[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #186

DeletedUser73558

Guest
Je was inactief, net als DAI. En je bent onervaren. En het was een zwak potje. Niets kleinerends dus, maar gewoon de waarheid.

Ik was niet inactief. Ik geloof dat ik in de eerste paar dagen in de top 3 stond van posts. Vandaag was ik druk omdat ik lang school had, zoals ik steeds heb op maandag:eek: Verder was het inderdaad een zwak potje omdat ik onervaren ben..
 

DeletedUser

Guest
Yube, schrijf je in voor mijn potje. Zoals je het potje gestart was, prima!

Ik zal niet genoeg tijd hebben denk ik, net als Bappos verwacht ik. Kan me wel inschrijven maar dan zit ik altijd op de achtergrond aangezien ik hele dagen werk dus enkel s avonds kan posten.
 
Reactiescore
4
Man man man, wat is het weer triest ook.
Vanaf het begin wordt er op mij gegaan, ik verdedig mij daartegen. Is niet genoeg en daardoor ben ik zogenaamd nog meer wolfs bezig ben.
Het is echt in en in triest. Wat een stelletje blinde kippen bij elkaar, nee, maar echt.

Had bappos vanaf dag 1 al door ;)
Reden dat ik hem alsnog BM stemde was omdat ik doorhad dat hij mij weg ging proberen te stemmen ;)
 

DeletedUser

Guest
Pfffft, wat is dit zeg... :eek:
Ik doe volgend potje weer mee, maar dan wel vanaf begin. Moet eerlijk zijn dat ik als vervanger er weinig plezier aan heb beleefd en dat de conversaties in het begin en op het einde nergens op trokken... In m'n 3de potje wil ik wel es gaan winnen met het team, als goedje of als slechte, 2x verliezen is pijnlijk.
 
Reactiescore
4
Ik snap de frustratie ja :D

Wel enorm balen dat iedereen inactief was. Deden er serieus maar 5 actief mee.

was inderdaad die ene dag niet super actief..
Moment dat ik drie spelers gezien had,was ook meteen me laatste als dorpsgek..
Had zoals ik zei al het idee dat je of de wolf of de welp was ;)
De wolf was bullshit wat ik vertelde nadat ik dood was,meer om me gelijk te krijgen betreft de welp :p

Vond het wel een potje van 0,0 niveau hoor sorry.. ging echt gewoon nergens meer om..
Want ik was inactief/niet genoeg gepost maar marwo had nog minder en op dat moment verraadde bappos zich al een soort van zeker toen ik een welp zag ^^

Had de cupido ook gezien :p
 
Reactiescore
4
Je hoeft geen sorry te zeggen. Maar ik wordt echt idioot gek van al dat gedram. Vorig potje ook al. Tis geen eens leuk om te spelen. ellenlange pagina's waar 1 of meerdere personen iemand betichten van wolf. Die gaat in verweer en alles wat ie zegt is dan o zo wolf. Ik ben er klaar mee na 4 potjes WvW.

Juist dit waarom het niveau laag is, je bewoord mijn mening :p
 
Reactiescore
4
Inactieve lunchen heeft ook geen zin, die mensen vallen toch dood.
Je moet als wolf nog steeds mensen lunchen die gevaarlijk voor je zijn.

snap dan ook de beredenering van jou vs mij niet maargoed..
 

Deleted User - 2265087

Guest
1 Check
2 Check, hij liet slechtjes vervangen, en EoS door zijn fout, maar goedjes niet.
3 Dat was echt een ramp ik had zelf ook de wolfjes door :eek:
4 Dat was kapot dom indd, voornamelijk omdat dat tegen de welp te zeggen, en Angelino waarom quote je het dan, en vervolgens vraag ik me ook af waarom Archer het niet gelijk verwijderde?
5 uhu

Er is slechts 1 slechtje vervangen, verder enkel goedjes.

Zoo, ik had niet door dat Capri al het lef had om zo te spelen als wolf, weet ik dat voor de vopgende keer. Wel een laffe lunch.

Was ook mijn eerste keer dat ik zo speel hoor:) De vorige keren lukte het mij niet om als wolf fel te spelen. Maar dit potje wel.

Pfffft, wat is dit zeg... :eek:
Ik doe volgend potje weer mee, maar dan wel vanaf begin. Moet eerlijk zijn dat ik als vervanger er weinig plezier aan heb beleefd en dat de conversaties in het begin en op het einde nergens op trokken... In m'n 3de potje wil ik wel es gaan winnen met het team, als goedje of als slechte, 2x verliezen is pijnlijk.

2x achter elkaar verliezen is niet echt veel:p Je kan ook eeuwig achter elkaar verliezen.
 

DeletedUser66220

Guest
Er is slechts 1 slechtje vervangen, verder enkel goedjes.

EoS vervangen door een grote fout van de spelleider, heeft grote invloed gehad op het potje, anders kreeg je doodsdrankje op je kop van hem.

Niets persoonlijks @Dark-knight, je hebt je best gedaan ;)
 

DeletedUser52001

Guest
Ik zou eigenlijk naast jouw naam moeten staan! :D

Van de 6 actievelingen zijn wij de enigste 2 die zowel het kamp Gekkou & nonkel, als het kamp Marwo en Capri verdenken. Echter ben ik er nog niet aan uit of ik jou daarom als goedje moet zien of juist als wolf die lekker het vuurtje brandende houd tussen de twee kampen en de stemming zo tracht te leiden tot het lynchen van nog een goedje... Mede omdat je (al dan niet per ongeluk) een goedje hebt laten lynchen toen je moest kiezen Capricorno en Yube.

Ehm, er zijn nog steeds geen kampen met wvw. Misschien een goedjes/slechtjes verdeling, maar geen kampen zoals jij het noemt he :p


En sorry Yube, ik dacht dat je wolf was en dan ga ik niet alles quoten wat tegen mijn theorie spreekt xD

Maar yay, alsnog gewonnen xD


e; en damn archer, snap jij het spel wel?
 

DeletedUser

Guest
Ehm, er zijn nog steeds geen kampen met wvw. Misschien een goedjes/slechtjes verdeling, maar geen kampen zoals jij het noemt he :p


En sorry Yube, ik dacht dat je wolf was en dan ga ik niet alles quoten wat tegen mijn theorie spreekt xD

Maar yay, alsnog gewonnen xD


e; en damn archer, snap jij het spel wel?

Kampen moet je ook net letterlijk nemen, eerder in de zin van!
Wanneer bepaalde mensen sterk met elkaar optrekken en min of meer pleiten om dezelfde conclusie en/of mening, dan is er een soort van kamp. In WvW zie je dat gewoon vaak, mensen die steun zoeken bij een ander die dezelfde mening deelt en dan zo mensen tracht eruit te werken. Dat noem ik "kampen" vormen.

Via die kampen kun je dan trachten linken te leggen om de wolfjes eruit te halen. Eén van die zaken kan zijn het beschermen van iemand (een wolfje?) onder andere... ;)
 

DeletedUser73803

Guest
EoS vervangen door een grote fout van de spelleider, heeft grote invloed gehad op het potje, anders kreeg je doodsdrankje op je kop van hem.

Niets persoonlijks @Dark-knight, je hebt je best gedaan ;)

Dit was inderdaad een fout die grote invloed op het potje heeft gehad. Erg jammer dat het is gebeurd, want anders hadden de goedjes in ieder geval vandaag nog niet verloren.
 

DeletedUser73803

Guest
Ehm, er zijn nog steeds geen kampen met wvw. Misschien een goedjes/slechtjes verdeling, maar geen kampen zoals jij het noemt he :p


En sorry Yube, ik dacht dat je wolf was en dan ga ik niet alles quoten wat tegen mijn theorie spreekt xD

Maar yay, alsnog gewonnen xD


e; en damn archer, snap jij het spel wel?

En even over archer, hij is een speler met wvw ervaring, echter op een veel lager niveau. Ik had niet gedacht dat het zo'n groot verschil zou zijn.
 

DeletedUser66220

Guest
Nja DK ik weet zeker dat EOS een doodsdrankje op capri had gemikt
 

DeletedUser52001

Guest
Kampen moet je ook net letterlijk nemen, eerder in de zin van!
Wanneer bepaalde mensen sterk met elkaar optrekken en min of meer pleiten om dezelfde conclusie en/of mening, dan is er een soort van kamp. In WvW zie je dat gewoon vaak, mensen die steun zoeken bij een ander die dezelfde mening deelt en dan zo mensen tracht eruit te werken. Dat noem ik "kampen" vormen.

Via die kampen kun je dan trachten linken te leggen om de wolfjes eruit te halen. Eén van die zaken kan zijn het beschermen van iemand (een wolfje?) onder andere... ;)

Je weet dat dit nergens op slaat he? Enkel wolven weten wie goed is of niet. Dat maakt wat uit. Maar als goedje kan je best een wolf verdedigen omdat je denkt dat die goed is, of verder nog. En als je op dezelfde persoon stemt als iemand anders, dat betekend nog niet dat je dan ook dezelfde mening hebt of wat dan ook.

Het hele punt is juist dat wolven samen spelen, en weten hoe of wat, en dat goedjes (in een niet netwerkpotje dan) alleen zichzelf hebben en verder maar moeten kijken wat ze denken te weten. Dus wat jij kampen noemt is onzin. Dat hele principe heeft niet veel met wvw te maken, want hoe kan een goedje nou een 'kamp vormen' als hij verder niets weet? En waarom zou een goedje verdacht moeten worden als hij denkt dat een wolf ook goed is? En wolven stemmen net zo goed ook op wolven, maakt dat ze dan opeens ook goed?
 

Deleted User - 2265087

Guest
EoS vervangen door een grote fout van de spelleider, heeft grote invloed gehad op het potje, anders kreeg je doodsdrankje op je kop van hem.

Niets persoonlijks @Dark-knight, je hebt je best gedaan ;)

Inderdaad, EoS had mij wel gekilt, maar nog steeds was het dan niet over geweest. Poo is nooit verdacht geweest. Bappos ook nooit heel erg.

Ehm, er zijn nog steeds geen kampen met wvw. Misschien een goedjes/slechtjes verdeling, maar geen kampen zoals jij het noemt he :p

En sorry Yube, ik dacht dat je wolf was en dan ga ik niet alles quoten wat tegen mijn theorie spreekt xD

Maar yay, alsnog gewonnen xD

e; en damn archer, snap jij het spel wel?

Ja, gewonnen omdat je bent geïnfecteerd, wat in principe niet eens nodig was geweest, maar dat wisten we van te voren niet.

Nja DK ik weet zeker dat EOS een doodsdrankje op capri had gemikt

Idd:)
 

DeletedUser66220

Guest
Capri alsnog, het potje was dan anders verlopen 100% zeker.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Capri alsnog, het potje was dan anders verlopen 100% zeker.

Da's waar, maar zo is het niet gegaan. Het is gegaan met een ruime overwinning voor de wolfjes:) Geen enkele dode!! :cool: Terwijl ik toch al vanaf dag 1 werd verdacht:cool:

En het was wel leuk Nonkel gefrustreerd te zien:D Al werd het wel wat te heftig aan het einde. Maar toch tuinde iedereen er met open ogen in.
 

DeletedUser73803

Guest
Inderdaad, EoS had mij wel gekilt, maar nog steeds was het dan niet over geweest. Poo is nooit verdacht geweest. Bappos ook nooit heel erg.



Ja, gewonnen omdat je bent geïnfecteerd, wat in principe niet eens nodig was geweest, maar dat wisten we van te voren niet.


Idd:)

Dat was wel degelijk nodig, anders waren jullie (nog) niet gewonnen!
 
Bovenaan