stelling van de dag

DeletedUser75377

Guest
De zero leden hebben de overstap nog heel netjes gedaan hoor:)
 

DeletedUser

Guest
Dat is nooit gezegd?
Wat ik wél zeg is dat Juvy weer zo laf is om iemand bbtjes te laten edelen in DET gebied;)

Ojawel, is heel veel gezegd, dat DET massa's accounts van Amen echt zelf weggespeeld, kapot gemaakt heeft. Ik reken nog steeds Im different daar niet bij, zoveel zelfvertrouwen heb ik wel :cool:

En Juvy heeft me nooit gevraagd voor bb'tjes te edelen hoor, maar je deed zo grappig over dat ene dat ik het niet kon laten. :D
En dat is dan ook de enigste reden :) Echt om problemen te doen krijgen is het niet geweest, anders liet ik er wel def inzetten en wat edeltjes in maken, heb er toch meer dan genoeg :rolleyes:


En gewoon eens terzijde, zwak dat je die DEF overschot van juvy aanhaald, DET heeft op dit moment echt wel DEF over, immens veel fronten zijn weggevallen, of je moet een account als im different nog als front zien....

Bovendien zijn na het 'wegspelen' van Amen accounts echt veel fouten gebeurt in DET, maar dat beseffen jullie vast ook wel. ;)

*Wat je vooral zei is dat Edith haar ware aard naar boven komt, het is meer de mijne die naar bovenkomt, niet kunnen stoppen omdat je te grappig deed :D
Heeft niets met Edith of Juvy te maken.
(en runner mag je ons vinden hoor, ik kan er perfect mee leven en Edith zeker ;) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gekke prestatie ook, met die bakken deffence dat Juvy nu heeft is dat inderdaad geen enkele prestatie, tot linie 20 alles volrammen en maar afwachten, applausje hoor:eek:

Hoe ging het jou af op Popie dan?
Oja laat maar:rolleyes::rolleyes:


Grote mond ja weer, misschien moet je eerst eens bij je eigen stam gaan kijken hoeveel accies daar al zijn weggespeeld en hoeveel excuusjes daar aan te pas zijn gekomen;)

Ik zal het nog maar ff objectief houden en niet met jou cynische woorden meegaan.
Je kunt het bekijken zoals jij het bekijkt dat Gerl bakken met defence had.
Je kan het ook anders bekijken dat jullie met jullie bakken met deff en off gewoon er veel meer uit hadden moeten halen.
Jullie zijn daar zo in overvloed dat jullie er veel meer uit hadden moeten halen, je had makkelijk achter de stacks kunnen gaan edelen wat die stonden echt niet 20 linies dik.
Ik weet zelf heus wel wat er heen is gegaan dat bedraagt zeker geen 20 linies en buiten dat zit er ook gewoon een zeer uitstekende speler op het account.
Ik pak maar een voorbeeld als je gewoon mega veel edelclears achter de stacks had gegooid was het resultaat heel anders geweest.
En als je alle clears kwakloos op het front gooit dan vraag je ook om flinke stacks.
120 clears op 1 dorp dat lijkt mij toch geen foutje meer of er moeten hele slechte spelers op het account zitten.
En dan heeft Aes nog een best wat dorpjes kunnen pakken maar als je dan verzaakt die vol te stoppen na de massa en je Gerl ze allemaal laat terug pakken en nog veel meer dorpjes, dan vind ik het zelf een beetje lachwekkend om het af te schuiven op hoeveelheid stacks bij Gerl.
Ik zou het houden op een gefaalde massa en goed gedefft / gecounterd.

Ik zeg niet dat ik het stukken beter had gedaan ik vind het alleen nogal makkelijk om het op de hoeveelheid deff bij Gerl af te schuiven.

Leuk dat je Popie erbij pakt ga je dat nu altijd doen als ik wat over DET zeg beetje een teken van zwakte?
Op Popie heb ik verloren ja en alle lof gaat ook naar DET en naar Team DDM.
Ik heb zelf ook veel geleerd van Team DDM in de tijd dat ik op Popie zat aanvalstechnieken etc.

Voor de rest vind ik het nogal hypocriet om te zeggen dat Amen ook altijd met excuusjes kwam toen er accounts werden weggespeeld.
Voor verscheidene account kwamen wij wel degelijk met sterke redenen waarom ze weg werden gespeeld.
Im Diff, Popie, Smoel houde zijn gewoon weggespeeld doordat DET goed aanviel en niks anders.
Wij waren de laatste die met telkens dezelfde excuusjes kwamen zoals DET en FeL die telkens weer naar de stabs en juvy verwijzen begint zelfs armoedig te worden als je het mij vraagt.

De enige keer dat Amen terecht een stab als excuus gebruikte was bij Aesthetician daarom is DET ook zeker geen cleane stam wat jullie zelf wel blijven beweren.
Gelukkig weet ik het verhaal achter Aesthetician en dat lijkt op alles behalve netjes spel ook al ontkende Maks het nogal hard.
Gelukkig heeft Maks wat ik zo hoor op verschillende werelden al niet altijd even netjes gehandeld.

Jens
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eum, sorry jens, maar houd dat maar bij jezelf :) Ik zie im different niet als weggespeeld doordat DET goed aanviel ;)
Nuja, misschien omdat ze goed aanvielen op popie en daar winsten halen, en omdat er een camaro was die geen poot uitstak en laten we eerlijk zijn, het nogal duidelijk was dat hans en roald heb een beetje gehad hadden met Amen.

En ja, dan is 'team' im different misschien een lopertje in de ogen van DET maar zo voel ik me nog steeds niet :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74572

Guest
Niet echt vergelijkbaar, of wil je daadwerkelijk beweren dat Amen in een even benarde situatie zat als het oosten van Faith?


Er zijn al zoveel Amen/Juvy acc's weggespeeld dat je inmiddels niets meer kan baseren op 'hoeveelheid acc's die neergaan' dus wederom is je reactie nogal lachwekkend.

In jouw redenering zal DET dus hardstikke in het voordeel zijn omdat het 10+ (ex) Amen acc's weggespeeld zou hebben? Seems logic..

Haha iets beter opletten volgende keer. Ging toch echt over dat er geen deff was om het te stacken daar. Niet persee over de ligging.
En voor de rest wil ik indd beweren dat amen met de zelfde deff problemen te maken had.

En kan je mij ff vertellen waar ik zeg dat DET hardstikke in het voordeel moet zijn omdat het 10+ (ex) amen acc's weg gespeeld heeft.
En ik denk toch echt dat je naar voren, naar de toekomst moet kijken, ipv naar het verleden. Situatie's zijn ondertussen toch wel wat veranderd.
 

DeletedUser59368

Guest
Ik zie die BehindtheScenes wel veel commentaar leveren de "Quiter" :D
 

DeletedUser62454

Guest
Eum, sorry jens, maar houd dat maar bij jezelf :) Ik zie im different niet als weggespeeld doordat DET goed aanviel ;)
Nuja, misschien omdat ze goed aanvielen op popie en daar winsten halen, en omdat er een camaro was die geen poot uitstak en laten we eerlijk zijn, het nogal duidelijk was dat hans en roald heb een beetje gehad hadden met Amen.

En ja, dan is 'team' im different misschien een lopertje in de ogen van DET maar zo voel ik me nog steeds niet :D

Ach nee het lag niet aan jou.
Vriend, je was een van de meest luie spelers die ik ken. Mijn mening... het zal je een worst wezen.
Je hebt echt een zelfreflectie van een theelepel.
Toen wij werk wilden en gingen maken stak je al ZELF geen poot uit, ik mocht niet eens je vv om te snipen etc, nee een held ben je niet in mijn ogen. Ik ben flink pist op je geworden ook.
 

DeletedUser

Guest
Ach nee het lag niet aan jou.
Vriend, je was een van de meest luie spelers die ik ken. Mijn mening... het zal je een worst wezen.
Je hebt echt een zelfreflectie van een theelepel.
Toen wij werk wilden en gingen maken stak je al ZELF geen poot uit, ik mocht niet eens je vv om te snipen etc, nee een held ben je niet in mijn ogen. Ik ben flink pist op je geworden ook.

Zit een deel van waarheid in valt soms lastig te praten met Sander.
Maar naar mijn mening is Sander wel een uitstekende deffer en een goede buur.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Sander heeft nogal een uitgesproken mening, en is wat onverbeterlijk. Je moest eens weten wat voor discussie we hebben gehad toen ik hun akkoord wilde voordat ik de katabeperking introduceerde bij vriend en vijand. Ik snap je frustratie, Maar neem maar aan dat Sander ergens wel ene chillert is. :)
 

DeletedUser

Guest
Zit een deel van waarheid in valt soms lastig te praten met Sander.
Maar naar mijn mening is Sander wel een uitstekende deffer en een goede buur.

Bedankt, niet volledig verwacht van je :) Dat ik lastig ben weet ik ook ;)

Sander heeft nogal een uitgesproken mening, en is wat onverbeterlijk. Je moest eens weten wat voor discussie we hebben gehad toen ik hun akkoord wilde voordat ik de katabeperking introduceerde bij vriend en vijand. Ik snap je frustratie, Maar neem maar aan dat Sander ergens wel ene chillert is. :)

Ook niet volledig verwacht, ik vond het ook leuk dat jij ook een uitgesproken mening had en dan nog wou luisteren naar iedereen ook, hoewel mijn argumenten niet altijd even sterk waren, bijvoorbeeld: ik gebruikt gewoon kata's.

Ach nee het lag niet aan jou.
Vriend, je was een van de meest luie spelers die ik ken. Mijn mening... het zal je een worst wezen.
Je hebt echt een zelfreflectie van een theelepel.
Toen wij werk wilden en gingen maken stak je al ZELF geen poot uit, ik mocht niet eens je vv om te snipen etc, nee een held ben je niet in mijn ogen. Ik ben flink pist op je geworden ook.

Ja, ik ben vast de meest luie speler van tw :p
Dat werk maken hoefde voor mij niet meer, als je al 4-5 maanden je best doet op een account, die constant moet deffen (zonder de extreme hoeveelheid externe def die DET beweert en zonder 99% eigen def account zoals er ook beweren :p )
en dan wanneer je buur weggespeeld wordt door een stomme fout en de andere buur (camaro) al 4 maanden niets uitsteekt die zijn account waardig was. Op dat moment ga je verwachten dat wij gewoon netjes verder doen.

Hadden toevallig dat weekend allebei het redelijk druk (wat wel meer gebeurde in het weekend) en leek erop dat ik zei, het hoeft niet echt hoor, doe maar op het gemak. En dat was ongeveer het einde van im different :p
VV afgeven deden we niet omdat ik niet vond dat jullie (ook vlemis en vlemisje en colla en wie dan ook) een buffer accountje verdienden, kan best grof overkomen, maar het is zo.

Maar goed, ik probeer niet echt je beeld te veranderen hoor, je mag me best lui vinden, zijn er wel meer die dat vinden :cool:
 

DeletedUser62454

Guest
Duidelijk, kijk naar spelers in plaats van accounts.
Een gouden tip voor jou, mensen die moeite nemen verdienen moeite terug.
Er zijn altijd mensen die meer nemen dan geven maar toch.
 

DeletedUser71655

Guest
Ik wil niks zeggen hoor, maar als je de speelwijze ziet van Destructive Expert Team, die als stam op 1 dorp 102 aanvallen gooien, Ja he. Dan wordt het ook makkelijk gemaakt. :eek:

Dat heb ik ook gehoord ja, duur en volledig onnodig foutje:p

Hahaaha Meen je dit nou serieus, zeg dan gewoon dat jullie massa slecht was. MLV heeft toch nooit de def om alles te stacken, det is veel groter, en MLV heeft een dubbel front, slaat werkelijk nergens op om te suggereren dat jullie massa niet goed ging omdat wij alles konden overstacken :eek: Jullie zijn kwantitatief veel groter, zelfs al tel je Juvy bij MLV op. Jullie massa's waren gewoon bedroevend, daarentegen weten mlv/juvy momenteel wel winsten te boeken ookal zouden jullie juist de partij moeten zijn die overschot aan def hebben.

Ik heb nergens gezegd dat de massa goed was? Ik heb enkele suggesties gegeven aan de planners en die hebben het een en ander moeten veranderen omdat iemand zo nodig nóg een extra target wilde, wat volledig onnodig was.
De massa was zeker slecht, deste meer het me verbaasd hoe groot er gedaan wordt door het succesvol deffen van deze massa. Want laten we eerlijk zijn de massa was veel te gespreid en er zijn gewoon een aantal cruciale dingen niet uitgevoerd, ik heb geen idee als het zo de bedoeling was of dat spelers vergeten zijn fakes/clears en dergelijke te sturen.

Misschien moet jij eens gaan kijken binnen jullie stam/bondgenootschap wie toch al die defs op zuigt of waar ze nou eigenlijk zijn gebleven, misschien een idee om een stackschema te introduceren? Ik heb nog wel een oude amen post met gehele uitleg in notities voor je staan.... :p

Op je overige 'kreten' ga ik niet in, je schaadt je relatief goede reputatie met dit soort ondoordachte uitspraken :eek:

Mijn reputatie doet me zeer weinig, ik zeg enkel hoe ik het vind en niet meer;)

Ik kijk helemaal nergens naar, ik ben al zo goed als gestopt sinds Amen uit elkaar is gevallen, heb in die tijd nog een massa op saevus gedeffed en ben daarna zo goed als inactief geworden, zo nu en dan edel ik nog wat op DDM(laatste dagen nog) en verder doe ik niets:p

Nee maar wat AES heeft gedaan is netjes.

Niet geheel netjes, maar Amen is netjes ingelicht en er is een geruime tijd niets gedaan op Amen/Juvy, wat is er buiten overstappen naar de vijand vies aan volgens jullie?

Wou precies hetzelfde zeggen :D Maar ik vind het ook ironisch dat ze de verliezen van Faith afschuiven op het feit dat Faith een Dubbelfront heeft... Tja dat is natuurlijk ook 'deels' zo want ze hebben relatief minder def ter beschikking maar dat heeft Amen/MLV ook al tijden, en dan vind men het frappant dat amen dan aan de verliezende kant was:confused:

Niet geheel, maar een dubbel front hebben is één ding, maar 2 stamclusters hebben waarvan 1 relatief klein is en dan ook nog eens volledig omringd door de vijand(BG die overstapt naar de vijand) is een tweede, Amen had één stamcluster en in het noorden hadden ze ook nog eens nauwelijks druk vanaf Faith, dus hierdoor kan je wel zeggen dat Faith het wat lastiger heeft dan Amen.

Vooral DET schijnt niet in te zien dat Amen vooral tactisch bezig was door op Faith te focussen i.p.v. DET immers als Faith weg is dan is de wereld zo gespeeld want dan komen er echt BERGEN def vrij. Dat dit niet is gelukt ligt niet aan Amen maar aan de geringe bijdrage van Juvy die vooral met interne problemen te kampen had. En zoals Roald al eerder aangaf: "Wie de wereld wint hangt niet af van Amen/MLV of DET maar van Juvy/Faith"

Ik moet zeggen dat ik het wel hypocritisch vind wat je zit te vertellen, jessey. Beetje jammer weer dat je argumenten aanhaalt die je voor Amen/MLV 'bullshit' vond maar nu wel gebruikt voor jullie eigen situatie.

Euh nee? Ik denk dat je beter moet lezen, want zoals ik hierboven al zeg is de situatie van Faith gewoon lastige door de 2 stamclusters en constante druk op beide stamcluster, daar waar het bij Amen niet zo was, gezien Faith niet/nauwelijks druk zette op noord Amen.

De zero leden hebben de overstap nog heel netjes gedaan hoor:)

De overstap op zich hebben ze netjes gedaan ja, maar uberhaupt overstappen was al een smerige streek.

Ojawel, is heel veel gezegd, dat DET massa's accounts van Amen echt zelf weggespeeld, kapot gemaakt heeft. Ik reken nog steeds Im different daar niet bij, zoveel zelfvertrouwen heb ik wel :cool:

Omdat jullie zijn gequit ja, anders was ImDifferent ook zwaar geownd;)

En Juvy heeft me nooit gevraagd voor bb'tjes te edelen hoor, maar je deed zo grappig over dat ene dat ik het niet kon laten. :D
En dat is dan ook de enigste reden :) Echt om problemen te doen krijgen is het niet geweest, anders liet ik er wel def inzetten en wat edeltjes in maken, heb er toch meer dan genoeg :rolleyes:

Daar gaat het ook helemaal niet om, je ontneemt DET de barbarendorpjes die ze kunnen farmen, en dwingt ze om ook de 3k dorpjes te edelen anders worden die weer door Juvy geedelt ofzo(Zie ten zuiden van Aes, daar zit Juvy ook al te krabben) doordat DET de 3k dorpjes moet edelen hebben ze minder edels voor MLV, oftewel het is een lage streek

En gewoon eens terzijde, zwak dat je die DEF overschot van juvy aanhaald, DET heeft op dit moment echt wel DEF over, immens veel fronten zijn weggevallen, of je moet een account als im different nog als front zien....

Bovendien zijn na het 'wegspelen' van Amen accounts echt veel fouten gebeurt in DET, maar dat beseffen jullie vast ook wel. ;)

Het enige wat fout gegaan is, is dat de verveling toesloeg en meerdere dragende spelers het spelletje vaarwel hebben gezegd, hierdoor is de hele structuur in de stam weggevallen en het kost even tijd om dat terug op orde te hebben.

Evengoed als jou verbaas ik me er ook over waar alle deff is, spelers zullen het wel achterhouden for some reason...

*Wat je vooral zei is dat Edith haar ware aard naar boven komt, het is meer de mijne die naar bovenkomt, niet kunnen stoppen omdat je te grappig deed :D
Heeft niets met Edith of Juvy te maken.
(en runner mag je ons vinden hoor, ik kan er perfect mee leven en Edith zeker ;) )

Dan excuses naar Edith, jij was altijd al iemand die ik vrij vaag vond, lage streek dmv kata'en en dergelijke
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71655

Guest
Ik zal het nog maar ff objectief houden en niet met jou cynische woorden meegaan.
Je kunt het bekijken zoals jij het bekijkt dat Gerl bakken met defence had.
Je kan het ook anders bekijken dat jullie met jullie bakken met deff en off gewoon er veel meer uit hadden moeten halen.
Jullie zijn daar zo in overvloed dat jullie er veel meer uit hadden moeten halen, je had makkelijk achter de stacks kunnen gaan edelen wat die stonden echt niet 20 linies dik.
Ik weet zelf heus wel wat er heen is gegaan dat bedraagt zeker geen 20 linies en buiten dat zit er ook gewoon een zeer uitstekende speler op het account.
Ik pak maar een voorbeeld als je gewoon mega veel edelclears achter de stacks had gegooid was het resultaat heel anders geweest.
En als je alle clears kwakloos op het front gooit dan vraag je ook om flinke stacks.
120 clears op 1 dorp dat lijkt mij toch geen foutje meer of er moeten hele slechte spelers op het account zitten.
En dan heeft Aes nog een best wat dorpjes kunnen pakken maar als je dan verzaakt die vol te stoppen na de massa en je Gerl ze allemaal laat terug pakken en nog veel meer dorpjes, dan vind ik het zelf een beetje lachwekkend om het af te schuiven op hoeveelheid stacks bij Gerl.
Ik zou het houden op een gefaalde massa en goed gedefft / gecounterd.

Bij Aes stonden er niet hele hoge stacks inderdaad, bij SBI echter wel, daar was geen doorkomen aan.
Tuurlijk zal je met veel edelclears een ander resultaat bereiken, maar dan moeten die edelclears er wel zijn lijkt mij?:confused:

Ik zeg niet dat ik het stukken beter had gedaan ik vind het alleen nogal makkelijk om het op de hoeveelheid deff bij Gerl af te schuiven.

Ik zeg enkel dat MLV/Juvy hier uitermate groot lopen te doen over de gedeffde massa, terwijl de massa van slechte kwaliteit was en dat er door de hoge stacks makkelijk te deffen was.
De stacks waren zo hoog omdat alles op het front werd geknald, dus daar hoor je mij niet over, alleen doordat er zo groot gedaan word over het deffen van de massa, terwijl de massa eigenlijk van dermate slechte kwaliteit was dat je het eerder beschamend kan noemen dat Aes die dorpen nog heeft kunnen pakken:p
Desondanks wel netjes terug gecounterd.

Leuk dat je Popie erbij pakt ga je dat nu altijd doen als ik wat over DET zeg beetje een teken van zwakte?
Op Popie heb ik verloren ja en alle lof gaat ook naar DET en naar Team DDM.
Ik heb zelf ook veel geleerd van Team DDM in de tijd dat ik op Popie zat aanvalstechnieken etc.

Ik wil daarmee alleen even aangeven dat jij écht géén recht van spreken hebt, zowel jij als Wouter blazen zo hoog van de toren dat jullie het zo goed doen.

Voor de rest vind ik het nogal hypocriet om te zeggen dat Amen ook altijd met excuusjes kwam toen er accounts werden weggespeeld.
Voor verscheidene account kwamen wij wel degelijk met sterke redenen waarom ze weg werden gespeeld.
Im Diff, Popie, Smoel houde zijn gewoon weggespeeld doordat DET goed aanviel en niks anders.
Wij waren de laatste die met telkens dezelfde excuusjes kwamen zoals DET en FeL die telkens weer naar de stabs en juvy verwijzen begint zelfs armoedig te worden als je het mij vraagt.
Ik heb geen idee waar over je het hebt? Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Amen altijd met excuusjes kwam..?


De enige keer dat Amen terecht een stab als excuus gebruikte was bij Aesthetician daarom is DET ook zeker geen cleane stam wat jullie zelf wel blijven beweren.
Gelukkig weet ik het verhaal achter Aesthetician en dat lijkt op alles behalve netjes spel ook al ontkende Maks het nogal hard.
Gelukkig heeft Maks wat ik zo hoor op verschillende werelden al niet altijd even netjes gehandeld.

Jens

Ik zeg nergens dat DET een volledig cleane stam is, maar tot zover is DET wel één van de cleanste stammen ja, gezien de recruit van Aes gewoon volgens dat stappenplan die was samengesteld is gegaan;)

Als jij het verhaal toch zo goed weet zal je toch moeten weten dat Amen netjes is ingelicht en dat er met Aes voor een lange tijd niets is gedaan op Amen/Juvy, dus buiten dat naar de vijand stappen sowieso niet netjes is, vind ik er niks vies aan.

Haha iets beter opletten volgende keer. Ging toch echt over dat er geen deff was om het te stacken daar. Niet persee over de ligging.
En voor de rest wil ik indd beweren dat amen met de zelfde deff problemen te maken had.

Dat zeker, maar het voordeel dat Amen wél had, heeft Faith niet, namelijk een aaneengesloten stamcluster;)
En kan je mij ff vertellen waar ik zeg dat DET hardstikke in het voordeel moet zijn omdat het 10+ (ex) amen acc's weg gespeeld heeft.
En ik denk toch echt dat je naar voren, naar de toekomst moet kijken, ipv naar het verleden. Situatie's zijn ondertussen toch wel wat veranderd.

Dat is juist mijn hele punt:rolleyes:
Volgens jouw redenatie zal DET dus enorm in het voordeel moeten zijn omdat het al zoveel acc's heeft weggespeeld, maar in werkelijkheid is dit dus helemaal niet zo, wat ik dus probeer te zeggen is dat acc's wegspelen helemaal geen reet voorstelt, buiten leuke statistieken.

Ik zie die BehindtheScenes wel veel commentaar leveren de "Quiter" :D

Geen idee wat je hiermee probeert te insinueren?
 

DeletedUser

Guest
Niet geheel, maar een dubbel front hebben is één ding, maar 2 stamclusters hebben waarvan 1 relatief klein is en dan ook nog eens volledig omringd door de vijand(BG die overstapt naar de vijand) is een tweede, Amen had één stamcluster en in het noorden hadden ze ook nog eens nauwelijks druk vanaf Faith, dus hierdoor kan je wel zeggen dat Faith het wat lastiger heeft dan Amen.

So what dat ze nu verliezen doordat ze omsingeld zijn? Faith had vroeger alsnog flinke druk van Amen (Die een dubbelfront had) en juvy liet het op dat vlak afweten dus zelfs met een enkelzijdig front is faith. niet de sterkste stam. Dat juvy nu eens een keer de handen uit de mouwen steekt en wat gaat doen tegen faith. versterkt enkel het voorgaande namelijk dat Faith sws al niet een van de sterkste stammen is.

Euh nee? Ik denk dat je beter moet lezen, want zoals ik hierboven al zeg is de situatie van Faith gewoon lastige door de 2 stamclusters en constante druk op beide stamcluster, daar waar het bij Amen niet zo was, gezien Faith niet/nauwelijks druk zette op noord Amen.

is precies hetzelfde want amen kon eigenlijk ook niet tot nauwlijks druk zetten op DET en Faith. door het dubbele front:eek: zou de aandacht op det en faith evenredig verdeeld werden dan moesten def en off verdeeld worden. Tja je kan wel zien waar Amen haar prioriteit op had. En dan juist met de insteek dat als Juvy wat tegen faith ging doen er meer safe vrijkomt zodat Amen vervolgens wat tegen DET kan aanrichten. Helaas is dat voor Amen te laat gekomen maar we hebben MLV nog:p

Kortom als faith/det met juvy had afgerekend of sneller Amen had weggespeeld dan was jullie wereldwinst al in de pocket, maar nu zullen faith en det toch hun beste beentje voor moeten zetten om dat alsnog te krijgen.
 

DeletedUser71655

Guest
So what dat ze nu verliezen doordat ze omsingeld zijn? Faith had vroeger alsnog flinke druk van Amen (Die een dubbelfront had) en juvy liet het op dat vlak afweten dus zelfs met een enkelzijdig front is faith. niet de sterkste stam. Dat juvy nu eens een keer de handen uit de mouwen steekt en wat gaat doen tegen faith. versterkt enkel het voorgaande namelijk dat Faith sws al niet een van de sterkste stammen is.

Dat heb ik ook nooit beweerd, het enige punt wat ik duidelijk wil maken is dat Faith in een lastigere situatie zat dan dat Amen zat, simpelweg omdat ze 2 stamclusters hadden waarvan 1 relatief klein was én volledig omsingeld door de vijand, en dan stapt een BG stam ook nog eens over naar de vijand.


is precies hetzelfde want amen kon eigenlijk ook niet tot nauwlijks druk zetten op DET en Faith. door het dubbele front:eek: zou de aandacht op det en faith evenredig verdeeld werden dan moesten def en off verdeeld worden. Tja je kan wel zien waar Amen haar prioriteit op had. En dan juist met de insteek dat als Juvy wat tegen faith ging doen er meer safe vrijkomt zodat Amen vervolgens wat tegen DET kan aanrichten. Helaas is dat voor Amen te laat gekomen maar we hebben MLV nog:p

Tuurlijk is dat niet hetzelfde, Faith krijgt constante druk van Juvy én MLV, daar waar het bij Amen vooral druk was op defensief vlak aan de DET kant en een veel mindere mate aan de Faith kant doordat teammafkees en Louisiana er gedeeltelijk tussen liggen.
Daarmee zeg ik dus ook dat Faith een lastigere situatie heeft dan dat Amen had, doordat er constante druk is vanuit 2 kanten.

Dat Juvy destijds verzaakte om iets te doen op Faith is hier totaal niet aan de orde?

Kortom als faith/det met juvy had afgerekend of sneller Amen had weggespeeld dan was jullie wereldwinst al in de pocket, maar nu zullen faith en det toch hun beste beentje voor moeten zetten om dat alsnog te krijgen.

Je vergeet erbij te zeggen dat DET allemaal rim accies zijn en dus later zijn gestart, hiermee hebben ze dus van te voren al een achterstand qua edellimiet, hierdoor duurt het dus wat langer om die buffers weg te werken, en dat heeft MLV de kans gegeven om zich te herpakken en ook nog eens DET pijn te doen, tactisch gespeeld weliswaar maar dat kun je echt niet afrekenen op DET, de buffers worden zo snel mogelijk geedelt maar de edeltjes werken wat tegen hé;)
Zodra de buffers weg zijn zal het spelplezier bij de gestopte spelers hopelijk terug komen en dan kan het nog een leuke oorlog worden ook:D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Zodra de buffers weg zijn zal het spelplezier bij de gestopte spelers hopelijk terug komen en dan kan het nog een leuke oorlog worden ook:D

Je ziet het wel erg negatief in, of niet? :p
Als die buffers weg zijn, hoop ik voor je dat faith niet geheel onschadelijk is gemaakt en het niet een Amen/mlv versus det strijd word, dan zie ik jullie een stuk moeilijker dorpjes pakken. Vergeet ook niet dat het MLV front nooit zo groot zal zijn als het Amen front ooit was. Dit omdat Juvy een stuk front beheerd, en er waarschijnlijk ook meer middelen voor heeft :) Een leuke oorlog? Het is boffen dat enkele accounts een phalanx konden edelen bij Circundato.. anders was het weer voornamelijk defensief weren geweest voor MLV. Accounts als Grozema en camaro, met een groot front, zullen offensief natuurlijk altijd zwakker voor de dag komen dan phalanx accountjes, zoals det dat had. Ik betwijfel of het een leuke oorlog word. Maar als DET zich aan de regeltjes houd, wellicht.

Ik voel niet zo veel behoefte om te responderen op de vorige reactie, ik deel Backtolife zijn mening hier in. Beetje onnodig om een zelfde post te maken met nagenoeg dezelfde beredenering en argumenten.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg enkel dat MLV/Juvy hier uitermate groot lopen te doen over de gedeffde massa, terwijl de massa van slechte kwaliteit was en dat er door de hoge stacks makkelijk te deffen was.
De stacks waren zo hoog omdat alles op het front werd geknald, dus daar hoor je mij niet over, alleen doordat er zo groot gedaan word over het deffen van de massa, terwijl de massa eigenlijk van dermate slechte kwaliteit was dat je het eerder beschamend kan noemen dat Aes die dorpen nog heeft kunnen pakken:p
Desondanks wel netjes terug gecounterd.

Groot lopen doen over gedefde massa's?

Graag kijk ik even naar DET, De massa op Ijzeren hand een 5.2m ODD voor Ijzeren. Dan zou je toch gaan denken dat DET het toch is anders gaat doen?
Maar nee, ze doen het zelfde op Gerl. wat resulteert in een nog hogere ODD.

Groot doen over de massa's Of je gewoon schamen over de aanvaller, in dit geval DET?

Keus is aan jouw.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Too much defno0bz

Haha :D Prachtig dit :p

cd0a1dc504.jpg


8/10 uit top 10 oda zitten bij juvy/mlv... terwijl in de rang top 10 dit 5/5 is.

7217d8503d.png



Het is jammer dat er geen oorlog is, anders was het bedroevend om te zien wat voor een extreme ODA er word behaald op DET/Faith en hoe schraal de oda van een det/faith massa is.

Misschien eens zorgvuldiger targets kiezen en prioriteiten stellen in plaats van juist op moeilijk doordringbaar front te gaan drukken... :eek:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan