Bericht uit FUTURE

DeletedUser75122

Guest
Boy, dat je weer terug gaat zegt genoeg. Dat je je weer bij error aansluit terwijl je niet eens bent met de gang van zaken. Trommel je oude maten op en ga een tbs2 oprichten.

Dat gaat niet zo makkelijk als je leest wat ik schrijf. "Een stam die je door dik en dun steunt", dit is inclusief ex-TBS.
 

DeletedUser

Guest
Er waren leden boos op je, met goede reden. Ze verlieten zelfs de stam, uiteindelijk komen ze terug en dan ga je nog even naschoppen! Heerlijk man! Je bent duidelijk iemand die om je leden geeft..

Je kunt het ook omdraaien. Als ik zo slecht ben voor mijn leden. Waarom is Error dan uiteindelijk maar één lid verloren en Hack opgesplitst in meerdere stammen? Echt niet omdat ik slecht voor de Error leden ben. Je zou volgens jou redenatie zelfs kunnen stellen dat Hack gevallen is omdat hun leiding slecht voor de leden was:rolleyes: Wat ik overigens bestrijd, want Sonnie, One Size en Hendrik deden daar de laatste tijd prima werk.

En ja, Future slaat natuurlijk nergens op. Dat heb ik de afgelopen week ook vaker gezegd en dit is ook een opvatting die door Error, maar zeker ook door Hack wel gedeeld wordt. Als die stam namelijk breed gedragen zou worden, had de stam nog wel bestaan.

Dat Boykes nu terug is en het account Haranu ook is dan ook mooi. Maar iets van buitenaf afdwingen is niet de manier om dingen te veranderen. Ik heb Boy een paar dingen toegezegd, zoals bijvoorbeeld Ringo even niet aanvallen, maar de andere zaken die veranderd zijn waren al ingevoerd of stonden al op de planning. Ook Boy zou dan in het vervolg gewoon intern moeten proberen iets te veranderen als hij dat nodig acht.
 

DeletedUser

Guest
boykes is zeker geen verrader omdat die terug naar error gaat mohniels, tegen hem hoef je niet te vitten.
ook haranu word zeker niets verweten om de acc terug aan error te geven, integendeel, ik begrijp waarom, wel spijtig dat je gestopt bent!
harm, aub man, laat ons er nog wat fijn van maken.
respect voor je vijanden, het is maar een spel :)

veel plezier nog en succes aan de erroleden (of toch degenen die respectvol het spel spelen)
veel plezier nog en succes aan de westkant (of toch degenen die respectvol het spel spelen)

Dit is het laatste bericht uit FUTURE

mods, kunnen jullie aub dit topic sluiten?
De stam zal opgeheven worden
 

DeletedUser

Guest
De MODS zijn niet thuis, als ze wakker worden zal er wel een slotje hier op komen.
 

DeletedUser75122

Guest
Dames en Heren van W40,

Ik heb vroeger met genoegen TW gespeeld, maar dit genoegen wordt mij de laatste tijden steeds vaker ontnomen. Telkens weer hoop ik op een fatsoenlijke aanval, een clan-tag die waardig is om te dragen vanwege zijn kunsten en een leuk spel met vriend en vijand.

Ik ben weer begonnen na op W37 verraden te zijn. Mijn toenmalige beste vriend (die me in de steek liet sinds deze vakantie), speelde toevallig TW en ik deed tegen mijn gevoel in toch maar weer een wereld openen, deze wereld.

Hij was na 1 maand van t spel af, ik, ik bleef spelen en werd steeds verslaafder. Ik speelde vanaf 7 uur ‘s morgens en sloot t spel pas af als ik ging slapen. Vele dingen leden onder het spel, maar in mijn toenmalige stam LoGU was ik de meest geliefde speler en leider. Ik heb daar mijn vrienden leren kennen die ik nog altijd spreek, zelfs mijn co heb ik mogen ontmoeten en ben daar zeer goede vrienden mee. Het bleef er niet bij, ik groeide omwille van alle leden in onze stam die mij de toekomst gunde die ik hun liever gunde. Maar ik bleef maar praten, leiden, speelde tegen –O.T.- (spelers Denboost/Razorblade/Hidde/S1cora) en tegen TBS (Shaokahn, TheDom, Passa en Weskimow, waar ik de laatste ook nu persoonlijk heb ontmoet). Het was een moeilijke strijd, maar ik ben met enkele naar TBS overgegaan toen LoGU ging vallen.

Toen LoGU werd geïnternd werd het tijd voor Error. Meerdere interns stelde ons doel uit, problemen met leden enz. voorkwamen een succesvolle aanval toen het nog mogelijk was. Helaas, het duurde te lang. Na eindelijk alles in gereedheid te hebben en te kunnen aanvallen op La Cosa Nostra werd Error wakker en streed tegen ons. Elke kleine massa verloren we een speler en met de zomervakantie op zicht wisten we dat TBS neer zou gaan speler na speler tot de kleine core overbleef. Harm kwam met het voorstel samen te werken en tot verrassing van ons. Ik heb deze geaccepteerd omdat ik geloofde in een andere kant van Error, de leuke kant, en ik wist dat we anders neer gingen. Ook wetende dat contact met toenmalig Raid/Hack/Bibber/E.A. heel stroef ging en er maar geen georganiseerde massa op kwam, gingen we naar Error.

