kata's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
661
Robbeke, je slaat deze classic over toch?

Ja dat wel. Maar als ze over kata's beginnen dan ben ik er bij. Echt waar. Als je op een wereld met 10.000 dorpen per account op de duur kata's gaat gebruiken (wat ik niet zou doen), dat kan ik nog begrijpen. Maar als off starter in een begin fase katas krijgen, heeft niks met dit spel te maken. Dat is inderdaad mijn persoonlijke mening, maar ben zeker dat vele spelers ze met me delen. Ik vermoed zelfs zoveel meer dan dat er kata gebruikers zijn.

Als ik hiermee gedaan krijg dat de kata gebruikers in aantal verminderen op een classic dan ben ik daar alvast tevreden mee.
 

DeletedUser70476

Guest
Als je iets vind moet je er ook gewoon voor staan, ongeacht wat andere mensen ervan vinden. Je insinueerd nu dat men het gebruik van kata's maar geheim moet houden om negatieve reacties te vermijden? Toegegeven, robbeke had het wat subtieler aan kunnen pakken maar dat is nou eenmaal niet zijn sterkste punt.

Ik zeg niet dat ze het geheim moeten houden, ik heb enkel gezegd dat het vervelend is om de hele tijd afgekraakt te worden. Ik snap de irritatie tegen kata gebruik. En tuurlijk mag er gezegd worden dat het niet eervol is enzo. Maar laat die andere pesoon dan ook gewoon in z`n waarde.
 
Reactiescore
661
Het is vervelend afgekraakt te worden. Maar afgekraakte boerderijen/hoeves zijn ook vervelend. Wordt stilaan tijd voor zo'n topic.
 

DeletedUser60542

Guest
ik kom er eerlijk voor uit ik zou ze niet kunnen missen op w26.

en ook hier zal ik ze gebruiken, waar nodig. enkel niet zo erg als op w26 want hier kan je veel meer edelen
 

DeletedUser70476

Guest
Het is vervelend afgekraakt te worden. Maar afgekraakte boerderijen/hoeves zijn ook vervelend. Wordt stilaan tijd voor zo'n topic.

Ik weet dat dat vervelend is. Maar zo`n discussie kan ook heel gemakkelijk wat vriendelijker gevoerd worden. Dat is het enigste wat ik wilde zeggen.
 
Reactiescore
534
Stel je voor, je buurman heeft AH en wilt jou gaan edelen.

Optie 1: Je kata'd zijn AH zodat hij je niet kan edelen.
Optie 2: Je probeert hem te clearen zonder kata's maar hij dodged dus het lukt niet.

Ieder logisch nadenkend mens zou voor de kata's gaan.
 
Reactiescore
661
ik kom er eerlijk voor uit ik zou ze niet kunnen missen op w26.

en ook hier zal ik ze gebruiken, waar nodig. enkel niet zo erg als op w26 want hier kan je veel meer edelen

in de openingspost staat dat tactisch gebruik te aanvaarden is, dus als je zegt waar nodig dan veronderstellen we toch dat je het over verzamelplaatsen hebt etc?
 

DeletedUser

Guest
Ja dat wel. Maar als ze over kata's beginnen dan ben ik er bij. Echt waar. Als je op een wereld met 10.000 dorpen per account op de duur kata's gaat gebruiken (wat ik niet zou doen), dat kan ik nog begrijpen. Maar als off starter in een begin fase katas krijgen, heeft niks met dit spel te maken. Dat is inderdaad mijn persoonlijke mening, maar ben zeker dat vele spelers ze met me delen. Ik vermoed zelfs zoveel meer dan dat er kata gebruikers zijn.

Als ik hiermee gedaan krijg dat de kata gebruikers in aantal verminderen op een classic dan ben ik daar alvast tevreden mee.

Lol leer ermee leven, ze zullen er altijd blijven. Wel komisch dat jij een topic opent waar je jankt over het kata gebruik terwijl je er zelf niet eens speelt. Hoezo care je er dan om? Je hebt er toch niks mee te maken?:eek:
 

DeletedUser70476

Guest
Stel je voor, je buurman heeft AH en wilt jou gaan edelen.

Optie 1: Je kata'd zijn AH zodat hij je niet kan edelen.
Optie 2: Je probeert hem te clearen zonder kata's maar hij sodged dus het lukt niet.

Ieder logisch nadenkend mens zou voor de kata's gaan.

Of je sniped gewoon?
 
Reactiescore
661
Ik weet dat dat vervelend is. Maar zo`n discussie kan ook heel gemakkelijk wat vriendelijker gevoerd worden. Dat is het enigste wat ik wilde zeggen.

Ok daar heb je een punt
ik pas de openingspost aan
 

DeletedUser60542

Guest
in de openingspost staat dat tactisch gebruik te aanvaarden is, dus als je zegt waar nodig dan veronderstellen we toch dat je het over verzamelplaatsen hebt etc?

als ik aangevallen wordt en ik ben niet in de positie sterk en goed te kunnen deffen dat moment zal ik een aanval openen op de aanvaller om zoveel mogelijk smederijen te slopen zodat hij niet direct kan edleen.
 
Reactiescore
661
Lol leer ermee leven, ze zullen er altijd blijven. Wel komisch dat jij een topic opent waar je jankt over het kata gebruik terwijl je er zelf niet eens speelt. Hoezo care je er dan om? Je hebt er toch niks mee te maken?:eek:

Ik ben net als andere speler een onderdeel van de community van dit spel. Ik speel ook andere werelden.
Heb verschillende classics gespeeld.
Ik mag me toch best mengen in deze classic zonder te spelen.

Ik vind het woordgebruik 'janken' nu ook niet echt goed gekozen. Ik ben er gewoon keihard tegen. Simpel.
 

DeletedUser70476

Guest
Spreek ik voor degene die dat niet kunnen. Of die weinig tijd hebben en niet elke 30 min online kunnen komen. Of niet in de nacht.

Als je niet kan snipen kun je maar beter geen classic spelen.

Om te snipen heb je niet veel tijd nodig.

In de nacht heb je nachtbonus, dus de kans dat iemand je dan gaat edelen is al een stuk kleiner.
 
Reactiescore
2.039
Spreek ik voor degene die dat niet kunnen. Of die weinig tijd hebben en niet elke 30 min online kunnen komen. Of niet in de nacht.

Je bevestigd hier enkel dat het voor noobs is eig.
Bovendien als je geen tijd hebt om actief te spelen, wat doe je dan in godsnaam op een wereld die 4x zo snel is?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben net als andere speler een onderdeel van de community van dit spel. Ik speel ook andere werelden.
Heb verschillende classics gespeeld.
Ik mag me toch best mengen in deze classic zonder te spelen.

Ik vind het woordgebruik 'janken' nu ook niet echt goed gekozen. Ik ben er gewoon keihard tegen. Simpel.

Je bent er tegen en als het gebruikt wordt dan jank je erom. Vind het zelf vrij heerlijk uitgekozen moet ik je eerlijk bekennen.

Noem je dit nog mengen? Je opent een heel nieuw topic en gaat als een sneu persoontje alle mensen opsommen die het gebruiken. Gaat wel aardig ver voor iemand die zich enkel 'mengt' in de discussie. Doe het dan op een wereld waar je zelf speelt en waar het ook werkelijk gebruikt wordt.
 
Reactiescore
534
Als je niet kan snipen kun je maar beter geen classic spelen.

Om te snipen heb je niet veel tijd nodig.

In de nacht heb je nachtbonus, dus de kans dat iemand je dan gaat edelen is al een stuk kleiner.


Je hebt tijd nodig om het treintje aan te zien komen? Iemand die full off is kan in de nacht best. Veel te veel risico, gewoon kata'en zodat je zelf stukje meer safe bent.
 

DeletedUser70476

Guest
Je bent er tegen en als het gebruikt wordt dan jank je erom. Vind het zelf vrij heerlijk uitgekozen moet ik je eerlijk bekennen.

Noem je dit nog mengen? Je opent een heel nieuw topic en gaat als een sneu persoontje alle mensen opsommen die het gebruiken. Gaat wel aardig ver voor iemand die zich enkel 'mengt'. Doe het dan op een wereld waar je zelf speelt en waar het ook werkelijk gebruikt wordt.

Als je ergens tegen bent, wil niet zeggen dat je erom jankt.

Je hebt tijd nodig om het treintje aan te zien komen? Iemand die full off is kan in de nacht best. Veel te veel risico, gewoon kata'en zodat je zelf stukje meer safe bent.

Tijd nodig? Je ziet het treintje, berekent cancelsnipe, je voert de snipe uit. Kost echt geen tijd.
 
Reactiescore
534
Je bevestigd hier enkel dat het voor noobs is eig.
Bovendien als je geen tijd hebt om actief te spelen, wat doe je dan in godsnaam op een wereld die 4x zo snel is?

Spelen voor de lol natuurlijk? Zeg je nu dat je alleen mag spelen als ke elk uur online komt? Vreemd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan