Big brother is watching you!

DeletedUser75133

Guest
Streakertje ging niet akkoord over kata gebruik.

Ik heb aangegeven dat ik het eerlijk zou vinden als dat kata's op muur gehouden worden, maar dat ik geen persoonlijke afspraken wilde maken! Ik zou alleen meegaan met afspraken als er een algemene afspraak zou komen tussen de twee stammen!

Aangezien ik het netjes vind om niet iemands dorp volledig de pleures in te katapulteren heb ik er ook voor gekozen om de kata's bij Romero uitsluitend op de muur te laten staan! had ik dat niet gedaan had de nieuwe speler daar de komende weken nu ook niks kunnen beginnen.

Helaas vonden jullie het wel nodig kata's op mijn boerderijen te plaatsen, maar de keuze was aan jullie open dus kan ik jullie niks verwijten! vind het alleen niet helemaal eerlijk dat je story verwijt niet een "leuke" oorlog mee te kunnen voeren, dus doe maar lekker stil en ben zelf maar eens sportief!

groetjes en kusjes
 

DeletedUser26931

Guest
Is dit nu zo moeilijk.

Vanaf enig datum, bijvoorbeeld 7 maart 2015 (ik neem aan dat er geen aanvallen zijn die langer lopen als er al aanvallen lopen), geen kata's meer op andere doelwitten dan muur en vz plaats worden gericht.

Geen cf's, zijnde een bb of bonusdorp, meer te zetten vanaf enig datum, bijv 3 maart. En alle partijen weten echt wel wat een cf is en wat niet.

Accorderen door de vier grote stammen en klaar is kees.

Of moet Japie weer een voorstel doen aan Pietje die weer moet overleggen met Klaassie bla bla.
 

DeletedUser73351

Guest
Ik heb aangegeven dat ik het eerlijk zou vinden als dat kata's op muur gehouden worden, maar dat ik geen persoonlijke afspraken wilde maken! Ik zou alleen meegaan met afspraken als er een algemene afspraak zou komen tussen de twee stammen!

Aangezien ik het netjes vind om niet iemands dorp volledig de pleures in te katapulteren heb ik er ook voor gekozen om de kata's bij Romero uitsluitend op de muur te laten staan! had ik dat niet gedaan had de nieuwe speler daar de komende weken nu ook niks kunnen beginnen.

Helaas vonden jullie het wel nodig kata's op mijn boerderijen te plaatsen, maar de keuze was aan jullie open dus kan ik jullie niks verwijten! vind het alleen niet helemaal eerlijk dat je story verwijt niet een "leuke" oorlog mee te kunnen voeren, dus doe maar lekker stil en ben zelf maar eens sportief!

groetjes en kusjes

Zoals ik al eerder vermelde, ik had het verkeerd begrepen.

Aangezien ik het netjes vind om niet iemands dorp volledig de pleures in te katapulteren heb ik er ook voor gekozen om de kata's bij Romero uitsluitend op de muur te laten staan! had ik dat niet gedaan had de nieuwe speler daar de komende weken nu ook niks kunnen beginnen.

Hier dank ik je voor.
 

DeletedUser66129

Guest
Niet waar Tuur, dat was ik die die aanvallen stuurde, moet je niet ineens doen alsof jij zo fair speelt want dat doe je nooit :mad:

Grapje hoor Tuur, jij weet ook wel hoe fair spel werkt :p
 

DeletedUser19832

Guest
Is dit nu zo moeilijk.

Vanaf enig datum, bijvoorbeeld 7 maart 2015 (ik neem aan dat er geen aanvallen zijn die langer lopen als er al aanvallen lopen), geen kata's meer op andere doelwitten dan muur en vz plaats worden gericht.

Geen cf's, zijnde een bb of bonusdorp, meer te zetten vanaf enig datum, bijv 3 maart. En alle partijen weten echt wel wat een cf is en wat niet.

Accorderen door de vier grote stammen en klaar is kees.

Of moet Japie weer een voorstel doen aan Pietje die weer moet overleggen met Klaassie bla bla.

Heeft geen kans van slagen denk ik, als ik dit zo lees:

Net zoals vrijwel de rest van de stam van ons er niet akkoord over ging over het gebruik van kata's, ik niet en daarbij meerdere niet, is nooit een concrete overeenkomst geweest tussen de stammen over het gebruik, nu doe je alsof jullie daar de dupe van zijn waardoor er een totaal verkeerd beeld door word geschetst.
 

DeletedUser66129

Guest
Dus zolang er geen afspraken zijn gemaakt is alles toegestaan?:eek::eek:

Moet hier nou serious op ingegaan worden? :eek:

Vooruit dan maar ik ga het proberen.

Zolang er geen afspraken gemaakt worden blijft men toch wel kata's inzetten op boerderijen en overige, dat het nu 1 keer gebeurd is om een dorp neer te knallen vind ik zelf ook jammer, dit moet wel nagegaan worden als iets wat niet helemaal fair is.

Het gaat hier om het punt kata gebruik op overige gebouwen zoals Boerderijen, iets wat Mental ook nog steeds doet bij Story, en Story ook bij Mental.

aangezien wij dit als Story destijds bespreekbaar wouden maken met Mental wouden wij dit oplossen, echter was Mental het volgens mij niet helemaal mee eens.

Kort samengevat op je vraag: JA hier moeten echt afspraken over gemaakt worden :p
 

DeletedUser81928

Guest
Is dit nu zo moeilijk.

Vanaf enig datum, bijvoorbeeld 7 maart 2015 (ik neem aan dat er geen aanvallen zijn die langer lopen als er al aanvallen lopen), geen kata's meer op andere doelwitten dan muur en vz plaats worden gericht.

Geen cf's, zijnde een bb of bonusdorp, meer te zetten vanaf enig datum, bijv 3 maart. En alle partijen weten echt wel wat een cf is en wat niet.

Accorderen door de vier grote stammen en klaar is kees.

Of moet Japie weer een voorstel doen aan Pietje die weer moet overleggen met Klaassie bla bla.

Als je afspraken wilt maken moet je maar met een voorstel ingame komen. Zoals mental al zo lang beloofd...
 

DeletedUser62436

Guest
Gewoon niet zeuren en leren deffen :p
kata's gebruiken is normaal, en kan je gewoon op verdedigen. Snap echt niet dat mensen hier zo'n probleem van maken
 
Reactiescore
1.075
463|637

eerst 10 k nu 6 k

466|631

van 1 k naar 5 k

zijn er ook genoeg bij die al gekata't zijn naar 3 k ondertussen. Kata's zijn toegestaan, maar het is en blijft een uitermate laffe manier om te winnen van je tegenstander.
 

DeletedUser66129

Guest
463|637

eerst 10 k nu 6 k

466|631

van 1 k naar 5 k


zijn er ook genoeg bij die al gekata't zijn naar 3 k ondertussen. Kata's zijn toegestaan, maar het is en blijft een uitermate laffe manier om te winnen van je tegenstander.

Sinds wanneer kan je dorpen omhoog kata'en? :eek:
 

DeletedUser

Guest
toch wel benieuwd wie dat gedaan heeft dan en waarom

Ben ik ook wel benieuwd naar.

Dat is niet het enige dorpje hoor. Wij deden tijdens de massa zover ik weet kata's op muur. en ontvangen ze op smederij en boer.

Smederij moet je niet over gaan huilen, dat is gewoon tactisch zorgen dat er geen bt edels gemaakt kunnen worden. Dit kan je ook doen door boerderij omlaag te schieten maar dat is langere bouwtijd en kost meer gs, dus dan ben ik zo sportief om de minste schade aan te richten met het gewenste resultaat.

463|637

eerst 10 k nu 6 k

466|631

van 1 k naar 5 k

zijn er ook genoeg bij die al gekata't zijn naar 3 k ondertussen. Kata's zijn toegestaan, maar het is en blijft een uitermate laffe manier om te winnen van je tegenstander.

Wie kata'en er dan want ik vind dit buitengewoon laf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Wie kata'en er dan want ik vind dit buitengewoon laf.

op 't eerste zicht gaat het over videx, maar dat kan ik niet met zekerheid uitsluiten. Henkie heeft de vv dus hij kan je er vast meer toelichting over geven
 

DeletedUser72420

Guest
Ik snap de post niet echt, deze oorlog is er toch al lang of ben ik nou gek?
 
Reactiescore
1.075
lang niet, 1984 bestaat ook nog niet zolang :p
 

DeletedUser

Guest
Ik snap de post niet echt, deze oorlog is er toch al lang of ben ik nou gek?

De eerste echte aanval was afgelopen woensdag. Daarvan zijn jullie nog steeds aan het puinruimen, dus ik wens je succes met ons binnen 3 maanden wegspelen :eek:
 
Bovenaan