Top/Flop spelers

Reactiescore
117
En op de dorpjes waar Ithy ondersteuning had zijn ook nog echt clears gekomen? Nee, die zouden überhaupt ook niet komen omdat Bluntix niet edelde ;)
Verder geef je het al aan: hij had het zelf uit moeten schakelen.
En drammen op eerlijk spel? Is het normaal dan om een stam te naaien op de dag dat de massa aankomt? Volgens mij niet :)
Dus beter hou je je wrok van w40 of wat was het voor je en doe je niet zo kinderachtig.

Achja het is zijn keuze geweest...

Je maakt er toch gewoon misbruik van :)

Ik heb geen idee over welk wrok je het hebt? Hoorde dit al eerder van Emile, als ik daadwerkelijk wat op jou tegen had was ik in eerste instantie nooit met je in een stam gegaan.
 

DeletedUser

Guest
En welk misbruik dan precies? Wij zagen dat er OS van Ithy liep, dat klopt. Hebben we de dorpen daardoor expres vermeden? Nee
Dit had een hele andere oorzaak zoals je zelf ook weet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42596

Guest
Bluntix heeft overal mee ingestemd toen ik met argumenten kwam waarom het beter zou zijn als we Legend aan zouden vallen in plaats van hem te rekruten. Bluntix had namelijk het idee dat jullie wel naar End zouden komen :eek:
Je kan je verhaaltje over hem zo mooi maken als je zelf wilt maar hij is gewoon een stabber. Hij heeft toegezegd om aan te vallen, heeft zijn front laten stacken en wilde zelf ook graag aanvallen. Ik heb nog nagevraagd of hij de 20e, zondag, online zou kunnen zijn wat betreft de massa, dit werd positief beantwoord. Vervolgens is hij de hele dag offline terwijl jullie front er in de ochtend dramatisch uit zag (vroege ochtend). Dit was bij ons bekend. Als er toen actief op Bluntix gespeeld zou worden had je niks tegen split treinen kunnen doen. Hoop dat je dat zelf ook inziet?

Dat je rekening houdt met een stab van Snizzy vind ik toch ietwat vreemd, waarom zouden wij het risico lopen om een stab-reputatie op te bouwen?
Over het deffen zelf: bij LoS werd er vanuit Finity op het AF hard gelachen om het feit dat er werd gedefft met een lage muur. Zo hebben wij denk ik ook wel 25 rapportjes waar jullie deffen op muur <10? Het is makkelijker om zo te blocken als er toch 100defjes van je stamgenoten aankomen maar het is wel redelijk hypocriet ;)

Die edels die je benoemd zullen ongetwijfeld fake edels zijn geweest om zo jullie bezig te houden dus ik snap niet dat je dat zo noob vindt?


Moet hier toch nog even op terug komen, want daar ben je zelf ook heel goed. Ik ben niet de enige die daar zo over dacht, je doet het hier ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76435

Guest
Jij bent wel echt het aller zieligste persoon op dit forum. Je hebt geen verstand van de situatie en wil dan vervolgens je mening geven over anderen die echt helemaal op niks is gebaseerd. Wij kregen de 20e tegen het eind van de avond pas te horen dat meneer de stabber er geen zin meer in had en met Legendary zat te heulen. Daarvoor was het hij overal mee eens. En wat heb je vaak als je aanvallen doet? Een looptijd ;)

Dus jij maakt jezelf echt belachelijk door te denken dat zondag de aanvallen nog geannuleerd of zelfs afgeblazen konden worden als al meer dan 50% was binnen gekomen.

Laat ik hier nog even echt op reageren... Ik weet meer dan je denkt dat ik weet(zonder in details te treden hier). Vandaar dat ik ook de conclusie genomen heb dat jullie best beter/tactischer hadden kunnen handelen.
 
Reactiescore
117
Dat Meistergeshizzle begint de spuigaten uit te lopen, wat een clown :D
 

DeletedUser

Guest
Kijk eens even op twstats naar Lex1. Kan je nu al bedenken waarom hij die aanvallen stuurt? Anders wil ik je nog wel verder helpen, hoor.

Hij wordt geinternd oke, maar waarom zou je die clears niet beter benutten door ze een paar uur later aan te laten komen
 

DeletedUser

Guest
Dan zijn de trekkers ook flops ?
Hebben ook aanvallen in NB laten aankomen.

Zelfde geld voor Ithy

Ten eerste zijn wij zeer zeker een stel randdebielen die mbv pp en intern in de top staan, dus in dat opzicht heb je al gelijk. Daarnaast zijn er misschien idd per ongeluk eens door 1command 1 of 2 bevelen (wss nog fakes ook :p) in de nb aangekomen.

Er is wel 1 ding waar ik een beetje mee zit tbh. Hoe kan het dat een topstam als Cruise dorpen verliest aan een stel floppers? :D
 
Bovenaan