Nilva vs Shido

Reactiescore
972
Beter lezen, ik zeg juist dat ik Yohan niet zou blokken omdat die nog een positief geluid laat horen. Dat ik mijn standpunten niet kan veranderen is een aanname die onjuist is, ik kan dat wel maar ik laat mij alleen overtuigen op basis van argumenten.

Nutteloze spammers blokkeren is daarnaast niet weglopen voor de discussie, maar weglopen voor onzin van negatieve noobs.

Klopt, leesfout. Attendeerde Yohan me ook al op. Maar je kunt vanalles van mij zeggen, maar niet dat ik een negatieve noob/nutteloze spammer ben :p
 
Reactiescore
521
Casi, laat Ficht mij ff aanvallen, wil nieuwe snipe manier op phone testen!
 
Reactiescore
521
Ik houd hem liever geheim :)
 
Reactiescore
521
En is redelijk ingewikkeld :p
Ben te lui om uit te leggen.
 

DeletedUser

Guest
Zijn nogmaar net begonnen! :D
Onze ODa is hoger dan die van Nilva :bijl:

z9RKN.jpg


Feitenlijk geeft dit een verkeerd beeld aangezien de oorlog pas verklaard was 2 dagen na aankomst massa.(Dus grootstendeel van onze ODA en jullie ODD is niet te zien in deze statistieken)

Overigens is het weer een beetje opgebloeid zo te zien. 4-2 in afgelopen 2 dagen
 

DeletedUser35742

Guest
We moesten even extra gas geven om vandaag meer dorpen van Shido te edelen dan dat PROT van hen edelt (applausje voor PROT), maar het is dan toch gelukt:)

Zijde 1:
Stammen: Nilva
Zijde 2:
Stammen: Shido

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 28
Kant 2: 9
Verschil: 19

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 0
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 241,543
Kant 2: 55,496
Verschil: 186,047

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 134,985
Kant 2: 0
Verschil: 134,985

chart
 

DeletedUser

Guest
Zaten jullie niet steeds te zeuren over dat Cyan zo mogelijk kleinere stammen voor hun kar spande?

Lijkt me niet dat Nilva die stam "voor de kar gespannen" heeft. Aangezien een speler van die stam gisteren nog een dorp van FairScript heeft overgenomen. En andersom is er ook een dorp van PROT naar Nilva gegaan.

Maar uiteraard behoren ze nu wel tot dezelfde coalitie, gemeenschappelijke doel enzovoort. (;))
 
Reactiescore
6
Lijkt me wel heel toevallig dan dat de aanvallen op zelfde datum toekomen. En al helemaal toevallig als je weet dat dit het eerste groepsoffensief is van Prot.

Als we dan de redeneer wijze volgen van de mensen in het topic Cyan is coming.: zelfde aankomstdatum -->spelen samen--> Naam topic zou moeten veranderd worden in Shido VS Nilva & Prot
 

DeletedUser35742

Guest
PROT staat inderdaad aan onze kant en dat zie je ons nergens ontkennen.
 
Bovenaan