
Wat heeft dit te betekenen? http://i68.tinypic.com/2cfs11e.png
 

DeletedUser71655

Guest
Goeie vraag ja, het pass kan niet veranderd worden om dat Manu pas deze nacht ergens terug komt, dus de speler die dit alles veroorzaakt heeft kan nog steeds loggen helaas.
 
Bovenaan