Golden Awards W33

Reactiescore
239
Beste speler: Rushing Henry, Hij kan deffen en offen heeft het nodige inzicht en ervaring!
Dream.jpg

Beste stam: Kzal hier niets op antwoorden, wil R! zetten :eek:
De beste stam speler: Royboyz, Willem UB, Matthijs Imperial King,... kan er wel nog een boel plaatsen. Bij DRIVE denk ik TLB en Rick/Marwo momenteel

Het grootste ego: Tim, iedereen kiest hem :eek:
Beste leider: Steven, zonder twijfel! Het werk dat hij verricht is niet te omschrijven, ik kan het weten want sta er mee in de leiding. Zonder hem zo R! nooit zo ver gestaan hebben! Top Leider!

Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Rise!, sorry hoor. Maar ik zit te deffen en wat ik hier allemaal tegen kom -_-
vind het wel leuk want kan dan eens lachen ;) Maar kan stukken beter. Pak zelf dorpen tijdens het deffen :cool:

Meest onderschatte stam: VH, met de nodige tips en tricks zijn ze goede mb en du :)

Meest overschatte speler: Repel, Had jullie pakken beter verwacht!

Meest onderschatte speler: Matthijs Imperial King, weinigen kennen hem, maar verricht goed en pakken werk zonder jullie het weten ;)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen van R!, van andere stammen: FreeDefeat, Tim(voor zijn ego, ik zal voldoende plaats houden ervoor ;) ), TLB, Marwo...

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Repel, MadMaxie,

Mooiste speler naam: GeleGroteM

Mooiste stam naam: Family

Het tofste topic: Spotprenten (op voorwaarde dat het daar actief blijft )

Het domste topic: repelsteeltje op delet

Favoriete forum poster: -

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: Tim :eek: Spam anders nog eens alles vol

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: GK

Mooiste profiel foto van stammen: -Free-

Mooiste actie van de wereld: Killb's namechange. Was lachen :D Het geheim pakken van DRIVE was ook wel leuk :cool:

de beste speler van de vijandelijke partij. : Euhm momenteel ga ik voor het acc Marwo en TLB. Leuke speler ook waarmee ik leuk kon babbelen :)
 

DeletedUser

Guest
Tjong :O dat had ik niet verwacht :) maar ik voel me vereerd dat je mij noemt als beste speler <3
 

DeletedUser

Guest
De firma dankt Flonaldo! Wordt geapprecieerd. Al moet je Timmetje niet onderschatten!
 

DeletedUser70671

Guest
Beste speler: Rushing Henry, Hij kan deffen en offen heeft het nodige inzicht en ervaring!

Beste stam: Kzal hier niets op antwoorden, wil R! zetten :eek:
De beste stam speler: Royboyz, Willem UB, Matthijs Imperial King,... kan er wel nog een boel plaatsen. Bij DRIVE denk ik TLB en Rick/Marwo momenteel

Het grootste ego: Tim, iedereen kiest hem :eek:
Beste leider: Steven, zonder twijfel! Het werk dat hij verricht is niet te omschrijven, ik kan het weten want sta er mee in de leiding. Zonder hem zo R! nooit zo ver gestaan hebben! Top Leider!

Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Rise!, sorry hoor. Maar ik zit te deffen en wat ik hier allemaal tegen kom -_-
vind het wel leuk want kan dan eens lachen ;) Maar kan stukken beter. Pak zelf dorpen tijdens het deffen :cool:

Meest onderschatte stam: VH, met de nodige tips en tricks zijn ze goede mb en du :)

Meest overschatte speler: Repel, Had jullie pakken beter verwacht!

Meest onderschatte speler: Matthijs Imperial King, weinigen kennen hem, maar verricht goed en pakken werk zonder jullie het weten ;)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen van R!, van andere stammen: FreeDefeat, Tim(voor zijn ego, ik zal voldoende plaats houden ervoor ;) ), TLB, Marwo...

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Repel, MadMaxie,

Mooiste speler naam: GeleGroteM

Mooiste stam naam: Family

Het tofste topic: Spotprenten (op voorwaarde dat het daar actief blijft )

Het domste topic: repelsteeltje op delet

Favoriete forum poster: -

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: Tim :eek: Spam anders nog eens alles vol

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: GK

Mooiste profiel foto van stammen: -Free-

Mooiste actie van de wereld: Killb's namechange. Was lachen :D Het geheim pakken van DRIVE was ook wel leuk :cool:

de beste speler van de vijandelijke partij. : Euhm momenteel ga ik voor het acc Marwo en TLB. Leuke speler ook waarmee ik leuk kon babbelen :)


Mag je wel eens zeggen waarom?Eens kijken of jij tw zult spelen met een luchtwegeninfectie plus een asthma aanval er bovenop, en dat je longen maar voor 51% meer werkten. :)
 
Reactiescore
239
Zou kunnen maar is mij dan niet direct opgevallen,
wat is je vraag


En ik maak dan eens een lijstje en het is niet goed :eek:
 

DeletedUser70671

Guest
Zou kunnen maar is mij dan niet direct opgevallen,
wat is je vraag


En ik maak dan eens een lijstje en het is niet goed :eek:

De eerste massa op FOL, heb ik volledig afgeslaan, plus vv's dat ik gedaan heb binnen de stam mag je heel DRIVE vragen hoeveel vv's in der tijd gedaan heb.Van mij mag je lijstje maken maar met de juiste dingen erin, ik ben nu zeer inactief geweest.Maar ok is natuurlijk uw keuze, maar je kunt daar veel meer spelers invullen dan mijn acc :)
 
Reactiescore
239
Ik zit niet in DRIVE dus kan het niet weten,
Maar met je acc kon er toch wel wat meer hebben aangericht, het is naar dat dat ik heb gekeken.

En het is mijn mening :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het grootste ego: Tim, iedereen kiest hem :eek:


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen van R!, van andere stammen: FreeDefeat, Tim(voor zijn ego, ik zal voldoende plaats houden ervoor ;) ), TLB, Marwo...

Jij bent gewoon een meelopen :mad: Doe eens iets origineels :p
& bedankt trouwens :p

Wat een noep die tim

instellingen ==> account ==> wachtwoord ==> wijzigen

Doei :p

De firma dankt Flonaldo! Wordt geapprecieerd. Al moet je Timmetje niet onderschatten!

Doe dat maar wel, straks word ik nog eens serieus aangepakt :s

Ik onderschat hem zeker niet, we zouden eens moeten praten :) Wil graag met hem in de stam zitten :D

Praten kan altijd :p

Alleen met hem en niet met t account? :(

Vanals je weer inlogt zullen ze weer weten wie je bent
*HINT*
 
Reactiescore
7.944
Mag je wel eens zeggen waarom?Eens kijken of jij tw zult spelen met een luchtwegeninfectie plus een asthma aanval er bovenop, en dat je longen maar voor 51% meer werkten. :)

Als astma patiënt moet ik je hier verbeteren. Een astma aanval lan een paar minuten duren tot uren als je de juiste medicijnen maar inneemt. Of je kreeg meerderen aanvallen die periode of 1 van ren paar uur lang. Het is overigens ook wel logisch dat spelers jou plaatsen als overschat. Vroeger zat je te verkondigen dat je iedereen zou weg spelen en dat je een tank was, vervolgens kwam dat domme repelsteeltje delete topic, en was je weg. Dusja vandaar.
 
Bovenaan