W19: Het einde

Reactiescore
7
Voor mij is dit:

Spelers:

1. Wie was er DE speler van W19? De Fokke
2. Wie was de tacticus van W19? Ikzelf natuurlijk :cool: , of Jeroentje van TLD
3. Wie was de failerd van W19? -
4. Wie was de AF poster van W19? Beide van DF (Woutje en Joost), mijn co DS4President, The Little Dictator
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W19? De Fokke
6. Wie was de beste deffer van W19? Emperor of the Game
7. Wie was je grootste steun van W19? Ik heb aan Camaro veel gehad, maar ook aan spelers als Pinokiio, Beau en meer.
8. Wie was de grootste vv-er van W19? Emperor of the Game, Beau ter Ham
9. Wie was de verassing van W19? Mea Vota
10. Wie was de mod van 2010(game mods mogen ook)? -
11. Met welke gestopte spelers had je graag W19 af willen maken? Iedereen uit mijn tijd!
12. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW? Niemand die nu nog speelt :p

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W19? Duidelijk Ctrl. nu, maar daarvoor zeker WaZaa. zolang het duurde.
2. Welke stam leek je de gezelligste van W19? Gezellig doe ik niet aan.
3. Welke stam heeft het hardste gefaild? Aorta*
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen? Ctrl.
5. Welke stam werkte het beste samen? WaZaa.
6. Bg van het W19? .BA.

Thxs voor punt 9 :)

2. Welke stam leek je de gezelligste van W19? Gezellig doe ik niet aan.
Gezellig is wel heel belangrijk, he
Dan voelen spelers zich thuis in een stam, leren elkaar beter kennen en hebben veel meer voor elkaar over
dan als je totaal anoniem en alleen spelgericht bezig bent ;)
 

DeletedUser

Guest
ach laat die noob lekker mea :p het is niet voor niets dat hij ook niet meer bestaat :p

grapje, je bent goede speler, maar neemt het spel wel te serieus
 

DeletedUser68397

Guest
Alleen dit soort onzin zegt al veel. :eek:

6. Wie was de beste deffer van W19? Emperor of the Game
 

DeletedUser

Guest
EotG was geen slechte speler, maar niet echt een topdeffer in mijn geheugen :p weet wel dat ie topper is als ie gaat aanvallen :D
 

DeletedUser

Guest
LOL Aorta* fail? Helaas konden we niet als stam voortbestaan door onder andere privé omstandigheden, maar anders hadden wij de wereld nu nog gedomineerd. Ctrl.is een verzameling van een aantal zielige spelers die simpel weg geluk hebben gehad, omdat de meesten van jullie zich op de achtergrond hielden toen het er echt op aan kwam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lol sven, ga eens terug je grot in,,,*Aorta had net zoveel kans op overwinning als Bzz.

Dat je zegt dat *Aorta gewonnen had bewijst alleen maar dat je een zwakke speler bent die grote bek heeft :D kom maar terug als je de zwakste spelers in Ctrl aan had gekund....never gonna happen :eek:
 

DeletedUser

Guest
De waarheid is soms hard Jimbou :O
Binnenkort weer een wereldje beginnen? Zomervakantie komt er weer aan he:O
 

DeletedUser

Guest
LOL Aorta* fail? Helaas konden we niet als stam voortbestaan door onder andere privé omstandigheden, maar anders hadden wij de wereld nu nog gedomineerd. Ctrl.is een verzameling van een aantal zielige spelers die simpel weg geluk hebben gehad, omdat de meesten van jullie zich op de achtergrond hielden toen het er echt op aan kwam.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De waarheid is soms hard Jimbou :O
Binnenkort weer een wereldje beginnen? Zomervakantie komt er weer aan he:O

waarheid dat *Aorta gefaald heeft? (zeg ik als BG destijds dus sjaaa...)

en nee, w19 is mijn laatste wereld, daarna stap ik over naar wildstar en mn andere steamgames :p
 
Reactiescore
7
Alleen dit soort onzin zegt al veel. :eek:

6. Wie was de beste deffer van W19? Emperor of the Game

TBS heeft het natuurlijk wel over zijn tijd op W19 he
En dat was ver voordat het huidige Ctrl opgericht werd en de W19 bepalende oorlogen zich afspeelden ;)


LOL Aorta* fail? Helaas konden we niet als stam voortbestaan door onder andere privé omstandigheden, maar anders hadden wij de wereld nu nog gedomineerd. Ctrl.is een verzameling van een aantal zielige spelers die simpel weg geluk hebben gehad, omdat de meesten van jullie zich op de achtergrond hielden toen het er echt op aan kwam.

Euhhhh, Aorta* ..... dat was toch in de periode dat de stammetjes op W19 hooguit 3 maanden bestonden? :p
En daarna weer vielen, met 3/4 dezelfde spelers verder gingen, weer vielen, en ga maar door?
Dus nog steeds domineren...? Droom gerust verder :D

Whahahaha, Ctrl. hield zich op de achtergrond.
Jaja en zo hebben we de oorlogen met Fitum en .BA. gewonnen, door niks te doen, achter over te leunen en af en toe naar elkaar te roepen:
Heeeeeee, geef de popcorn nu eens door! :D

Heerlijk die dromen van jou :p
 

DeletedUser69389

Guest
LOL Aorta* fail? Helaas konden we niet als stam voortbestaan door onder andere privé omstandigheden, maar anders hadden wij de wereld nu nog gedomineerd. Ctrl.is een verzameling van een aantal zielige spelers die simpel weg geluk hebben gehad, omdat de meesten van jullie zich op de achtergrond hielden toen het er echt op aan kwam.

Sven blijf nou eens van die fles en joint af.:mad::mad::mad::mad: Je hebt alleen maar waan ideeën. Aorta* is gevallen en heeft dus gefaald. Ctrl. gaat de wereld winnen, take it or leave it. Wimmetje kan Ctrl. echt niet in zijn eentje van de overwinning houden.


TBS heeft het natuurlijk wel over zijn tijd op W19 he
En dat was ver voordat het huidige Ctrl opgericht werd en de W19 bepalende oorlogen zich afspeelden ;)




Euhhhh, Aorta* ..... dat was toch in de periode dat de stammetjes op W19 hooguit 3 maanden bestonden? :p
En daarna weer vielen, met 3/4 dezelfde spelers verder gingen, weer vielen, en ga maar door?
Dus nog steeds domineren...? Droom gerust verder :D

Whahahaha, Ctrl. hield zich op de achtergrond.
Jaja en zo hebben we de oorlogen met Fitum en .BA. gewonnen, door niks te doen, achter over te leunen en af en toe naar elkaar te roepen:
Heeeeeee, geef de popcorn nu eens door! :D

Heerlijk die dromen van jou :p

Daar bestaat toch een liedje over?:rolleyes: http://www.youtube.com/watch?v=3tcHzIcrdms. De meeste dromen zijn bedrog.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het bovenstaande bericht in nuchtere toestand geschreven hoor:p
Spijtig dat jullie zo'n vertekend beeld hebben van wat er vroeger op w19 heeft gespeeld...
Jullie vinden elkaar natuurlijk allemaal toppertjes nu xD
 

DeletedUser

Guest
Nee, aorta maakte GEEN kans tegen wazaa....

In mijn ogen heeft w19 3 echte topstammen gekend: fitum1, WaZaa en Ctrl.
Daar staat logisch aorta niet bij :')
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hoe lang gaat het hier nog duuren?
 
Bovenaan