[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #186

DeletedUser

Guest
Sorry Tim en Gekkou overigens :D:D

Je hoeft geen sorry te zeggen. Maar ik wordt echt idioot gek van al dat gedram. Vorig potje ook al. Tis geen eens leuk om te spelen. ellenlange pagina's waar 1 of meerdere personen iemand betichten van wolf. Die gaat in verweer en alles wat ie zegt is dan o zo wolf. Ik ben er klaar mee na 4 potjes WvW.
 

DeletedUser73803

Guest
Even het vertrek van EoS verklaren.
Ik had nog geen lunch en vroeg dus in PM aan de wolven wie lunch was, deze PM stuurde ik i.p.v. naar NB, naar EoS, die daardoor wist dat Capri wolf was.
 

Deleted User - 2265087

Guest
En marwo geïnfecteerd:)

Sorry dat het zo moest eindigen Gekkou, was voor jou een beetje lullig. Maar ik wist dat als ik niks deed ik sowieso dood ging. Dus ging ik dit op de gok doen. Iedereen tuinde er met open ogen in:)

En dan was het voordeel dat Gekkou een G/G koppel was, anders waren we morgen klaar geweest. We hadden al wel bedacht dat ik morgen dood ging als Gekkou goedje bleek. Maar ja, Poo. werd totaal niet verdacht, en de wolven en welp hoefde dan maar 1 dag te overleven:)

Was wel gezellig met Poo. We hebben met z'n tweeën op 1 dag meer dan 20 berichten gestuurd:D
 

DeletedUser65460

Guest
Even het vertrek van EoS verklaren.
Ik had nog geen lunch en vroeg dus in PM aan de wolven wie lunch was, deze PM stuurde ik i.p.v. naar NB, naar EoS, die daardoor wist dat Capri wolf was.

Daarvoor dank, ik ging al van dag 1 op capri omdat ik gewoon zag dat ze wolf was..
 

DeletedUser73803

Guest
Oke, even sorry dat ik me moest uitschrijven. Ik had Capri al vanaf het begin door maar shit happends, DK had mij samen in een pm gestopt met capri om te vragen wie de lunch was terwijl ik de heks was. Ik kreeg de wolven dus cadeau en kon niet verder spelen :(.

Sorry EoS...:(:(:(
 
Reactiescore
1.577
Archer moet wat mij betreft ook niet meer meedoen. Heeft die trouwens zijn doodsdrankje op Bappos gegooid?? Want doodsdrankje komt wel voor welp.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Zieligste potje ooit. Een paar mensen moeten zich zwaar gaan schamen. Proficiat though.

Ik wou er een leuk einde van maken. En iedereen tuinde er met open ogen in. Sorry hoor, maar dat jou enige argument is;

Ze verdenkt mij, wolf!! :eek: STEM CAPRI

Jou keuze, maar dan moet je zelf niet over zielige potjes praten. Maar wil nice, vanaf dag 1 verdacht, en het gewoon tot het einde overleeft:D

Oke, even sorry dat ik me moest uitschrijven. Ik had Capri al vanaf het begin door maar shit happends, DK had mij samen in een pm gestopt met capri om te vragen wie de lunch was terwijl ik de heks was. Ik kreeg de wolven dus cadeau en kon niet verder spelen :(.

Shit happens, jij had nog moeilijk kunnen worden voor mij. Je houd wel van wat jokken, door bijvoorbeeld logjes te vervalsen.

Je hoeft geen sorry te zeggen. Maar ik wordt echt idioot gek van al dat gedram. Vorig potje ook al. Tis geen eens leuk om te spelen. ellenlange pagina's waar 1 of meerdere personen iemand betichten van wolf. Die gaat in verweer en alles wat ie zegt is dan o zo wolf. Ik ben er klaar mee na 4 potjes WvW.

Dit is wel een beetje waar ja. Maar als je word aangevallen moet je zelf gewoon zorgen voor een beter doelwit. Dan red je het vrij makkelijk:)
 

DeletedUser65460

Guest
Shit happens, jij had nog moeilijk kunnen worden voor mij. Je houd wel van wat jokken, door bijvoorbeeld logjes te vervalsen.
Ja ga ik doen in een non-netwerk potje :rolleyes:.
Komop joh, je zag het gewoon van mijlen ver aan je poststijl dat je wolf was..
 

DeletedUser65460

Guest
Niemand merkte het van mij? :p
Ik dacht dat ik het ging verkloten in de eerste dag. Maar ja, heb dan ook niet echt actief deelgenomen.

Ik wel :D. Overigens moet Capri zich niet te goed voelen, enige die dat mag ben ik.

capricorno zei:
Empire of Statement zei:
capricorno zei:
Empire of Statement zei:
Ik had je wederom vanaf dag 1 door ;).

Wolvenjagertje hoor :eek: Meer mensen hebben me door, maar hebben geen argumenten. Dus ja.. Zoals een argument van kunjack:

Ze verdedigt Stan Marsh, ze is wolf!!!

Echt, war is dat?? Een flut argument. Of dat ik meteen mijn stem van Gekkou af haal na zijn claim, ben ik ook meteen wolfje me Gekkou:confused: Redelijke tunnelvisie fus.

Maar met Gekkou zit je mis, tenzij die welp is. Wie is mijn medewolfje denk je? (ja, het is er maar 1, maar wel infectie. Wss ook nog een welp in het spel, dan zijn er 4 wolven, is wel een mooi aantal)

Napoleon Bonaparte.

Je bent te goed! Poo (NB is vervangen) is inderdaad mijn medewolfje.
 

DeletedUser66220

Guest
Ik snap de frustratie ja :D

Wel enorm balen dat iedereen inactief was. Deden er serieus maar 5 actief mee.

Komt door die wolven zij hielpen het potje om zeep door actieve spelers te lunchen slaat helemaal nergens op. Kom laten we de actiefste speler lunchen because why not?!
 

DeletedUser16768

Guest
Komt door die wolven zij hielpen het potje om zeep door actieve spelers te lunchen slaat helemaal nergens op. Kom laten we de actiefste speler lunchen because why not?!

Inactieve lunchen heeft ook geen zin, die mensen vallen toch dood.
Je moet als wolf nog steeds mensen lunchen die gevaarlijk voor je zijn.
 
Reactiescore
1.577
Ja, dit potje was omwille van meerdere redenen zielig.

1. Lunchen van actieve spelers
2. Inactieve goedjes
3. Slechte goedjes die duidelijke goedjes niet willen geloven
4. Archer die doodsheks claimt als er nog welp in het spel zit en als lunch voor doodsdrankje komt?
5. Dikke fout van DK, ik had wel 1 actief goedje kunnen gebruiken met een beetje verstand
 

DeletedUser16768

Guest
Ja, dit potje was omwille van meerdere redenen zielig.

1. Lunchen van actieve spelers
2. Inactieve goedjes
3. Slechte goedjes die duidelijke goedjes niet willen geloven
4. Archer die doodsheks claimt als er nog welp in het spel zit en als lunch voor doodsdrankje komt?
5. Dikke fout van DK, ik had wel 1 actief goedje kunnen gebruiken met een beetje verstand

Bij puntje 5 had je wel niks aan Empire of Statement :D
 
Bovenaan