Rate de speler.

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser50691

Guest
vind je sommige zitten hier meer te zeuren en modder te gooien dan dat ze werkelijk tijd in het spel steken :s
 

DeletedUser65875

Guest
Ik dacht dat deze 'discussie' alleen in Top/Flop spelers was/is. Gelieve niet overal te beginnen over het al dan niette feit dat .Pi moeilijkheden heeft met stam diplomatiek. Het was een uitspraak van een |D| speler en is |D| getint, of deze objectief is maakt alle sinds een punt maar een rate is iets persoonlijks.

Uiteraard is het leukste dat er objectief gerate wordt. Ik zeg niet dat dit niet het geval is. Ik weet het niet en eerlijk maakt het me allemaal niet uit. Jullie doen niet aan discussie voeren maar aan een moddergevecht. Gelieve ondersteunende argumenten te geven met volwassen taalgebruik als er toch gereageerd wordt op een rate. Dit is aangenamer voor de forumlezer en voor de sfeer.
 

DeletedUser

Guest
Rate: PrincesMiley

Punten: 7/10, Best punten aantal voor je start, en mooie constante groei. Rang 47, zie je nog wel stijgen.
ODA: 10 miljoen, 8/10. Voor je aantal punten zeker niet verkeerd!
Ligging: 7/10, niet al teveel front in vergelijking met je safe, wel goed aangesloten op je stam.
Stam: 5/10, Tables verbaasd me elke keer meer, en dan in de negatieve manier. Zitten leuke spelers in, maar meer individueel dan als groep.
Reputatie: Ik ken verder niks over je, dus zal hier geen uitspraak over doen.

Gemiddeld: 6,75. Niet verkeerd dus!

Rate: Lord Ork.

Mike.

Thankss :)
 

DeletedUser1206

Guest
Ik dacht dat deze 'discussie' alleen in Top/Flop spelers was/is. Gelieve niet overal te beginnen over het al dan niette feit dat .Pi moeilijkheden heeft met stam diplomatiek. Het was een uitspraak van een |D| speler en is |D| getint, of deze objectief is maakt alle sinds een punt maar een rate is iets persoonlijks.

Uiteraard is het leukste dat er objectief gerate wordt. Ik zeg niet dat dit niet het geval is. Ik weet het niet en eerlijk maakt het me allemaal niet uit. Jullie doen niet aan discussie voeren maar aan een moddergevecht. Gelieve ondersteunende argumenten te geven met volwassen taalgebruik als er toch gereageerd wordt op een rate. Dit is aangenamer voor de forumlezer en voor de sfeer.

moet je is kijken naar die rating van regenwurm op mij.. :rolleyes: straalt de objectiviteit van af
 

DeletedUser

Guest
Lord Ork:

Punten: 6/10, 11 december gestart, 3.3mil, groeirang 16.. veel barbaren geëdeld maar in het verleden toch ook strijd geleverd.
ODA: 7/10, niet bijzonder veel maar ook zeker niet weinig, gewoon netjes, teven laat je ODD zien dat je toch ook wat weerstand hebt gehad.
Ligging: 5/10, Gigantisch front met N-S en weinig safezone, bijna geen barbaren in je buurt... moet dit toch een laag cijfer geven :p
Stam: 6/10, =PM=, de stam zelf ziet er in mijn ogen niet erg stabiel uit.. echter weet ik dat er een paar spelers tussen zitten die er wel wat van kunnen. Al met al, niet ernstig bijzonder.
Reputatie: Ik ken verder niks over je, dus zal hier geen uitspraak over doen.

Gemiddeld: 6

Rate: Werner de Walvis
 

DeletedUser71655

Guest
dat jullie nog steeds niet het verschil weten van een nap en een bg :rolleyes:

Als je even terug reageert op mijn reactie in top/flop spelers dan zouden we al wat verder komen.
Tot nu toe hebben jullie nog niet echt het lef om er op te reageren:rolleyes:
 

DeletedUser65875

Guest
moet je is kijken naar die rating van regenwurm op mij.. :rolleyes: straalt de objectiviteit van af
Heb niet gezegd dat het een goede rate was (ook niet een slechte), het is zijn mening. Dat is iets wat je niet kan vermijden, het leukste is een objectieve rating uiteraard. Tevens was mijn post meer te doelen op het "moddergevecht' dat gaande is op een ander topic. Waar ik niet gezind met ben, ik zie liever een discussie dan een 'moddergevecht'. Ben er zeker van dat meerdere mensen deze mening met me delen.
Als je even terug reageert op mijn reactie in top/flop spelers dan zouden we al wat verder komen.
Tot nu toe hebben jullie nog niet echt het lef om er op te reageren:rolleyes:

Dit kan via berichtje op het AF naar hem denk ik dan? Olie op het vuur is nooit goed, tenzij dat hetgeen is wat je wilt.
 

DeletedUser68252

Guest
Kijk even naar je eigen stam wil je?
Jullie zijn diegene die eerst roepen dat Pi stabben en dan ons gaan stabben.

Verder trekt je lijstje op niks, misschien eens normaal gaan posten.

Nogmaals Jessey, |D| heeft zich nergens schuldig gemaakt aan een stab. Jullie handelde ten tijden van een BG, wij ten tijden van een Nap. Een Nap treft een andere regeling dan een Bg, dit rechtvaardigt ons dus deze handelingen uit te voeren.

Ja echt kansloos xD

Wel, de enige die hier kansloos bezig is op dit moment zijn de leden van .Pi, die trachten propaganda te voeren tegen |D|, trachten |D| een slechte naam aan te praten zonder met enige concrete bewijzen te komen.

Als je even terug reageert op mijn reactie in top/flop spelers dan zouden we al wat verder komen.
Tot nu toe hebben jullie nog niet echt het lef om er op te reageren:rolleyes:

Toevallig heb ik daar al op gereageerd, het lijkt me vrij overbodig dat Jurrien hier nog een tweede keer hetzelfde post. Het lef om niet te reageren? Ik ontkracht je luttele postjes graag hoor. :D
 

DeletedUser71655

Guest
Nogmaals Jessey, |D| heeft zich nergens schuldig gemaakt aan een stab. Jullie handelde ten tijden van een BG, wij ten tijden van een Nap. Een Nap treft een andere regeling dan een Bg, dit rechtvaardigt ons dus deze handelingen uit te voeren.
>>>>andere topic

Wel, de enige die hier kansloos bezig is op dit moment zijn de leden van .Pi, die trachten propaganda te voeren tegen |D|, trachten |D| een slechte naam aan te praten zonder met enige concrete bewijzen te komen.
>>>andere topic


Toevallig heb ik daar al op gereageerd, het lijkt me vrij overbodig dat Jurrien hier nog een tweede keer hetzelfde post. Het lef om niet te reageren? Ik ontkracht je luttele postjes graag hoor. :D

Ik ontkracht jou luttele postjes ook graag hoor;)
 

DeletedUser

Guest
Praat het anders even privé uit?

OT:

Werner de Walvis:

Punten: 9/10, rang 7 met groeirang 5, top dus :) Bovendien niet door intern gezien je hoge ODA

ODA: 9/10, rang 6, zeer mooi dus. Geen gratis dorpen maar niet overdreven hoog

Ligging: 6/10, mooi aangesloten bij de stam met veel safezone maar wel nog met gaten in. Momenteel ziet het ernaar uit dat je half naar de rim toegroeit en half naar .Pi. Als het af is zal het er zeker mooi uitzien met veel safe en een leuk front :)

Stam: 7/10, ziet er een van of zelfs de topstam van het moment uit, maar er zijn onlangs louche dingen gebeurd omtrent VV'en en os'en enzo dus geef ik het een neutrale 7

Reputatie: 7/10 Geen idee, heb nog nooit met je gepraat IG of op skype en zie je ook niet zo vaak op het AF, neutrale 7 dus.

Totaal: 38/50 --> gemiddelde van 76%, mooi dus :)

Rate: WildCard
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Omdat je nu ook in dit topic met het gezeik aan komt en daar heeft bijna niemand zin in.

jullie zien het als gezeik, wij zien het als een normale discussie die dagelijks op tw voorbij komt.

Doe het dan niet in topics die er niet voor bedoeld zijn wil je? ;)

Misschien moet je het topic nog eens terug lezen dan, deze discussie in dit topic kwam voort uit de rate van Sj44kie. ;)
 

DeletedUser

Guest
Kijk even naar je eigen stam wil je?
Jullie zijn diegene die eerst roepen dat Pi stabben en dan ons gaan stabben.

Verder trekt je lijstje op niks, misschien eens normaal gaan posten.

Och jessey toch, huilebalk. Ik post hier een lijstje met mijn mening en daarbij horende argumenten. En omdat het dan niet zo positief uitpakt voor een vriendje van je trekt mijn lijstje op niks? Vraag dan ook niet om een rate, als je andermans mening niet wil horen....
 

DeletedUser71655

Guest
Och jessey toch, huilebalk. Ik post hier een lijstje met mijn mening en daarbij horende argumenten. En omdat het dan niet zo positief uitpakt voor een vriendje van je trekt mijn lijstje op niks? Vraag dan ook niet om een rate, als je andermans mening niet wil horen....

Dat had ik bij iedereen gedaan die zo,n bar slechte rating kreeg, als je een rating geeft zorg dan iig dat het op waarheid gebaseerd is, en dat het niet vol met kinderachtige opmerkingen en onwaarheden staat.
 

DeletedUser

Guest
Och jessey toch, huilebalk. Ik post hier een lijstje met mijn mening en daarbij horende argumenten. En omdat het dan niet zo positief uitpakt voor een vriendje van je trekt mijn lijstje op niks? Vraag dan ook niet om een rate, als je andermans mening niet wil horen....
als je zomaar conclusies trekt die gebaseerd zijn op onwaarheden en leugens kan je natuurlijk een reactie verwachten.
 

DeletedUser

Guest
Dat had ik bij iedereen gedaan die zo,n bar slechte rating kreeg, als je een rating geeft zorg dan iig dat het op waarheid gebaseerd is, en dat het niet vol met kinderachtige opmerkingen en onwaarheden staat.

Aha dus jij gaat vanaf nu commentaar geven op elke slechte rating die iemand krijgt?
Maar vertel mij dan eens waar de werkelijke onwaarheden staan? En dan wil ik niet horen dat jij het niet eens bent met mijn mening, want deze heb ik nou eenmaal, en ik heb geen zin om met huilebalkjes en eindeloze discussie over een meningsverschil te gaan voeren.
Oja, je punt over kinderachtige opmerking zie ik ook niet in, maar aangezien dit dan weer jouw mening is, gaan we het hier niet meer over hebben.
 
Bovenaan