Wie is de grootste noob?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2110

Guest
Ik weet nog toen hij geen stam ha d had uitngenodigd voor de stam hij is wel een poot hij is de enigste die 4 dorpen heb hij moet zich concentreren op upgraden en legers maken en niet op een edelman concentreren

Daarm is hij een noob:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ach, jullie kunnen alles zeggen maar hij zit daar nog steeds op zijn troon met een groot verschil in punten met de nummer 2..

Dus jullie kunnen hier wel stoere praatjes houden en zeggen dat hij noob is maar is staat nog wel mooi 1ste...
 

DeletedUser2110

Guest
Ja maar denk eens na 4 dorpen al zo snel dat vind ik best wel slecht want hij heeft zich alleen maar geconcentreerd op edelman en dan ben je volgens mij gewoon een erge noob:D
 

DeletedUser

Guest
Daar zou ik niet zo zeker van zijn en als zen leger dan zo groot is waarom kan hij dan zen eig 3 kleinere dorpjes geen ondersteuning bieden?

Of geef je toe dat hij alleen offence heeft? en dus zogoed als geen defence heeft?

Dan zou ik aan iedereen zeggen in zijn buurt val hem aan hij heeft geen schijn van kans.

Hier heb ik het over.
 

DeletedUser974

Guest
Een goede verdediging heeft hij iig niet, een aanval die 40 uur onderweg is kan hij niet eens afslaan:

Onderwerp TwanDeBeste valt secondo aan
Verzonden 08.06.07 09:12
De aanvaller heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)
-3.4%

Moraal: 100%

Aanvaller: TwanDeBeste
Dorp: #1: TwanDeBeste Stad (509|489) K45

Aantal: ***
Verliezen: ***


Verdediger: laurensco
Dorp: secondo (485|433) K44

Aantal: 120 260 449 0 125 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 120 260 449 0 125 0 0 0 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
lol, mensen die laurensco nu nog steeds willen verdedigen snap ik echt niet.
40 uur onderweg, en dan nog dit...
Hij had de aanval op z'n minst kunnen ontwijken.
 

DeletedUser

Guest
Goed, dit is wel heel zielig =/

Het heeft geen zin meer om hem te verdedigen, dat heeft ie over zichzelf uitgeroepen :p

(ik vraag me alleen wel af hoe lang hij nog in de top 20 zal blijven hangen, grote kans dat hij er binnenkort nog een zal pakken)
 

DeletedUser

Guest
Lol deze 40 uur durende aanval zegt een hoop!
Hahaha, dit is wel heel apart...:eek:

Naja, dan mag hij van mij nu ook wel flink gaan afzakken, hij verdient die eerste plaatst niet :p
 

DeletedUser

Guest
Daar zou ik niet zo zeker van zijn en als zen leger dan zo groot is waarom kan hij dan zen eig 3 kleinere dorpjes geen ondersteuning bieden?

Of geef je toe dat hij alleen offence heeft? en dus zogoed als geen defence heeft?

Dan zou ik aan iedereen zeggen in zijn buurt val hem aan hij heeft geen schijn van kans.


Hier heb ik het over.

HAja wat verw8 je dan dat ik zen dorpen die op meer als 20 uur (met de snelheid van speerwerpers)van mij af ligt ga adelen???

Denk eens na.


Doel: deco dorp (489|434) K44
Speler: laurensco
Duur: 21:03:13
Aankomst: morgen om 09:47 uur


His poisonarrowfrogs are coming to get you :D
Idd lol, we zullen dan nog we zien wie hier stoere praatjes maakt. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
iedereen heeft zijn eigen tactiek.

wie weet heeft die in zijn andere dorp wel een massa def. of att.
 

DeletedUser2058

Guest
Ehm.

Ik weet niet hoor, maar iedereen heeft kritiek, tewijl hij nog steeds 1ste staat.

Vind je hem zo'n noob, en denk je dat je hem aankan? Val hem aan...
Maar er zijn teveel woorden, geen daden.
 

DeletedUser

Guest
Ehm.

Ik weet niet hoor, maar iedereen heeft kritiek, tewijl hij nog steeds 1ste staat.

Vind je hem zo'n noob, en denk je dat je hem aankan? Val hem aan...
Maar er zijn teveel woorden, geen daden.

kijk even iets boven je. daar zie je de aanval op hem.
 

DeletedUser

Guest
om het nog wat duidelijker te maken, TwanDeBeste heeft 911 punten, dan is het niet normaal dat een speler met meer dan 10 keer zoveel punten niet eens een aanval kan afslaan...
 

DeletedUser

Guest
om het even duidelijk te maken, twandebeste heeft laurensco eens vene lekker op zijn nummer gezet..commentaar van mensen *cough*infection.exe*cough* die het topic niet lezen kan toch wel een beetje vervelend zijn.

Het moge toch nu wel duidelijk zijn dat hij secundo in ieder geval niet goed verdedigde..:p
 

DeletedUser

Guest
iedereen heeft zijn eigen tactiek.

wie weet heeft die in zijn andere dorp wel een massa def. of att.
Hij heeft 40 (VEERTIG) uur de tijd gekregen om zijn dorp daar te verdedigen, en om ondersteuning te vragen. Een goede speler, met een goede tactiek, had allang besloten wat hij zou doen. Er zijn maar 2 mogelijke opties:

1) Tegen de aanval verdedigen
2) De aanval ontwijken.

Blijkbaar heeft Laurensco óf 40 uur lang met zijn ogen dicht gespeelt en de aanval niet gezien, of hij had gekozen om ertegen te verdedigen. In beide gevallen heeft hij compleet gefaalt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan