Classic 9 instellingen voorstel topic

Reactiescore
661
Ik probeer met een hogere overwinningsvoorwaarde onterechte rang 1 spelers in de rim buiten de winnende stam te voorkomen, en ventjes zoals mike die het knap vinden dat ze er nog waren wanneer de wereld sloot, ondanks het gebrek aan front. :p

Onterechte nr 1 spelers bestaan niet.
 
Reactiescore
2.496
Leuk topic dit, ik zie een aantal leuke instellingen terug komen en begrijp zeker ook de discussie met betrekking tot 'timen' (MS / Volle seconden).

Wat dachten jullie van een 'no-time-rule'? Dit houdt in dat elke aanval 'gewijzigd' wordt met een aantal (in te stellen) seconden gewijzigd worden (1 / 100 seconden). (hij kiest willekeurig een getal).
 
Reactiescore
2.039
Persoonlijk geen fan van, aangezien dit weer te veel betrekking heeft tot de factor 'geluk'. Komt er toevallig een edel voor de andere attacks, was je tijd voor niets. Gewoon volle seconden lijkt mij een betere oplossing. :D
 
Reactiescore
661
Leuk topic dit, ik zie een aantal leuke instellingen terug komen en begrijp zeker ook de discussie met betrekking tot 'timen' (MS / Volle seconden).

Wat dachten jullie van een 'no-time-rule'? Dit houdt in dat elke aanval 'gewijzigd' wordt met een aantal (in te stellen) seconden gewijzigd worden (1 / 100 seconden). (hij kiest willekeurig een getal).

Wees gewoon hard Duckje en geef die botters een ferme straf.
Iemand die op 1 dag 2x binnen de tien ms een clear en een edel timed gewoon voor 3d aanvalbare ban, en gedaan is die discussie. Je moet niet te braaf zijn, als je weet dat het niet kan dan kan het niet, klaar.

Iemand die 2x per week een clear 1ms voor een edel timed, hopsakee, gedaan met je accountje en ga een beter bot scripten.

Zoiets, ik heb er geen medelijden mee, misselijkmakend wat we deze classic allemaal hebben gezien.

Op dat vlak alleen is het account farmerfred al tien keer de terechte overwinnaar.

Trouwens, je moet spelen om te kunnen winnen he, niet vergeten!
 

Deleted User - 2248860

Guest
Iemand die op 1 dag 2x binnen de tien ms een clear en een edel timed gewoon voor 3d aanvalbare ban, en gedaan is die discussie. Je moet niet te braaf zijn, als je weet dat het niet kan dan kan het niet, klaar.
Iemand die 2x per week een clear 1ms voor een edel timed, hopsakee, gedaan met je accountje en ga een beter bot scripten.
Robin, dat is echt wel bullshit he, als je een massa timet met een snelle pc en je hebt ietwat geluk time je echt wel 2x op 10ms van je edel. Daarvoor een aanvalbare ban krijgen zou dus helemaal onterecht zijn en dat is toch net wat je wilt aankaarten. En zomaar in het wilde weg bans geven is op zich al een heel slecht idee.
 
Reactiescore
982
Leuk topic dit, ik zie een aantal leuke instellingen terug komen en begrijp zeker ook de discussie met betrekking tot 'timen' (MS / Volle seconden).

Wat dachten jullie van een 'no-time-rule'? Dit houdt in dat elke aanval 'gewijzigd' wordt met een aantal (in te stellen) seconden gewijzigd worden (1 / 100 seconden). (hij kiest willekeurig een getal).

Persoonlijk geen fan van, aangezien dit weer te veel betrekking heeft tot de factor 'geluk'. Komt er toevallig een edel voor de andere attacks, was je tijd voor niets. Gewoon volle seconden lijkt mij een betere oplossing. :D

Zelfde mening, komt dan teveel geluk bij kijken.
 
Reactiescore
214
Leuk topic dit, ik zie een aantal leuke instellingen terug komen en begrijp zeker ook de discussie met betrekking tot 'timen' (MS / Volle seconden).

Wat dachten jullie van een 'no-time-rule'? Dit houdt in dat elke aanval 'gewijzigd' wordt met een aantal (in te stellen) seconden gewijzigd worden (1 / 100 seconden). (hij kiest willekeurig een getal).

voor mij liever ook niet :p
 
Reactiescore
661
Robin, dat is echt wel bullshit he, als je een massa timet met een snelle pc en je hebt ietwat geluk time je echt wel 2x op 10ms van je edel. Daarvoor een aanvalbare ban krijgen zou dus helemaal onterecht zijn en dat is toch net wat je wilt aankaarten. En zomaar in het wilde weg bans geven is op zich al een heel slecht idee.

