Top/Flop spelers

DeletedUser73082

Guest
kuch w36 kuch w39
ik geef hem 20 incomings voordat hij hier weer wegloopt.
 

DeletedUser5312

Guest
braveheart was ook zo'n speler die met de eventfail op w36 meteen 100en euros in t spel pompte om aan de top te staan :D
 
Reactiescore
1.015
Op Legendary Mass en hij werd verondersteld te edelen. Nu stopt hij maar en geeft de dorpen aan de MB van Legendary. Daar kan je stamlid niks aan doen, maar vind het maar smerig van Bluntix zelf.
 

DeletedUser60415

Guest
Op Legendary Mass en hij werd verondersteld te edelen. Nu stopt hij maar en geeft de dorpen aan de MB van Legendary. Daar kan je stamlid niks aan doen, maar vind het maar smerig van Bluntix zelf.

Hij is vrij in de keuze die hij dan maakt, lijkt me ?

hij geeft zn dorpen aan de speler die het verdiend :rolleyes::p
 
Reactiescore
1.015
Tijdens een mass die men deels voor hem doet. Dat is smerig van Bluntix.

Legendary en zijn MB zijn vrij inderdaad, 't is niet dat ik zou weigeren :p
 
Reactiescore
1.015
Wie doet dat wel dan? Moet ook gebeuren en waren externe interns, belemmert de stamgroei zelfs niet :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kan je nagaan als Bluntix wel edelde. Dan was Legendary zijn hele front verloren ;)

Maargoed, wel grappig dat de nummer1 stam zoiets nodig heeft tegen een noobstammetje.
 
Reactiescore
372
Dan heb je natuurlijk wel het redenatievermogen van een aardappel. Volgens mij kreeg hij het aangeboden, hoe kan er dan sprake zijn van 'nodig hebben'. Je bent pissed op de verkeerde persoon hier, Bluntix is degene die je genaaid heeft(?). Ik kan me perfect verplaatsen in je positie en snap dus ook hoe je je op zo'n moment kan voelen, maar het is niet Finity z'n schuld dat zoiets gebeurt en dat weet je zelf ook. Zo neerbuigend over ons gaan praten heeft dus niet echt nut.
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk is Bluntix de rat hier. En had Legend dit nodig? Zeker!
Als er vanaf de ochtend genobeld was dan was hij zijn hele front kwijt, dat weten jullie ook wel neem ik aan

De paniek is redelijk groot lijkt me als er telkens op muur 0 of muur 4 gedefft wordt ;)
Dus je hoeft niet te doen alsof er niks aan de hand was. Als Bluntix zich aan de afspraken had gehouden dan was Legend zijn hele front kwijt. Dit is niet gebeurd helaas. Ik kan hier wel uit concluderen dat Legend en dus Finity deze stab actie nodig heeft gehad om rake klappen te voorkomen.

En de stabactie van Bluntix bedoel ik dan natuurlijk. Jullie valt niks te verwijten wat betreft Bluntix.
 
Reactiescore
372
Ja ik zal niet ontkennen dat we daar wel wat geluk mee hebben, maar ben blij dat duidelijk was dat wij daar geen aandeel in hebben gehad.

Hoe de situatie verder is momenteel op Legendary weet ik niet precies, dus daar kan ik ook geen opheldering over geven :)
 

DeletedUser

Guest
Sinds het begin van de wereld hadden we best goed contact met Bluntix. Toen behold etc viel, kon hij niet anders dan naar The End gaan (zo zei hij zelf). Hij stuurde ons dat hij in een lastige situatie zat, dat de stam hem verplichtte om hem dingen te laten doen dat hij niet wou. Dag voor de massa begon hij heel ons front te scouten (waar op dat moment meeste def naartoe liep). Dag van de massa stuurde hij in de namiddag plots een pm dat hij stopt. Toen ik vroeg waarom, zei hij dat ze hem proberen te chanteren.

De commentaar op mijn account omdat er niet goed gedeft werd is ook een beetje vertekend. We hielden rekening dat snizzy ons toch zou aanvallen, ondanks de NAP (wat voor de duidelijkheid niet gebeurd is..). Waardoor mijn co besloot om alles mobiel te houden. De ochtend van de massa zat ik zelf te deffen en heb ik ongeloofelijk vele pech gehad met snipen (xD). Janou stuurde telkens net genoeg troepen mee (ook dankzij het geluk) waardoor hij mijn snipes pakte. Zo zijn er uiteindelijk 3 dorpen verloren.

Het deffen is nadien ook niet zo heel goed verlopen heb ik vernomen... kan gebeuren, door de keuze om alles zo mobiel mogelijk te houden en 4 (5) potentiële edelaars in de gaten te houden was het zeer druk die dag en mijn co heeft merendeel van de dag alleen gedeft.

Het was ook niet dat de aanvallen zo super waren. Spelers zoals Vital Virus en zelfs Peuter Power, gooien ineens edels vanop 9u xD Vital virus stuurde zelfde 150LC met een edel + 50lc met een edel en die liep volledig over de nacht. Stond niets van off voor. Uiteindelijk hebben er ons 6tal spelers aangevallen op 24u afstand en de teller laten oplopen tot 1.2k ofzo.

Dus al bij al hebben we inderdaad nog iets of wat geluk gehad dat Bluntix niets deed, maar uiteindelijk stond daar wel het meeste def.
 

DeletedUser

Guest
Bluntix heeft overal mee ingestemd toen ik met argumenten kwam waarom het beter zou zijn als we Legend aan zouden vallen in plaats van hem te rekruten. Bluntix had namelijk het idee dat jullie wel naar End zouden komen :eek:
Je kan je verhaaltje over hem zo mooi maken als je zelf wilt maar hij is gewoon een stabber. Hij heeft toegezegd om aan te vallen, heeft zijn front laten stacken en wilde zelf ook graag aanvallen. Ik heb nog nagevraagd of hij de 20e, zondag, online zou kunnen zijn wat betreft de massa, dit werd positief beantwoord. Vervolgens is hij de hele dag offline terwijl jullie front er in de ochtend dramatisch uit zag (vroege ochtend). Dit was bij ons bekend. Als er toen actief op Bluntix gespeeld zou worden had je niks tegen split treinen kunnen doen. Hoop dat je dat zelf ook inziet?

Dat je rekening houdt met een stab van Snizzy vind ik toch ietwat vreemd, waarom zouden wij het risico lopen om een stab-reputatie op te bouwen?
Over het deffen zelf: bij LoS werd er vanuit Finity op het AF hard gelachen om het feit dat er werd gedefft met een lage muur. Zo hebben wij denk ik ook wel 25 rapportjes waar jullie deffen op muur <10? Het is makkelijker om zo te blocken als er toch 100defjes van je stamgenoten aankomen maar het is wel redelijk hypocriet ;)

Die edels die je benoemd zullen ongetwijfeld fake edels zijn geweest om zo jullie bezig te houden dus ik snap niet dat je dat zo noob vindt?
 

DeletedUser

Guest
Ik volg het AF niet echt meer.. Dus wat ervoor zou gezegd zijn over wie of wat maakt me geen hol uit.

Omdat ik snizzy helemaal niet ken? laat staan de stam waar hij inzit, aangezien ik het in het verleden nogal meegemaakt hebt.

Ja alle edels die langer liepen dan 6u waren fake edels, waar zit ik met men gedachten.

Er is een reden waarom ik het AF niet meer volg, altijd dat gezeik, het constant reageren op de belachelijkste dingen.. Maar je moet je met iets bezighouden uiteraard.

Ik heb een toegift gedaan en je wat info gegeven aangezien je je toch bepaalde dingen zat af te vragen. Voor de rest heb ik geen interesse meer om hier te reageren, indien je nog wat wilt praten stuur je maar een pm.
 
Reactiescore
661
Kressible op w43


:confused:

Ik ga even zitten
 
Bovenaan