Rate de speler.

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Praat het anders even privé uit?

OT:

Werner de Walvis:

Punten: 9/10, rang 7 met groeirang 5, top dus :) Bovendien niet door intern gezien je hoge ODA

ODA: 9/10, rang 6, zeer mooi dus. Geen gratis dorpen maar niet overdreven hoog

Ligging: 6/10, mooi aangesloten bij de stam met veel safezone maar wel nog met gaten in. Momenteel ziet het ernaar uit dat je half naar de rim toegroeit en half naar .Pi. Als het af is zal het er zeker mooi uitzien met veel safe en een leuk front :)

Stam: 7/10, ziet er een van of zelfs de topstam van het moment uit, maar er zijn onlangs louche dingen gebeurd omtrent VV'en en os'en enzo dus geef ik het een neutrale 7

Reputatie: 7/10 Geen idee, heb nog nooit met je gepraat IG of op skype en zie je ook niet zo vaak op het AF, neutrale 7 dus.

Totaal: 38/50 --> gemiddelde van 76%, mooi dus :)

Rate: WildCard

Betreffen voornamelijk zeer betrouwbare mb's :)
Danku voor de rate.
 

DeletedUser1206

Guest
Gore azijnpisser die wings of liberty.

9/10, rang 7 met groeirang 5, top dus Bovendien niet door intern gezien je hoge ODA :rolleyes: En bij mij krijg ik 2.5 met od rang 1 :D
 

DeletedUser

Guest
Gore azijnpisser die wings of liberty.

9/10, rang 7 met groeirang 5, top dus Bovendien niet door intern gezien je hoge ODA :rolleyes: En bij mij krijg ik 2.5 met od rang 1 :D

Verschillende spelers raten wat dus inhoudt dat de rates verschillend zijn ;)
 

DeletedUser70828

Guest
Od totaal wordt vervuild met odd, wat iedereen met een beetje mazzel bij elkaar gestacked krijgt :p
 

DeletedUser

Guest
Gore azijnpisser die wings of liberty.

9/10, rang 7 met groeirang 5, top dus Bovendien niet door intern gezien je hoge ODA :rolleyes: En bij mij krijg ik 2.5 met od rang 1 :D

Naja jij werd dan ook gerate door iemand die gewoon even wou haten en een rating zonder enige nuance gaf :p
 

DeletedUser70828

Guest
Geef Penno anders maar even een zware bagger-rating, staat het weer gelijk zeg maar, qua dingen die ertoe doen ;)
 

DeletedUser

Guest
sj44kmans heeft ook 20M ODA (rang 9) wat zeker niet slecht is. Beetje objectiviteit mag toch wel verwacht worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen staart zichzelf suf op de rating van T., maar eronder vind je direct een nieuwe rating, dus what's the deal?
Al het gezeik omtrent 'objectief raten'.. Please.. Tell me, je vraagt iemand zijn mening - maar verwacht dan een objectief gatlikgedoe?

P.S. de rating onder T's, zie je dat Sjaakie zelf ook slechts 6/10 haalt. Hij doet die rating zeer veel eer aan door op T's rating door te drammen. Grow up.
 

DeletedUser73090

Guest
Lord Ork:

Punten: 6/10, 11 december gestart, 3.3mil, groeirang 16.. veel barbaren geëdeld maar in het verleden toch ook strijd geleverd.
ODA: 7/10, niet bijzonder veel maar ook zeker niet weinig, gewoon netjes, teven laat je ODD zien dat je toch ook wat weerstand hebt gehad.
Ligging: 5/10, Gigantisch front met N-S en weinig safezone, bijna geen barbaren in je buurt... moet dit toch een laag cijfer geven :p
Stam: 6/10, =PM=, de stam zelf ziet er in mijn ogen niet erg stabiel uit.. echter weet ik dat er een paar spelers tussen zitten die er wel wat van kunnen. Al met al, niet ernstig bijzonder.
Reputatie: Ik ken verder niks over je, dus zal hier geen uitspraak over doen.

Gemiddeld: 6

Rate: Werner de Walvis

Die barbaren waren nodig om tegen 70% front met N-S op te kunnen boksen, en sterker te staan tegenover Arroganti. Ben er zelf normaalgesproken ook geen fan van. Thanks voor de rating!

Mike.
 

DeletedUser

Guest
WildCard:

Punten: 6/10, rang 48 terwijl je in december bent gestart, niet al te best. Kan stukken beter! Al helemaal wanneer je aardig wat hebt geinternd en bb's hebt geedelt. Wel veel dorpen gepakt in de oorlog tegen Tables, dat zorgt net voor de voldoende.

ODA: 7/10, rang 51. Redelijk in verhouding met je puntenrang en je hebt er veel vijandelijke dorpen mee gepakt. Netjes!

Ligging: 7/10, een aardig cluster. Redelijk front wat nu weg is gevallen door het vertrek van wat spelers uit Tables. Wel veel CF's nog.

Stam: 8/10, Een van de betere stammen op W36, doen het goed in de oorlog tegen Tables en N-S al zijn beide stammen niet van een al te hoog niveau. Ben benieuwd hoe ze het in de toekomst gaan doen in andere oorlogen.

Reputatie: 7/10, ik ken je niet maar gezien je vele overnamens van Tables ben je in ieder geval een doorzetter.

Totaal: 35/50 = 7

Rate: Maak That De Katze Wise
 

DeletedUser1206

Guest
Maak That De Katze Wise

Punten : 10/10. Rang 1 en in januari gestart. Netjes.

ODA : 8/10. Rang 5 niet slecht maar ook niet bijzonder hoog voor je puntenaantal. voor de rest nog weinig echte tegenstand gehad geloof ik?

Ligging : 7/10 veel farmdorpen. wel paar jumps waar ik zelf geen fan van ben.

Stam : 8/10. Goeie stam. Veel ervaring. Alleen ook hier nog weinig tegenstand gehad zover. We zullen zien wat de komende tijd ons zal brengen.

Reputatie : 5/10 ik ken je niet.


Totaal : 38/50 = 7.6


Rate : sjaakmans
 

DeletedUser14626

Guest
Sjaakmans

Punten : Noob punten, gewoon nee: -1/10
ODA : Slecht vergeleken met je ODD. nr1 odd = 10/10 nr8 oda = dus 2/10. Slecht hoor.
Ligging : Bagger. Je ligt te ver van |D|, duurt te lang voordat je ingemaakt wordt. 1/10
Stam : perfect imperfections? Zegt al genoeg. Zo imperfect als maar zijn kan, lees: lelijk 0/10
Reputatie : Ik mag jou wel, 10/10

Totaal : Best slecht
 

DeletedUser

Guest
een 5 geven als je iemand niet kent?
en ja je hebt gelijk over de paar jumps. We hebben inderdaad 7 jumps naar 12 verschillende continenten, wat een kutcluster.. Als je je een béétje zou verdiepen, zou je zien dat alle spelers in mn cluster in dezelfde stam zitten, genaamd: poesjes. Misschien gaat er zelf bij jou een belletje ringen: katze en poesjes?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
een 5 geven als je iemand niet kent?
en ja je hebt gelijk over de paar jumps. We hebben inderdaad 7 jumps naar 12 verschillende continenten, wat een kutcluster.. Als je je een béétje zou verdiepen, zou je zien dat alle spelers in mn cluster in dezelfde stam zitten, genaamd: poesjes. Misschien gaat er zelf bij jou een belletje ringen: katze en poesjes?

Probeer je Jitter nou te laten nadenken? Daar kan je beter gelijk mee ophouden namelijk.
Maar laat hem lekker, hij denkt nog steeds dat je eerst al je barbaren uit je cluster moet (laten) edelen om het een topcluster te maken. Farmen is namelijk voor noobs :confused:
 
Bovenaan