.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ja idd waar slaat dat op:p

Het dorpje is terug bij mij, dat dan dat deffje verdampt maak ik me niet echt druk om,klein foutje, maar het dorpje is terug bij mij, dat is voor mij het belangrijkste;)

Trouwens ook wel grappig, 1.5mill ODA enkel aan het backtimen van clears en clearen op verloren dorpen:D

Kom met rapportjes.....
 

Deleted User - 1959223

Guest
Grappige is dat ik al stuk of 12 dorpen zo heb kunnen doen verdampen, al kost het me 10 off dorpen ik ben gelukkig :D
 

DeletedUser

Guest
Het dorpje is terug bij mij, dat dan dat deffje verdampt maak ik me niet echt druk om,klein foutje, maar het dorpje is terug bij mij, dat is voor mij het belangrijkste;)

Trouwens ook wel grappig, 1.5mill ODA enkel aan het backtimen van clears en clearen op verloren dorpen:D

shaha en toch aan de verliezende hand zijn. Je put jezelf wel goed uit terwijl het allemaal nog maar net begonnen is..
 

Deleted User - 1959223

Guest
D lid dat piept om kata gebruik :rolleyes:

Tjah dat jij kijkt naar de stam van de speler in plaats van de speler zelf, zegt veel over jullie :)
Je weet al van in het begin dat het account borno geen kata nuubs zijn anders lag bth nu al in deugen :p
 

DeletedUser25273

Guest
Alleen noobs met weinig vertrouwen in eigen kwaliteiten hebben kata nodig om een tegenstander op de knieën te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
D lid dat piept om kata gebruik :rolleyes:

T is maar 1 dorpje wat warpappa doet, elke dag 4 kata's erop en opslag alles naar 1 kataén.
Nu is niet de schade wat me nou zo doet maar meer het feit dat de enigste aanval van de kant van Pi: 3 scouts en 1 dorp compleet slopen, niet iets waar je nou erg trots op kan zijn.

Als we bth compleet gingen kata'en kon hij nu al opdoeken, nu maken we het nog even spannend maar goed, verliezen doet hij toch:)
 
Reactiescore
255
Zijde 1:
Stammen: |D|
Zijde 2:
Stammen: .Pi

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 6,493
Kant 2: 4,938
Verschil: 1,555

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 95
Kant 2: 32
Verschil: 63

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 56,555,768
Kant 2: 39,533,735
Verschil: 17,022,033

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 905,205
Kant 2: 295,310
Verschil: 609,895

chart


:)
 

DeletedUser1206

Guest
Tjah dat jij kijkt naar de stam van de speler in plaats van de speler zelf, zegt veel over jullie :)
Je weet al van in het begin dat het account borno geen kata nuubs zijn anders lag bth nu al in deugen :p

Kata`s zijn gewoon onderdeel van het spel dus niet huilen :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Alleen noobs met weinig vertrouwen in eigen kwaliteiten hebben kata nodig om een tegenstander op de knieën te krijgen.

Amen, eindelijk iemand die t met me eens is.

Overigens vind ik gewoon kata'en om maar te kata'n kapotzielig. Wat interesseert mij het nou wat die sjaakie ervan vind. Als jij kata's goedkeurt sjaakie, ben je een noob. Simple as that.
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
Wat lief dat hij je helpt!
 

DeletedUser1206

Guest
Amen, eindelijk iemand die t met me eens is.

Overigens vind ik gewoon kata'en om maar te kata'n kapotzielig. Wat interesseert mij het nou wat die sjaakie ervan vind. Als jij kata's goedkeurt sjaakie, ben je een noob. Simple as that.

haha ik haal gewoon alles uit het spel. En als het je niet bevalt ga je maar klagen bij innogames of het tw team ofzo :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan