.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ringo ringootje toch de enige die jankt over dat alles een stab is dat toevallig niet in jou straatje past dat ben jij :) iedereen stabt jou zelfs de vijnand :) ik ben blij met dit :D weg achterlijke nap mwhhaahhahahaahhahahaha

Leer nederlands, ik snap hier echt helemaal niks van.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ach schat Pi is maar een naam de spelers zijn er nog :) zal je nog zo een grote mond hebben als je tegen mij moet???? denk het niet want in tegenstelling tot dat wat jullie tot nu toe hebben kunnen pakken , en ja hebben jullie goed gedaan echt geen kritiek daarop, maar er zijn ook spelers die niet zomaar opgeven:) vraag Dacap maar over mij :)



Ringo ringootje toch de enige die jankt over dat alles een stab is dat toevallig niet in jou straatje past dat ben jij :) iedereen stabt jou zelfs de vijnand :) ik ben blij met dit :D weg achterlijke nap mwhhaahhahahaahhahahaha



Waar zat die bedank knop



Wie ben jij?.. Een noob die geen nederlands kan.
 

DeletedUser1206

Guest
Goh deze woorden komen me bekend voor. Sprak BTH ook niet ongeveer hetzelfde uit nadat Serve was gevallen en jullie naar .Pi waren gevlucht?



Dus als ik het goed begrijp is deze hele overstap naar een nieuwe stam er ééntje om stats te ontduiken en om onder die NAP uit te komen?

Ja, klinkt goed toch? :D
 

DeletedUser57683

Guest
Ach schat Pi is maar een naam de spelers zijn er nog :) zal je nog zo een grote mond hebben als je tegen mij moet???? denk het niet want in tegenstelling tot dat wat jullie tot nu toe hebben kunnen pakken , en ja hebben jullie goed gedaan echt geen kritiek daarop, maar er zijn ook spelers die niet zomaar opgeven:) vraag Dacap maar over mij :)

*kuch* W20 *kuch*
 

DeletedUser67609

Guest
Faka met Pi dan? Die ramon met zijn grote mond alweer op zijn bek gegaan ofwa?
 

DeletedUser

Guest
Ramon? Je bedoelt die gozer die ging lopen voordat het hele feestje was begonnen?
 

DeletedUser71655

Guest
Goh deze woorden komen me bekend voor. Sprak BTH ook niet ongeveer hetzelfde uit nadat Serve was gevallen en jullie naar .Pi waren gevlucht?

Uhu, wat achteraf een grote fout is geweest maargoed, mijn idee over .Pi zal ik hier maar niet zetten.:)

Dus als ik het goed begrijp is deze hele overstap naar een nieuwe stam er ééntje om stats te ontduiken en om onder die NAP uit te komen?

Idd, om stats te ontduiken en het probleem te verplaatsen namelijk: inactiviteit omdat mensen op vakantie zijn/geen zin hebben om hele dagen achter de pc te zitten met dit weer en gebrek aan vv's.

Verder is er een sper tijd met N-S nu, maar ze zijn idd een nieuwe stam begonnen omdat het front met |D| niet liep en dus wilden ze zelf knallen op N-S, het enige spijtige is, is dat al die leden nog nooit een poot hebben uitgestoken iets aan het |D| front te doen, tot zover de hoppers van Ordo,Tables.:D
Geen wonder dat elk van de stammen niet goed liepen, achteraf een grote fout geweest, maar het zij zo:)
 

DeletedUser

Guest
Idd, om stats te ontduiken en het probleem te verplaatsen namelijk: inactiviteit omdat mensen op vakantie zijn/geen zin hebben om hele dagen achter de pc te zitten met dit weer en gebrek aan vv's.

Welk account was nou inactief, jouwe of niet? Wij als ex-tables leden gaven jouw goede co-spelers om verder te gaan, wat doe jij je vlucht met een zinloze reden en gooit die co-spelers eraf en dat nog op een subtiele wijze of niet? ;)

Verder is er een sper tijd met N-S nu, maar ze zijn idd een nieuwe stam begonnen omdat het front met |D| niet liep en dus wilden ze zelf knallen op N-S, het enige spijtige is, is dat al die leden nog nooit een poot hebben uitgestoken iets aan het |D| front te doen, tot zover de hoppers van Ordo,Tables.:D
Geen wonder dat elk van de stammen niet goed liepen, achteraf een grote fout geweest, maar het zij zo:)

We krijgen je stacklijsten als |D| je vol aan het edelen is want eerder kon je het zogenaamd wel alleen af. Volgens mij was het niet trouw .Pi die def stuurde maar oud Tables.
Wij waren ook zeker niet de personen die actie wilde ondernemen? ;)

Alsjeblieft kruip je hok weer in met je onzin.
 
Reactiescore
559
wie zegt dat tie nog in dat hok mag? :rolleyes:
 

DeletedUser72441

Guest
BTH, aub, je bent na 3 dagen aanvallen van D gewoon gaan lopen. Het gevecht dat je zogenaamd alleen aankon.
Verder hebben we je 2 co's gegeven (beide goede verdedigers) die je na 1 dag hebt achtergelaten. die spelers hebben de OS voor je aangevraagd die jij met je arrogantie niet nodig had. Ook de def kwam grotendeels uit ex-tables. En geloof me, ik denk niet dat er ooit al zo massaal veel def is geschoven naar 1 account als dat van jou. Van mij persoonlijk stonden er al 200 def dorpen te schimmelen in je dorpen.

Dan kick je er vervolgens de nieuwe spelers weer af om weer grotere verliezen te gaan leiden. Maar dan hebben wij ofcourse het slecht gedaan:rolleyes: . Kijk eerst aub eens naar jezelf want buiten een grote mond heb ik niet te veel van je gezien.

Zo zie je maar hoe bedroevend laag het spelniveau op w36 wel is :( , als zelf zo'n groot account gewoon grootpraat is zonder enig kunnen.

Verder proficiat aan D ofcourse, goed target uitgepikt :bijl::bijl::bijl:
 
Reactiescore
2.303
BTH, aub, je bent na 3 dagen aanvallen van D gewoon gaan lopen. Het gevecht dat je zogenaamd alleen aankon.
Verder hebben we je 2 co's gegeven (beide goede verdedigers) die je na 1 dag hebt achtergelaten. die spelers hebben de OS voor je aangevraagd die jij met je arrogantie niet nodig had. Ook de def kwam grotendeels uit ex-tables. En geloof me, ik denk niet dat er ooit al zo massaal veel def is geschoven naar 1 account als dat van jou. Van mij persoonlijk stonden er al 200 def dorpen te schimmelen in je dorpen.

Dan kick je er vervolgens de nieuwe spelers weer af om weer grotere verliezen te gaan leiden. Maar dan hebben wij ofcourse het slecht gedaan:rolleyes: . Kijk eerst aub eens naar jezelf want buiten een grote mond heb ik niet te veel van je gezien.

Zo zie je maar hoe bedroevend laag het spelniveau op w36 wel is :( , als zelf zo'n groot account gewoon grootpraat is zonder enig kunnen.

Verder proficiat aan D ofcourse, goed target uitgepikt :bijl::bijl::bijl:

Lean en Yorin en koen waren goeie spelers, bart kon er ook wel wat meer van :p
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser71655

Guest
BTH, aub, je bent na 3 dagen aanvallen van D gewoon gaan lopen. Het gevecht dat je zogenaamd alleen aankon.
Verder hebben we je 2 co's gegeven (beide goede verdedigers) die je na 1 dag hebt achtergelaten. die spelers hebben de OS voor je aangevraagd die jij met je arrogantie niet nodig had. Ook de def kwam grotendeels uit ex-tables. En geloof me, ik denk niet dat er ooit al zo massaal veel def is geschoven naar 1 account als dat van jou. Van mij persoonlijk stonden er al 200 def dorpen te schimmelen in je dorpen.

Je weet wanneer de deff naar het acc is toegekomen? Juist ja, toen ik al gestopt was omdat niemand wilde vv'en en ik geen short deff van CoC kreeg, waarom zou ik een acc gaan deffen voor een stam die zelf niets doet?

Dan kick je er vervolgens de nieuwe spelers weer af om weer grotere verliezen te gaan leiden. Maar dan hebben wij ofcourse het slecht gedaan:rolleyes: . Kijk eerst aub eens naar jezelf want buiten een grote mond heb ik niet te veel van je gezien.

Hahahaha, je hele verhaal kan met dit stukje de prullenbak in, Joris en Dorine kunnen nog steeds op het account, Joris ging enkel op vakantie en Dorine ging ook weg en had er ook geen zin in, elke keer als ze vv aanvroeg kon niemand.

Zo zie je maar hoe bedroevend laag het spelniveau op w36 wel is :( , als zelf zo'n groot account gewoon grootpraat is zonder enig kunnen.

Zonder enig kunnen? Ik heb zelf 2dagen gedeffed samen met nog iemand, 3 dorpjes verlies, de 3de dag vroegen we vv, en de 4de dag kon niemand vv'en;)


Lean en Yorin en koen waren goeie spelers, bart kon er ook wel wat meer van :p

Sjonge jonge, jij weet ook niet hoe je moet praten hé?
Eerst zeggen dat het niet mijn schuld is dat BTH kapot is, en nu zijn de rest goeie spelers en ik niet?:D

Welk account was nou inactief, jouwe of niet? Wij als ex-tables leden gaven jouw goede co-spelers om verder te gaan, wat doe jij je vlucht met een zinloze reden en gooit die co-spelers eraf en dat nog op een subtiele wijze of niet? ;)

Mijn account was niet inactief hoor, enkel als ik geen vv krijg, en geen short range deff, dan ga ik geen volle dagen deffen voor een stam die niet meewerkt.
Verder hetzelfde voor jou, je weet niets van de situatie, en ben dan ook redelijk benieuwd wie je dan wel bent?

Zoals ik al zei, die co's kunnen er nog steeds op, Joris is/was op vakantie, en Dorine ging ook weg en vond het al niks meer aan omdat er niemand wilde vv'en.


We krijgen je stacklijsten als |D| je vol aan het edelen is want eerder kon je het zogenaamd wel alleen af. Volgens mij was het niet trouw .Pi die def stuurde maar oud Tables.
Wij waren ook zeker niet de personen die actie wilde ondernemen? ;)

Alsjeblieft kruip je hok weer in met je onzin.

Kruip jij liever in je hok met je onzin?
Ik kon niet eerder stacklijsten geven omdat jullie zo nodig moesten tegenwerken met die NAP met N-S?
En ik kon het ook alleen af, ik heb 2dagen vrijwel de hele dag gedeffed met hulp van 1 iemand, heb 2 nachten minder dan 4uur geslapen, dat ik dan de 3de dag ff bij wil slapen, en de 4de dag ging ik zwemmen(was 30 graden, ga niet binnenzitten) dat niemand dan wil/kan vv'en door het warme weer, prima begrijp ik helemaal enkel dan de verliezen afschuiven op mij is vrij zwak.

Pi kon geen deff sturen omdat al die deff al ergens stond, nogmaals je weet echt niet waarover je praat:D

Jullie wilden actie ondernemen met een massa plannen, maar hebben jullie ooit gevraagd om een vv of iets dergelijks?
Nee dus, niemand vroeg om de vv en niemand boeide het acc, waarom zou ik dan wel voor jullie gaan deffen?

Bedoel ik maar dat het niet door jessey is dat ze eerste stonden :)

Deels niet,deels wel.
Toen ik er op kwam stond het acc rang 7/8, edels voor rang 1 ofc, toen ik erop kwam direct gaan knallen met yorin en uit eindelijk op 1 gekomen, en daar nog een tijd gestaan, dus ik heb zeker een groot aandeel in het vast houden van die plek hoor;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Als jullie steeds van hok blijven veranderen kun je anderen het niet kwalijk nemen dat ze het juiste hok niet kunnen vinden he :p

lmao..:$

@jessey

Tjonge jonge zeg. Je deft je 'prachtige' account toch voor jezelf? Waarom voor een stam deffen lol. Jessey, je was nooit echt een 'topverdediger', wees eerlijk. En als die kerels die je als co kreeg 'toppers' waren, gingen ze wel op een ander account en dan vv'en op BTH.

Zowel Jessey was fout als Pi, als ex-tables. Sorry guys.:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan