Rate de speler.

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser57683

Guest
Het gaat er niet om of je verbaasd bent of niet, maar het gaat om de manier waarop je het verwoord :p
 

DeletedUser65875

Guest
Tegenwoordig is het dus blijkbaar al arrogant als je ergens verbaasd over bent.....:rolleyes:

Volgende keer, 'Verbaasd' ipv 'Grappig' gebruiken. Dan komt je doel over, maar met grappig doel je op arrogantie.

Dus, gewoon mis verwoording mensen ... Kan gebeuren, laten we hier niet verder op ingaan. :cool:
 

DeletedUser72441

Guest
Hoezo arrogant? Ik speel dit spel al sinds februari 2008, heb vele werelden gespeeld en op 3 daarvan lange tijd eerste gestaan. Veel spelers kennen me dus wel, zeker spelers die al wat langer op TW spelen. Mag ik het dan grappig vinden dat spelers mij niet kennen? Overgevoelig zooitje hier.

dan moet je mij toch wel nog kennen :p
 
Reactiescore
4
ken jullie allemaal nog niet LOL ja Demo73 nu een beetje omdat hij mijn buurman is :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Rateee: iReQuiemx :p

Punten: 7.5/10 Mooie 3m, prima rang 14, de laatste 2 weken niet zoveel gegroeid maar dat is logisch met jullie ligging, en ik verwacht dat jullie weer lekker gaan groeien ^^
ODA: 7/10 Rang 14, op zich mooi maar mag wel iets hoger, ik verwacht dat dit ook snel zal gebeuren ;p
Ligging: 8.5/10 Mooie aansluiting met de stam, veel front dat nu zeker te verdedigen is door de NAP met NS.
Stam: -/10 zal mn eigen stam niet raten :p
Reputatie: 8/10 Leuke spelers, vooral bram met zijn woordgrap ;););)

Gemiddeld 7,8/10 Zeker goed, ruimte voor verbetering in ODA en punten :)

Rate: King Of Victorie
 

DeletedUser

Guest
Punten: 7.5/10 Mooie 3m, prima rang 14, de laatste 2 weken niet zoveel gegroeid maar dat is logisch met jullie ligging, en ik verwacht dat jullie weer lekker gaan groeien ^^
ODA: 7/10 Rang 14, op zich mooi maar mag wel iets hoger, ik verwacht dat dit ook snel zal gebeuren ;p
Ligging: 8.5/10 Mooie aansluiting met de stam, veel front dat nu zeker te verdedigen is door de NAP met NS.
Stam: -/10 zal mn eigen stam niet raten :p
Reputatie: 8/10 Leuke spelers, vooral bram met zijn woordgrap ;););)

Gemiddeld 7,8/10 Zeker goed, ruimte voor verbetering in ODA en punten :)

Rate: King Of Victorie

Danku danku!
En ja ik Aas op woordgrapjes :p
 

DeletedUser

Guest
Rate: King Of Victorie

Punten: 6/10, rang 40, rang 25 groeiranglijst. Op zich best prima, maar door de ligging had dit toch wel iets hoger gemogen.
ODA: 4/10 Dit is toch wel verdomd weinig, 7m. Of je hebt dus veel geinterned (wat volgens mij niet zo is) of je hebt gewoon nooit echt moeten vechten voor je dorpen.
Ligging: 8/10 Rimspeler, is ideaal om te farmen, maar minder ideaal om deel te nemen aan stammassa's.
Stam: 7/10 Ondanks de alom besproken oorlog met N-S geef ik de huidige groep van Tables toch het voordeel van de twijfel.
Reputatie: -/10, geen idee.

Gemiddeld 6,3/10 Een krappe voldoende.



RTe werner the whale
 

DeletedUser

Guest
Rate: King Of Victorie

Punten: 6/10, rang 40, rang 25 groeiranglijst. Op zich best prima, maar door de ligging had dit toch wel iets hoger gemogen.
ODA: 4/10 Dit is toch wel verdomd weinig, 7m. Of je hebt dus veel geinterned (wat volgens mij niet zo is) of je hebt gewoon nooit echt moeten vechten voor je dorpen.
Ligging: 8/10 Rimspeler, is ideaal om te farmen, maar minder ideaal om deel te nemen aan stammassa's.
Stam: 7/10 Ondanks de alom besproken oorlog met N-S geef ik de huidige groep van Tables toch het voordeel van de twijfel.
Reputatie: -/10, geen idee.

