Rush : Meest schijnheilige stam van W42

DeletedUser75339

Guest
Sven ik ga er gewoon niet meer op reageren op je onzin.

Jullie zitten gewoon weer een stam zwart te maken zonder fatsoenlijke reden.

Als jullie dan toch zo graag minato willen stabben waarom dan al die drogredenen en milan van het account halen , als jullie toch hetzelfde van plan zijn om te doen als hij deed : minato stabben om een drogreden.

Haal er zoveel irrelevante informatie bij die je wilt daar komt het op neer .
 

DeletedUser75414

Guest

Hallo, dat Boris en Joren weer is hebben gebackstabd verbaasd me niks dat hebben ze wel is eerder gedaan en dan lopen ze in het begin hele dagen te klagen over Vlemis want dat was een backstabber en zou hun reputatie verpesten haha nu nemen ze zijn gedrag over.

Met hun zogenaamde topstam haha wat een grap :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Zomaar eens uit pure nieuwsgierigheid, zijn er ook pro-vitae mensen die niet uit vitae komen? Want iedereen speelt natuurlijk weer eens zonder accountnaam in zn handtekening enzo dus ik heb geen flauw idee waar ze vandaan komen, maar bij de meeste pro-vitae posts heb ik wel t idee dat ze uit vitae zelf komen :p
 

DeletedUser68252

Guest
Vitae is gewoon een kut stam, Boris en Joren zijn de 2 grootste mongolen die ik ken, boris heeft al is eerder gebackstabd maar omdat hij iedereens billen likt samen met Joren komen al zijn meelopers hem verdedigen!

Applausje voor Rush! Pak die boris en joren maar aan!

Hallo, dat Boris en Joren weer is hebben gebackstabd verbaasd me niks dat hebben ze wel is eerder gedaan en dan lopen ze in het begin hele dagen te klagen over Vlemis want dat was een backstabber en zou hun reputatie verpesten haha nu nemen ze zijn gedrag over.

Met hun zogenaamde topstam haha wat een grap :D:D:D

Jij ook weer terug van onder je steen om direct maar weer met scheld woorden te gaan strooien. Misschien was mijn gedachte toch juist dat je een nieuw af account gemaakt had en op Nyade speelde. Verder hebben heeft boris allang aangetoond dat hij juist niet gestabt heeft maar jij degene was die hem wilde gaan aanvallen een dag van te voren voor hij de aanval opende.
 
Reactiescore
24
Zomaar eens uit pure nieuwsgierigheid, zijn er ook pro-vitae mensen die niet uit vitae komen? Want iedereen speelt natuurlijk weer eens zonder accountnaam in zn handtekening enzo dus ik heb geen flauw idee waar ze vandaan komen, maar bij de meeste pro-vitae posts heb ik wel t idee dat ze uit vitae zelf komen :p

Ik ben volledig neutraal
 

DeletedUser75414

Guest
Jij ook weer terug van onder je steen om direct maar weer met scheld woorden te gaan strooien. Misschien was mijn gedachte toch juist dat je een nieuw af account gemaakt had en op Nyade speelde.

Je moeder is een steen :(
 

DeletedUser68252

Guest
Sven ik ga er gewoon niet meer op reageren op je onzin.

Jullie zitten gewoon weer een stam zwart te maken zonder fatsoenlijke reden.

Als jullie dan toch zo graag minato willen stabben waarom dan al die drogredenen en milan van het account halen , als jullie toch hetzelfde van plan zijn om te doen als hij deed : minato stabben om een drogreden.

Haal er zoveel irrelevante informatie bij die je wilt daar komt het op neer .

Typisch de post die ik eigenlijk al verwacht had, zodra het Rush te heet word onder haar voeten afhaken en het maar weer als onzin bestempelen.
 
Reactiescore
116
Ik begrijp wat je wilt zeggen en ik volg je deels.
Mijn mening is dat als je een NAP afspreekt het tussen de accounts is en dat als je via vv gaat aanvallen op die speler het niet netjes is maar geen stab.
Stab is afspraken negeren en dat vind ik in zo'n situatie niet het geval.

Maar alsnog begrijp ik je standpunt en begrijp ik dat het discutabel is alleen deel ik deze mening niet.

En dan heb ik het ook niet over geval vlemis maar gewoon in het algemeen zoals Sky A ook al bedoelde.

Ik vergroot de situatie even uit, maar wel naar analogie:

Stel je valt je stamlid aan via een VV

Dan heb je (volgens jouw redenering, die ik ook kan volgen) toch ook alleen als account een samenwerkingsverband, dus dan zou naar analogie die ook gewoon niet netjes zijn, maar niet per definitie een stab..
 
Reactiescore
3.584
Weeral kom je hier terug op een feit wat reeds bewezen is. Ik heb al eerder door middel van een skype gesprek aangetoond dat de huidige pathos speler hier niks aan konden doen omdat de 2 gekickte spelers zonder enig overleg de edels gewoon verplaatste, de aanval op Rasta weer opende. Stop met deze onzin. ;)



De spelers in Rasta waren al reeds gestopt, dorpen terug geven was in deze situatie niet mogelijk. Hebben we ook al eens eerder aangegeven.

Dus als ik het goed begrijp verplaatsten de spelers op pathos de edel naast hun ex stam (andere spelers op het acc merken dit niet op)
Vervolgens sturen ze trein om 7 uur ( speler die er nu nog op zit geeft dit dorp niet terug en kickt zijn mede spelers niet die de stab zo gezegd achter zijn rug deden) dit is fout 1 van hem wat gelijkwaardig staat aan stabben.
Vervolgens edeld pathos dag 2 weer een dorp van hun ex stam ( ook hier word dit dorp niet terug gegeven )
Vervolgens kickt leiding vitae de spelers ( veel te laat ) omdat ze terecht gezeik op het AF krijgen.
1 speler die er toen dus aanwezig was en alles liet gebeuren ( vooral dag 2 dan door zijn medespelers toen al niet te kicken en dorp(en) al niet terug te geven.
Deze speler is dus ook in fout geweest en speelt nu dus nog doodleuk op pathos.

Dan geef je nog het argument dat die spelers er toen niet meer waren dat is geheel fout want ik heb het niet over de dagen erna dat hun +-5-10 dorpen hebben ge edeld maar over die 1ste 2 dorpen toen de spelers er wel nog gewoon waren.
+ het feit dat je die dorpen altijd kan terug geven aan hun stam dus dat argument is in geen enkel geval van toepassing of je moet stamloos zijn.

Conclusie weeral: Er zit nog 1 stab speler op en leiding Vitae staat dit toe OMDAT hij wss een vriendje is of omdat jullie dit acc niet willen verliezen ( mogelijk beide ) wat er op neer komt dat jullie voor mij ook schuldig zijn aan het toelaten van stabben.
 
Reactiescore
111
Ik vergroot de situatie even uit, maar wel naar analogie:

Stel je valt je stamlid aan via een VV

Dan heb je (volgens jouw redenering, die ik ook kan volgen) toch ook alleen als account een samenwerkingsverband, dus dan zou naar analogie die ook gewoon niet netjes zijn, maar niet per definitie een stab..

Als je jouw redenering uitvergroot mag je je stamgenoot niet VV'en tijdens een massa van je NAP? ;)
 
Reactiescore
116
Als je jouw redenering uitvergroot mag je je stamgenoot niet VV'en tijdens een massa van je NAP? ;)

Amai dit moest ik veel herlezen eer ik de situatie heb geschetst (denk het nu te hebben)


Deffen lijkt me inderdaad geen probleem, zeker niet als het stamgenoten zijn ;)
 

DeletedUser73244

Guest
Alweer een verwijt richting Vitae waar wij altijd hebben laten zien rechtvaardig te zijn, dergelijke dingen netjes op te lossen zoals we lieten zien met Fisher. Het toont dan ook alweer aan hoe gefrustreerd je hier eigenlijk aan het posten bent omdat dergelijke dingen met betrekking tot je eigen stam aan de kaak worden gesteld. Je moet daarom direct maar weer met de woorden stabstam, stabber en dergelijke gaan strooien zonder dat je hier ook maar enige argumentatie noch bewijs bij levert. Precies zoals wij dus al lieten zien in ons topic, ook dit is namelijk kenmerkend voor het niveau van Rush. Om dan direct maar even wat bewijs te leveren.

53pij9.png


Zoals een speler van Minato hier al aangeeft heeft hij het account beheerd en onderhouden tot gisteren. Hiermee geeft hij dus toe het account aanvals klaar te hebben gemaakt tegen zijn eigen nap, waarmee hij dus de nap schend door indirect aan te vallen. Ook in deze reactie geeft hij alweer toe dat hij dit idd gedaan heeft. Dat jij dan nog altijd dat bord voor je kop hebt door te beweren dat het onzin is, is natuurlijk belachelijk.



Zins wanneer word onderhouden van een account direct geleid tot het voorbereiden van een 'aanval' op savior wat dan een stab zou zijn?

Nogmaals: als dit voorbereidingen zijn op een aanval weet ik het ook nietmeer :confused:

Wij hebben vlemis inderdaad zo goed mogelijk voorbereid voor de aanval op Savior om hem te laten vallen en Rush maar vooral ook onszelf een slecht naam te geven alleen snap ik dan niet waarom wij de clears van vlemis hebben verstuurd op andere spelers :confused:
bd82b05ab2.png
 
Reactiescore
111
Amai dit moest ik veel herlezen eer ik de situatie heb geschetst (denk het nu te hebben)


Deffen lijkt me inderdaad geen probleem, zeker niet als het stamgenoten zijn ;)

Sorry :(
Maar dat bedoelde ik inderdaad ;)
 

DeletedUser75339

Guest
Typisch de post die ik eigenlijk al verwacht had, zodra het Rush te heet word onder haar voeten afhaken en het maar weer als onzin bestempelen.

Goed dan korte samenvatting :

Minato heeft vv van Vlemis voor even en bouwt zijn dorpen en troepen uit ?

Is dit het nap verbreken ?

Jullie willen nu je pas afgesloten nap verbreken om die reden ?

Je kan nu toch moeilijk ontkennen dat dat geen stab van jullie kant zou zijn
 

DeletedUser73657

Guest
Zomaar eens uit pure nieuwsgierigheid, zijn er ook pro-vitae mensen die niet uit vitae komen? Want iedereen speelt natuurlijk weer eens zonder accountnaam in zn handtekening enzo dus ik heb geen flauw idee waar ze vandaan komen, maar bij de meeste pro-vitae posts heb ik wel t idee dat ze uit vitae zelf komen :p

Ik ben iig geen voorstander, enkel en alleen al omdat ze onnodig zoveel toppics openen
 
Reactiescore
3.584
Ik vergroot de situatie even uit, maar wel naar analogie:

Stel je valt je stamlid aan via een VV

Dan heb je (volgens jouw redenering, die ik ook kan volgen) toch ook alleen als account een samenwerkingsverband, dus dan zou naar analogie die ook gewoon niet netjes zijn, maar niet per definitie een stab..

Das een moeilijk waar ik even over moet nadenken (het is allemaal niet zo simpel) :p

Je sluit een NAP af tussen 2 accounts wat wil zeggen dat je met uw account dus jouw NAP niet mag aanvallen.
Maar volgens mij via vv wel (ookal is dit niet netjes)

Waarom mag dit als stamgenoot niet: Omdat je een stamgenoot geen afspraken maakt simpelweg omdat je een stamgenoot nooit mag aanvallen ook niet via vv van een acc buiten de stam.
Dit omdat je uw stam niet bewust mag tegenwerken omdat het je stam is.
Ook bij een BG zou dit niet mogen.

Maar een NAP dient enkel voor elkaar niet aan te vallen met de accounts die erbij zijn betrokken verder zijn er hierbij geen regels. Een NAP is enkel een NAP (elkaar niet aanvallen met de accounts die erbij betrokken zijn)

Hierbij werk je niet samen maar heb je enkel een afspraak.
Wat bij een stamgenoot BG niet het geval is met deze werk je wel samen.

Dus om het heel kort samen te vatten een NAP is een afspraak waarbij je niet samenwerkt buiten 1 regel en dat is elkaar niet aanvallen met de afgesproken accounts.
Een stamgenoot of bg daar werk je wel mee samen en zou elkaar bewust tegen werken dus wel een backstab zijn.

Ik begrijp dat dit moeilijk vatbaar is lees het anders 2x hopelijk begrijp je wat ik duidelijk probeer te maken is niet zo simpel :(
 

DeletedUser3104

Guest
Dus als ik het goed begrijp hadden ze geen troepen mogen maken en alleen maar sim city mogen spelen zodat het account Vlemis niks kon uitrichten?

Met vriendelijke groet,

DikkeBilly

Alweer een verwijt richting Vitae waar wij altijd hebben laten zien rechtvaardig te zijn, dergelijke dingen netjes op te lossen zoals we lieten zien met Fisher. Het toont dan ook alweer aan hoe gefrustreerd je hier eigenlijk aan het posten bent omdat dergelijke dingen met betrekking tot je eigen stam aan de kaak worden gesteld. Je moet daarom direct maar weer met de woorden stabstam, stabber en dergelijke gaan strooien zonder dat je hier ook maar enige argumentatie noch bewijs bij levert. Precies zoals wij dus al lieten zien in ons topic, ook dit is namelijk kenmerkend voor het niveau van Rush. Om dan direct maar even wat bewijs te leveren.

53pij9.png


Zoals een speler van Minato hier al aangeeft heeft hij het account beheerd en onderhouden tot gisteren. Hiermee geeft hij dus toe het account aanvals klaar te hebben gemaakt tegen zijn eigen nap, waarmee hij dus de nap schend door indirect aan te vallen. Ook in deze reactie geeft hij alweer toe dat hij dit idd gedaan heeft. Dat jij dan nog altijd dat bord voor je kop hebt door te beweren dat het onzin is, is natuurlijk belachelijk.





Dat zal vast, dat 3 stammen op een gelijk moment gaan aanvallen getuigd er gewoon van dat dit als bondgenoten onder elkaar van te voren is afgesproken.



Alweer spat de frustratie van je post af nu er inkijk in Rush gegeven word, direct moet je maar weer met het woord stabber, spionage gaan gooien zonder enige onderbouwing of argumentatie. Je begint te lijken op het new gen spelers wat met de week stijgt, die nemen dit woord namelijk ook te pas en te onpas in de mond. Vitae heeft nooit en te nimmer gebruik gemaakt van spionage, vitae heeft altijd rechtvaardig gehandeld wanneer er zoals bijvoorbeeld bij fisher een handeling werd gedaan door de betreffende persoon die niet door de beugel kon. Hier zou je een voorbeeld aan moeten nemen, in plaats van hen juist te verdedigen.



Ook dit is weer uiterst hypocriet van je, je beweerd dat een ander foute veronderstellingen maakt terwijl je dat in deze post zelf meerdere malen doet. Je beweerd dat een ander stabt, spionage gebruikt. Allemaal verwijten waarvan je er geen 1 fatsoenlijk kan onderbouwen. Hypocrisie ten top.



Je hebt onze post over duidelijk niet goed gelezen. Het maakt namelijk niet uit wie de aanvallen verstuurt heeft vanaf Vlemis, het gaat erom dat Minato Namikaze het account heeft klaar gemaakt voor de aanval op zijn eigen nap, hij daarmee de regels van een nap schend gezien hij indirect zijn eigen nap aanvalt.

.Esta is verder nooit betrokken geweest bij de stab van Fisher gezien ze zelf volledig in hun recht stonden om aan te vallen, er waren geen betrekkingen tussen Minato en .Esta. Je stamgenoten hebben het reeds toegegeven en er is reeds via een skype gesprek aangetoond dat zowel Joren als ik niks van die week afwisten. Dit soort dingen die je roept, dat is het onterecht zwart maken van een ander door het te blijven herhalen terwijl het tegendeel allang bewezen is. Een wereld van verschil met onze posts, die in tegendeel tot die van jou hier nooit weerlegt zijn door jullie, gestaafd zijn met bewijzen.



Weeral kom je hier terug op een feit wat reeds bewezen is. Ik heb al eerder door middel van een skype gesprek aangetoond dat de huidige pathos speler hier niks aan konden doen omdat de 2 gekickte spelers zonder enig overleg de edels gewoon verplaatste, de aanval op Rasta weer opende. Stop met deze onzin. ;)



De spelers in Rasta waren al reeds gestopt, dorpen terug geven was in deze situatie niet mogelijk. Hebben we ook al eens eerder aangegeven.




Ook het indirect aanvallen valt onder aanvallen, iets wat niet is toegestaan tijdens een nap. Het is dus zeker niet op het randje van toegelaten gezien ze gewoon de kern van een nap schenden. Verder hebben wij zoals ik al vaak heb gezegd geen enkel speler in onze stam die op W42 een stab is begaan, hebben wij dat altijd netjes opgelost.





Je hebt onze post waarschijnlijk niet goed gelezen, het gaat er namelijk niet om wie de aanvallen heeft verstuurt. Het gaat erom dat Minato Namikaze het account heeft klaargemaakt om mee aan te vallen op Savio of the North ten tijden van een nap. Dit is al reeds erkend door de spelers zelf. Door dit klaarmaken schenden ze de nap gezien ze zo indirect hun eigen nap aanvallen.
 
Bovenaan