Finity: The World Invasion

DeletedUser34772

Guest
Hier komt later reactie op van de stam. Veel informatie is al verouderd.
 
Reactiescore
117
Je komt er nog wel achter.
 

DeletedUser73082

Guest
Boys van zowel BaBe EN Finity,
Graag even niks hierover op het AF uit respect naar de mods die het nu gaan uitzoeken. Als er meer duidelijk is kan er over gediscussieerd worden maar tot nu toe zijn het enkel vermoedens en speculatie.
Alvast bedankt,
Manu
 

DeletedUser54299

Guest
Goedzo (y)

Overigens is het plotseling weer een niet-aanvalbare ban.
 

DeletedUser54299

Guest
'tis een beetje onderwerp van de dag hier, dus heb ongeveer iedereen er al over gehoort, en de enige die ik er verder eens over wil aanspreken is niet online.
 

DeletedUser76027

Guest
Heb ik wel gedaan man, was de eigenaar van dat account. Einde enkel niet gespeeld :) wrm zou ik hem eruit halen dan... jesus

En dat jullie babe beschuldigen vind ik ook laag (zonder bewijs)
 

DeletedUser66222

Guest
Haha, die hebben we keihard op papier staan. Don't you worry, vuile stabberstam.

Als je zo zo arrogant blijft doen kom dan eens eerst met bewijzen :rolleyes:

Verder word er meteen gereageerd richting babe over die ban wat totaal ook nergens op slaat, er lopen al 5 dagen aanvallen en dat er dan edels komen en er een ban komt is juist alleen maar ten nadelen van Babe.
Wij kunnen niet meer aanvallen nu wat nergens op slaat zie het liefst de ban opheffen en de eigenaar eventueel wachtwoord wijzigen.
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we allemaal het verzoek van Nuke Incoming respecteren en dit topic gewoon stilleggen tot er uitslag is?
Dank bij voorbaat.
 

DeletedUser76132

Guest
Ons team, en de hele stam Finity heeft het uiterste vertrouwen in de MOD"s, hier zijn ze immers op voorbereid en ga ervan uit dat ze eerlijk en rechtvaardig handelen, zeker gezien de bewijzen. Hier komen we nog op terug BABE"s :D
 
Reactiescore
1.168
Als je zo zo arrogant blijft doen kom dan eens eerst met bewijzen :rolleyes:

Verder word er meteen gereageerd richting babe over die ban wat totaal ook nergens op slaat, er lopen al 5 dagen aanvallen en dat er dan edels komen en er een ban komt is juist alleen maar ten nadelen van Babe.
Wij kunnen niet meer aanvallen nu wat nergens op slaat zie het liefst de ban opheffen en de eigenaar eventueel wachtwoord wijzigen.

Als je misschien had gelezen en een beetje kan nadenken - wat je blijkbaar niet kan- gaan wij onze bewijzen eerst met de gamemods bespreken.

Wat nergens op slaat is dat jullie, toen het nog een aanvalbare ban was, een NAP wilde inlassen pas NA het weekend.
Hoe laag is dat dan? Eerst vrolijk een ban aansmeren en vervolges alles edelen zeker? :eek:
 

DeletedUser54299

Guest
Als je misschien had gelezen en een beetje kan nadenken - wat je blijkbaar niet kan- gaan wij onze bewijzen eerst met de gamemods bespreken.

Wat nergens op slaat is dat jullie, toen het nog een aanvalbare ban was, een NAP wilde inlassen pas NA het weekend.
Hoe laag is dat dan? Eerst vrolijk een ban aansmeren en vervolges alles edelen zeker? :eek:

En dan wordt ik uitgemaakt voor het rondschreeuwen van beschuldigingen zonder bewijzen...
 

DeletedUser76569

Guest
Tot nu toe is er nog niets bewezen of Babe hier achter zit ( tuurlijk niet... ), maar als finity zo graag wil weten of Babe hier achter zit of niet... dan zullen de MOD's daar wel achter komen lijkt me...

Dus beter ga je hier niet schelden, of verwijten smijten, alsvorens er definitief besluit is over wat er gebeurd is op dat account.
 

DeletedUser73972

Guest
En dan wordt ik uitgemaakt voor het rondschreeuwen van beschuldigingen zonder bewijzen...

Tot nu toe is er nog niets bewezen of Babe hier achter zit ( tuurlijk niet... ), maar als finity zo graag wil weten of Babe hier achter zit of niet... dan zullen de MOD's daar wel achter komen lijkt me...

Dus beter ga je hier niet schelden, of verwijten smijten, alsvorens er definitief besluit is over wat er gebeurd is op dat account.

He mannen, wat vinden jullie van het spionage beleid binnen Babe? zin om hier even op terug te komen / jullie mening te verkondigen ?
 

DeletedUser76569

Guest
He mannen, wat vinden jullie van het spionage beleid binnen Babe? zin om hier even op terug te komen / jullie mening te verkondigen ?

denk dat je nu gewoon beter even je mond houdt, en wacht tot de MOD's klaar zijn met het ene, vooral je moddergooit over een andere zaak ;)

Dat finity enkel aan propaganda doen is wel al duidelijk, moet je er nou ook niet mee gaan overdrijven.
 

DeletedUser76027

Guest
Dan ben jij Gilles? Aangezien dat de originele speler was van anass en hij ook het AF account van anass bezit. Dus hou je mond maar want ik heb samen met Jordi de namechange naar Bananass. afgerond, debiel.

Ik ben Gilles ja.....
 

DeletedUser34772

Guest
denk dat je nu gewoon beter even je mond houdt, en wacht tot de MOD's klaar zijn met het ene, vooral je moddergooit over een andere zaak ;)

Dat finity enkel aan propaganda doen is wel al duidelijk, moet je er nou ook niet mee gaan overdrijven.

Kerel, we hebben het al een paar dagen over "het andere". We vragen er nu naar omdat jullie meteen weg zijn als jullie geen verweer hebben tegen een beschuldiging.
 

DeletedUser76569

Guest
Kerel, we hebben het al een paar dagen over "het andere". We vragen er nu naar omdat jullie meteen weg zijn als jullie geen verweer hebben tegen een beschuldiging.

kerel als wij iets zeggen, praten jullie toch andere poep, vandaar dat er geen reactie komt :D

Nu gelijk ook omdat DTBD ofzo op ban staat, en werd gelogd in de nacht, schuiven jullie gelijk de schuld bij Babe, en dit zonder enig bewijs...
Is gewoon zoeken naar propaganda en de faalacties binnen Finity, naar Babe schuiven als schuldige...

Dus eigenlijk gewoon omgekeerde van wat jullie over Finity allemaal beweren...
 

DeletedUser76027

Guest
Is wel duidelijk dat jij niet op 'derk is de man' speelde, en op bananass zelf was je er ook niet. Zet dus maar gewoon mooi anass :D

Ga je lekker alles omdraaien.... ik heb echt nog een poos gespeeld en gelogt toen de naam bananass was :) wrm kan iedereen niet eens gwn normaal zijn en niet liegen? Dude xd
 
Bovenaan