Top 25 Waardig/Onwaardig

DeletedUser73696

Guest
Aangezien ik tijd te veel heb en me verveel.

1. Kapseljd: Waardig/onwaardig
Omdat: Kapseljd heb ik een apart beeld van. Naar spelers in WIND lopen dreigen, dat ze zijn interns niet mochten edelen. Echter, ze hebben wel een hoge ODA. Ik denk dat ze dus redelijk wat tegenstand hebben gehad om deze plek te bemachtigen. Ik vind Kapseljd tot nu toe niet de terechte nummer één, maar een plaatsje in de top 25 verdienen ze wel.

2. Srekamjiaar: Waardig/onwaardig
Omdat: Speler die naar de top 3 is geklommen door zijn eigen stam te internen. Ik weet niet zo goed wat ik van deze speler moet vinden. Ze hebben een hoge ODA dus hebben wel echt tegenstand, echter ik denk dat dit team meer interns heeft dan wij denken. Net als Kapseljd denk ik dat dit account een top 25 plaatsje waard is, maar de top 3 is te hoog voor hun.

3. Savior Of The North: Waardig/Onwaardig
Omdat: Accountje van Maick volgensmij. Leuk accountje, wat volgensmij zeer weinig tot geen interns heeft. Heeft ook een mooie ODA, soms wat BB's geedelt. Heeft dus dergelijke tegenstand tot het pakken van zijn dorpjes. Ik denk een speler die ook top 25 waardig is en een top 5 plek ook. Is een goede speler, hoop voor hem dat die het dit keer voorlopig niet tegen ons hoeft op te nemen, dat beperkte ze groei nogal. :rolleyes:

4. bassienw: Waardig/Onwaardig
Omdat: Intern, BB en PP jezelf naar de top. Vind dit zeker niet top 25 waardig tot nu toe. Lage ODA, Lage ODD, werkelijk geen enkele tegenstand gehad van spelers. Ik denk dat er best wat kwaliteit zit op dit account, maar tot nu toe zeker geen top 25 waardig, ik vind de top 100 misschien nog te hoog voor ze, sorry.

5. Harrrrry: Waardig/Onwaardig
Omdat: ODA en ODD zijn nog lager dan die van bassienw, vraag me echt af wat deze jongens voor tegenstand hebben. Ik wou dat ik hun voeten stond en zo makkelijk alle dorpjes kon pakken.. Ze hebben ook een flinke intern lijst op hun naam staan. Voor mij Geen top 25 en Geen Top 50 waardig tot nu toe. Ik vind het tot nu toe echt niks.

6. DikkeBilly: Waardig/Onwaardig
Omdat: Leuke ODA en leuke ODD, heeft dus zichtbare weerstand en moet echt moeite doen voor de dorpjes, kiest niet voor de makkelijkste weg. Ook dit account heeft weer een shitload aan interns op zijn naam weten te schrijven. Dat geeft mij al een slecht teken. Nummer 3 op rij dat voor mij top 25 onwaardig is, echter denk ik dat er wel een redelijk team op zit. Gewoon een voor gevoel, ken ze namelijk niet.

7. .EstaTeroAmi: Waardig/Onwaardig
Omdat: Leuk accountje, wat in het begin snel is geklommen. Sven is vooral een goede farmer, waardoor hij altijd wel hoog in de top 25 weet te komen. Weinig tot geen interns en toch wel leuke ODA en ODD. Ik vind dit accountje wel op een mooie positie staan, misschien paar plaatsjes hoger verdiend. Ik vind Sven niet de best tacticus IG, maar het is een blijft een goede speler die zeker (hopelijk) nog een tijdje te zien is op W42 in de top 25.

8. Dont ask me Waardig/Onwaardig
Omdat: Leuke spelers, met hoge ODD en ODA. Zichtbare tegenstand gehad, ook terug gezien op het Algemeen Forum. Ben nog steeds van standpunt dat de stam een groot deel heeft voorzien qua deff. Verder lijkt het me een aardig accountje, zonder interns. Ik ben van mening dat hun op een goede positie staan en in de toekomst rond de 15e plek zullen hangen.

9. Rawberry: -
Omdat: Deze speler ga ik niet over oordelen, aangezien iedereen mijn mening over hem toch niet objectief vind.

10. axfire: Waardig/Onwaardig
Omdat: Leuke spelers, leuk team. Leuke ODA en ODD, dus vechten goed voor de dorpen. Paar Battles gehad met andere stammen, maar toch hier en daar wat leuke winsten weten te boeken. Kiezen niet altijd voor de makkelijke weg dus. Team is voor mij zeker top 10 waardig en ik denk dat ze later in de game ook rond deze plek zullen blijven hangen.

11. PatatSpeciaal Waardig/Onwaardig
Omdat: Zie je klimmen in de ranglijst. Af en toe ook actief op het Algemeen Forum, kan niet echt een goed beeld van hun vormen. Ook wel een paar flinke interns achter de rug. Ik denk dat ze momenteel die top 25 plaats niet verdienen, maar later zeker top 25 zullen blijven spelen. ODA en ODD zijn ook prima in orde, vooral met dat percentage aan interns.

12. SIGBack: Waardig/Onwaardig
Omdat: Speler die een flinke dosis aan interns op zijn lijstje heeft. Ik ken hem van vorige werelden, ben nooit echt onder de indruk geweest. Hij was altijd aan het internen aan de beginfase en een tijdje later wordt die weg gespeeld. Ik denk dat dit hier weer het geval zal zijn, maar misschien gaat die mij is aangenaam verrassen. Vind hem momenteel op alle onderdelen geen top 25 waardig, verras me.

13. Industrial Sciences.: Waardig/Onwaardig
Omdat: Internen geeft hun spel plezier zo te zien. Vind het nog knap dat ze zo laag staan met zoveel interns, ik zou namelijk allang ook andere dorpen hebben gepakt en 60 edels hebben gefarmd volgensmij. Hebben nog geen aanval op hun dak gehad en ODA is ook niet om over te praten in de wandelgangen. Mijn mening lijkt me wel duidelijk, binnenkort weer lekker internen op W44 denk ik.

14. Valheru: Waardig/Onwaardig
Omdat: Edelt veel kleine spelers, zijn ODA en ODD zijn ook niet spetterend, maar goed. Ik denk dat dit een speler is die op een middelmatig niveau opereert. Is bang om grotere spelers aan te pakken en zal in de toekomst een zwaktepunt voor de stam Stuff gaan vormen. Mijn mening is dat deze speler rond de rang 50 hoort te staan. Verder heb ik geen op of aanmerkingen over deze speler, ben benieuwd.

15. jacco d1: Waardig/Onwaardig
Omdat: Door zijn lage ODA en ODD, maar toch veel dorpen van dezelfde speler te pakken, gaat mijn gevoel uit naar interns. Hierdoor vind ik deze speler geen Top 25 waardig. Verder heb ik niet veel info over deze speler en ook niet veel te vertellen haha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73696

Guest
16. Vinnib: Waardig/Onwaardig
Omdat: Wat een lelijke IG naam zeg haha. Verder zie ik dat het account een flinke ODA heeft, dus schijnbaar hard zijn best moet doen om op de positie te komen waar ze nu staan. Ik ken het team niet, maar geen enkele intern als je het mij vraagt. Ik denk dat deze speler zeker de top 25 waardig is en misschien wel wat plekjes hoger dan nummer 16 verdient.

17. casimodo: Waardig/Onwaardig
Omdat: Aan de lage ODA en ODD te zien, denk ik dat de speler een goede interner is. Heeft een naam opgebouwd in W37 misschien, maar ben niet bepaald fan van hem. Ik had eerlijk gezegd beter verwacht van deze speler en vind hem zeker geen top 25 waardig.

18. The Devils Eye: Waardig/Onwaardig
Omdat: Volgensmij al wat kleine klappen gehad aan de ODD rang te zien. Verder niet veel hoeven te doen voor zijn dorpjes aan zijn ODA rang te zien. Dit is voor mij een twijfel gevalletje. Er zijn tot nu toe nog niet heel veel spelers die zich bewezen hebben, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel. Zie deze speler in de toekomst wel zakken buiten de top 25.

19. OrangeOpen: Waardig/Onwaardig
Omdat: Tot nu toe weinig aan te merken op de manier hoe hij zijn dorpjes heeft verkregen. Ik denk alleen dat hij in de toekomst gaat internen, aan de eerste intern te zien. Misschien heb ik het hier mis. Ik geef deze speler ook voor nu een waardige positie, maar hij gaat zakken.

20. TheUltimateFighter: Waardig/Onwaardig
Omdat: Jannes, aardige gozer. Is een goede speler, met veel praatjes. Twijfel of hij het heel deze wereld gaat uithouden, maar ik denk dat ze nu op een mooie positie staan. Hoeven niet heel veel te doen voor de hoeveelheid dorpjes die ze momenteel bezitten. Ik verwacht ook dat Jannes met een paar maanden zal verdwijnen, maar voorlopig nog even rond deze plekken zullen hangen.

21. pathos11: Waardig/Onwaardig
Omdat: Al wat flinke tegenslagen gekregen in zijn beginfase. Denk dat hij dit ook aan zichzelf heeft te danken, door de stab. Echter, een stab verbergt de skills niet. Door de stab vind ik eigenlijk dat ze deze plek niet verdienen en hier thuishoren. Hebben zich echter wel bewezen door offensief en deffen. Ik vind ze tot nu toe nog onwaardig, maar als ze het blijven volhouden zal ik die stab gaan wegstrepen. Ik denk dat dit team ook wel gaat klimmen richting top 10/15, mits ze actief blijven. Juriaan is ook een speler die het vooral uit farm opbrengsten moet hebben, de groei. Vind hem persoonlijk een mindere speler qua tactiek en inzicht, maar nog steeds beter dan gemiddeld. Ik hoor net dat Jurriaantje gestopt is en gewisseld voor Laurens. Laurens en ik kunnen het niet altijd vinden, eigenlijk nooit. Echter, ik denk dat Laurens wel wat meer inzicht heeft dan Jurriaan en zeker ook richting de top 25 gaat spelen.

22. Vayne: Waardig/Onwaardig
Omdat: Een speler met nog geen interns voor het oog, een paar BB dorpen geedeld. Heeft wel wat gedaan voor zijn dorpen, dus ik denk een verdiende plaats. Voor het moment heb ik nog geen beeld van hun om te weten wat voor positie zij in de toekomst gaan bespelen.

23. De Bilderberg Groep: Waardig/Onwaardig
Omdat: Zijn heerlijk aan het internen, heb ik dus niet veel woorden aan veel te maken. Ik denk dat het na al mijn verhaaltjes wel duidelijk is dat ik deze speler totaal onwaardig vind voor de top 25. Deze spelers zouden ergens op plek 73 goed staan, maar zeker geen 23.

24. Fexeris: Waardig/Onwaardig
Omdat: Net als de nummer 23 heeft deze zich lekker de top 25 in geinternd. Bij deze speler deel ik dezelfde mening als bij de vorige. Rond plaatsje 75 zou een mooie plek voor de speler zijn, maar top 25 nog lang niet!

25. *Exclusive: Waardig/Onwaardig
Omdat: Pff, dat internen lijkt tegenwoordig wel een hype. Voor mij een neen. Geen top 25, geen top 50. Deze speler is iemand die het nu leuk doet, maar met tegenstand na de eerst 3 massa's gebroken naar huis wordt gestuurd en weer lekker op een andere wereld gaat solliciteren. Geen top 25 waardig dus.

Hehe, eindelijk alle 25 gehad haha. Veel interns, dat is iets wat mij erg opvalt. Ik heb veel gekeken naar ODA en ODD om de volgende reden; ODA en ODD zeggen niks over je ranking op de ranglijst, maar het zeggen wel wat over hoeveel moeite jij doet om dorpen te pakken. Sommige spelers komen aan domme ODA, maar vaak moet er zichtbaar moeite gedaan worden om je dorpen te pakken. Hierdoor zijn ODA en ODD een goede meting voor interns en overheersing die mensen hebben in hun gebied.

Ik heb in totaal 12 speler in de top 25 gezet, waarvan ik vind dat ze het momenteel niet verdienen. Met oog op de toekomst vind ik dat Pathos in de top 25 thuis gaat horen, dus nu zal ik 11 andere spelers zoeken die ik in de toekomst liever terug zie in de top 25 dan de spelers die ik onwaardig vond.

Lijstje;
1. .Deathstroke
2. Haranu Kozakura
3. .Monkey Juice
4. Kale Poes
5. BiteMySandwich
6. Kingsdorp
7. Digital Love
8. Brigitte1
9. FreeKillers
10. Cry me a panda of Tears
11. Raging Rabbits

Dit is mijn mening op dit moment. Verder vergeet ik nu vast een paar spelers en van enkele weet ik niet waar ze spelen, maar verwacht ik wel veel van in de toekomst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75770

Guest
Mooi lijstje ja Mike, leuk dat je deze keer best wel objectief bent geweest.
Complimenten ook dat je rawberry open laat staan.
 

DeletedUser

Guest
Schone lijst, leuk om te lezen & ben met het meeste wel akkoord.
Echter snap ik niet waarom je .EstaTeroAmi afbeeld als solo account van Sven.. :mad:


7. .EstaTeroAmi: Waardig/Onwaardig
Omdat: Leuk accountje, wat in het begin snel is geklommen. Sven is vooral een goede farmer, waardoor hij altijd wel hoog in de top 25 weet te komen. Weinig tot geen interns en toch wel leuke ODA en ODD. Ik vind dit accountje wel op een mooie positie staan, misschien paar plaatsjes hoger verdiend. Ik vind Sven niet de best tacticus IG, maar het is een blijft een goede speler die zeker (hopelijk) nog een tijdje te zien is op W42 in de top 25.
 

DeletedUser73696

Guest
Schone lijst, leuk om te lezen & ben met het meeste wel akkoord.
Echter snap ik niet waarom je .EstaTeroAmi afbeeld als solo account van Sven.. :mad:

Is misschien niet goed neer geschetst. Ik weet dat jij er ook op speelt, maar ik ken Sven van vorige werelden. Dit geeft mij de gelegenheid om een uitgebreidere mening te vormen over het accountje. Hierdoor kan ik vooral over Sven zijn speelstijl oordelen. Echter, ik denk dat jij en Sven evenredig qua niveau zijn. No worries about you. :D
 

DeletedUser

Guest
Joren, geef me eens wat actie volgende dagen hé :mad:

Wat is dit nou weer voor reactie, wij gaven jullie actie, beginnen jullie alle hoeken te roepen & te blijten dat het een zware stab is. En dat je niet wilt dat we jullie aanvallen, en nu ga je ons wat lopen jennen dat we moeten aanvallen..

Als je echt wou dat we aanvielen, boeide het opzeg termijn je niet..
 
Reactiescore
1.015
Wat is dit nou weer voor reactie, wij gaven jullie actie, beginnen jullie alle hoeken te roepen & te blijten dat het een zware stab is. En dat je niet wilt dat we jullie aanvallen, en nu ga je ons wat lopen jennen dat we moeten aanvallen..

Als je echt wou dat we aanvielen, boeide het opzeg termijn je niet..

Ik jen niemand en riep en weende ook niet. Echter is de opzeg straks afgelopen en aan de ontwikkeling van jullie acc te zien mag ik iets verwachten :).
 
Bovenaan