The Divine Exorcism

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser63648

Guest
Mansom, die vergelijking slaat weer echt helemaal nergens op natuurlijk. Dat zou de reden moeten zijn dat je aan deze wereld gestart bent, maar in dit stadium, waar je dus idd 0 kans hebt geen half procent of tiende of wat dan ook maar gewoon echt 0, moetje gewoon kappen ouwe. Doe mij een plezier, en kap er gewoon mee. Die mirakels, die komen er niet. Ik kan in mijn eentje was jullie hele stam aan, mocht ik farmen. Gelukkig zit melvin op t front daar en vti farmt. Ik kan het maar niet vaak genoeg herhalen, de wereld is al gespeeld, het gaat er nu enkel om dat wij zo snel mogelijk de 75 procent halen, zodat wij ons kunnen concentreren op leuke werelden. Doe ons en jezelf een plezier. Mirakels gaan niet gebeuren, het enige onzekerheid je van deze wereld is hoe lang het nog gaat duren hier.
 

DeletedUser73696

Guest
Ik vraag me in dit geval wel af wie dommer is. Diegene die het doet of diegene die er achter komt.
 

DeletedUser61131

Guest
Mansom, die vergelijking slaat weer echt helemaal nergens op natuurlijk. Dat zou de reden moeten zijn dat je aan deze wereld gestart bent, maar in dit stadium, waar je dus idd 0 kans hebt geen half procent of tiende of wat dan ook maar gewoon echt 0, moetje gewoon kappen ouwe. Doe mij een plezier, en kap er gewoon mee. Die mirakels, die komen er niet. Ik kan in mijn eentje was jullie hele stam aan, mocht ik farmen. Gelukkig zit melvin op t front daar en vti farmt. Ik kan het maar niet vaak genoeg herhalen, de wereld is al gespeeld, het gaat er nu enkel om dat wij zo snel mogelijk de 75 procent halen, zodat wij ons kunnen concentreren op leuke werelden. Doe ons en jezelf een plezier. Mirakels gaan niet gebeuren, het enige onzekerheid je van deze wereld is hoe lang het nog gaat duren hier.

Wat een bullcrap. Er kan nog van alles gebeuren. We beginnen pas een beetje warm te draaien op deze wereld.
 
Reactiescore
7.944
Zo stil mannen ?:D

29451a54600b4fe00605b69b21d06d7c.png
 

DeletedUser

Guest
Mansom, die vergelijking slaat weer echt helemaal nergens op natuurlijk. Dat zou de reden moeten zijn dat je aan deze wereld gestart bent, maar in dit stadium, waar je dus idd 0 kans hebt geen half procent of tiende of wat dan ook maar gewoon echt 0, moetje gewoon kappen ouwe. Doe mij een plezier, en kap er gewoon mee. Die mirakels, die komen er niet. Ik kan in mijn eentje was jullie hele stam aan, mocht ik farmen. Gelukkig zit melvin op t front daar en vti farmt. Ik kan het maar niet vaak genoeg herhalen, de wereld is al gespeeld, het gaat er nu enkel om dat wij zo snel mogelijk de 75 procent halen, zodat wij ons kunnen concentreren op leuke werelden. Doe ons en jezelf een plezier. Mirakels gaan niet gebeuren, het enige onzekerheid je van deze wereld is hoe lang het nog gaat duren hier.

Ik respecteer je advies en mening maar er zijn nog een heleboel niet rise/divine spelers die wilen verderspelen.
Je kan toch moeilijk verwachten dat iedereen stopt met spelen zodat jullie zo snel mogelijk die 75% halen.

Dan mag W 40 ook iedereen op delete want error wint toch, w 42 ook want seau en vitae domineren daar.
Ik gun jullie die overwinning wel maar wij mogen ook onze plezier hebben, en dat is verderspelen op W39.

En mijn doelstelling op W39 heb ik telkens verhoogt van overleven naar 1 milioen dan top 100 enz omdat dit mijn eerste wereld is en had nooit gedacht om zo ver te raken.
En ik winnen, nee daar geloof ik ook niet in maar we zien wel hoever iedereen geraakt.
 

DeletedUser63648

Guest
Als mensen nu nog niet willen stoppen binnen divine willen ze dat binnen een maand wel. Ik ken deze situatie, en het is beter om de eer aan jezelf te houden. Vanaf nu ga je enkel nog maar sneuer overkomen. Het is al vrij sneu, dit hele gebeuren, maar maak het niet erger dan het al is. Ik weet niet hoe de andere werelden erbij staan, maar deze wereld is overduidelijk gespeeld. Pak dan gewoon je verlies, in navolging van de betere spelers van ghosts.
 

DeletedUser18673

Guest
Toxic heeft zen account op een verkoopsite geplaats en hij vraagt 120 euro dat is direct ban!

Lees de regels .

Hahahahhaha
 
Reactiescore
7.944
Toxic heeft zen account op een verkoopsite geplaats en hij vraagt 120 euro dat is direct ban!

Lees de regels .

Hahahahhaha

Wie zegt dat hij dat zelf heeft gedaan? Ik kan ook jouw account op Marktplaats zetten zodat jij een ban krijgt. Je kan nog niks concluderen.
 

DeletedUser18673

Guest
Maar rise spelers zullen we de dieperik in mee sleuren ;-)

Nu mogen ze nog veel dorpen edelen voor ze die 5,3 miljoen terug halen hahahaha
 

DeletedUser61131

Guest
Als mensen nu nog niet willen stoppen binnen divine willen ze dat binnen een maand wel. Ik ken deze situatie, en het is beter om de eer aan jezelf te houden. Vanaf nu ga je enkel nog maar sneuer overkomen. Het is al vrij sneu, dit hele gebeuren, maar maak het niet erger dan het al is. Ik weet niet hoe de andere werelden erbij staan, maar deze wereld is overduidelijk gespeeld. Pak dan gewoon je verlies, in navolging van de betere spelers van ghosts.

Precies. Dat is correct. En stel die leden van Divine stoppen er binnen een maand mee zoals jij al aangeeft. Dan kan de wereld er ineens heel anders uitzien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan