Big brother is watching you!

Reactiescore
1.367
De eerste echte aanval was afgelopen woensdag. Daarvan zijn jullie nog steeds aan het puinruimen, dus ik wens je succes met ons binnen 3 maanden wegspelen :eek:

Je vergeet dat "big brother mental" mee kijkt... 3 maand lijkt me voldoende.
 

DeletedUser72945

Guest
Hehe, lekker leuk allemaal.
Nieuwe oorlog :)

en kata gebruik is en blijft een moeilijk punt in elke wereld.
 

DeletedUser69389

Guest
Het misbruiken van een kwaliteitsroman als 1984 zou verboden moeten worden

Rikkie :D Welkom bro. Geraakt door de sfeer hier? Stuur me eens een berichtje op skype. Lekker bijpraten.


Succes aan alle partijen. Op het eerste gezicht lijkt Story in het voordeel, maar misschien dat 1984 ons kan verrassen. Ik wens een ieder veel succes en plezier met deze oorlog. Laten we het leuk houden.;)
 
Reactiescore
239

idc1.gif
 
Reactiescore
1.075
tot nu toe zijn de aanvallen op kol en fichtme allensinds niet van een hoog niveau :D
 

DeletedUser62862

Guest
Leuk topic, wel jammer dat het alweer over die eeuwige kata's gaat.

Ze kunnen ook een wereld zoeken waar er geen kata's in het spel zitten.
Dus deze bob de brekertjes zitten niet voor niets in het spel.

Gewoon allemaal inzetten op standbeeld :D
 

DeletedUser72420

Guest
http://gyazo.com/12e1dec8a45d53b4f6e471973fa0178d
Sneu stammetje dit, story als jullie daadwerkelijk zo goed zijn en dit dan laten zien.... Man man man, echt hoor ga nooit meer een grote bek open trekken met we zijn zo goed, want als jullie zo zielig gaan kata'en dan krijgen jullie geen leuke fight. Dat beloof ik jullie;)
 
Reactiescore
239
Ze kunnen ook een wereld zoeken waar er geen kata's in het spel zitten.
Dus deze bob de brekertjes zitten niet voor niets in het spel.

Gewoon allemaal inzetten op standbeeld :D

Zet op schuilplaats. Daar zit tenminste nog een tactiek achter, zo kun je meer grondstoffen meefarmen bij je vijand. :cool::hout::leem::ijzer::buit:
 
Reactiescore
1.367
Zet op schuilplaats. Daar zit tenminste nog een tactiek achter, zo kun je meer grondstoffen meefarmen bij je vijand. :cool::hout::leem::ijzer::buit:

:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser65242

Guest
http://gyazo.com/12e1dec8a45d53b4f6e471973fa0178d
Sneu stammetje dit, story als jullie daadwerkelijk zo goed zijn en dit dan laten zien.... Man man man, echt hoor ga nooit meer een grote bek open trekken met we zijn zo goed, want als jullie zo zielig gaan kata'en dan krijgen jullie geen leuke fight. Dat beloof ik jullie;)

Lol, andersom gebeurt hetzelfde, jankerd.

tot nu toe zijn de aanvallen op kol en fichtme allensinds niet van een hoog niveau :D

Worden nog altijd dorpen gepakt op Fichtme en waar zijn jullie 'kwaliteitsaanvallen'? :eek:
 

DeletedUser62436

Guest
http://gyazo.com/12e1dec8a45d53b4f6e471973fa0178d
Sneu stammetje dit, story als jullie daadwerkelijk zo goed zijn en dit dan laten zien.... Man man man, echt hoor ga nooit meer een grote bek open trekken met we zijn zo goed, want als jullie zo zielig gaan kata'en dan krijgen jullie geen leuke fight. Dat beloof ik jullie;)

omg, meen je dit nou serieus? Ga je serieus zeuren omdat er 1 clear op boerderij loopt?
Beetje triest man, al knallen ze em naar 1, hoort erbij.
 

DeletedUser72420

Guest
omg, meen je dit nou serieus? Ga je serieus zeuren omdat er 1 clear op boerderij loopt?
Beetje triest man, al knallen ze em naar 1, hoort erbij.

Oke smederij naar 1 knallen hoort er allemaal bij, ooit wel eens een normaal potje tw gespeeld? Nee dacht t niet he
 
Bovenaan