Gemiddeld 6,3/10 Een krappe voldoende.

Thanks voor de rate ;)
Punten wordt aan gewerkt, ODA is lastig met 50% moraal of clears op 40 uur loopafstand die gedodged worden ;p
 

DeletedUser

Guest
Rate Sj44kie. Ik had er nog 1 tegoed.

Rate: Sj44kie

Punten: 4/10, rang 23, groeiranglijst 36. Tsja, hoe verder in het spel, hoe moeilijker om jezelf een hoge rang te kopen (190 euro aan het winterevent jongen, rly?). Of heb je geen interns meer en is het gewoon lastig om een goede groei te behouden door het edelen van barbaren?
ODA: 6/10 Op zich best knap voor iemand die zoveel internt.
Ligging: 5/10 Acceptabel. Groot front. Het is alleen niet echt heel goed om te farmen, aangezien N-S of jij alle barbaren weg hebben gehaald.
Stam: 3/10 De houding die hier door .Pi mensen wordt uitgedragen op het AF is verschrikkelijk. Ze zetten zichzelf voor schut door niet om te kunnen gaan met termen als NAP en BG. En als ze nou met belachelijk goede oorlogstats zouden kunnen komen, maar ook dat kan niet gezegd worden de laatste dagen.
Reputatie: (-1)0/10, ik ga hier weinig woorden aan vuil maken. Laat ik het zo zeggen: Kim Jung-un heeft nog een betere reputatie.

Gemiddeld 3,6/10, mocht ik echter minpunten geven dan scoorde je nog geen 2.

Rate: Sandor Clegane
 

DeletedUser

Guest
Rate: Sj44kie

Punten: 6/10, Rang 23, groeirang 36. Had een stuk hoger gemogen maar je hebt dan ook veel front.
ODA: 8/10 20 miljoen is een prima ODA voor je puntenaantal, laat zien dat je goed hebt gevochten om je dorpen.
Ligging: 7/10 : Ligt mooi aangesloten bij de stam, goed te verdedigen cluster en veel front.
Stam: 5/10 : Vind een halve stam rekruteren zodat je eindelijk wat durft niet de manier.
Reputatie: 4/10 : Toch vaak zeer slechte posts op het af en haalt het niveau hier absoluut niet naar boven.

Gemiddeld 6/10 ^^

Rate : PrincessMileyCyrus
 

DeletedUser73090

Guest
Rate: PrincesMiley

Punten: 7/10, Best punten aantal voor je start, en mooie constante groei. Rang 47, zie je nog wel stijgen.
ODA: 10 miljoen, 8/10. Voor je aantal punten zeker niet verkeerd!
Ligging: 7/10, niet al teveel front in vergelijking met je safe, wel goed aangesloten op je stam.
Stam: 5/10, Tables verbaasd me elke keer meer, en dan in de negatieve manier. Zitten leuke spelers in, maar meer individueel dan als groep.
Reputatie: Ik ken verder niks over je, dus zal hier geen uitspraak over doen.

Gemiddeld: 6,75. Niet verkeerd dus!

Rate: Lord Ork.

Mike.
 

DeletedUser71655

Guest
Stam: 3/10 De houding die hier door .Pi mensen wordt uitgedragen op het AF is verschrikkelijk. Ze zetten zichzelf voor schut door niet om te kunnen gaan met termen als NAP en BG. En als ze nou met belachelijk goede oorlogstats zouden kunnen komen, maar ook dat kan niet gezegd worden de laatste dagen.


Kijk even naar je eigen stam wil je?
Jullie zijn diegene die eerst roepen dat Pi stabben en dan ons gaan stabben.

Verder trekt je lijstje op niks, misschien eens normaal gaan posten.
 
Bovenaan