Recht van antwoord: MrGrizzly en de val van .E

Reactiescore
5.701
Mooi geschreven Tom, klasse zoals ik gewend van je ben.
 

DeletedUser75377

Guest
Mwah volgens mij is er ook niet netjes gespeeld door iemand van One.;)
Maar ik ging vanavond met Inge gesprek over het probleem
 

DeletedUser75236

Guest
Anderhalf uur je VV geven aan een speler van een andere stam om vervolgens die stam te joinen.
Das niet mijn definitie van fairplay.

Ja inderdaad ik ben hier ook niet bepaald blij om.
Alleen als het toch timed is op anderhalf uur had ik hem er al lang uit gestampt. xD
 

DeletedUser

Guest
Ja inderdaad ik ben hier ook niet bepaald blij om.
Alleen als het toch timed is op anderhalf uur had ik hem er al lang uit gestampt. xD

Ik heb nooit echt grote problemen gehad met de speler in kwestie, behalve dat hij stil was. Dit moet kunnen.
Hij gaf aan dat een oude CO hem genaaid had toen de VV naar de andere stam werd gezonden, dus we hadden interne maatregelen genomen. Een dag later is de speler echter vertrokken naar deze desbetreffende stam.
Dat is bij mij genoeg om het vermoeden te uiten dat er vuil spel bezig is.

Ieder uiteraard zijn eigen manier van spelen, maar kom op. Houdt het spelletje nu gewoon eens leuk voor iedereen.
Het lijkt mij leuk als er voor de verandering een wereld gaat zijn waar mensen willen winnen op kwaliteit, zonder dat iedereen steeds maar over elkaars ruggen hoeft te lopen en elkaar loopt te naaien.
Ik verlies liever met mijn hoofd omhoog en met mijn gedegenheid in ere dan dat ik mensen laat vallen en gebruik maak van tactieken als de hier boven genoemde.

Ik weet dat er nog genoeg andere spelers zijn die er zo over denken, maar de rotte appeltjes komen het verpesten. Zuur...

Op een gegeven moment ga je iedereen wantrouwen en is de lol er helemaal af in mijn ogen.

Rest mij de spelers in kwestie veel succes te wensen en ik hoop dat ze nog een leuke toekomst tegemoet gaan (iets wat hier in Sound klaarblijkelijk niet voor hen was weggelegd).
 

DeletedUser75236

Guest
Ik heb nooit echt grote problemen gehad met de speler in kwestie, behalve dat hij stil was. Dit moet kunnen.
Hij gaf aan dat een oude CO hem genaaid had toen de VV naar de andere stam werd gezonden, dus we hadden interne maatregelen genomen. Een dag later is de speler echter vertrokken naar deze desbetreffende stam.
Dat is bij mij genoeg om het vermoeden te uiten dat er vuil spel bezig is.

Ieder uiteraard zijn eigen manier van spelen, maar kom op. Houdt het spelletje nu gewoon eens leuk voor iedereen.
Het lijkt mij leuk als er voor de verandering een wereld gaat zijn waar mensen willen winnen op kwaliteit, zonder dat iedereen steeds maar over elkaars ruggen hoeft te lopen en elkaar loopt te naaien.
Ik verlies liever met mijn hoofd omhoog en met mijn gedegenheid in ere dan dat ik mensen laat vallen en gebruik maak van tactieken als de hier boven genoemde.

Ik weet dat er nog genoeg andere spelers zijn die er zo over denken, maar de rotte appeltjes komen het verpesten. Zuur...

Op een gegeven moment ga je iedereen wantrouwen en is de lol er helemaal af in mijn ogen.

Rest mij de spelers in kwestie veel succes te wensen en ik hoop dat ze nog een leuke toekomst tegemoet gaan (iets wat hier in Sound klaarblijkelijk niet voor hen was weggelegd).


Hoe en wat er bij de leiding gebeurd is hun zaak, dus ik verwacht ook van hun dat ze hierop komen reageren.
 

DeletedUser

Guest
Hoe en wat er bij de leiding gebeurd is hun zaak, dus ik verwacht ook van hun dat ze hierop komen reageren.

Wel een reactie, niet een reactie. Het maakt mij in principe niet uit.
Ik ben dan misschien niet zo lang lid van het AF, maar ik dool er wel al een tijdje rond. Regelmatig zie je dan spelers die zeggen dat ze het zo jammer vinden dat het spelerstotaal zo inklinkt (waar ik het volledig mee eens ben).

Ik denk dat dit toch zeker een hele belangrijke reden is tot het dalend aantal spelers, dus we snijden volgens mij enkel onszelf in de vingers. Als je dat wilt doen, ga lekker je gang, maar ik doe er niet aan mee. Mijn kant van het verhaal is bekend, ook heb ik het IG aangegeven bij de leiding. Welke er niet zo heel veel boodschap aan leken te hebben dan: "tja, ik kan er niet zo veel mee" (niet de originele quote, maar waar het op neer kwam). De leiding gaf ook aan dat ze niets wisten van de VV, terwijl intern meerdere spelers er vanaf wisten. Thans, volgens een foto van een gesprek dat ik onder ogen heb gekregen.

Ik schrijf overigens expres zonder spelersnamen omdat ik mijzelf er niet bij gebaat voel om specifieke personen 'zwart te maken', ik wil enkel aangeven op welke manier de gebeurtenis in mijn ogen gebeurt is. Opdat het voor jullie ook een beetje duidelijk kan zijn hoe de vork in de steel zit.

Ik wil overigens ook zeker niet zeggen dat wij als stam alles enkel juist hebben gedaan, ik heb namelijk zelf ook een (achteraf crusiale, maar op dat moment weinig belangrijk lijkende) pm gemist doordat we overliepen in de pms.

Het blijft echter een vreemde situatie :)

Bedankt voor het lezen en waar het niet interessant was, sorry! :)
 

DeletedUser

Guest
Dus dit is een weerspiegeling hoe het er binnen E. aan toe ging? Dan snap ik wel waarom het stuk loopt.

Normaliter is de leiding niet alleen verantwoordelijk maar iedereen als groep spelers, samen vorm je immers een stam en ben je daar verantwoordelijk voor.

Ik ben blij dat het lekker loopt binnen glory^^
 

DeletedUser

Guest
Dus dit is een weerspiegeling hoe het er binnen E. aan toe ging? Dan snap ik wel waarom het stuk loopt.

Normaliter is de leiding niet alleen verantwoordelijk maar iedereen als groep spelers, samen vorm je immers een stam en ben je daar verantwoordelijk voor.

Ik ben blij dat het lekker loopt binnen glory^^

Ik ben blij het goed loopt in PNT :D
 

DeletedUser75377

Guest
Dus dit is een weerspiegeling hoe het er binnen E. aan toe ging? Dan snap ik wel waarom het stuk loopt.

Normaliter is de leiding niet alleen verantwoordelijk maar iedereen als groep spelers, samen vorm je immers een stam en ben je daar verantwoordelijk voor.

Ik ben blij dat het lekker loopt binnen glory^^

Lekker:confused:
Ik hoor toch andere verhalen ;)
 

DeletedUser75236

Guest
Dus dit is een weerspiegeling hoe het er binnen E. aan toe ging? Dan snap ik wel waarom het stuk loopt.

Normaliter is de leiding niet alleen verantwoordelijk maar iedereen als groep spelers, samen vorm je immers een stam en ben je daar verantwoordelijk voor.

Ik ben blij dat het lekker loopt binnen glory^^


Durf je hier ook geld op in te zetten?
 
Bovenaan