Kan niet.
Simpel, iedereen kan het uittesten.
Neem een chronometer (stopwatch) die tot op ms kan meten.
Druk een eerste maal af op 5s 000ms, en de volgende tussen de 4s990ms en de 5s000ms.
Geen leven die ziel die dat met opzet kan.
En een stopwatch heeft geen invloed van internet of pc snelheid.
Dus als het al zou moeten kunnen puur op "skillsss", dan is het wel zo.
We hebben eens een avondje met het classic groepje zitten proberen, geen howlin, geen KPHS geen nathan en zelfs geen robbeke die zelfs maar close kwam bij de eerste test om op exact 5s af te drukken.

Ik veronderstel dat jij net zo menselijk bent als wij. En ja één gelukje, dat kan ik nog wel eens aanvaarden, maar dan spreek ik van één à twee gelukjes op een hele classic. Alles wat geregelder gebeurt is niet "normaal". Daar blijf ik voor altijd bij.

Dit gezegd zijnde is zo'n ban dus terecht.
Ik heb daar geen angst voor, want bij ons komt is dat deze classic geen enkele keer voorgekomen. En wij hebben best veel getimed.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.496
Ik deel tot op zekere hoogte zeker je mening echter als we zo gaan bannen zet de goede bot er wel 2 ms tussen ipv 1 ;)

Wat een andere mogelijkheid is dat er niet 1 maar meerdere aanvallen getimed worden tegelijkertijd en zo de kansen vergroot worden.
 

DeletedUser75558

Guest
Kan niet.
Simpel, iedereen kan het uittesten.
Neem een chronometer (stopwatch) die tot op ms kan meten.
Druk een eerste maal af op 5s 000ms, en de volgende tussen de 4s990ms en de 5s000ms.
Geen leven die ziel die dat met opzet kan.
En een stopwatch heeft geen invloed van internet of pc snelheid.
Dus als het al zou moeten kunnen puur op "skillsss", dan is het wel zo.
We hebben eens een avondje met het classic groepje zitten proberen, geen howlin, geen KPHS geen nathan en zelfs geen robbeke die zelfs maar close kwam bij de eerste test om op exact 5s af te drukken.

Ik veronderstel dat jij net zo menselijk bent als wij. En ja één gelukje, dat kan ik nog wel eens aanvaarden, maar dan spreek ik van één à twee gelukjes op een hele classic. Alles wat geregelder gebeurt is niet "normaal". Daar blijf ik voor altijd bij.

Dit gezegd zijnde is zo'n ban dus terecht.
Ik heb daar geen angst voor, want bij ons komt is dat deze classic geen enkele keer voorgekomen. En wij hebben best veel getimed.

Ik heb wel eens in een massa wel 4x op geluk 2ms getimed, daar kan ik dan toch niks aan doen? Moet ik daarvoor een ban krijgen?:p
 
Reactiescore
661
Waarom zaken uitvinden. Gewoon volle sec wereld en wegsmijten die bots.
Pas op, ben blij dat je probeert te denken hoe je die bot problemen kan oplossen. Op zich al ziekelijk dat je daar enigszins aan moet liggen denken.

Maar ik moet toch zeggen dat er deze classic enorm veel gyzao's zijn doorgestuurd naar de mods. Geen enkele ban tot gevolg, dat terwijl we gewoon van spelers weten dat ze het doen. Ik hoop van harte dat tuam iets ontwikkeld want het is gewoon spelverpestend.
 
Reactiescore
661
Ik heb wel eens in een massa wel 4x op geluk 2ms getimed, daar kan ik dan toch niks aan doen? Moet ik daarvoor een ban krijgen?:p

Eigenlijk kan dat niet, dat weet jij ook.
 
Reactiescore
519
Hihi, na ronde 26 op telefoon kom ik op precies 5 seconden :D
 
Reactiescore
661
Spreek je nu over clears, ja zeker.
Spreek je nu over een clear voor de edel, no way, kan niet, ik neem het niet aan. 1x eens met geluk, ok, elke massa die je doet, nope.
 
Reactiescore
661
Hihi, na ronde 26 op telefoon kom ik op precies 5 seconden :D

Dus, je geeft aan dat het niet kan. Na ronde 26 zit je op 5,000. Nu heb je dus 1-2 kansen om op 4990 te komen.

Maw no chance.
 
Reactiescore
519
Is idd gezien de lagg die je hebt bijna onmogelijk.
Maar geluk hebben kan altijd, timede ook eerste clear ooit op 1 ms voor de edel hier :D
 
Reactiescore
661
Is idd gezien de lagg die je hebt bijna onmogelijk.
Maar geluk hebben kan altijd, timede ook eerste clear ooit op 1 ms voor de edel hier :D

Dat ben ik met je eens. Een gelukje kan eens voorkomen.
 
Bovenaan