oorlog T.E. - DomTe

DeletedUser

Guest
Side 1: T.E.

Side 2: DomTe UnK U(n)A U(n)T *TFDE* =TFF=

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 210
Kant 2: 25
Verschil: 185

image.php



Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,113,146
Kant 2: 190,873
Verschil: 1,922,273

image.php



zonder rpo er bij
 

DeletedUser

Guest
smeeerig

T.E. speelt het we smerig hé , spionnen uitzenden naar vijandige stammen, echt iets voor T.E. ,
de meesten daaruit zijn lafaards ;p

behalve koiboy, rietjuh, stalkor en tyFoOn

:D:D:D:edelman:
 

DeletedUser

Guest
T.E. speelt het we smerig hé , spionnen uitzenden naar vijandige stammen, echt iets voor T.E. ,
de meesten daaruit zijn lafaards ;p

behalve koiboy, rietjuh, stalkor en tyFoOn

:D:D:D:edelman:

ah dit is een beetje slap. wij van T.E. kunnen er bar weinig aan doen dat de mensen in jullie stam liever ons helpen dan jullie. hetzelfde geldt voor TFDE waar schijnbaar zelfs een supportaanvraag is ingediend omdat zaken als spionage en voorkennis van massaaanvallen nu opeens geen spelelement meer zijn maar gewoonweg spelbederf. dit spel heet tribal wars, en in oorlog mag alles om te winnen (ok, behalve die de regels van de TW goden breken^^), dus om even een tip te geven, kijk naar je eigen stam en ga daar eens te raden wie je wel en wie je niet kan vertrouwen.
 

DeletedUser

Guest
Side 1: T.E.

Side 2: DomTe UnK U(n)A U(n)T *TFDE* =TFF=

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 210
Kant 2: 25
Verschil: 185

image.php



Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,113,146
Kant 2: 190,873
Verschil: 1,922,273

image.php



zonder rpo er bij


Wat hebben UnK U(n)A U(n)T *TFDE* en =TFF= hier nou weer mee te maken? Ik kan me niet herrineren dat 1 van deze stammen al echt actie heeft ondernemen.

Mijn voorspelling : T.E. valt net als hun 200 voorgangers uit elkaar en DomTe wint de oorlog.

@ Stalkor : Niet helemaal waar. Karen90 speelt voor zover ik weer ook op Eraatje en zit daarmee heel toevallig mee in TFDE. Misschien heeft TFDE een support aanvraag gedaan om dat eens na te kijken. Laten we eerlijk zijn : Zonder spionnen is het toch net ietsjes moeilijker. Wees een echte stam en bewijs je zonder spionnen.
 

DeletedUser

Guest
Mijn voorspelling : T.E. valt net als hun 200 voorgangers uit elkaar en DomTe wint de oorlog.

@ Stalkor : Niet helemaal waar. Karen90 speelt voor zover ik weer ook op Eraatje en zit daarmee heel toevallig mee in TFDE. Misschien heeft TFDE een support aanvraag gedaan om dat eens na te kijken. Laten we eerlijk zijn : Zonder spionnen is het toch net ietsjes moeilijker. Wees een echte stam en bewijs je zonder spionnen.


het verschil met de vorige stammen en het T.E. van nu is dat de irritatie factor verdwenen is zonder oud W.H. (lordsith...) hierdoor zijn we nu een hechtere stam dan ooit en werken gewoon goed samen.

karen op eraatjes acc? wat een onzin! heeft ze toch niet nodig met zo'n account als zij heeft??? als diplomatie en onderhandelingen onderdeel zijn van tribal wars dan is spioneren en verraad de keerzijde ervan en dus ook onderdeel van het spel. waarom zou ik het spel in hemelsnaam voor mezelf en mijn stam moeilijker maken?

accepteer nou maar gewoon dat het een onderdeel is van het spel en dat we niets kwaads in de zin hebben. we willen jullie gewoon internen, goed of kwaadschiks:D
 

DeletedUser

Guest
Wat hebben UnK U(n)A U(n)T *TFDE* en =TFF= hier nou weer mee te maken? Ik kan me niet herrineren dat 1 van deze stammen al echt actie heeft ondernemen.

Mijn voorspelling : T.E. valt net als hun 200 voorgangers uit elkaar en DomTe wint de oorlog.

@ Stalkor : Niet helemaal waar. Karen90 speelt voor zover ik weer ook op Eraatje en zit daarmee heel toevallig mee in TFDE. Misschien heeft TFDE een support aanvraag gedaan om dat eens na te kijken. Laten we eerlijk zijn : Zonder spionnen is het toch net ietsjes moeilijker. Wees een echte stam en bewijs je zonder spionnen.

TFF slaat idd nergens op al zitten er wel heel veel oud spare leden...

de rest zijn bondgenoten die ondersteunen dus die hebben er zeker mee te maken want wie ondersteunt doet wat mij betreft ook gewoon mee in het gevecht...

en wat karen betreft dien maar zoveel aanvragen in als je wilt ze vinden toch niks omdat het gewoon jullie eigen leden zijn die info van jullie stam versturen... ik krijg dagelijks van zowel TFDE al DomTe info over wat jullie over ons schrijven (hoef er niet eens om te vragen)

oja valse support aanvragen worden op den duur ook bestraft he ;) dus let er een beetje op dat jullie niet te parranoia worden :p
 

DeletedUser

Guest
tja ik snap ook niet waarom ze ons steeds moeten beschuldigen van vals spelen
ken jij een oorlog zonder spionage en veraad ik niet namelijk.

of denken we nu dat dat de VS sadam hoeseijn gevonden hebben zonder spionage of verraad :eek:

ook erg jammer dat jullie onze aardige mods lastig vallen met dat soort praktijken. terwijl je niet eens weet wat of uberhout iemand fout gedaan zou kunnen hebben. die mensen doen dit ook vrijwillig :p kost hun bergen met tijd om alles na te trekken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
idderdaad midium die arme mods helemaal volgespamd terwijl het probleem bij hun zelf ligt


ow en tff was ook niet te bedoeling om er bij te doen had voor mezelf gekeken hoe het er uit zich met hun erbij en toen wsl naast tff geklikt en niet meer gecontroleerd

verder valt er niet veel te zeggen over de spionnen behalve valse info doorgeven over wie het zou kunnen zijn... ;)

hier kwam nog een heel gesprek voor maar dat bespaar ik jullie maar.

aanval zei:
Dreamcather1 op 09.12. om 13:56 uur
bom2222 op 08.12. om 19:19 uur Citeren te valt mijn moraalbreker aan...
mmm,....
bom2222 op 08.12. om 19:31 uur Citeren Dreamcather1

Die staat op mijn kerstverlanglijste om te verdwijnen ;)

Dreamcather1 op 09.12. om 13:56 uur
das niet zo aardig....

bom2222 op 09.12. om 13:57 uur
haha, dat was omdat jij mijn moraalbreker had aangevallen :)

bom2222 op 09.12. om 14:04 uur
ik snap hem nog niet
En hoe kom jij aan die tekst?

Dreamcather1 op 09.12. om 14:06 uur
laat dan maar :p

en denk je nu egt dat ik je dat ga vertellen ?

bom2222 op 09.12. om 14:06 uur
ja? :D

Dreamcather1 op 09.12. om 14:08 uur
fout

bom2222 op 09.12. om 14:08 uur
:(
Waarom niet?

Dreamcather1 op 09.12. om 14:08 uur
goh ^^


wel oke hier komt ie:



omdat ik op jullie forum kan kijken door een fout in tw

bom2222 op 09.12. om 14:09 uur
Hoe dan?

Dreamcather1 op 09.12. om 14:09 uur
heheheh

Dreamcather1 op 09.12. om 14:09 uur
ik ga het je echt niet vertellen dus stop maar met vragen :p

bom2222 op 09.12. om 14:09 uur
ok

bom2222 op 09.12. om 14:16 uur
We kunnen er wie is het mee doen :D
Is het een jongen?

Dreamcather1 op 09.12. om 14:17 uur
deze X begrijp ik jou niet

bom2222 op 09.12. om 14:22 uur
Wie is het spelen
Ik ga raden wie jouw infogever is :p

Dreamcather1 op 09.12. om 14:22 uur
a oke is goed hoor

Dreamcather1 op 09.12. om 14:23 uur
euuuh op je eerst vraag moet ik helaas zeggen dat ik het antwoord niet weet...zijn profiel staat niks er over

bom2222 op 09.12. om 14:25 uur
Leeftijd?

