anime series

DeletedUser

Guest
Ik ben bezig met Kijken naar Legend Of Korra nu, lekker nostalgisch en ook gewoon leuk om te bekijken!
Nieuwe HxH was ook weer topper maar dat zijn ze elke week wel.
 

DeletedUser

Guest
Vind korra echt slecht. Zeker seizoen 2. 3 schijnt beter te zijn maar ik neem de moeite niet meer om nog te kijken. Bah.
 

DeletedUser

Guest
Hmm die zijn dan zo diep verstopt dat in werkelijkheid het verhaal op niets slaat:)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind LoK ook maar matig. Het had de potentie om echt geniaal te zijn, maar heeft het totaal niet kunnen inlossen. Het verhaal van TLA was veel beter uitgewerkt.
 

DeletedUser

Guest
Ze hadden gewoon moeten verdergaan vanuit arc 1, die had van mij 50 episodes mogen duren. Daar kon je echt veel kanten mee uit, Korra die bedenkt dat equalisten het eigenlijk ook goed voor hebben met de wereld o.i.d. ik zeg maar wat.
 

DeletedUser

Guest
Om het uit te rekken natuurlijk ;) we gaan Obito nog 100 keer onder die rots zien vallen
 

DeletedUser

Guest
Hiatus x hiatus --" Hxh is weer op hiatus. ergens rond 27 september heeft de anime de manga ingehaald. Dan kunnen jullie gelijk mee aan de manga beginnen.
 

DeletedUser

Guest
Serieus? Ik heb geen zin om die anime te verzieken door de manga te lezen (naar mijn mening is anime bekijken intenser dan manga lezen, maar das mijn mening natuurlijk)
 
Reactiescore
981
Das omdat je de referenties en de diepte ook totaal niet snapt.

Wat valt er niet te snappen? Vergeleken de eerste arc is Korra gewoon matig.
 

DeletedUser

Guest
Eerste arc was inderdaad best, maar andere vind ik ook wel gewoon goed. Uitkijken naar boek 4!
 

DeletedUser

Guest
Nee je ziet/snapt ze gewoonweg niet. Daarnaast slaat het verhaal wel op iets.

:eek:

Denk dat jij niet ziet of snapt dat heel s2 nergens op slaat. Ow hé, ze zitten mijlenver weg. No problem, even teleporten met random nieuwe methode en het komt allemaal goed. Ow moet je naar de spiritworld? Geen probleem, even een random character spiritpowers geven.

Heel diepgaand enzo juh
 

DeletedUser5312

Guest
avatar the last airbender is ook gewoon duizend keer beter, legend of korra komt niet eens in de buurt.
 

DeletedUser

Guest
wanneer komen die nieuwe bleach ep's es :(
wow ipv nutteloze fillers laten ze een heel stuk flashback weg in naruto :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nieuwe Hunter x Hunter is ook wel weer nice, het verhaal krijgt steeds andere wendingen
 

DeletedUser

Guest
Zodiacs :) Ik post het even hier; de manga's zijn vandaag nog niet uitgekomen... weet iemand waarom ?

Heb al wat gelezen...

- Politie probeert illegale sites te blokkeren die manga's verspreiden.
- Eén van de populaire manga's gaat stoppen, omdat de auteur wil stoppen. ( Mogelijk dat basket gedoe )

--> anyways. hopelijk komen ze later vandaag nog uit en anders ten laatste maandag. Dan is toch de officiële release.
 

DeletedUser

Guest
Ik kijk liever Prison Break en Blue montain state dan dit soort series. Geen zak aan.
 
Bovenaan