Big brother is watching you!

DeletedUser60969

Guest
Toch zijn zulke posts van Glenn (dompeter :D) altijd wel leuk om te lezen :)

Als ik de kaart bekijk wens ik 1984 het beste toe maar ik denk dat deze oorlog binnenkort alweer afgelopen is...

Ze hebben niet de gunstigste ligging, maar dat heeft Story ook niet als je een Mental zou toevoegen als vijand aan het kaartje. Maar ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, moge het maar een mooie oorlog worden :cool:
 
Reactiescore
1.075
hup hup 1984!!
 

DeletedUser73351

Guest
Totaal overbodige topic in mijn ogen. en een leuke oorlog kan je niet hebben als spelers naar 1k worden gekatad ;)
 
Reactiescore
1.075
800 p om precies te zijn :D
 

DeletedUser66129

Guest
Jullie doen het wel erger lijken dan het is moet ik zeggen.

Dan nog hoort het niet, maar het was een dorpje van 3,5k voor alle duidelijk, niet een dorpje dat compleet was uitgebouwd zoals ik deed vermoeden :p
 

DeletedUser73351

Guest
Dat is niet het enige dorpje hoor. Wij deden tijdens de massa zover ik weet kata's op muur. en ontvangen ze op smederij en boer.
 

DeletedUser66129

Guest
Dan mag je volgende keer beter je huiswerk doen kan ik je vertellen ;)

Ik ontving op Streakertje ook van een aantal van jullie de kata's op boerderij dus nou niet meteen zo overdrijven.

Dan daarbij werd op Romero en volgens mij ook op Masterz0r geen een keer de boerderij gesloopt en ook enkel en alleen maar de muur.
 

DeletedUser81928

Guest
Als je daar afspraken over wilt maken moet je een pm sturen lijkt me
 

DeletedUser66129

Guest
Net zoals vrijwel de rest van de stam van ons er niet akkoord over ging over het gebruik van kata's, ik niet en daarbij meerdere niet, is nooit een concrete overeenkomst geweest tussen de stammen over het gebruik, nu doe je alsof jullie daar de dupe van zijn waardoor er een totaal verkeerd beeld door word geschetst.
 

DeletedUser60969

Guest
Net zoals vrijwel de rest van de stam van ons er niet akkoord over ging over het gebruik van kata's, ik niet en daarbij meerdere niet, is nooit een concrete overeenkomst geweest tussen de stammen over het gebruik, nu doe je alsof jullie daar de dupe van zijn waardoor er een totaal verkeerd beeld door word geschetst.

Er is uiteindelijk wel een verschil tussen kata gebruik en dorpjes naar 800 punten schieten (Ook al is die van 3,5k punten)
Neem niet aan dat daar perse afspraken gemaakt over hoeven te worden :p
 

DeletedUser81928

Guest
King of love heeft met enkele spelers afspraken gemaakt. Ik heb hem gevraagd is dit stambreed of enkel voor hemzelf. Het was enkel voor hemzelf.
 

DeletedUser81928

Guest
toch wel benieuwd wie dat gedaan heeft dan en waarom
 
Bovenaan