Dreamcather1 op 09.12. om 14:27 uur
staat er ook niet bij...

bom2222 op 09.12. om 14:28 uur
een letter uit zijn/haar naam?

Dreamcather1 op 09.12. om 14:34 uur
t

Dreamcather1 op 09.12. om 14:34 uur
T

bom2222 op 09.12. om 14:37 uur
Zt hij/zei bij ons in de stam

Dreamcather1 op 09.12. om 14:52 uur
ja

Dreamcather1 op 09.12. om 14:52 uur
hoe kan ie anders bij jullie op het forum komen ^^

bom2222 op 09.12. om 15:01 uur
ok, nog info?

Dreamcather1 op 09.12. om 15:02 uur
zijn profiel is vlammerig

en waarom ik je dit nu vertel is omdat ik hem niet ,mag :p

bom2222 op 09.12. om 15:03 uur
ok :S
Leuk

''omdat ik op jullie forum kan kijken door een fout in tw''
hahah wie dat toch geloofd :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
T.E. speelt het we smerig hé , spionnen uitzenden naar vijandige stammen, echt iets voor T.E. ,
de meesten daaruit zijn lafaards ;p

behalve koiboy, rietjuh, stalkor en tyFoOn

:D:D:D:edelman:

Dank je :)

Maar ik moet wel zeggen dat het gewoon niet waar is , zoals Rietjuh en stalkor en vele andere al zeggen "sturen" wij geen spionnen naar vijandige stammen en we vragen er nog niet eens om.
Ik heb jou nog laatst horen zeggen over een andere stam 'dat je van leden had gehoord dat ze elkaar niet ondersteunen'. Waar jij zelf dan weer voordeel uithaalt.
Spioneer jij dan ook? Gebruik jij ook spionnen? Waar trek je de lijn?:rolleyes:

Mijn mening is dat je gewoon tegen je verlies moet kunnen en dan niet bij andere gaan wijzen maar naar jezelf moet kijken:cool:
 

DeletedUser

Guest
ah dit is een beetje slap. wij van T.E. kunnen er bar weinig aan doen dat de mensen in jullie stam liever ons helpen dan jullie. hetzelfde geldt voor TFDE waar schijnbaar zelfs een supportaanvraag is ingediend omdat zaken als spionage en voorkennis van massaaanvallen nu opeens geen spelelement meer zijn maar gewoonweg spelbederf. dit spel heet tribal wars, en in oorlog mag alles om te winnen (ok, behalve die de regels van de TW goden breken^^), dus om even een tip te geven, kijk naar je eigen stam en ga daar eens te raden wie je wel en wie je niet kan vertrouwen.


er wordt hier wel degelijk smerig gespeeld zoals koningen al zei,
maar smerig spelen hoort bij het spel,dat is waar...:D
 

DeletedUser22380

Guest
idderdaad midium die arme mods helemaal volgespamd terwijl het probleem bij hun zelf ligt


ow en tff was ook niet te bedoeling om er bij te doen had voor mezelf gekeken hoe het er uit zich met hun erbij en toen wsl naast tff geklikt en niet meer gecontroleerd

verder valt er niet veel te zeggen over de spionnen behalve valse info doorgeven over wie het zou kunnen zijn... ;)

hier kwam nog een heel gesprek voor maar dat bespaar ik jullie maar.



''omdat ik op jullie forum kan kijken door een fout in tw''
hahah wie dat toch geloofd :p

Er is een kans dat jij de waarheid spreekt, maar die schat ik persoonlijk klein. Waarom zou jij de informant doorgeven die jullie kan laten winnen?
En omdat 'ik hem niet mag' is geen antwoord. Het kan ook de bedoeling zijn dat jullie willen dat de speler ontslagen worden.
 

DeletedUser

Guest
Dank je :)

Maar ik moet wel zeggen dat het gewoon niet waar is , zoals Rietjuh en stalkor en vele andere al zeggen "sturen" wij geen spionnen naar vijandige stammen en we vragen er nog niet eens om.
Ik heb jou nog laatst horen zeggen over een andere stam 'dat je van leden had gehoord dat ze elkaar niet ondersteunen'. Waar jij zelf dan weer voordeel uithaalt.
Spioneer jij dan ook? Gebruik jij ook spionnen? Waar trek je de lijn?:rolleyes:

Mijn mening is dat je gewoon tegen je verlies moet kunnen en dan niet bij andere gaan wijzen maar naar jezelf moet kijken:cool:

das eigenlijk wel waar, maar het is zéér frustrerend, stel je voor: je claimt een dorp en nog voor je het hebt aangevallen , is het al volgestopt door de vijandige stam die een spion heeft in de andere stam,

jullie vragen er ook niet om dat weet ik , maar dat maakt het niet minder frustrerend:D

en om eerlijk te zijn , ik gebruik ook spionnen ja :D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Wat een b*llsh*t dat =TFF= e.a. hier ook mee meedoet... :confused:

Wat er in UNK gebeurd weet ik niet.. :rolleyes:
Daar kan en ga ik niet over oordelen.. :D
En met alle respect voor U(n)A en U(n)T.
Wat willen die (en dan bedoel ik voornamelijk U(n)T) bereiken tegen T.E.?

Misschien moet je eerst eens met kei harde feiten op de proppen komen voordat je daadwerkelijk gaat zeggen dat die stammen zichzelf mengen in die war... :)
 

DeletedUser22380

Guest
Wat een b*llsh*t dat =TFF= e.a. hier ook mee meedoet... :confused:

Wat er in UNK gebeurd weet ik niet.. :rolleyes:
Daar kan en ga ik niet over oordelen.. :D
En met alle respect voor U(n)A en U(n)T.
Wat willen die (en dan bedoel ik voornamelijk U(n)T) bereiken tegen T.E.?

Misschien moet je eerst eens met kei harde feiten op de proppen komen voordat je daadwerkelijk gaat zeggen dat die stammen zichzelf mengen in die war... :)

Die 'war' bestaat zelfs niet zoals al meerdere mensen hebben gezegd het is gewoon wat overnemen aan de ene kant en wat overnemen aan de andere kant.
 

DeletedUser

Guest
Er is een kans dat jij de waarheid spreekt, maar die schat ik persoonlijk klein. Waarom zou jij de informant doorgeven die jullie kan laten winnen?
En omdat 'ik hem niet mag' is geen antwoord. Het kan ook de bedoeling zijn dat jullie willen dat de speler ontslagen worden.

dat is helemaal waar ik vind het geweldig als sommige uit domte zouden worden ontslagen! (dan neem ik tfde ook maar mee omdat die domte helpen simpel;)

nou blij ? ^^


toen ik bij domte zat waren we vrienden, ik ging weg en opeens was iedereen in domte pissig op me tja vind je het gek dat ik het dan leuk vind als domte uit elkaar valt


(en ja dat vind ik vervelend voor sommig uit domte waar ik wel degelijk respect voor heb)
 

DeletedUser

Guest
Die 'war' bestaat zelfs niet zoals al meerdere mensen hebben gezegd het is gewoon wat overnemen aan de ene kant en wat overnemen aan de andere kant.

Gewoon wat overnames dus aan de rand van grote stammen..
Dat is inderdaad geen war te noemen :)
 

DeletedUser

Guest
das eigenlijk wel waar, maar het is zéér frustrerend, stel je voor: je claimt een dorp en nog voor je het hebt aangevallen , is het al volgestopt door de vijandige stam die een spion heeft in de andere stam,

jullie vragen er ook niet om dat weet ik , maar dat maakt het niet minder frustrerend

en om eerlijk te zijn , ik gebruik ook spionnen ja

Okej dat het frustrerend is begrijp ik zeker :D Het is ook niet mijn manier van spelen, maar geef dan in ieder geval niet ons de schuld;)




Jonge leer lezen,

Onnaj geeft net zelf toe dat het zijn fout was dat TFF erbij stond, dus houd dara over op dat weten we nu wel:rolleyes: Hier -->
ow en tff was ook niet te bedoeling om er bij te doen had voor mezelf gekeken hoe het er uit zich met hun erbij en toen wsl naast tff geklikt en niet meer gecontroleerd

Dat U(n)K en concorten zich hierin mengen hebben we bewijs van, overgenomen dorpen krijgen namelijk OS binnen van U(n)K leden..

Blij nu?:rolleyes:
 
Bovenaan