1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

Reactiescore
3.586
Hypocriet ventje, Pathos had ook geen afspraken gebroken en toen discussieerde je er uitgebreid over, maar nu het je eigen betreft mag er niet over gediscussieerd worden omdat je geen afspraken gebroken hebt? Schijnbaar bang om gezichtsverlies te lijden omdat je weet dat je zelf fout zit. :)


Hij edelde zijn stam wel 1dag na leave.
Hij heeft mss geen afspraak gebroken maar hij werkte wel samen met zijn stam in ons geval is het beide niet van toepassing.

En dat je het niet respectvol vind van ons daar kan ik inkomen.
De vraag is, is het erg als je niet respectvol bent tegen spelers die dat ook niet voor jouw zijn geweest?
Dus in dat opzicht heb je wel een punt meer niet netjes is voor mij ook niet respectvol dus komt een beetje neer op wat ik al liet weten.
 

DeletedUser68252

Guest
Hij edelde zijn stam wel 1dag na leave.
Hij heeft mss geen afspraak gebroken maar hij werkte wel samen met zijn stam in ons geval is het beide niet van toepassing.

Het doet er niet toe hoe en wat met Pathos, waar het om gaat is dat je vertegenwoordiging hier op het algemeen forum uiterst hypocriet is. Bij Pathos heb jij keer op keer de discussie opgezocht waar wij allang alles verwoord hadden, reeds goed hadden gehandeld door Thomas en Yorick te kicken. Nu echter het onderwerp over jou en je stam gaat mogen we er niet over discussiëren.

En dat je het niet respectvol vind van ons daar kan ik inkomen.
De vraag is, is het erg als je niet respectvol bent tegen spelers die dat ook niet voor jouw zijn geweest?
Dus in dat opzicht heb je wel een punt meer niet netjes is voor mij ook niet respectvol dus komt een beetje neer op wat ik al liet weten.

Hiermee spreek je jezelf voor de 2e keer al enorm tegen, gezien je mijn punt nog maar eens bevestigd. Je erkent hier weer schuldig te zijn aan een gelijke actie gezien beide immoreel zijn maar toch ontken je het in andere posts weer.
 
Reactiescore
3.586
Het doet er niet toe hoe en wat met Pathos, waar het om gaat is dat je vertegenwoordiging hier op het algemeen forum uiterst hypocriet is. Bij Pathos heb jij keer op keer de discussie opgezocht waar wij allang alles verwoord hadden, reeds goed hadden gehandeld door Thomas en Yorick te kicken. Nu echter het onderwerp over jou en je stam gaat mogen we er niet over discussiëren.



Hiermee spreek je jezelf voor de 2e keer al enorm tegen, gezien je mijn punt nog maar eens bevestigd. Je erkent hier weer schuldig te zijn aan een gelijke actie gezien beide immoreel zijn maar toch ontken je het in andere posts weer.

Ik zal niet weer over pathos beginnen maar je weet hoe ik erover denk.

Bij mijn weten zeg ik in zowat elke post dat het niet netjes is :eek:
Dus ik spreek mij niet tegen?

Ik denk dat jij het verschil tussen een stab en niet netjes niet begrijpt daar is een onderscheid tussen.
Maar antwoord eens op mijn vraag is het niet respectvol spelen tegen spelers die niet respectvol zijn t.o.v jouw immoreel fout?
 
Reactiescore
1.367
Maar antwoord eens op mijn vraag is het niet respectvol spelen tegen spelers die niet respectvol zijn t.o.v jouw immoreel fout?

Doet dat er uberhoud toe? Omdat iemand mij in elkaar slaat mag ik de ander in elkaar slaan? Omdat de buurman de ruiten bij mij in gooit mag ik zijn auto stelen?
Fout is fout, doet er niet toe of iemand het eerst deed of niet...
 

DeletedUser

Guest
Ik zal niet weer over pathos beginnen maar je weet hoe ik erover denk.

Bij mijn weten zeg ik in zowat elke post dat het niet netjes is :eek:
Dus ik spreek mij niet tegen?

Ik denk dat jij het verschil tussen een stab en niet netjes niet begrijpt daar is een onderscheid tussen.
Maar antwoord eens op mijn vraag is het niet respectvol spelen tegen spelers die niet respectvol zijn t.o.v jouw immoreel fout?

Zoals ik al zei eerder zijn MH & MB 1, en heb jij dus wel degelijk poging gedaan tot een stab op te zetten.

En om op je vraag te antwoorden, nee je gaat niet OOG om OOG, TAND om TAND spelen. Je moet je boven laf / onrespectvol & stab gedrag zetten.

Ik zal even uitleggen hoe ik als persoon in elkaar zit.
Ik ben hard tegen stabben zoals iedereen wel weet als ik door 50 spelers 50x gestabt word ik zal nooit 1 stab terug doen.
Ook zal ik altijd netjes spelen en zelfs niet voor laf of vuil spel gaan.
 
Reactiescore
3.586
Doet dat er uberhoud toe? Omdat iemand mij in elkaar slaat mag ik de ander in elkaar slaan? Omdat de buurman de ruiten bij mij in gooit mag ik zijn auto stelen?
Fout is fout, doet er niet toe of iemand het eerst deed of niet...

Klopt wat je zegt maar als iemand niet niet aardig is voor jouw ga je dit dan wel zijn voor hem?
Als iemand niet behulpzaam is voor jouw ga jij dit dan wel zijn voor hem?

Je geeft voorbeelden waarbij dit wel klopt maar dat is niet in elk geval zo.

Als ik 10 dingen aan iemand vraag voor mij te helpen en die zegt telkens 'trek u plan'
Dan vraagt die aan jouw om hem te helpen dan zou ik zeggen f.ck y..
 
Reactiescore
3.586
Zoals ik al zei eerder zijn MH & MB 1, en heb jij dus wel degelijk poging gedaan tot een stab op te zetten.

En om op je vraag te antwoorden, nee je gaat niet OOG om OOG, TAND om TAND spelen. Je moet je boven laf / onrespectvol & stab gedrag zetten.

Je zegt dat MH en MB 1 zijn?
Moet ik nog eens vertellen wat DJF met 1 van zijn MB's deed? :rolleyes:

Jouw argument klopt al niet.

Ik ben het ermee eens dat je u boven stab gedrag moet zetten maar je mag best wel wat geniepiger gaan spelen bij spelers die dat niet verdienen en die dat al weken bij jouw doen.

Volgende vraag:

Waarom zou ik respectvol zijn tegen spelers die dat niet verdienen?
 

DeletedUser73657

Guest
Jij zegt altijd eerlijk te spelen en dat je tegen vuile spelers en stabbers bent. Maar je verlaagt je niveau wel naar zo een gedrag als tegenreactie op DJF. Wat maakt jou dan beter dan hem?
 
Reactiescore
3.586
Jij zegt altijd eerlijk te spelen en dat je tegen vuile spelers en stabbers bent. Maar je verlaagt je niveau wel naar zo een gedrag als tegenreactie op DJF. Wat maakt jou dan beter dan hem?

Dat hij tot het niveau stabben gaat en ik mij verlaag tot niet netjes spelen.
Hij stabt dan nog eens tegen spelers die niks misdaan hebben en ik speel niet netjes tegen spelers die wel iets misdaan hebben.


Om nog maar eens een voorbeeld te geven: Als 2 mannen je vrouw in elkaar aan het slagen zijn ben je dan immoreel fout als jij die 2 gaat slaan?

Dat is juist hetzelfde als in de situatie met Nolletje en DJF ik stel mij niet netjes op tegen 2 spelers die dat niet verdienen door verschillende veel ergere situatie's.
Het feit is dan nog dat ik ze niet zo hard terug pak als zei deden bij andere.
Dus ik verlaag mij niet tot hetzelfde niveau maar ik verlaag mijn niveau (maar dus met terechte redenen)

En ik zeg altijd eerlijk te spelen en dit zal ik ook doen tegen spelers/stammen die hetzelfde doen!

Verder vind ik niet dat je mij kan terecht wijzen hier zolang DJF en Nolletje in jouw stam zitten lijkt het erop dat je hun daden gewoon goedkeurd.
Dus als je die van hen goed keurd waarom dan ingaan op mijn 'niet netjes gedrag'
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68252

Guest
Je zegt dat MH en MB 1 zijn?
Moet ik nog eens vertellen wat DJF met 1 van zijn MB's deed? :rolleyes:

Jouw argument klopt al niet.

Ik ben het ermee eens dat je u boven stab gedrag moet zetten maar je mag best wel wat geniepiger gaan spelen bij spelers die dat niet verdienen en die dat al weken bij jouw doen.

Volgende vraag:

Waarom zou ik respectvol zijn tegen spelers die dat niet verdienen?

Het doet er niet toe wat DJF met zijn mb deed, jij doet hetzelfde met een mb en valt indirect iemand aan door hem aan te sporen. Dat is precies gelijk aan de handeling(en) van Wind, namelijk een immorele actie. Dat van Wind bevat een andere gradatie maar jij maakt je precies schuldig aan hetzelfde wat je zo veroordeelt. Dus kunnen we je scharen in hetzelfde groepje als de spelers van Wind.

Jij zegt altijd eerlijk te spelen en dat je tegen vuile spelers en stabbers bent. Maar je verlaagt je niveau wel naar zo een gedrag als tegenreactie op DJF. Wat maakt jou dan beter dan hem?

Niks maakt hem beter dan hen, hij begaat simpelweg een zelfde handeling als Wind beging, echter wil hij het anders verwoorden omdat hij en WAO anders een deuk oplopen in hun imago, gezien ik toch niet verwacht dat WAO iets aan dit ontoelaatbare gedrag gaat doen. Het is natuurlijk uiterst hypocriet om een ander te veroordelen voor iets, maar als je er zelf schuldig aan bent is het ineens niet te veroordelen.
 
Reactiescore
3.586
Kan je ook inhoudelijk reageren op mijn posten want jij zegt gewoon wat je denkt zonder mijn argumenten en voorbeelden te ontkrachten.

Als jij echt niet snapt wat ik probeer duidelijk te maken ga ik mij vragen stellen want zo ingewikkeld is het niet na mijn massale uitgebreide uitleg telkens.


En ons imago schaden?
Ja daar heb ik echt schrik voor ik heb zelf tegen wind gezegd dat die die actie goedkeurde denk je dat ik dit ga doen als ik dit wou verzwijgen om ons imago te schaden?

Waarom heb ik dit tegen hun gezegd simpelweg omdat wij nog altijd vinden dat wij niets verkeerd hebben gedaan en ik juist hetzelfde weer zou doen simpelweg omdat wij vinden dat wij niets verkeerd hebben gedaan :D

Dus komt niet met 'imago' dat is lachwekkend ;)
 

DeletedUser67551

Guest
Kan je ook inhoudelijk reageren op mijn posten want jij zegt gewoon wat je denkt zonder mijn argumenten en voorbeelden te ontkrachten.

Als jij echt niet snapt wat ik probeer duidelijk te maken ga ik mij vragen stellen want zo ingewikkeld is het niet na mijn massale uitgebreide uitleg telkens.


En ons imago schaden?
Ja daar heb ik echt schrik voor ik heb zelf tegen wind gezegd dat die die actie goedkeurde denk je dat ik dit ga doen als ik dit wou verzwijgen om ons imago te schaden?

Waarom heb ik dit tegen hun gezegd simpelweg omdat wij nog altijd vinden dat wij niets verkeerd hebben gedaan en ik juist hetzelfde weer zou doen simpelweg omdat wij vinden dat wij niets verkeerd hebben gedaan :D

Dus komt niet met 'imago' dat is lachwekkend ;)

Welke argumenten Jannes?
 

DeletedUser68252

Guest
Kan je ook inhoudelijk reageren op mijn posten want jij zegt gewoon wat je denkt zonder mijn argumenten en voorbeelden te ontkrachten.

Als jij echt niet snapt wat ik probeer duidelijk te maken ga ik mij vragen stellen want zo ingewikkeld is het niet na mijn massale uitgebreide uitleg telkens.


En ons imago schaden?
Ja daar heb ik echt schrik voor ik heb zelf tegen wind gezegd dat die die actie goedkeurde denk je dat ik dit ga doen als ik dit wou verzwijgen om ons imago te schaden?

Waarom heb ik dit tegen hun gezegd simpelweg omdat wij nog altijd vinden dat wij niets verkeerd hebben gedaan en ik juist hetzelfde weer zou doen simpelweg omdat wij vinden dat wij niets verkeerd hebben gedaan :D

Dus komt niet met 'imago' dat is lachwekkend ;)

Er staan nergens argumenten, het enige wat je continu doet is het herhalen van je eigen mening waar ik allang heb aangetoond dat je je eigen mening tegenspreekt door te zeggen dat net niet netjes was. Hiermee onderbouw je namelijk mijn argument dat je ook immorele handelingen bent begaan als Wind dit beging. We jullie dus in dezelfde groep kunnen plaatsen.
 

DeletedUser73657

Guest
Dat hij tot het niveau stabben gaat en ik mij verlaag tot niet netjes spelen.
Hij stabt dan nog eens tegen spelers die niks misdaan hebben en ik speel niet netjes tegen spelers die wel iets misdaan hebben.

Om nog maar eens een voorbeeld te geven: Als 2 mannen je vrouw in elkaar aan het slagen zijn ben je dan immoreel fout als jij die 2 gaat slaan?

Dat is juist hetzelfde als in de situatie met Nolletje en DJF ik stel mij niet netjes op tegen 2 spelers die dat niet verdienen door verschillende veel ergere situatie's.
Het feit is dan nog dat ik ze niet zo hard terug pak als zei deden bij andere.
Dus ik verlaag mij niet tot hetzelfde niveau maar ik verlaag mijn niveau (maar dus met terechte redenen)

En ik zeg altijd eerlijk te spelen en dit zal ik ook doen tegen spelers/stammen die hetzelfde doen!

'

Ik ben hard tegen stabben zoals iedereen wel weet als ik door 50 spelers 50x gestabt word ik zal nooit 1 stab terug doen.
Ook zal ik altijd netjes spelen en zelfs niet voor laf of vuil spel gaan.

Je spreekt jezelf nogal tegen.

Verder vind ik niet dat je mij kan terecht wijzen hier zolang DJF en Nolletje in jouw stam zitten lijkt het erop dat je hun daden gewoon goedkeurd.
Dus als je die van hen goed keurd waarom dan ingaan op mijn 'niet netjes gedrag'

46d4d5511f.png

Ja ze zitten nog in de stam, dat wilt niet zeggen dat ik er akkoord mee ben dat ze gestabbed hebben. Maar ik ga niet mijn stam leaven en alle spelers die niet gestabbed hebben in de steek laten omdat jij ons zo graag uit elkaar ziet gaan.
 
Bovenaan