SpotPrenten

DeletedUser73657

Guest
Bij het lezen van manson zijn posts

eb6.jpg
 
Reactiescore
32
goed geinternd hoor
 

DeletedUser61131

Guest
Ik geloof niet dat de speler in kwestie hier ook maar iets over gemeld heeft. Daarnaast geeft manson volgens mij aan dat het een onverwachts pluspuntje is.

Snap niet waar jullie nu zo'n ophef over maken?
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof niet dat de speler in kwestie hier ook maar iets over gemeld heeft. Daarnaast geeft manson volgens mij aan dat het een onverwachts pluspuntje is.

Snap niet waar jullie nu zo'n ophef over maken?

Ik ook niet, ik heb ook nergens geschreven dat dit een prestatie, ze weten niet meer wat te schrijven dan maar complete nonsens zeker.
Wenen?
Prestatie?
Internen?

lol
 

DeletedUser73657

Guest
Wenen wenen hij is mentaal te zwak!
Wenen wenen dat is zijn beste vak!
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ook niet, ik heb ook nergens geschreven dat dit een prestatie, ze weten niet meer wat te schrijven dan maar complete nonsens zeker.
Wenen?
Prestatie?
Internen?

lol

Ik kan genoeg schrijven over jouw onnozele gedrag, maar ik bespaar mijzelf dat liever. Want je hebt toch weer smoesjes ervoor. Maar goed ik ben benieuwd of mijn acc vandaag de 2M aantikt met de aanvaller en mee zal gaan doen om de grootmacht. Het ziet er alleszins wel naar uit. Dankjewel XB voor de medewerking.:rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
In deze toestand bevinden Luuk, Benji en ik ons nu nu we XB kapot maken.:D De eerste ben ik, de tweede Benji en de laatste is Luuk.



30-days-of-night-pic-30.jpg


123256547898565412.jpg


primal-pic.jpg
 
Reactiescore
32
:|
 

DeletedUser73204

Guest
ohw nr1 lyk wel een beetje op my ex met drank op. was ook niet de moeite waard
 
Reactiescore
60
Ik geloof niet dat de speler in kwestie hier ook maar iets over gemeld heeft. Daarnaast geeft manson volgens mij aan dat het een onverwachts pluspuntje is.

Snap niet waar jullie nu zo'n ophef over maken?

Ik wel, die prutsers van dauntless, merger, VTI, Aes of wie dan ook hadden dit moeten voorkomen:mad:
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wel, die prutsers van dauntless, merger, VTI, Aes of wie dan ook hadden dit moeten voorkomen:mad:

Laat ze toch lekker. Kunnen ze straks zeggen dat er een acc van hen 1e heeft gestaan. Dat dat acc later dan is afgeslacht en zonder prestaties 1e kwam te staan doet er niet toe. Maar dat het acc 1e heeft gestaan is een prestatie opzichzelf.:rolleyes:
 
Bovenaan