het verraad van brian

DeletedUser74282

Guest
Ben terug en zie dat het Saevus account stevig onder vuur heeft gelegen. Maar dat is niks nieuws. Dat is het spel en daar speel je het voor. En vrienden van vroeger, worden soms later vijanden in het spel omdat ze een andere stam kiezen. Ook geen problem mee. Zolang je het maar fair speelt.

Maar er is iets anders. Wat me zo enorm tegen gevallen is, is het verraad van Brian - [player]brian2411[/player]. Altijd, echt altijd, hebben we een NAP gehad. Al voordat Juvy bestond, en ook na de oprichting van Juvy. ALTIJD. En er is nooit iets opgezegd.

En dan op zo'n achterbakse manier ons aanvallen, terwijl ik uiteraard dat front relatief leeg had staan. Zomaar, ineens. Te achterbaks voor woorden. En doodleuk beweren dat het NAP opgezegd was door hem, drie weken van tevoren. Maar de PM had meneer niet meer waarin dat opgezegd was.

Ik heb hier dus geen zin meer in. Een speler, [player]brian2411[/player], die zo achterbaks is, een stam - [ally]Juvy![/ally] - die zo'n speler steunt en hem gewoon in de stam laat. Een stam - [ally]MLV[/ally] - die zegt zich er niet mee te bemoeien. Daar wil ik niet tegen strijden. Ik heb geen zin tegen vals spelers een spelletje te spelen. Dan stap ik er liever uit. Dat heeft niks met het account te maken, dat heeft ook niks met DET en Fel te maken. Respect voor alle spelers die het spel oprecht en met inzet spelen.

Eerlijk gezegd zal ik nooit begrijpen dat mensen het nodig vinden de boel gewoon te bedonderen. Gewoon keihard te liegen. En dan ook nog plezier aan een spelletje te beleven. Voor mij is het over. Hier doe ik niet aan mee.

Ik zal mijn wachtwoord geven aan een speler die de leiding van DET of Fel eventueel op het account wil inzetten. Want dat ben ik minimaal verplicht aan ons BG. En als dat niemand is, gaat het op delete.

Het blijft onbegrijpelijk voor mij, een walgelijke speler, [player]brian2411[/player], maar net zo walgelijk dat zijn stam hem daarin klaarblijkelijk gewoon steunt. Het zou de wereld sieren als de speler gekickt werd door zijn stam, het zou iets van integriteit terug brengen op wereld 38. Maar dat verwacht ik niet. Jammer, want ik had graag verder gespeeld. Maar niet op zo'n manier.
 

DeletedUser51839

Guest
Niet zeuren he man, 4 maand geleden heb ik nog met hem een twist gehad wie hij koos, juvy of jou. Dat hij nu pas "backstabt" zegt genoeg hoe eervol hij is lol. Je moest al lang wegzijn.

doe me een lol en geef wachtwoord maar aan posta of die kyro-zeiker, die zijn pro genoeg om je acc een deftige speler te geven.

Desalnietemin gaat Saevus down ...
 

DeletedUser74282

Guest
Intervene with caution, noble without emotion
The Rebellion Basterd
I am psycho

Laat dat noble maar weg
 

DeletedUser51839

Guest
Intervene with caution, noble without emotion
The Rebellion Basterd
I am psycho

Laat dat noble maar weg

Haha zielige jongen aub, ik edel zelf dorpen van aaronlol op 12 uur afstand zonder de intentie te willen edelen. Denk niet dat je jou bek moet opendoen tenzij om Brian te p**pen. Want door hem leef je nog tss ;)
 

DeletedUser23144

Guest
na 2 weken verdwijnt de mededeling, dus logisch dat ie die niet meer heeft.
 

DeletedUser62454

Guest
Er is inderdaad verteld dat hij de nap heeft opgezegd.
Als dat niet zo is zal ik daar erg van schrikken en daar ook naar handelen, er is genoeg gestabbed op deze wereld.
Feel free to contact me.
 

DeletedUser51839

Guest
Er is inderdaad verteld dat hij de nap heeft opgezegd.
Als dat niet zo is zal ik daar erg van schrikken en daar ook naar handelen, er is genoeg gestabbed op deze wereld.
Feel free to contact me.

you and me against the world? :$
 

DeletedUser65113

Guest
Vraag maar es bij DET / D.C. rond of ze ook vinden dat de NAP's op een redelijke manier moeten verbroken worden?

Verder is er volgens mij vanuit juvy! duidelijk gevraagd aan Brian om die NAP netjes op te zeggen en weet ik dat Brian verschillende verzoeken om jou aan te vallen tegen de zin van stam en bondgenoten naast zich neer heeft gelegd uit respect voor de voorwaarden.

Dat jij een week na de feiten pas aankomt draven na de zoveelste massa die je zelf niet hebt gedeft zegt eigenlijk al genoeg. Verder was jij zelf de eerste die hier op deze wereld zijn stam in de steek liet en koos voor de vijand. Jij hebt zeg maar de hele dans aan het rollen gebracht.

Misschien dus eerder beetje zelfkritisch zijn over je impact op de wereld in plaats van hier op deze manier de hele fail die Saevus is goed te praten door brain aan te vallen.

Grtz vlemis
 

DeletedUser

Guest
Dit is wat Brian zei:

andaag om 06:59 uur
Ik heb dit niet besproken via pm's naar saevus. Helaas beschik ik ook niet meer over de pm's waar ik dus 3x vraag naar de eigenaar van het account. Hieruit kwam naar voren dat Luuk zich de hoofdeigenaar van het account was op dat moment. Toen heb ik hem gesproken via Skype. Hier heb ik nog wel bewijs van wat er allemaal gezegd is. Ik zal dit hieronder citeren:
brian:
Ik wil graag de nap op gaan zeggen. Dit omdat de druk vanuit de stam te groot word en het nu eenmaal het moment is. Maar ik wil het wel netje bespreken en jullie de tijd geven. Wat lijkt jullie een eerlijk tijdsbestek.

Luuk:
Jammer dat je de nap op wil zeggen! Want je heb ons geen eens nodig voor in de toekomst.

Brian:
Ja dit klopt maar ik moet van de stamleden.

Luuk:
Naja het zei zo. Ik denk als we zeggen 3 weken dat we dan een eerlijke tijd hebben afgesproken.

Brian:
Oké is goed! Dan spreken wij dat bij deze af!


Of ze het gaan geloven hun keus. Ik had persoonlijk mijn twijfels of Luuk wel de hoofdeigenaar was. En die gozer sprak ik er laatst op aan, en toen was hij er al mee gestopt! Dus een grote kans dat hij geen eens wat heeft doorgegeven aan de mensen die achterbleven.

Hoop dat dit antwoord duidelijk genoeg is en de discussie uit de wereld haalt!

Mvg,

Brian
 

DeletedUser62454

Guest
Screenshot Svp.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74228

Guest
Ga jij nu serieus liggen zeiken hier? Je heb maanden niet gelogd en faith met je vv opgescheept. Want als je vaker had gelogd had je gezien dat brian met de vorige aanvallen niet heeft mee gedaan om dat die domme nap er was. Die heeft hij onder druk van de stam opgezegd. Maar goed dat kan jij nie weten natuurlijk he, want zo vaak log je niet. God weet wat je vver of andere speler heeft gewist of niet heeft door geeven. Dus gooi dat acc van je op bb en ga terug je hol in man
 

DeletedUser59368

Guest
Vanaf de 1ste zin zie ik al dat dit nergens over gaat.
Brian2411 heeft een maand of 2 terug de NAP opgeheven en dit duidelijk laten weten. Door dat de NAP nog niet afgelopen was bij de 1ste massa op Saevus heeft hij niet meegedaan. Bij de 2de aanval was deze wachttijd verstreken en mocht deze wel in aanvallend vlak gaan meedoen.

Dus kom hier geen onzin uitkramen en doen alsof je neus bloed!
Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.

Groeten,
Jordy
 

DeletedUser74646

Guest
Kom dan eerst met een screenshot voordat jullie (dude pp en vitoc) lopen te zeveren hier. We zijn al lang genoeg gewend van juvy zn stab gedrag. Logisch dat je dan eerst wat bewijs wilt zien voor je onzin uit loopt te kramen.

Wel erg leuk dat er tegen elkaar op gesproken word. De een zegt 3 weken terug de ander 2 maanden terug. Weet je het zelf niet eens zeker?
 

DeletedUser59368

Guest
Wij moeten met bewijs komen? Jullie beschuldigen ons toch?
Wss heeft Brian2411 dit wel ergens staan.
Denk dat ik hem nog wel verteld had dit bij te houden, voor zulke laagvallende verhalen van jullie.
 

DeletedUser74646

Guest
Als wij met beschuldigingen komen dan lijkt mij het niet meer dan normaal dat je dat probeert te weerleggen met "Bewijzen".
Ik zit overigens nog steeds te wachten op de screenshot.
 

DeletedUser75239

Guest
wel weer leuk he :)
omdat Saevus het ook niet meer ziet zitten op deze wereld komen ze weer met beschuldigen,
ik weet niet van welke speler de beschuldigingen komen maar als dit met Luuk besproken is kunnen wij er toch niks aan doen dat er niet goed word gecommuniceerd op jullie account??

Mark
Aapsel
 

DeletedUser74228

Guest
Kom dan eerst met een screenshot voordat jullie (dude pp en vitoc) lopen te zeveren hier. We zijn al lang genoeg gewend van juvy zn stab gedrag. Logisch dat je dan eerst wat bewijs wilt zien voor je onzin uit loopt te kramen.

Wel erg leuk dat er tegen elkaar op gesproken word. De een zegt 3 weken terug de ander 2 maanden terug. Weet je het zelf niet eens zeker?



Och jee daar heb je spuit 11 ook weer. Let jij nou maar op je eigen stam he ;) het werkt zo in nederland dat je pas schuldig ben als het bewezen is? Dus komen jullie maar met bewijs dan? Ons screentje komt vanzelf voorbij hier
 

DeletedUser60969

Guest
Wij moeten met bewijs komen? Jullie beschuldigen ons toch?
Wss heeft Brian2411 dit wel ergens staan.
Denk dat ik hem nog wel verteld had dit bij te houden, voor zulke laagvallende verhalen van jullie.

Och jee daar heb je spuit 11 ook weer. Let jij nou maar op je eigen stam he ;) het werkt zo in nederland dat je pas schuldig ben als het bewezen is? Dus komen jullie maar met bewijs dan? Ons screentje komt vanzelf voorbij hier


Het is toch niet heel lastig te begrijpen dat hij dit niet kan bewijzen dat het niet opgezegd is?
Jullie zeggen dat het opgezegd is, dus lijkt het me meer dan logisch dat je met een screen komt waarin het ook is opgezegd. Zo'n log is ook niet echt bewijs wat je in die PM leest, zelfs voor een MSN gesprek ziet het er nog fake uit.
 

DeletedUser

Guest
Hier komen we weer bij elke andere beschuldiging uit, het ene weerwoord tegen het andere :rolleyes:..
Zoals al gezegd is, Brian heeft enkele massa's ook niet meegedaan omdat hij nog een nap had, na een aantal keer vragen heeft hij deze een aantal weken? geleden opgezegd. Daarnaast klopt het verhaal ook wel dat de orginele speler ( die deze post maakt ) ook er vaak niet is en Brian dus met ene luuk heeft gepraat ( van TMM? ) Er is dus ook slecht gecommuniceerd naar de speler van Saevus blijkt hier dus ook uit. Desalniettemin heb ik Brian een screen gevraagd, mocht hij deze nog hebben, anders pech.
Beetje onzin om hier nou ook een heel drama van te gaan maken..loopt weer flink uit de hand zo :eek:
 

DeletedUser74228

Guest
Het is toch niet heel lastig te begrijpen dat hij dit niet kan bewijzen dat het niet opgezegd is?
Jullie zeggen dat het opgezegd is, dus lijkt het me meer dan logisch dat je met een screen komt waarin het ook is opgezegd. Zo'n log is ook niet echt bewijs wat je in die PM leest, zelfs voor een MSN gesprek ziet het er nog fake uit.

Beetje omgekeerde wereld he, iemand beschuldigen zonder bewijzen? Of te wel als ik jou nu ergens van beschuldig moet jij maar bewijzen dat het niet zo is, slaat nergens op natuurlijk.

We draaien het om, bewijzen jullie maar dat die nap bestond. Want als daar geen bewijs van is waar praten we dan over ;)
 
Bovenaan