DRIVE & VTX VS. [.R!.], Family & -Free-

DeletedUser69623

Guest
Zegt de idioot die nu kapot gespeeld word.
Enigste speler met kwaliteit in free word onderschat (Invision) de rest is een hoopje stront dat moet worden opgeveegt 1 voor 1 mits je de geur durft te trotseren.

( en dit was idd de ban wel waard )

Er zijn er wel een paar meer die wel kwaliteit hebben, maar over het algemeen is het niveau triest te noemen. De stam zelf steekt ook gewoon niet goed in elkaar en dat is het grootste probleem van -Free-. Wanneer de kwaliteit in een stam minder is kan dit gemaskeerd worden door een goede samenwerking binnen de stam, maar die is binnen -Free- ver te zoeken ;)
 

DeletedUser

Guest
Zegt de idioot die nu kapot gespeeld word.
Enigste speler met kwaliteit in free word onderschat (Invision) de rest is een hoopje stront dat moet worden opgeveegt 1 voor 1 mits je de geur durft te trotseren.

( en dit was idd de ban wel waard )

Ze hebben een (nieuw) aantal spelers dat qua kwaliteit zeker bij de beste van deze wereld horen. Klopt dus niet helemaal :)
 

DeletedUser

Guest
Re: DRIVE & VTX VS. [.R!.], Family & -Free-

Nou komop met jullie paardjes en bijltjes zie er nog weinig van.. #Zzz




waarom praat je over meervoud ik praat over mezelf (ENKELVOUD) indien je dat niet geleerd is.
En nou wens je succes met mij af te laten gaan.

Ach hoort je stam niet bij je waar komt ne deff vandaan ?
 

DeletedUser

Guest
Ik zie hier nu bijzonder veel gebekvecht tussen Drive en -Free-. Ach en waar gezeik is daar kom ik ook al gauw ;)

Maar ik hou van de feiten. Ik ben een trotse vriend van -Free- maar indd de stats spreken op dit moment boekdelen:
Zijde 1:
Stammen: -Free-
Zijde 2:
Stammen: DRIVE

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 938
Kant 2: 1,060
Verschil: 122

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9
Kant 2: 215
Verschil: 206

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 8,305,967
Kant 2: 9,309,305
Verschil: 1,003,338

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 87,567
Kant 2: 2,073,388
Verschil: 1,985,821

chart
 

DeletedUser57908

Guest
Helaas is dat de harde realiteit. Maar je moet er ook voor je stam zijn in minder goede tijden. DRIVE staat momenteel nou eenmaal een stuk sterker en is een stuk beter georganiseerd en dat heeft zo zijn redenen.
Zoals ik al gezegt heb, er wordt aan gewerkt.
 

DeletedUser69623

Guest
De stats spreken helaas ruim in het voordeel van DRIVE, moet wel zeggen dat Baksteen hier 99% van de overnames betreft en daar wordt niet op gedeft. Dit is natuurlijk ten verdienste van DRIVE maar valt ook deels te wijten aan -FREE- zelf. En de vorige bespelers van Baksteen natuurlijk die het account in de eerste plaats al niet op orde hadden.
 

DeletedUser

Guest
Kan goed zijn wat je beweert Predator, maar dan vind ik het net des te triester van Fastgonerr ( die ene kerel hier, hij heet anders maar te tam ) dat hij ons hier zo komt uitmaken. Tot nu toe heb ik van hem niets gezien, terwijl hij een mooi front met Ezra heeft. Ezra heeft ook een veel groter front en is quantitatief kleiner. Dan vind hij het stoer om te pochen met het feit dat Ezra er misschien nog 1 dagje niet doorkomt ...

Wij ( lees DRIVE ) hebben dat ook een tijdje gedaan met N-A ( no offence, L&R ) Maar, je ziet wat ik bedoel.
Hoogmoed komt voor de val.
 

DeletedUser

Guest
Een echte winnaar trapt de verliezer niet in de grond.

Kortom: Er zijn hier schijnbaar geen winnaars te bekennen?!?!?!?!
 

DeletedUser57908

Guest
De stats spreken helaas ruim in het voordeel van DRIVE, moet wel zeggen dat Baksteen hier 99% van de overnames betreft en daar wordt niet op gedeft. Dit is natuurlijk ten verdienste van DRIVE maar valt ook deels te wijten aan -FREE- zelf. En de vorige bespelers van Baksteen natuurlijk die het account in de eerste plaats al niet op orde hadden.

Daar is imo -free- nog altijd verantwoordelijk voor. Ik ben midden in de aanvallen er bij -free- bijgekomen dus hier kan ik vrij weinig over zeggen.

Kan goed zijn wat je beweert Predator, maar dan vind ik het net des te triester van Fastgonerr ( die ene kerel hier, hij heet anders maar te tam ) dat hij ons hier zo komt uitmaken. Tot nu toe heb ik van hem niets gezien, terwijl hij een mooi front met Ezra heeft. Ezra heeft ook een veel groter front en is quantitatief kleiner. Dan vind hij het stoer om te pochen met het feit dat Ezra er misschien nog 1 dagje niet doorkomt ...

Wij ( lees DRIVE ) hebben dat ook een tijdje gedaan met N-A ( no offence, L&R ) Maar, je ziet wat ik bedoel.
Hoogmoed komt voor de val.

Lees dat laatste zinnetje nog eens hardop aan je DRIVE vriendjes :D.
Nee maar daar heb je gelijk in. Al ben ik wel blij dat hij erover begon er is iig een discussie wat ik hier nog niet eerder gezien heb:D

Een echte winnaar trapt de verliezer niet in de grond.

Kortom: Er zijn hier schijnbaar geen winnaars te bekennen?!?!?!?!

Er zijn nog geen verliezers en geen winnaars. Momenteel is DRIVE aan de winnende hand maar dit kan nog omgekeerd worden. Ik ga iig niet opgeven :)
 

DeletedUser

Guest
Dat dan wel...

Om wel toegevoegde waarde te geven :
Zijde 1:
Spelers: Baksteen.
Zijde 2:
Stammen: DRIVE

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 137
Verschil: 134

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,317
Kant 2: 1,314,648
Verschil: 1,286,331

chart


68 overnames op wel actieve accounts dan ?
 

DeletedUser34471

Guest
Ik denk dat je freak show vergeet.
Zijde 1:
Spelers: Freakshow
Zijde 2:
Stammen: DRIVE

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 92
Verschil: 88

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 32,258
Kant 2: 889,825
Verschil: 857,567

chart
 

DeletedUser54299

Guest
Om eerlijk te zijn ben ik toch wel een beetje teleurgesteld in Free's aandeel in de oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Dus, rito, Freakshow ook inactief ?

Jongens wat een toeval! TLB is ook inactief, tel zijn stats er dan ook even af! Zijn er 2 minder die jullie veroverd hebben op DRIVE...
 

DeletedUser34471

Guest
Dus, rito, Freakshow ook inactief ?

Jongens wat een toeval! TLB is ook inactief, tel zijn stats er dan ook even af! Zijn er 2 minder die jullie veroverd hebben op DRIVE...

Inderdaad, inactief.
Stats zijn stats daar heb ik ook niets op aan te merken, alleen toe te voegen.

En ik kan niet ontkennen dat Freedom rake klappen heeft gekregen, maar dat doe ik ook niet. Niemand in een oorlog is heilig. Na het rekruteren van Retro en het instappen van de oorlog is de stam door een rollercoaster gegaan met spelers die stoppen maar gelukkig ook spelers die komen. En dat is te zien in onze statistieken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wel dan zie ik daar een mooie uitdaging voor de toekomst. Als je ooit vv"d mag je altijd een babbeltje komen doen ^^ !
We weten mekaar wel te vinden denk ik dan haha :D
 
Bovenaan