Ik heb spijt van deze keuze, maar ben wel blij enkele leden gekend te hebben van Error. Ik bedank jullie allemaal aan het einde maar wil even tot de conclusie komen:

IK STOP PER DIRECT MET SPELEN

Mijn activiteit, die ik denk naar eigen zeggen het hoogst te houden in de stam, is drastisch gezakt. Veel drukte met werken, school en buitenschoolse activiteiten voorkomen dat ik de zin houd in TW. Ik moet werken aan mijn sociaal leven en meer gaan doen dan TW.

Mijn account, die gaat op delete. Geen intern voor Error, geen intern voor Bibber, geen troefkaart spelen aan Ringo of Bibber om iets te doen met mijn acc. Iedereen is vrij mij aan te vallen en over te nemen. Geen speler die mijn account over kan nemen, want, too bad for you guys, maar ik heb mijn account zelf grootgebracht vanaf dag 1 en geen idiote aardappel die mijn account over doet nemen of startte voor mij. Je krijgt mijn ww niet, einde oefening.

Ik heb minder plezier in de afstraffing van Bibber, hoe mijn oude TBS-genoten totaal blind voor Error zijn gaan spelen en het denigreren van enkele spelers en de fun uit het spel halen. Een massa, zoals Bibber op mij deed, was all I wanted to make me happy again. Maar dan moet het per se een sloopmassa worden met een verbod op edels (die pas sinds eind vorige week goedgekeurd warden, maar wel nadat er zoveel kata’s op Bibber werden gegooid met als doel puur demotiverend te werken. Ik ga geen gesprekken kopiëren die dit argument ondersteunen.

Weet dat ik de afgelopen tijd meer NAPs heb afgesproken met Bibber om ze meer kans te geven tegen ons, ik kon het namelijk niet aanzien, ook de stab van Biskus en het aandringen van Harm om rapportjes te delen zorgde weer voor een litteken op mijn status, mijn naam werd verbonden aan Error, maar ik wilde niet meer. Dus daarom dit besluit.

Zij die mij lief zijn, mijn dierbare co’s, zal ik persoonlijk informeren, maar ik trek me terug.

Een speciale dank aan zij die mij deze wereld hoop gaven:

Polsie – je bent mijn beste vriend geworden buiten mijn co, je steunde me door de zwaarste tijden en andersom heb ik nog nooit zo veel moeite gedaan als voor jou.
Chepri - mijn co – geen woorden kunnen beschrijven hoe dankbaar ik was voor je steun tijdens mijn leiderschap en de vriendschap die we nu hebben.
Esselen – MB, steunde me door diep en ik was er voor jou en in jouw zware tijden. Ik zou nog altijd een keer de trip willen wagen naar Belgie.
Parker Jackson – MB, steunde me ook door diep en volgde elke stap op. Ik hoop je na dit schooljaar te mogen zien als mijn baas van mijn stage.
TwanL – MB, inactief geworden door W37, maar je bent ook mij altijd trouw gebleven in mijn leiderschap en daarna
Sebiskate – Laat in mijn team gekomen, maar je wilde blijven leven om te spelen. Nu is je kans om weer een wereld te winnen, laat zien dat je er 3 kan halen!
Axana – De wijze man van België, met jouw levensjaar hoop ik nog steeds zo mee te kunnen draaien met de jeugd… Keer op keer mijn gezeik aan moeten horen toen ik leidde, en met 43 meer levensjaren op de klok toch gehoorzaam. Ik heb hopelijk je niet teleurgesteld in alle tijd, want ik heb geprobeerd je te redden van aanvallen.
Weskimow – Ook jij hebt kunnen laten zien dat er meer schuilt achter een spelersnaam, je bent een geweldige jong, apart zacht uitgedrukt, maar met hele leuke verhalen altijd. Ik ben blij dat ik na de binnenkomst bij TBS jouw welkom te krijgen en je ongelijk hebben kunnen geven over mijn inname.
Shaokahn – Hoewel ik je nu iets minder ga mogen, je eerbied toentertijd was alles waar ik om kon vragen en ik neem je vroegere ik heel lang mee in mijn hart. Jammer genoeg zijn onze visies te ver uit elkaar gaan liggen.
Denboost – Veel stress mee gehad maar is daarna een van mijn strijdpartners geworden, tot aan mijn vreugde toe 
Henk27 – Henk, topaccount, account waar alle co’s even leuk zijn en even aardig. Ik heb veel geleerd van je, je altijd trouw geholpen en gesteund, een van de Error-leden waarvoor ik in Error wilde blijven, no doubt.
Snafu – Met name Sander en Dieter met wie ik veel leuke gesprekken heb
Ex-Haranu Kozakura (Matt en Dean) – Vooral Matt (AF: The Angry Pirate) met wie ik mijn karakter heel eenvoudig gezegd mee deel.
Grotenoob – Bradley is een topper. Ook hierbij zeggende, jullie massa op XUQ is niks mis mee, ga zo door, het is een leukere massa dan bij Bibber en eentje waar ik liever aan mee deed.
.Aloevera – Jens is net als Henk’s bespelers een van de eerlijkere spelers en de personen die heel onpartijdig kan praten. Ook jij hebt me veel geduld gegeven in de stam.
Haze. – de laatste die ik opnoem, maar niet de minste, de laatste speler die nog wil spelen zoals ik op een duidelijke zichtbare manier.

W40, ik sluit af, even nog persoonlijk mijn team bedanken, mijn MBs en vrienden die op mijn profiel staan. Ik zal nog even het AF blijven lezen om eventuele antwoorden te geven. Maar ik wens iedereen succes, geniet zoals ik het niet kon!

Boy Rijniers

Boykes – Ex-leider LoGU, Ex-leiding TBS, Ex-speler Error.
 
Reactiescore
154
Wat kan ik als respons geven, alles wordt hierboven enorm helder duidelijk uitgelegd.

Laat ik het zo zeggen Boy, ik heb enorm veel respect voor je, begrijp je beslissing, heb er zelfs ook over gedacht een tijdje geleden hetzelfde te doen.

Boy, het ga je ongelooflijk goed in het echte leven, ik hoop oprecht dat je je van tw zal kunnen weghouden in de toekomst, zo'n rotspel :mad:

Aan alle anderen; Neem een voorbeeld aan Boy, en kijk even of je sociaal leven niet onder tw lijdt. Bij mij is dat enkel school, maar desondanks slaag ik er niet in om te stoppen.
 

DeletedUser

Guest
Eis je 500 deffdorpen op van de stam en dan ga je lopen wanneer we eindelijk Bibber gaan zitten aanvallen. Daarnaast is het bullshit dat je niet mocht edelen, het doel was alleen niet om te edelen. Het enige wat ik je verbood was om 3k dorpjes te gaan edelen. En vandaag kon je edelen, doe je het niet.

Naja, je bijdrage de afgelopen weken was zoals je zelf al zegt miniem. Eigenlijk zat je vooral het conclaaf tegen te werken. Maar desondanks, veel succes in RL.
 

DeletedUser75122

Guest
Eis je 500 deffdorpen op van de stam en dan ga je lopen wanneer we eindelijk Bibber gaan zitten aanvallen. Daarnaast is het bullshit dat je niet mocht edelen, het doel was alleen niet om te edelen. Het enige wat ik je verbood was om 3k dorpjes te gaan edelen. En vandaag kon je edelen, doe je het niet.

Naja, je bijdrage de afgelopen weken was zoals je zelf al zegt miniem. Eigenlijk zat je vooral het conclaaf tegen te werken. Maar desondanks, veel succes in RL.

Harm, wij zouden nooit door een deur kunnen en dat was de reden van mijn tegenspraken en het ophouden van orders volgen. Ik wens je het beste toe op deze wereld ondanks alle geschillen. Zet m op
 

DeletedUser17568

Guest
Jammer dat je stopt maar Respect ! groetjes van je naamgenoot Boy
 

DeletedUser37428

Guest
Eis je 500 deffdorpen op van de stam en dan ga je lopen wanneer we eindelijk Bibber gaan zitten aanvallen. Daarnaast is het bullshit dat je niet mocht edelen, het doel was alleen niet om te edelen. Het enige wat ik je verbood was om 3k dorpjes te gaan edelen. En vandaag kon je edelen, doe je het niet.

Naja, je bijdrage de afgelopen weken was zoals je zelf al zegt miniem. Eigenlijk zat je vooral het conclaaf tegen te werken. Maar desondanks, veel succes in RL.

RT. Altijd wat te klagen maar er niets voor laten zien, behalve het VV-draaien dan af en toe.
Ik vond je gewoon een aandachtstrekker en snap deze post op het AF wel, eruit gaan met een laatste (aandachts)knal.
 

DeletedUser75122

Guest
RT. Altijd wat te klagen maar er niets voor laten zien, behalve het VV-draaien dan af en toe.
Ik vond je gewoon een aandachtstrekker en snap deze post op het AF wel, eruit gaan met een laatste (aandachts)knal.

En jij zoekt mijn aandacht op. Ik had nooit het schild van jou moeten zijn...
 

DeletedUser

Guest
boy,

we zullen je zeker missen w40 jammer dat je stopt had liever gehad dat we de wereld met zijn alle konde eindigen (misschien zelfs winnen)

natuurlijk wens ik je veel suc6 in rlf en mocht je ooit een leuk acc zoeken om terug te komen weet je me te vinden! ;)
 
Bovenaan