[Speeltopic] Wolves Under the Dome - WvW 180.

DeletedUser65460

Guest
Ik probeer niet eerst te doen of ik ga stoppen. Ik wilde het bijna opgeven omdat er gewoon mensen te dom zijn om te schijten. Zoals ik al eerder zei, lynch je dragon en niet mij hebben we nog een kans. Lynch je mij winnen de wolven want de bm ligt bij Nonkel. Dat is sowieso een reden om mezelf te verdedigen.

Daarnaast lijkt het me nu wel duidelijk dat 'iemand' hier de ziener is en 3 mensen heeft gezien. En alle 3 wolf, ik ben ook gezien en diegene heeft al meermaals herhaalt dat ik burger ben. Daarnaast moet mijn hints theorie als bijkomstigheid gewoon kloppen, maar heb ik wss iets over het hoofd gezien dat ik Dragon moest hebben en niet Quechua.

Ik denk dat de argumentatie 100% wel goed is ;).

Dat de mensen hier te dom zijn klopt wel, maar dan moet je kijken met wie we spelen, dat verklaart al een hoop Twan. Overigens bedoel jij Bram met ziener? Zijn reacties helpen niet echt om de mensen hier mee te overtuigen he. Maar goed, dan moet ie eerst maar eens fatsoenlijk antwoorden op mijn vragen. Hoe weet jij trouwens dat je gezien bent door hem?

En dat van die hints, alles klopte. Alleen waren het geen bedoelde hints denk ik..
 

DeletedUser63354

Guest
Dat de mensen hier te dom zijn klopt wel, maar dan moet je kijken met wie we spelen, dat verklaart al een hoop Twan. Overigens bedoel jij Bram met ziener? Zijn reacties helpen niet echt om de mensen hier mee te overtuigen he. Maar goed, dan moet ie eerst maar eens fatsoenlijk antwoorden op mijn vragen. Hoe weet jij trouwens dat je gezien bent door hem?

En dat van die hints, alles klopte. Alleen waren het geen bedoelde hints denk ik..

Er staat meermalig dat ik burger ben in het topic door hem gezegd.

E: die hints kloppen gewoon, dat kan niet anders. Echter zaten we op het goede pad van AB, en daarom moeten we dat g\s koppel verhaal maar laten.
 
Reactiescore
1.577
Oké ik ga nog 1x duidelijk neerzetten welke opties er zijn.

Je hebt kamp Wolf nu. En Kamp Blueknife en Vic. Rest is goedje en twijfelt wat to do.

Nu ga ik een voorstel doen.
Kamp wolf is met 4 wolven en heeft bm. We zijn in totaal nog met 10 spelers. Mocht 1 goedje dus op mij stemmen heb ik 5 stemmen, en zijn we verloren. (gezien gelijke stand en overwicht wolven)
Echter beweer ik dat ik de ziener ken, ik ga ervan uit dat dit Victorious is. Hij heeft meermaals gepost dat Dragon, Joker en Nonkel wolf zijn. Alle 3 gezien, moet wel.

Nu mijn voorstel. Als alle goedjes nu hun stem op Dragon Of blaze zetten gaat hij eruit (stemming is dan 6v4). Vervolgens wordt 1 goedje gelunched, en zeer wss is dat de ziener. Mocht ik fout zitten met Dragon dan komt het 4v4 te staan, maaarrrr ik ben geen Bm (die zou volgens die theorie dus aan de goede kant zitten). Dit bewijst dus dat als jullie mij lynchen, het vandaag over en uit is voor de goedjes. Lynchen jullie Dragon (en hij blijkt toch opeens goed) kunnen jullie ALTIJD mij nog lynchen en zo het lijstje van de rest van mijn zogenaamde medewolfjes afgaan.

Het is dus 10x verstandiger om mij te volgen, want op mijn manier winnen de goedjes ALTIJD.
Angelino toe, denk na en weet dat ik hier gelijk heb. Er is geen enkele manier waarop deze theorie niet klopt.

Er kloppen twee dingen niet aan deze post.

1. Als Victorious de ziener was en hij heeft zowel mij, dragon als joker gezien, waarom komt hij daar dan nu pas mee op de proppen? Waarom deed hij dan niet meer moeite om er ons uit te krijgen? Het enige wat Victorious deed was een beetje inactief op de achtergrond blijven om dan naar het einde toe random verdachten te roepen. Een beetje wat jij nu ook aan het doen bent. Daarbij is iemand anders de ziener. Zijn naam noem ik niet, omdat hij net iets te belangrijk is om de laatste wolven eruit te halen.
2. Stel er zijn meer dan 4 wolven (waar ik vanuit ga, vorig potje waren er minder spelers en 4 wolven), dan verliezen we morgen al als Dragon een goedje blijkt (wat hij ook gewoon is).

Een beetje doorzichtig Blue.
 

DeletedUser63354

Guest
Er kloppen twee dingen niet aan deze post.

1. Als Victorious de ziener was en hij heeft zowel mij, dragon als joker gezien, waarom komt hij daar dan nu pas mee op de proppen? Waarom deed hij dan niet meer moeite om er ons uit te krijgen? Het enige wat Victorious deed was een beetje inactief op de achtergrond blijven om dan naar het einde toe random verdachten te roepen. Een beetje wat jij nu ook aan het doen bent. Daarbij is iemand anders de ziener. Zijn naam noem ik niet, omdat hij net iets te belangrijk is om de laatste wolven eruit te halen.

2. Stel er zijn meer dan 4 wolven (waar ik vanuit ga, vorig potje waren er minder spelers en 4 wolven), dan verliezen we morgen al als Dragon een goedje blijkt (wat hij ook gewoon is).

Een beetje doorzichtig Blue.

Ik weet dondersgoed dat jij Flex bedoelt want dat is wat ik eerst dacht. Overigens maakte Victorious net een claim dus hij mag gerust doodvallen hoor spelleiding.
 

DeletedUser65460

Guest
Er staat meermalig dat ik burger ben in het topic door hem gezegd.

E: die hints kloppen gewoon, dat kan niet anders. Echter zaten we op het goede pad van AB, en daarom moeten we dat g\s koppel verhaal maar laten.

Oke maar dat brengt me nog steeds niet bij de post waar hij zegt dat DoB gezien is?
 

DeletedUser65460

Guest
Ik weet dondersgoed dat jij Flex bedoelt want dat is wat ik eerst dacht. Overigens maakte Victorious net een claim dus hij mag gerust doodvallen hoor spelleiding.

+ Strafpunt. Why the moet die kerel dat nu weer doen!?
Echt Bram, dan hebben we nog kans om te winnen en dan ga je wat rustig beginnen claimen waardoor de situatie uitzichtloos wordt voor ons.. En sorry, maar ik wil m'n principes niet opzij leggen,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66220

Guest
godverdomme begrijp t dan. er zijn 4 wolven, anders hadden de wolven al gewonnen. Als ik dood ga word er een goedje bij gelunched. 4v4, winnen de wolven. Als je nu een wolf killt zie je dat ik gelijk heb. Bovendien, als ik nu een goedje erin zou luizen, dan zouden we (in dit geval de wolfjes) nog steeds niet gewonnen hebben en kun je mij altijd nog lynchen.

Dat moet sowieso al iets zijn om overna te denken, Angelino. Wees redelijk en bekijk de gevolgen van je acties.

Hoezo winnen de wolven al met meer dan 4 wolven, dat snap ik niet?
We hebben toch 11 spelerts?
 

DeletedUser

Guest
Oké ik ga nog 1x duidelijk neerzetten welke opties er zijn.

Je hebt kamp Wolf nu. En Kamp Blueknife en Vic. Rest is goedje en twijfelt wat to do.

Nu ga ik een voorstel doen.
Kamp wolf is met 4 wolven en heeft bm. We zijn in totaal nog met 10 spelers. Mocht 1 goedje dus op mij stemmen heb ik 5 stemmen, en zijn we verloren. (gezien gelijke stand en overwicht wolven)
Echter beweer ik dat ik de ziener ken, ik ga ervan uit dat dit Victorious is. Hij heeft meermaals gepost dat Dragon, Joker en Nonkel wolf zijn. Alle 3 gezien, moet wel.

Nu mijn voorstel. Als alle goedjes nu hun stem op Dragon Of blaze zetten gaat hij eruit (stemming is dan 6v4). Vervolgens wordt 1 goedje gelunched, en zeer wss is dat de ziener. Mocht ik fout zitten met Dragon dan komt het 4v4 te staan, maaarrrr ik ben geen Bm (die zou volgens die theorie dus aan de goede kant zitten). Dit bewijst dus dat als jullie mij lynchen, het vandaag over en uit is voor de goedjes. Lynchen jullie Dragon (en hij blijkt toch opeens goed) kunnen jullie ALTIJD mij nog lynchen en zo het lijstje van de rest van mijn zogenaamde medewolfjes afgaan.

Het is dus 10x verstandiger om mij te volgen, want op mijn manier winnen de goedjes ALTIJD.
Angelino toe, denk na en weet dat ik hier gelijk heb. Er is geen enkele manier waarop deze theorie niet klopt.

Nonkel is volgens jou wolf. En is de BM. Als het nu zoals jij beweert 6 goedjes vs 4 slechtjes is en we lynchen één goedje in dit geval bijv. DoB en er is een lunch op een goedje is het 4vs4. Als nonkel dus wolf is zoals jij beweert winnen de wolven dan.

Je theorie klopt niet omdat je eerst zegt dat de ziener 3 slechtjes heeft gezien waaronder nonkel die wolf is. Vervolgens kom je met een oplossing waarin hij ineens goedje is en wil je dat we op DoB stemmen zodat we de volgende dag overleven terwijl je zelf zegt dat de ziener hem als wolf heeft gezien. Je zit gewoon bs te praten (rofl)
 
Bovenaan