To Klepto and Beyond

DeletedUser61174

Guest
Leef jij tussen 13 ijsberen ofzo? Het is niet te doen hier in huis zo warm xD

Nou net had ik al mn ramen open staan, was het lekker koel, maar heb ze maar dicht gedaan omdat er anders van die vieze muggen en andere rotbeesten naar binnen komen, dus nu is het wel weer warm ja :(
 

DeletedUser74358

Guest
Nou net had ik al mn ramen open staan, was het lekker koel, maar heb ze maar dicht gedaan omdat er anders van die vieze muggen en andere rotbeesten naar binnen komen, dus nu is het wel weer warm ja :(

Een hor doet wonderen :D
 

DeletedUser

Guest
Nou net had ik al mn ramen open staan, was het lekker koel, maar heb ze maar dicht gedaan omdat er anders van die vieze muggen en andere rotbeesten naar binnen komen, dus nu is het wel weer warm ja :(

Ik had hetzelfde probleem, snel maar weer dichtgedaan :p Ventilator op 3 doet t ook wel redelijk, maar ramen open was mooier geweest xD
 

DeletedUser76081

Guest
schijnt (probeer het vannacht) dat als je een fles bevroren water voor je ventilator zet dat het een soort airco effect heeft. Ik heb nu mooi flesje met water in de vriezer liggen en ga het zo is proberen.
 

DeletedUser

Guest
schijnt (probeer het vannacht) dat als je een fles bevroren water voor je ventilator zet dat het een soort airco effect heeft. Ik heb nu mooi flesje met water in de vriezer liggen en ga het zo is proberen.

Ik heb alleen bier in de vriezer liggen voor nu, zo maar ff bier eruit halen en water erin gooien xD
 
Reactiescore
372
rustig aan he, stinkvent.

U zegt het maar hoor!
ykaAuWY.png
 
Reactiescore
1.539
Ja ik zag het ook Jim. Iets koels ervoor zetten zou helpen. Nah ik ga toch niet slapen ik moet op al mijn super accounts letten he!
 

DeletedUser75777

Guest
Even een update:

Kort nadat ik Mike (Eternal Blizzard, Straight Flusshie), verteld had wat ik van hem vond (gedrag op het AF etc), heeft hij de touwtjes in eigen handen genomen, en ons eruit gezet.

Klein verzoekje aan Finity. Pak deze speler het eerste :)
 
Bovenaan