To Klepto and Beyond

DeletedUser

Guest
Je mag bans niet bespreken op het forum.

Echter ging het om een fout van een nieuwe co (1/3 eraf, kan gebeuren) waarna hij 'm flipte en zichzelf een volledige delete bezorgde. (hij zat toen bij ons in de stam)
 

DeletedUser73272

Guest
Kenneth heeft gezegd dat hij naar een andere stam zou gaan, vervolgens wordt hij er dan natuurlijk per direct uitgegooid:)

En zoals jullie misschien wel weten, is Kenneth vrij agressief in verbale vorm. Toen ik zelf een probleempje had met een bespeler van Cubra Libre (die speler is nu overigens van het account), kreeg ik ook halve dreigementen om mijn oren geslingerd.
 

DeletedUser73082

Guest
Ik verwacht hier eigenlijk een straightflusshiee die nog moet reageren :D :
"Looool XDDDDD sukkel jij kan niks whahahahaha, maak je eigen stam lekker XD"
 

DeletedUser75777

Guest
En zoals jullie misschien wel weten, is Kenneth vrij agressief in verbale vorm. Toen ik zelf een probleempje had met een bespeler van Cubra Libre (die speler is nu overigens van het account), kreeg ik ook halve dreigementen om mijn oren geslingerd.

Om in te gaan op het 'agressieve', dat is bijzonder lachwekkend, ik neem inderdaad geen blad voor de mond en zeg precies wat ik denk. Verder is straight flusshie ook wel een typetje apart waar je heel agressief van zou kunnen worden.

Bedreigingen? Dat is lachwekkend, jij verliet de stam toen en je eiste dat cuba libre per direct ontslagen zou worden. Vind je het dan echt gek dat ik tegen je zeg dat je lekker buiten kan blijven, en je niet zo moet aan stellen? Je begint een beetje op 1 lijn te geraken met Straightflusshie. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73272

Guest
Je kan gerust zeggen dat hij een paar draadjes los heeft zitten in zijn bolletje.

Subtiel jij :D


Om in te gaan op het 'agressieve', dat is bijzonder lachwekkend, ik neem inderdaad geen blad voor de mond en zeg precies wat ik denk. Verder is straight flusshie ook wel een typetje apart waar je heel agressief van zou kunnen worden.

Bedreigingen? Dat is lachwekkend, jij verliet de stam toen en je eiste dat cuba libre per direct ontslagen zou worden. Vind je het dan echt gek dat ik tegen je zeg dat je lekker buiten kan blijven, en je niet zo moet aan stellen? Je begint een beetje op 1 lijn te geraken met Straightflusshie. :)


Ik heb dat nooit geëist. Ik heb gezegd dat ik niet met die speler van cubra libre wou samen spelen en gezegd dat ik buiten de stam bleef totdat die speler uit de stam ging. Heb zelfs aangeboden dat we cuba libre zouden internen en de andere 2 toffe gozers van cuba in de stam zouden opnemen op een ander account.

Iedereen zit toch wel eens op 1 lijn met elkaar? Ik ben het niet altijd eens met Mike hoor, maar ik vind het wel een topgozer met een groot ego:D
 

DeletedUser75777

Guest
Ik heb dat nooit geëist. Ik heb gezegd dat ik niet met die speler van cubra libre wou samen spelen en gezegd dat ik buiten de stam bleef totdat die speler uit de stam ging. Heb zelfs aangeboden dat we cuba libre zouden internen en de andere 2 toffe gozers van cuba in de stam zouden opnemen op een ander account.

Iedereen zit toch wel eens op 1 lijn met elkaar? Ik ben het niet altijd eens met Mike hoor, maar ik vind het wel een topgozer met een groot ego:D

Als je dan de stam verlaat, zegt dat iets over jezelf. Je had destijds ook kunnen blijven, en dan zou het probleem net zo goed worden opgelost, en dat weet je zelf ook.

Ik heb enkel Roboro gister verdedigd, aangezien hij degene is die zijn best voor de stam heeft gedaan de afgelopen tijd en er van mike zijn kant niets kwam. Verder heb ik ook tegen hem gezegd dat ik zijn manier van doen en laten niet waardeer (hier op het forum), en toen begon hij dezelfde trekjes te vertonen waar hij zich hier zo belachelijk mee maakt.
 

DeletedUser73272

Guest
Ik had destijds de stam niet moeten verlaten nee, iets te impulsief (heb jij ook wel last van):eek:. Heb ik ook aangegeven en daarvoor mijn excuses aangeboden richting de stam;)

Ik heb enkel Roboro gister verdedigd, aangezien hij degene is die zijn best voor de stam heeft gedaan de afgelopen tijd en er van mike zijn kant niets kwam. Verder heb ik ook tegen hem gezegd dat ik zijn manier van doen en laten niet waardeer (hier op het forum), en toen begon hij dezelfde trekjes te vertonen waar hij zich hier zo belachelijk mee maakt.



Ja, mocht dat niet de reden zijn geweest, zijn er nog honderd andere goede reden waarom personen met een geestelijke achterstand zoals jij het niet zouden hebben gehaald ;)

Ach jij vertoont ook wel wat van die trekjes waar je jezelf mee belachelijk maakt:eek: Jij bent nog erger dan Mike naar mijn mening:rolleyes:
 

DeletedUser75777

Guest
IK had die ene opmerking van een poos geleden inderdaad niet moeten maken, en heb daar mijn excuses toen ook voor gemaakt. :)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Kinderachtige discussie zeg :eek:

Wellus! Nietus! Jij deed dat! Nee, jij deed dat!

Zomervakantie voor de basisscholen ook weer begonnen?
 
Bovenaan