Top/Flop spelers

DeletedUser73082

Guest
wtf dat kan je gewoon in een paar uurtjes leren in een boek (ben in 1x geslaagd).
Beetje onnodig money verlies denk ik.
 

DeletedUser75798

Guest
Kan wel handig zijn, af & toe. Misschien enkel als je vanaf 16 voor je brommer rijbewijs gaat, want dan let je niet echt op verkeer :eek:
 
Reactiescore
372
Ik had ook een paar lessen genomen, uiteindelijk niet zoveel aan gehad. Die lessen duren een uur en in een uur kun je een heel theorieboek uitlezen :p

Maar ik ben vorige week voor m'n praktijk geslaagd en kan je eerlijk zeggen dat ik nog steeds geen drol snap van 90% van die theorie :D
 

DeletedUser73082

Guest
serieus die theorie is echt peanuts tenzij je een iq van een bakvis hebt.
 

DeletedUser63354

Guest
Zou kunnen indd :p Ik zat te kijken naar de overnames van Finity, Cruise & Babe maar kon niemand betrappen op het overnemen van 20+ dorpen :D
 
Reactiescore
1.015
Ga geen kleine cf's edelen joh :p. Is een speler die samen met OOPS solo speelde. Zoals je kan zien via tw stats na een massa van paar Cruise leden kapot en half weg. Neem aan dat dit zijn oplossing moet zijn... :(.

PS: wij hebben geen MB's of DU's :p
 

DeletedUser

Guest
Ga geen kleine cf's edelen joh :p. Is een speler die samen met OOPS solo speelde. Zoals je kan zien via tw stats na een massa van paar Cruise leden kapot en half weg. Neem aan dat dit zijn oplossing moet zijn... :(.

PS: wij hebben geen MB's of DU's :p

die oops en tjah gingen op wereld 41 na een massa ook weg :eek:
 
Bovenaan