Top- en flopspelers

DeletedUser67467

Guest
2k per maand :eek:
Daar moet ik zowat een maand of 2 plaatjes voor maken
 

DeletedUser67467

Guest
Haha is goed hoor! :D
Al vind ik het nog wat te vroeg om hier in dit topic te gaan discussiëren eigenlijk :)
 

DeletedUser69813

Guest
Nee ik overdrijf serieus niet. Ik ken er een paar die 2k per maand investeren. Ik vind het ook overdreven. :p

Ben je dan wel een "top" speler als je daar zoveel PP voor nodig hebt?
 

DeletedUser73715

Guest
molrock speelt ergens in demo op w39 dacht ik modesty als ik het me goed herinner.

daarnaast is op de nieuwere werelden prima in de top te spelen zonder pp te kopen.
(op w39 gewoon gs verkopen om daar vervolgens de gs ding van te kopen en FA PA en AM) en ja dan maak je nog steeds gs winst ook.

molrock is arne, hahah xD
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen idee waar je het over hebt? Ik zeg toch gewoon dat je niet aan de top kan spelen zonder een premium functie te benutten? En nu probeer je mij te verbeteren daarop, maar je zegt ondertussen hetzelfde? Wut?

Daarnaast heb jij niet te oordelen hoe ik aan mijn PP kom. Ik werk, en wordt betaald die ik in PP terug krijg. Dus net hetzelfde als alle anderen die gaan werken en maandelijks geld investeren in het spel. Enkel krijg ik nog vele minder dan sommige 'topspelers' hier betalen. Ik kom rond met maandelijks PA, AM en FA. Andere toppers cutten dan nog tijden, kopen gs, 20% productie etc etc . Dus ik snap compleet niet wat je probeert te zeggen? Mij lijkt dat je exact herhaald wat ik net zei.

Topspelers doen dit niet, ppabusers wel.
Get your facts right
 

DeletedUser45824

Guest
Ik ben wel nog enkele uurtjes wakker, dus als iemand nog VV nodig heeft, zeg het maar :)
 

DeletedUser61932

Guest
Vroeg om nu al te beginnen met een Premium Account & Farm Assist :)

FA krijg je trouwens gratis uit de tuts.
Ik wou AM al aanzetten, maar blijkbaar heb je daar 5 dorpen voor nodig. :(

Ps. Dat was sarcastisch. :p


8 UnderTheSheets. STAMP 179 1 179

Oeh, wat ben ik top. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan