Top/Flop spelers

DeletedUser42596

Guest
Bluntix gisteren om 22:58 uur
ik wil stoppen omdat ik het niet trek ivm persoonlijke redenen en koos ervoor mijn dorpen aan mijn pbg's te geven omdat zij meer voor mij gedaan hebben dan mijn ex stamleden, die in het begin achter mijn rug om alles geregelt hebben, denigrerend reageerde en vervolgens mij subtiel chanteerde over een andere kwestie.

Bluntix gisteren om 22:58 uur
toen begonnen ze te drammen en wilden ze er niet over ophouden dus ben ik legendary gaan ondersteunen en heb ik de boel geblokkeerd omdat ik daar geen zin in had, mijn dorpen mijn wil.

Bluntix gisteren om 23:02 uur
T'zijn puntengeilers die struikelen over alles waar ze zelf niet het meeste voordeel uit halen.

Overigens is die massa op geen enkele manier ''voor'' mij gedaan en kan backstabben op meerdere manieren, ik heb het niet over alle stamleden in de bovengenoemde citaat maar vind het ook niet netjes namen te noemen, zij weten wel wie ik bedoel en als ze er goed aan doen zien ze het als een leermoment; hoe ga ik met spelers om die ik zelf nodig ben.

Mvg, Bluntix de backstabbende rat.
 
Reactiescore
1.015
Overigens is die massa op geen enkele manier ''voor'' mij gedaan en kan backstabben op meerdere manieren, ik heb het niet over alle stamleden in de bovengenoemde citaat maar vind het ook niet netjes namen te noemen, zij weten wel wie ik bedoel en als ze er goed aan doen zien ze het als een leermoment; hoe ga ik met spelers om die ik zelf nodig ben.

Mvg, Bluntix de backstabbende rat.

Dit kan je beter zelf eens leren IG :D
 

DeletedUser42596

Guest
De rest heb je zeker in een zwarte doos gestopt?

Arrogantie maakt blind.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Nee hoor, dat je je keuze zelf probeert te rechtvaardigen :eek:. Je bent gewoon weer zo'n eersteklas stabber en het is triest om te zien dat er tegenwoordig een redelijk aantal figuren als jij op tw zitten.
 

DeletedUser76435

Guest
Sorry hoor maar als ik dit verhaal lees kan ik maar tot 1 conclusie komen....

wat een groepje kneusjes zijn ze bij the end. zelfs ik als extreme noob had kunnen bedenken dat het een logische beslissing was geweest om de massa af te blazen en bluntix weg te edelen..... desnoods eerst faken op legendary.
sorry maar dit is gwn gebrek aan handelen. regeren is vooruit zien
 

DeletedUser76435

Guest
zelfs als het te laat was geweest om de boel af te blazen was het niet onmogelijk om er een paar clears en treinen uit te pompen als zijnde stam.
 

DeletedUser

Guest
Sorry hoor maar als ik dit verhaal lees kan ik maar tot 1 conclusie komen....

wat een groepje kneusjes zijn ze bij the end. zelfs ik als extreme noob had kunnen bedenken dat het een logische beslissing was geweest om de massa af te blazen en bluntix weg te edelen..... desnoods eerst faken op legendary.
sorry maar dit is gwn gebrek aan handelen. regeren is vooruit zien

Jij bent wel echt het aller zieligste persoon op dit forum. Je hebt geen verstand van de situatie en wil dan vervolgens je mening geven over anderen die echt helemaal op niks is gebaseerd. Wij kregen de 20e tegen het eind van de avond pas te horen dat meneer de stabber er geen zin meer in had en met Legendary zat te heulen. Daarvoor was het hij overal mee eens. En wat heb je vaak als je aanvallen doet? Een looptijd ;)

Dus jij maakt jezelf echt belachelijk door te denken dat zondag de aanvallen nog geannuleerd of zelfs afgeblazen konden worden als al meer dan 50% was binnen gekomen.
 

DeletedUser76435

Guest
Jij bent wel echt het aller zieligste persoon op dit forum. Je hebt geen verstand van de situatie en wil dan vervolgens je mening geven over anderen die echt helemaal op niks is gebaseerd. Wij kregen de 20e tegen het eind van de avond pas te horen dat meneer de stabber er geen zin meer in had en met Legendary zat te heulen. Daarvoor was het hij overal mee eens. En wat heb je vaak als je aanvallen doet? Een looptijd ;)

Dus jij maakt jezelf echt belachelijk door te denken dat zondag de aanvallen nog geannuleerd of zelfs afgeblazen konden worden als al meer dan 50% was binnen gekomen.

https://imgflip.com/memegenerator
 
Reactiescore
1.015
Mooie woorden veranderen de boodschap niet.

De enige boodschap die jij hebt meegegeven nu aan de rest is dat je wel eens graag stabt. 't Is niet dat dat je ergens verder zal helpen, hoor. Goed, jij moet maar weten hoe je het wil spelen.
 

DeletedUser69389

Guest
Stabbers onder elkaar die de ene een stabber noemt en zichzelf vrijpleit.

fear.jpg
 
Reactiescore
117
Kan je nagaan als Bluntix wel edelde. Dan was Legendary zijn hele front verloren ;)

Maargoed, wel grappig dat de nummer1 stam zoiets nodig heeft tegen een noobstammetje.

Lol? Want tuurlijk heeft de stam dit hele plan opgezet om jullie te stabben! Wat een naaistreek van ons! Dit kan natuurlijk niet! :rolleyes:

Maar natuurlijk! Het is totaal eerlijk om via bevelen delen van vroeger te kijken waar Ithy hun deff zou komen, tis natuurlijk niet handig geweest van hunzelf, maar als jij echt zo zou zitten drammen op eerlijk spel zou je dit niet misbruikt hebben ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En op de dorpjes waar Ithy ondersteuning had zijn ook nog echt clears gekomen? Nee, die zouden überhaupt ook niet komen omdat Bluntix niet edelde ;)
Verder geef je het al aan: hij had het zelf uit moeten schakelen.
En drammen op eerlijk spel? Is het normaal dan om een stam te naaien op de dag dat de massa aankomt? Volgens mij niet :)
Dus beter hou je je wrok van w40 of wat was het voor je en doe je niet zo kinderachtig.
 

DeletedUser

Guest
Ik reageer op een post, zie je het sarcasme in mijn post niet? :rolleyes:

Jij reageert op een post, heel goed. Het sarcasme is genoteerd.
Voortaan misschien beter om alle posts te lezen betreffende een onderwerp. Je zou natuurlijk niet willen dat je jezelf belachelijk maakt.
 

DeletedUser60415

Guest
En op de dorpjes waar Ithy ondersteuning had zijn ook nog echt clears gekomen? Nee, die zouden überhaupt ook niet komen omdat Bluntix niet edelde ;)
Verder geef je het al aan: hij had het zelf uit moeten schakelen.
En drammen op eerlijk spel? Is het normaal dan om een stam te naaien op de dag dat de massa aankomt? Volgens mij niet :)
Dus beter hou je je wrok van w40 of wat was het voor je en doe je niet zo kinderachtig.

Hmmm, i smell something. someone is jealousss.:eek:
 
Bovenaan