.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1206

Guest
ik speel het voor de lol, en als het meerdere dagen lekker weer is, zie je mij niet deffen, als ik dan terug kon s'avonds, zie ik dat niemand wat gedaan heeft etc...

Dus VVers moeten speciaal voor jou thuis gaan zitten met het mooie weer terwijl jij jou eigen accountje verlaat ^^ ja klinkt logisch :D
 

DeletedUser1206

Guest
komt me bekend voor en had ik jullie toen coc naar pi kwam al voor gewaarschuwd

COC account is bezet door goede individuele spelers maar zijn zeer slechte teamspelers
bij minste geringste vragen ze def maar zullen nooit def aan stamleden geven. Ik heb hele skype gesprekken met sjaakmans die het account CoC uitkotst en ze eigenlijk 1 week geleden samen met NS CoC wilde aanvallen want hij wilde weg uit PI. en nu likt hij hun hielen weer:p


Volgens mij ken ik nog wel een verhaaltje van iemand die op delete ging als hij niet meer def zou krijgen ;) En sinds wanneer praat jij met iemand die minder is dan de stamleiding :confused:

928d48041d.png


En 1 week geleden? Ik keek nog is mijn skype door en zag dit als laatste berichten tussen ons

98bab827a4.png


Lijkt me niet echt 7 dagen terug en ziet er ook niet echt uit alsof wij samen Cthulu gaan aanvallen ofwel ? :rolleyes:


Ps : Afspraken word meestal door beide partijen akkoord voor gegeven en anders is het geen afspraak :eek: Misschien toch is mussolini`s handboek in de kast zetten en "democratie" op google opzoeken ofzo :D
 

DeletedUser

Guest
Je bedoelt UP? Oja, want dat lag aan mij he!! een 80% off account met 0.0 safe zone, daarna gestabt door stamleden. Ja want dat lag allemaal aan mij. Wat voor een idioot ben jij eigenlijk?

Ik ben "die idioot" van ILE, die elke keer jouw vv liep te doen omdat je er geen zin meer in had en niets van je liet horen :eek: Dat het een 80% off account was met 0,0% safe dat wist je vantevoren, en als je dat weet kan je beter niet tegen de vijand lopen roepen dat t noobjes zijn en dat je ze wel ff af komt maken. En als je dat wel besluit te doen kan je de bovengenoemde dingen niet excuus aandragen. En ja man, gestabt door je stamleden, jij wel. Jij bent lekker geweest voor je buren door de boel in puin achter te laten wou je zeggen :eek:

Waarover heb jij het? Als ik 'rende' was dat wanneer ik geen aanvallen kreeg. Als je anders denkt, heb je het fout. Dus zwijg beter gewoon.:)

Je bent gequit op UP in een tijd dat ze dagelijks aanvallen kreeg, dus dat lijkt me sterk ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben "die idioot" van ILE, die elke keer jouw vv liep te doen omdat je er geen zin meer in had en niets van je liet horen :eek: Dat het een 80% off account was met 0,0% safe dat wist je vantevoren, en als je dat weet kan je beter niet tegen de vijand lopen roepen dat t noobjes zijn en dat je ze wel ff af komt maken. En als je dat wel besluit te doen kan je de bovengenoemde dingen niet excuus aandragen. En ja man, gestabt door je stamleden, jij wel. Jij bent lekker geweest voor je buren door de boel in puin achter te laten wou je zeggen :eek:



Je bent gequit op UP in een tijd dat ze dagelijks aanvallen kreeg, dus dat lijkt me sterk ;)

Lieve schat, je koestert blijkbaar een énorm wrok voor hem. Kan je 's nachts wel slapen?
Voel je vrij om te discussiëren op Skype/PM/mail, desnoods gebruik je de postduif. Maar doe het op een manier dat je op z'n minst hier geen nutteloze bullsh*t plaatst.

Kthnxbai
 

DeletedUser62454

Guest
Hij zal best kunnen deffen hoor, daar gaat het me ook helemaal niet om. Maar als je zelf gaat lopen rennen moet je hier niet leuk komen doen over "noobteams die de rest laten vallen" :)

Ja, eens hij houdt erg van de term noob, terwijl hij vrij snel zelf de boel heeft opgegeven.
Is dit niet waar dan is hij zelf een noob.

Je bedoelt UP? Oja, want dat lag aan mij he!! een 80% off account met 0.0 safe zone, daarna gestabt door stamleden. Ja want dat lag allemaal aan mij. Wat voor een idioot ben jij eigenlijk?

Ik? Ik ben een betere deffer dan dat jij ooit zal zijn. En hoezo kan ik dat niet zeggen? Ik heb accounts in puin zoals BTH volledig opgebouwd met 1 co. Ik heb op elke wereld die mij interesseert 1 odd en od gestaan. Idem nu. Wat wil je zeggen?

Nee jessey, ik ben beter dan jij ooit zal worden. En er zijn genoeg spelers die mij tot de beste deffers van .nl rekenen.:)

Waarover heb jij het? Als ik 'rende' was dat wanneer ik geen aanvallen kreeg. Als je anders denkt, heb je het fout. Dus zwijg beter gewoon.:)

Doe is niet zo agressief man.
Je was zeker niet de beste deffer van de Nl servers naar mijn ervaring met je op w34, alhiewel je was goed maar de beste is vrij, hooggegrepen:)
Een stab ??? kun je gerrust omdraaien, niet zo zielig doen.
Je hebt fouten gemaakt, leer daarvan, je doet het leuk hier dus laat je niet zo op de kast jagen.
Nietnormaal heeft hier duidelijk een punt.
 

DeletedUser71655

Guest
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool :d:d:d:d:d:d:d:d

Jaja, dat stamgevoel:cool:

Ik zeg toch ook niet dat dit volledig jouw schuld is? :)
Jij hebt niet veel bewezen op BTH, je kwam er pas laat op :)

De reden dat het account potentie voor nr 1 had was niet door jouw, nuja het account kwam altijd maar hogerop door intern net als w23 met bart :)

Ik kwam er pas laat op? Ben je serieus?:D
Ik kwam erop toen het accie 1.2mill had.

En ik heb nooit beweerd dat het acc door mij nummer 1 potentie had, mij boeit die rang 1 niets namelijk, enkel heb ik wel een serieuze bijdrage aan het acc gehad;)

Zucht Jessey :eek:

Het begon 3 maanden voor de oorlog al. Jij had zo weinig te doen en wilde zo graag oorlog. Kon alles wel alleen af en hoefde geen hulp. Tijdje later komt die oorlog dan. En weg is jessey :confused: Met de reden dat mensen te weinig voor elkaar overhadden. Nu zal ik de feiten is op een rijtje zetten om te kijken of dat klopt.

Ik had zo weinig te doen?
Als iemand is die continue zat te roepen dat we die NAP nodig hadden, dan was ik het wel, sjonge jonge nu zie ik waarom |D| je zo,n idioot vinden:eek:

Alle massa`s die er zijn geweest waarbij ik bij BTH in de stam heb gezeten (serve, .Pi) zijn aan de kant van BTH geweest. Eerst op Dei en daarna op Dacapital. Dat de frontspelers er voor de rest niks mee deden is niet te wijten aan de rest van de stam zoals jij wel deed.

Wut?
Alle massa's kwamen aan de kant van BTH?
Ligt BTH tegen Dacapital aan?
Is er uberhaupt een massa van Pi aan het BTH front gekomen?
Nee dus, je praat onzin.:eek:

Er is speciaal een Nap Met die downies van N-S gemaakt om jullie ruim te kunnen voorzien van def. Hierdoor lag heel zuid vast maar dat hadden we over voor jullie.

Nee, iedereen behalve jij en CoC hadden dat voor de stam over, aangezien enkel jij en Coc moeilijk deden.

Tijdens de Massa hebben er zeker 500 defdorpjes tussen de muren van BTH gestaan.

Euh nee, kan je zelfs aan de gasten van |D| vragen, maar toen de eerste dagen stond het acc helemaal niet hard gestacked, alweer je praat echt onzin;)

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Oja jou reden om te stoppen :eek: Cthulu wilde je geen def sturen omdat alles al bij Corneelse stond. :rolleyes:

Autch, zelfs Chen zegt je de waarheid al, maar weeral, je praat onzin;)

Tis wel een verschrikkelijke tegenslag waar je niet meer bovenop kan komen als geweldige deffer :)

Ten eerste heb ik nooit beweerd een geweldige deffer te zijn, maar alsnog, die tegenslag kon ik wel te boven komen, enkel heb ik daar wel een goeie stam bij nodig de me wil helpen en genoeg tijd, en ik kon met BTH op beide niet rekenen;)

Ik denk dat hij toch wel een van de beste deffers is die hier rondloopt? Vergelijken met jij op BTH jessey houdt hij het op dacap toch al een stukje langer vol, zonder 4k binnenkomende ondersteuningen :)

De aanvallers zijn dan ook van een totaal ander kaliber en Dacapital heeft nogal wat geluk gehad, de eerste massa toen die net uit Pi was, waren de spelers van corneelse er van door, de tweede massa werd corneelse gebanned de dag dat de massa aankwam, dus moest warpapa het alleen doen, en dat ging niet erg goed nee xd

Die andere prestatie intresseerd me ook vrij weinig, hier op Dacapital is hij vrij goed bezig dat de grootste stam van w36 met massas amper dorpen kan nemen vertel al heel wat :)

Zoals ik al noemde, het kaliber van de spelers is totaal anders, want zeg nou zelf, warpapa kon niet veel uitbrengen? xd
Geen dorpen verliezen tegen hun vind ik echt geen goed staaltje deff werk.

Maar het is ook een noobteam die de rest laat vallen? :)

Nee, het is een stam die de spelers laat vallen,;)

nee het is jessey die joris heeft laten vallen op de 2de dag dat joris op bth speelde.

Lees nou even wil je?
Ik meldde eerder al dat je even moet informeren bij Chen/Harmen of Joris, ik speelde gewoon op BTH, maar niet zo actief als voorheen.

Verder wil ik je even zeggen jessey. dat wij (Comatoes) je 2 co's hebben geleverd omdat je het alleen niet aankon. die heb je dan vervolgens aan hun lot overgelaten.
verder hebben wij alleen al 300 def dorpen ofzo bij jullie gestationeerd? En hebben we zelf even de vv gedraaid.

ComaToes op 09.07.2014 om 18:50 uur op 09.07.2014 om 20:51 uur
ComaToes op 09.07.2014 om 17:30 uur op 09.07.2014 om 18:19 uur

Wauw, 3.5uur...

Verder heeft Monique Joris gevraagd voor BTH, hebben we een gesprek gehad, en hij kwam er op idd, enkel toen ik zei dat ik ging stoppen, heeft hij Dorine er bij gevraagd, enkel bleef ik gewoon doorspelen zonder dat jullie het wisten(ik wilde geen gezeik veroorzaken omdat er ergens anders de prio's lagen).

Verder, die deff is pas aangevraagd toen Joris er was, en toen moest het nog lopen, en toen waren de ergste verliezen al geleden.
Maar blijf ons maar beschuldigen hoor. en blijf je vooral overal maar uitzeveren met excuses. je front had al lang vol def moeten staan. en als je dan om 4uur snachts os gaat vragen aan COC, kan ik er zelf inkomen dat hij dat niet meer ziet zitten om die te sturen. Zeker al niet omdat je telkens maar weer afkwam dat je geen os nodig had en het alleen aankon.

Ik heb nooit gezegt het alleen af te kunnen, enkel ben ik niet iemand die overal deff weg trekt en andere stamgenoten in de steek laat, de NAP met N-S werd na 1dag alweer beeindigt en daardoor heb ik geen deff gevraagd.

NAP met n-s of niet. ik had je daarvoor al os aangeboden. daar had die nap voor mij niks mee te maken. ik bied aan... dus das mijn probleem. jij moet maar coords doorsturen ipv je co's achter te laten.

Zucht, lees nou eens!
Ik heb m,n co nooit in de steek gelaten, verder zoals ik al zei, ik trek geen deff bij stamgenoten weg als ze zelf niet safe zitten.

En de grote reden dat anderen je vv niet meer wouden doen is net door je arrogantie. ooh ik heb geen os nodig hoor... en het dan afbollen. dag 3 had je geen verschuifbare defence meer aan je front en dergelijke. recaps vanuit de 3de linie... Maar ook hier zal je wel een geldig excuus voor vinden hé ;-)

Dag 3 stond het acc er nog prima voor zelfs, dus kom geen onzin verkopen wil je?
elke nacht werden weer alle edels klaargezet om te recappen, maar als de 4de dag niemand wil vv draaien, ja op die dag is veel misgegaan ja.

Je bedoelt UP? Oja, want dat lag aan mij he!! een 80% off account met 0.0 safe zone, daarna gestabt door stamleden. Ja want dat lag allemaal aan mij. Wat voor een idioot ben jij eigenlijk?

Och god, meneer komt weer met zijn arrogantie af, ik denk dat je niet zo,n grote mond moet hebben tegen iemand die jou accie nog vaak zat heeft zitten vv'en.

Ik? Ik ben een betere deffer dan dat jij ooit zal zijn. En hoezo kan ik dat niet zeggen? Ik heb accounts in puin zoals BTH volledig opgebouwd met 1 co. Ik heb op elke wereld die mij interesseert 1 odd en od gestaan. Idem nu. Wat wil je zeggen?

Och god, je bedoeld Iron?
Waar je veel hulp hebt gehad van Mark? en geheel Break?
Bij mij bedelen om voor je te vven enzo of ben je dat alweer vergeten?:eek:

Nee jessey, ik ben beter dan jij ooit zal worden. En er zijn genoeg spelers die mij tot de beste deffers van .nl rekenen.:)

Je arrogantie is gestegen sinds Iron joh, enkel denk jij dat je meer bent dan je werkelijk bent, jij bent by far niet een van de beste deffers van NL, en dat zul je ook nooit worden.:)



Waarover heb jij het? Als ik 'rende' was dat wanneer ik geen aanvallen kreeg. Als je anders denkt, heb je het fout. Dus zwijg beter gewoon.:)

Nee dat doet ie niet, UP heb je verknald, niets meer niet minder.

ik speel het voor de lol, en als het meerdere dagen lekker weer is, zie je mij niet deffen, als ik dan terug kon s'avonds, zie ik dat niemand wat gedaan heeft etc...

Dus VVers moeten speciaal voor jou thuis gaan zitten met het mooie weer terwijl jij jou eigen accountje verlaat ^^ ja klinkt logisch :D

Euh nee dat zeg ik niet, maar dan moeten ze niet de schuld op mij schuiven omdat ik er niet was?

Voor een Pi vs D topic, is het hier wel heel erg Pi vs Pi :(

Nope, het is een BTH vs WiFi topic:D

Jitter is heel blij dat ik zijn 'goed getimede treintjes time.
Of CoC met een treintje, en dan zit bij de eerste aanval een full deffje, kan er wel om lachen:D
 

DeletedUser

Guest
Lieve schat, je koestert blijkbaar een énorm wrok voor hem. Kan je 's nachts wel slapen?
Voel je vrij om te discussiëren op Skype/PM/mail, desnoods gebruik je de postduif. Maar doe het op een manier dat je op z'n minst hier geen nutteloze bullsh*t plaatst.

Kthnxbai

Ik koester niet zozeer work tegen hem hoor, ik kan er alleen niet zo goed tegen zn hypocriete en arrogante gedrag :)

Slapen gaat prima trouwens, deed ik 's nachts toch al niet zoveel, maar ik waardeer je bezorgheid enorm
 

DeletedUser1206

Guest
ga toch poepen jessey. Probeert hier het een beetje goed te lullen dat je weggelopen bent met je grote mond :eek:
 

DeletedUser71655

Guest
ga toch poepen jessey. Probeert hier het een beetje goed te lullen dat je weggelopen bent met je grote mond :eek:

Als je nou de dingen die ik zeg gaat weerleggen, gaat iemand je misschien ooit eens geloven.
Tot nu toe praten jullie allen onzin omdat jullie veel van de gehele situatie niet weten, dus laat je aub informeren door Chen of Harmen, want dit is echt lachwekkend gewoon:D

En dan vinden jullie het gek dat ik tegen jullie deff haha:D
 

DeletedUser1206

Guest
Nee ik vind het gek dat jij de pm niet beantwoord ;) En je forumposts zitten vol leugens maar dat weet je zelf ook.

-Laat maar is zien waar ik die NAP met n-s niet wilde. Ik was juist een van de voorstanders ervan.

-Je speelde helemaal niet undercover op BTH later of je moet zo`n beroerde deffer zijn want de dorpjes vlogen de andere kant op.

-En we zijn een stam die spelers laten vallen? je bent echt een grappenmaker. Oorlogje starten en volgende dag is het gehele front inactief :D altijd leuk. T zegt al genoeg dat wij om deflijsten moeten gaan vragen bij je.
 

DeletedUser71655

Guest
Nee ik vind het gek dat jij de pm niet beantwoord ;) En je forumposts zitten vol leugens maar dat weet je zelf ook.

Waar zitten ze dan?


-Laat maar is zien waar ik die NAP met n-s niet wilde. Ik was juist een van de voorstanders ervan.

Aha, daarom deed je moeilijk over 2 dorpjes waardoor de NAP weer vertraging op liep.

-Je speelde helemaal niet undercover op BTH later of je moet zo`n beroerde deffer zijn want de dorpjes vlogen de andere kant op.

Ik speelde wel undercover op BTH hoor, enkel zoals ik al zei, veel minder actief, en nadat Joris op vakantie ging had ik er al helemaal geen zin meer in.
En Pi blijkbaar ook niet want er is niet één keer gevraagd om de vv;)

-En we zijn een stam die spelers laten vallen? je bent echt een grappenmaker. Oorlogje starten en volgende dag is het gehele front inactief :D altijd leuk. T zegt al genoeg dat wij om deflijsten moeten gaan vragen bij je.

Nah, niet een stam die spelers laten vallen, eerder enkele spelers die een grote mond open trekken ergens over terwijl ze er zelf echt helemaal niets aan hebben proberen te doen, onder andere jij;)

Jij met je grote mond op Skype, en nu krijg je geen dorpjes afgesnoept van me, grote jongen:)

EDIT: Meneer blijft tot 4u wakker om mij te verrassen met een mooie trein:D

EDEL vandaag om 07:52:32:621 uur 3:22:06 01:41:27
EDEL vandaag om 07:52:37:402 uur 3:22:11 01:41:29
EDEL vandaag om 08:10:26:883 uur 3:40:00 01:50:24
EDEL vandaag om 08:10:32:191 uur
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1206

Guest
Haha Edit je het ook ff dat je het treintje niet hebt kunnen snipen ;). waarom timen als het zonder ook bij je lukt :D

En Jessey ik heb je natuurlijk nooit willen helpen.. 100% van mijn def stond alleen maar bij jou maar dat is natuurlijk niet helpen :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik ben "die idioot" van ILE, die elke keer jouw vv liep te doen omdat je er geen zin meer in had en niets van je liet horen :eek: Dat het een 80% off account was met 0,0% safe dat wist je vantevoren, en als je dat weet kan je beter niet tegen de vijand lopen roepen dat t noobjes zijn en dat je ze wel ff af komt maken. En als je dat wel besluit te doen kan je de bovengenoemde dingen niet excuus aandragen. En ja man, gestabt door je stamleden, jij wel. Jij bent lekker geweest voor je buren door de boel in puin achter te laten wou je zeggen :eek:



Je bent gequit op UP in een tijd dat ze dagelijks aanvallen kreeg, dus dat lijkt me sterk ;)

Even een gesprekje:
[17:06:22] Laurens: heeft ile
[17:06:25] Laurens: onze vv vaak gedaan
[17:06:26] Laurens: o.o
[17:06:34] David: Wel af en toe
[17:06:37] David: Maar toen het meest nodig was
[17:06:40] David: Deden ze het niuet
[17:06:42] David: express
[17:07:07] David: maar vooral draakje toen vgm

[17:03:28] Laurens: wij stopte toch tegelijk met ILE?
[17:03:33] David: ja
O, bedoel je die 'idioot' die op delete ging toen wasps leavde? Hilarisch was dat, daardoor stopte ik op UP. Dus nee schat, het spijt me maar ik ben ongeveer 10dorpjes verloren op UP in de tijd dat ik er speelde. Dagelijks aanvallen, ja die 5aanvallen per dag lieten me wel schrikken zeg!!!! Hahahaha, tjonge jonge. Moet ik er Alex of David bijhalen? Het was hun idee om te quitten en overigens was het choice's wankunde die dit veroorzaakte.

Als jullie dit een fail van mij vinden, is het ook een fail van jou, aangezien jij ook stopte. Wegloper dat je bent. Ironisch ben je wel ja. Next time.;)

En dat terzijde, als je Daan bent, ben je mijn aandacht eigenlijk niet waard..
Och god, meneer komt weer met zijn arrogantie af, ik denk dat je niet zo,n grote mond moet hebben tegen iemand die jou accie nog vaak zat heeft zitten vv'en.



Och god, je bedoeld Iron?
Waar je veel hulp hebt gehad van Mark? en geheel Break?
Bij mij bedelen om voor je te vven enzo of ben je dat alweer vergeten?:eek:

Je hebt Iron-law amper gevv't, ik heb jouw account meer gevv't dan het mijne. Weet je nog met je, 'bananass heeft een vv nodig', ik draaide heel veel vv's als het om deffen ging. En nu kan jij dit ontkennen, maar iedere Breaker weet dat ik beter ben dan jij en dat ik Bananass. meer heb gevv't dan wie dan ook. Het was tenslotte mijn account voor jij erop kwam, of vergeet je dat? Iedere speler van w18 weet dat, en iedere speler die een beetje logisch nadenkt weet dat.

Iron-law? Heb ik volledig opgebouwd en staande gehouden omdat niemand anders dat durfde, ja jij ook niet angsthaas. Mark kwam er pas later op, ik defte, je zal Mark's verhaal hier ook rond horen hoor Jessey. Bedelen om je vv? Ja, snachts ja. Overdag NOOIT. Ik bedel niet om vv's als het niet nodig is, zou jij beter ook eens doen, dat bedelen en stamdef enz aanvragen, niet?:eek: Je vergeet Abdelya, nu Dacap. Geloof me jessey, ik ben beter dan jij ooit zal worden. En dat mag jij vinden, maar genoeg spelers weten hoe ik def, alleen raar dat jij er nooit bent achtergekomen, ofwel?

Je vooroordelen zijn hilarisch maar nergens op gebaseerd. Dus hup, ren weg van deze wereld en neem bth ineens mee. 1noobaccount minder.:D


Je arrogantie is gestegen sinds Iron joh, enkel denk jij dat je meer bent dan je werkelijk bent, jij bent by far niet een van de beste deffers van NL, en dat zul je ook nooit worden.:)
Haha:p




Nee dat doet ie niet, UP heb je verknald, niets meer niet minder.

Jij hebt Bananass. verknalt, BTH verknalt. Moet ik serieus verder gaan? :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Wat betreft dragonsshield, laurens.

Beste Co van mij ooit op TW en heb voor hem de meeste respect op TW. Wereld 18 heeft hij Iron-Law overeind geholpen, veel werk besteed en samen later flink gebaasd. Dat je hem hier van falen durft te beweren is complete onzin.
Wereld 34 is niet zijn toedoen dat UP is gevallen, dat was heel choice. Reden dat laurens van UP is gestopt is dezelfde reden als ik van 34 ben gestopt.

Op w36 deft laurens keurig zonder stamdef moeiteloos de aanvallen. Kunnen veel mensen zijn voorbeeld volgen. Reden dat ik laurens bij de top 5 spelers van heel TW NL schaar is dat hij met weinig middelen zich staande kan houden MITS hij een goede co (mij uiteraard:p) / goede stam om zich heen heeft, anders verzaakt hij het wel ja wat iedereen zou doen in die situaties.

En jessey heeft gefaald op bth, punt. Vooraf denken dat je zonder stacks het tegen mij afkan hebben nog weinig mensen gekund:) Afstraffing is er geweest.
Al vind ik het aandeel van .pi qua vv werk ook weinig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan