Oorlog NS-Under

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ordo, Under en Tables zijn gewoon 3x dezelfde stam. Heel normaal dat Ringo dan alle stats pakt. Ben het niet vaak met hem eens, maar dit keer wel.
 

Deleted User - 487714410

Guest
Ordo, Under en Tables zijn gewoon 3x dezelfde stam. Heel normaal dat Ringo dan alle stats pakt. Ben het niet vaak met hem eens, maar dit keer wel.

je moet het ook over de hele lijn bekijken denkik.
eene keer sluiten ze de oorlog ordo af als gewonnen , de week er na gaan ze de stats er wel weer bij halen.

Denk dat Ringo eens duidelijkheid mag brengen over wat hij nu wilt .

-het is ofwel gewonnen hebben van Ordo

-ofwel stats optellen niet van beide walletjes willen eten fzo:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nog 1 laatste keer ringo, en als je het dan nog niet snapt... tjah.. dan zal je het nooit niet snappen dat je absurde posts en tegenstrijdige reacties post:

dus : King ringo verklaard bij de oprichting van tables (toen tijdelijke naam under) dat hij de oorlog tegen ordo gewonnen heeft.
King ringo verklaard een nieuwe oorlog 2dagen (ofzoiets) na de oprichting van tables (toen under)
Tijdens de posts van de stats gebruikt king ringo zoals het hoort de stats vanaf de officiele oorlogsverklaring op het AF. (hierbij gooit hij nog wat verliezen uit de stats tegen tables, maar no worries, we doen er zeker niet moeilijk over:D )
Dan kickt king ringo, emile uit de stam wegens een account die door tables kapot is gemaakt om de verliezen te verdoezelen. (word toegegeven door stamlid). ook kickt hij nog een ander lid die daar lag omdat deze het niet meer zag zitten door de weinige hulp en het verlies van zijn stamleden in zijn regio. (deze kick kan ik nog wel begrijpen, aangezien je deze verliezen half en half niet aan je eigen stam hebt te wijten).

maar nu ga je ineens er statistiekjes gaan bijhalen uit de oorlog met ordo die jij in het verleden al gewonnen hebt?
dat noem ik nu eens echt de stats gaan verdraaien. die winsten van jullie zijn (misschien buiten een paar dorpen?) allemaal op mensen gebeurt die niet in tables zitten en er ook nooit hebben ingezeten.:confused:

jij lult zo moeilijk dat je je eigen verhalen zelf niet meer snapt

ik heb wel 100 dingen verklaard en uitgelegd maar ik heb altijd alle stats laten zien zowel ordo en tables apart als tesamen want net zoals bouwtijden halveren het al zegt ordo en tables is qua oorlog voor ons hetszelfde, dat jullie wegvluchten uit ordo om zo de stats te ontlopen is jullie probleem, dat jullie nu nadat jullie de ordo leden aan hun lot over lieten voor staan in stats geef ik ruim toe en is enerzijds jullie verdiensten en anderzijds door door simonsays zijn backstab richting n-s en zijn oude maatjes

en voor de kick van onze 2 leden dat is mijn verantwoording en ga ik jou niet aan je neus hangen aangezien ik jou geen verklaring schuldig ben en ik neem ze voor jouw plezier met alle plezier mee in de stats

maar kap nu maar een keer met je valse beschuldigingen dat we niks voor onze leden doen of gedaan hebben want we weten zelf allemaal wel beter, iets wat jullie nog moeten leren, enige die flink doet hier is comatoes omdat die in de makkelijkste regio ligt en zo makkelijk wat dorpen kon pakken, maar jouw tijd komt nog het zal niet lang duren voordat je een toontje lager zingt :)

zo einde discussie voor mij, elke onzinnige post van jou zal verder genegeerd worden door mij

je moet het ook over de hele lijn bekijken denkik.
eene keer sluiten ze de oorlog ordo af als gewonnen , de week er na gaan ze de stats er wel weer bij halen.

Denk dat Ringo eens duidelijkheid mag brengen over wat hij nu wilt .

-het is ofwel gewonnen hebben van Ordo

-ofwel stats optellen niet van beide walletjes willen eten fzo:D

zoals ik al zei, het was tables die zei dat zolang ordo niet opgeheven is heeft n-s die oorlog nog niet gewonnen

dus vandaar dat ik regelmatig beide stats laat zien zowel met als zonder ordo

maar feit is dat tables en ordo van oorsprong de zelfde stam is en tables bestaat uit vluchtelingen vanuit ordo
 

DeletedUser

Guest
bij deze. N-S heeft de oorlog gewonnen Tables. Punt. Over en uit. Nieuwe oorlog is begonnen :)
 

DeletedUser50691

Guest
inderdaad als hun zich daar zo beter van voelen laat ze :p

volgende oorlog kan je laten zien wie de baas is
 

DeletedUser65875

Guest
Even een recap!


Allereerst, meningen veranderen dus alles wat ik hiervoor heb gezegd en deze post zou tegen spreken, don't even bother.
Ordo bereidt zich voor op de oorlog met N-S. N-S die zich geen zorgen maakte over gestackerij aangezien we vredig leefden langs die kanten of dat werd toch zo gedacht (vanuit mijn kant). Ordo, genoeg op krachten (denken ze) en slaan toe. BAM! Mooie post die volgde met leuke stats in Ordo's voordeel. N-S kreeg een duw van Ordo, die dacht van, haha krachtig genoeg voor ze te laten vallen.
Niets is minder waar, N-S werd achter geduwd maar behield zijn evenwicht. Er wordt wat heen en weer getrokken .. (Rust in een oorlog) .. N-S spaart de krachten en denkt na ... Wat kunnen we doen, correctie .. Wie gaan we hier de grond inboren?
De beslissing was er.. King of Perfection, deze boosdoener in de tijden voor de oorlog, jou willen we hebben! Troepen gingen de deur uit, op weg naar King of Perfection ... Andere leden van Ordo kregen wat bezoekjes om ze af te leiden. Ordo die de legioenen op KoP niet zag aankomen, of juist wel maar het niet nodig vonden om hier iets aan te doen. KoP die meldt, laat het .. Dit gaat ons te duur komen te staan. King of Perfection valt. Zijn laatste woorden, neem wat je nemen kunt Kakashi, gaat je goed vriend .. Ugh

Ordo op de grond, maar geven de strijd niet op, staan terug recht .. Maar voelen zich niet zo goed na de val. N-S opbouwend en denkend over hoe we Ordo weer op de grond kunnen krijgen ... Plots stuikt er achter N-S, Ordo op .. Hmm, wat kan hier nu de bedoeling van zijn, een ukkie tegen de grote jongens? David en Goliath? Nee toch? Goed ... Laten we dit tot de test nemen .. We march! don camillo valt, Ordo weer op hun gat.
Ordo blijft vastberaden, staan weer op .. Zelfde verhaal, N-S denkend over hmm, 2 slagen, 2 vallen .. Wie gaan we nu laten vallen, wordt een trend.
Laten we het Noorden ook er eens bij betrekken. Duckbang. & Quenza .. You're up! Massa 3 van N-S, en zo zet de trend zich voort .. Beide verslagen in de ring tegen N-S.
Ordo valt en blijft neer, denkend .. Hoe kan dit?! Dit kunnen we niet hebben, we moeten iets bedenken voor we hier allen ten onder gaan.
Toen kwam Under (nu Tables), Staan terug recht, hebben goed nagedacht en slagen toe. N-S valt op hun gat maar staan ineens terug recht, lucky shot! De grijns van hun gezicht .. Tot op heden hebben we de grijns nog niet terug, dankje hiervoor. Tegenstander die terug de broek heeft aangetrokken.


Doorheen dit verhaal was er in het Zuiden ook iets te doen, uiteraard .. Uitsluiten is niet lief, maar daar hielt Ordo de broek goed aan maar wisselde deze toch in tegen een broek met een leuker logo. Nu waren er maar een bepaald aantal broeken beschikbaar dus daar zaten de andere leden .. in hun naakie, alleen lord ork is daar trots op en bestaat nog.

Ordo is over, maar de vezels van hun broeken hangen nog steeds aan de benen van Tables.

Ik ben niet uit op iemand te verwijten of af te breken.
Tables hun roots liggen in Ordo.
Proficiat toch op het zuiden. Eigen leden daar overschat, tegenstander ook (beetje) onderschat. Dus congratz.

Pi. is een ander verhaal die op het moment een grijns op hun gezicht heeft staan. Ik zeg dit zodat hier ook rekening gehouden met wordt maar hier hoeft verder niet op in te gaan aangezien dit het topic Oorlog NS-Under(Tables) is.
 

DeletedUser63918

Guest
omdat ik emile en dober884 er ook bij gezet hebt, maar ja dat snap een noob uit tables niet
en het is nog in jullie voordeel ook want lord ork staat voor op n-s

Ringo, ik ga nu je posts citeren waarin je aangaf de 2 oorlogen gescheiden wou houden:
dit doen ze om de komende tijd zo min mogelijk negatieve stats te krijgen

Dan betrek die stats er weer bij. Klaar. Stats boeien me niets, eind resultaat boeit.
topics wel gescheiden houden aub

stats ordo en stats under komt in eigen topic

Zijde 1:
Stammen: N-S
Zijde 2:
Stammen: Ordo

Timeframe: 27/03/2014 17:18:43tot22/04/2014 14:39:26



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 325
Kant 2: 145
Verschil: 180

chart
aangezien Ordo bijna niet meer bestaat hou ik ze gescheiden ook om Under niet het smoesje te laten gebruiken dat we alleen oud leden edelen dus laat ik de stats van NS tegen under apart zien in dat topic
Dat zei je in eerste instantie, dus 2 verschillende oorlogen, oorlog 1 is gewonnen door N-S oorlog 2 is bezig.

4 Dagen later wil je alles opeens omdraaien?
die is straks vanzelf weggeedelt, zo niet dan voegen we beide oorlogen weer samen en de stats dus ook

Van mij part voeg je ze samen, maar ben de volgende keer duidelijk..


Als je een oorlog wilt zet de stats N-S + Emlie + Dober vs Tables + Ordo
en eenmaal die zonder Ordo, dan zien de lezers dat er wel degelijk ene verandering inzit.

Even een recap!

Allereerst, meningen veranderen dus alles wat ik hiervoor heb gezegd en deze post zou tegen spreken, don't even bother.
Ordo bereidt zich voor op de oorlog met N-S. N-S die zich geen zorgen maakte over gestackerij aangezien we vredig leefden langs die kanten of dat werd toch zo gedacht (vanuit mijn kant). Ordo, genoeg op krachten (denken ze) en slaan toe. BAM! Mooie post die volgde met leuke stats in Ordo's voordeel. N-S kreeg een duw van Ordo, die dacht van, haha krachtig genoeg voor ze te laten vallen.
Niets is minder waar, N-S werd achter geduwd maar behield zijn evenwicht. Er wordt wat heen en weer getrokken .. (Rust in een oorlog) .. N-S spaart de krachten en denkt na ... Wat kunnen we doen, correctie .. Wie gaan we hier de grond inboren?
De beslissing was er.. King of Perfection, deze boosdoener in de tijden voor de oorlog, jou willen we hebben! Troepen gingen de deur uit, op weg naar King of Perfection ... Andere leden van Ordo kregen wat bezoekjes om ze af te leiden. Ordo die de legioenen op KoP niet zag aankomen, of juist wel maar het niet nodig vonden om hier iets aan te doen. KoP die meldt, laat het .. Dit gaat ons te duur komen te staan. King of Perfection valt. Zijn laatste woorden, neem wat je nemen kunt Kakashi, gaat je goed vriend .. Ugh

Ordo op de grond, maar geven de strijd niet op, staan terug recht .. Maar voelen zich niet zo goed na de val. N-S opbouwend en denkend over hoe we Ordo weer op de grond kunnen krijgen ... Plots stuikt er achter N-S, Ordo op .. Hmm, wat kan hier nu de bedoeling van zijn, een ukkie tegen de grote jongens? David en Goliath? Nee toch? Goed ... Laten we dit tot de test nemen .. We march! don camillo valt, Ordo weer op hun gat.
Ordo blijft vastberaden, staan weer op .. Zelfde verhaal, N-S denkend over hmm, 2 slagen, 2 vallen .. Wie gaan we nu laten vallen, wordt een trend.
Laten we het Noorden ook er eens bij betrekken. Duckbang. & Quenza .. You're up! Massa 3 van N-S, en zo zet de trend zich voort .. Beide verslagen in de ring tegen N-S.
Ordo valt en blijft neer, denkend .. Hoe kan dit?! Dit kunnen we niet hebben, we moeten iets bedenken voor we hier allen ten onder gaan.
Toen kwam Under (nu Tables), Staan terug recht, hebben goed nagedacht en slagen toe. N-S valt op hun gat maar staan ineens terug recht, lucky shot! De grijns van hun gezicht .. Tot op heden hebben we de grijns nog niet terug, dankje hiervoor. Tegenstander die terug de broek heeft aangetrokken.



Doorheen dit verhaal was er in het Zuiden ook iets te doen, uiteraard .. Uitsluiten is niet lief, maar daar hielt Ordo de broek goed aan maar wisselde deze toch in tegen een broek met een leuker logo. Nu waren er maar een bepaald aantal broeken beschikbaar dus daar zaten de andere leden .. in hun naakie, alleen lord ork is daar trots op en bestaat nog.

Ordo is over, maar de vezels van hun broeken hangen nog steeds aan de benen van Tables.

Ik ben niet uit op iemand te verwijten of af te breken.
Tables hun roots liggen in Ordo.
Proficiat toch op het zuiden. Eigen leden daar overschat, tegenstander ook (beetje) onderschat. Dus congratz.

Pi. is een ander verhaal die op het moment een grijns op hun gezicht heeft staan. Ik zeg dit zodat hier ook rekening gehouden met wordt maar hier hoeft verder niet op in te gaan aangezien dit het topic Oorlog NS-Under(Tables) is.

Under. is opgericht omdat Ordo toendertijd zijn front niet aankon, een fout vanuit de leiding (!).
Het was zeker niet om onder de stats uit te komen, maar een frisse start was fijn. Geen idee hoe ik het moest uitleggen, maar het nieuwe stamcluster en een nieuwe stam werken beter dan kicken. (Ik was er tijdens de regeling te weinig om de gehele gebeurtenis te zeggen). De zin over N-S, als ik hem goed begrijp, gaat over dat de rollen (tijdelijk) omgedraaid zijn? Hier ben ik het toch deels mee eens deels oneens. Stelvio werd wel goed aangepakt, maar gaf in tegenstelling tot voormalig Ordo accounts niet mee.

Ben ik het mee eens als het gaat om het ontstaan en de achtergrond, maar niet als je ze wilt vergelijken. Het 'nieuwe' Ordo oftwel Tables is niets van wat Ordo was op een deel van de leden na dan.

.Pi heeft de grijns omdat ze toeslaan op het beste moment, geen front verder, een safecluster dat erg groot is en def in overvloed.
Ze kunnen alleen de tik niet krijgen vanuit Tables door de lopende 2fronten en vanuit N-S niet doordat die Tables als doel hebben (tot nu gezien dan.)
De winnaar hieruit is alleen .Pi niet die nu wel profiteren, maar |D| die alle ruimte en rust krijgt.
 

DeletedUser73090

Guest
Misschien ken ik maar de helft van het verhaal, maar toch. Dit is hoe Gio het kort vertelde.

Giofeyenoord zijn vv lag, van te voren bekend, een langere tijd (2 of 3 weken) bij N-S. N-S wilde zijn vv wel aanpakken, zo gezegd zo gedaan. Maar toen Gio terug kwam heeft N-S een bekende backstab uitgevoerd en zijn acc geinterd zonder enige toestemming van Gio.

Vind de actie zwak genoeg om even op AF te gooien :D
 
Reactiescore
1.367
Ringo, ik ga nu je posts citeren waarin je aangaf de 2 oorlogen gescheiden wou houden:
Dat zei je in eerste instantie, dus 2 verschillende oorlogen, oorlog 1 is gewonnen door N-S oorlog 2 is bezig.

4 Dagen later wil je alles opeens omdraaien?


Van mij part voeg je ze samen, maar ben de volgende keer duidelijk..


Als je een oorlog wilt zet de stats N-S + Emlie + Dober vs Tables + Ordo
en eenmaal die zonder Ordo, dan zien de lezers dat er wel degelijk ene verandering inzit.



Under. is opgericht omdat Ordo toendertijd zijn front niet aankon, een fout vanuit de leiding (!).
Het was zeker niet om onder de stats uit te komen, maar een frisse start was fijn. Geen idee hoe ik het moest uitleggen, maar het nieuwe stamcluster en een nieuwe stam werken beter dan kicken. (Ik was er tijdens de regeling te weinig om de gehele gebeurtenis te zeggen). De zin over N-S, als ik hem goed begrijp, gaat over dat de rollen (tijdelijk) omgedraaid zijn? Hier ben ik het toch deels mee eens deels oneens. Stelvio werd wel goed aangepakt, maar gaf in tegenstelling tot voormalig Ordo accounts niet mee.

Ben ik het mee eens als het gaat om het ontstaan en de achtergrond, maar niet als je ze wilt vergelijken. Het 'nieuwe' Ordo oftwel Tables is niets van wat Ordo was op een deel van de leden na dan.

.Pi heeft de grijns omdat ze toeslaan op het beste moment, geen front verder, een safecluster dat erg groot is en def in overvloed.
Ze kunnen alleen de tik niet krijgen vanuit Tables door de lopende 2fronten en vanuit N-S niet doordat die Tables als doel hebben (tot nu gezien dan.)
De winnaar hieruit is alleen .Pi niet die nu wel profiteren, maar |D| die alle ruimte en rust krijgt.



Wat een gedoe, voor mij is de oorlog met ordo dezelfde als met tables.
alleen hebben we een aantal slagen tegen ordo gewonnen waarna zij besloten een andere stam te creeren met (bijna) dezelfde groep
 

DeletedUser65875

Guest
Under. is opgericht omdat Ordo toendertijd zijn front niet aankon, een fout vanuit de leiding (!).
Het was zeker niet om onder de stats uit te komen, maar een frisse start was fijn. Geen idee hoe ik het moest uitleggen, maar het nieuwe stamcluster en een nieuwe stam werken beter dan kicken. (Ik was er tijdens de regeling te weinig om de gehele gebeurtenis te zeggen). De zin over N-S, als ik hem goed begrijp, gaat over dat de rollen (tijdelijk) omgedraaid zijn? Hier ben ik het toch deels mee eens deels oneens. Stelvio werd wel goed aangepakt, maar gaf in tegenstelling tot voormalig Ordo accounts niet mee.

Ben ik het mee eens als het gaat om het ontstaan en de achtergrond, maar niet als je ze wilt vergelijken. Het 'nieuwe' Ordo oftwel Tables is niets van wat Ordo was op een deel van de leden na dan.

.Pi heeft de grijns omdat ze toeslaan op het beste moment, geen front verder, een safecluster dat erg groot is en def in overvloed.
Ze kunnen alleen de tik niet krijgen vanuit Tables door de lopende 2fronten en vanuit N-S niet doordat die Tables als doel hebben (tot nu gezien dan.)
De winnaar hieruit is alleen .Pi niet die nu wel profiteren, maar |D| die alle ruimte en rust krijgt.

- Ik zeg toch niet dat dit voor stats te ontduiken is? Ik meld juist dat dit bij jullie moed geeft. Nieuwe naam, nieuwe start*

- Actie op Stelvio .. veel clears zijn er geblokked dus is goed gegaan vind ik .. alleen te weinig kunnen overnemen, onze eigen leden beetje overschat en Stelvio onderschat.. We dachten de trend voor te zetten :)

- Tables komt voort uit Ordo, indien Ordo er niet was zou Tables niet ontstaan zijn. Maar inderdaad, ik vergelijk ze niet .. of stel ze toch niet als gelijke voor. Tables heeft moed, Ordo had dit alleen in het begin maar verwachtte de stoten van N-S niet, indien ik verkeerd ben, gewoon melden en we praten dit rustig uit hoe het juist zit...

- Dat heb je dan toch door dat Pi. & |D| hier de winnaars uit zijn ... Hetgeen wat met de NAP beholpen geweest zou zijn. Het slimste was geweest voor de gehele beide stammen dat dit wel gebeurd was.
 

DeletedUser20001

Guest
Misschien ken ik maar de helft van het verhaal, maar toch. Dit is hoe Gio het kort vertelde.

Giofeyenoord zijn vv lag, van te voren bekend, een langere tijd (2 of 3 weken) bij N-S. N-S wilde zijn vv wel aanpakken, zo gezegd zo gedaan. Maar toen Gio terug kwam heeft N-S een bekende backstab uitgevoerd en zijn acc geinterd zonder enige toestemming van Gio.

Vind de actie zwak genoeg om even op AF te gooien :D

Zulke dingen horen we altijd graag

- Ik zeg toch niet dat dit voor stats te ontduiken is? Ik meld juist dat dit bij jullie moed geeft. Nieuwe naam, nieuwe start*

Hier ben ik het mee eens, nieuwe naam, nieuwe start. Dus geen oude koeien uit de sloot halen en geen oude stats tevoorschijn halen.

- Actie op Stelvio .. veel clears zijn er geblokked dus is goed gegaan vind ik .. alleen te weinig kunnen overnemen, onze eigen leden beetje overschat en Stelvio onderschat.. We dachten de trend voor te zetten :)

We hebben gewoon goed gespeeld op Stelvio, we hebben door het vele VV draaien heel veel dorpen terug kunnen pakken. De aanval was goed opgezet, alleen zoals je aangeeft de front spelers van N-S zijn daar niet zo goed.

- Tables komt voort uit Ordo, indien Ordo er niet was zou Tables niet ontstaan zijn. Maar inderdaad, ik vergelijk ze niet .. of stel ze toch niet als gelijke voor. Tables heeft moed, Ordo had dit alleen in het begin maar verwachtte de stoten van N-S niet, indien ik verkeerd ben, gewoon melden en we praten dit rustig uit hoe het juist zit...

Dank je wel dat je inziet dat Tables moed heeft. Misschien had zonder ORDO Tables ook wel gekomen. Maar dat weten we nooit.

- Dat heb je dan toch door dat Pi. & |D| hier de winnaars uit zijn ... Hetgeen wat met de NAP beholpen geweest zou zijn. Het slimste was geweest voor de gehele beide stammen dat dit wel gebeurd was.

Ja Ringo wilde geen NAP omdat hij die spelers niet wilde opgeven. 2 van die drie zijn momenteel al verslagen door ons. Misschien was het dan toch slimmer geweest dat we met jou hadden gesproken ipv met Ringo die een hoofd als een baksteen heeft. Waar dus niet doorheen te komen is.
 

DeletedUser65875

Guest
Zulke dingen horen we altijd graag
Ik heb dit nagekeken, zie niks in het archief ... Dus ik weet niet of deze effectief zo in het begin was aangevraagd. Ik weet alleen wat er op het moment speelde gaande is, lord ork weet precies genoeg.. Indien vragen, vraag het hem maar :)


Hier ben ik het mee eens, nieuwe naam, nieuwe start. Dus geen oude koeien uit de sloot halen en geen oude stats tevoorschijn halen.
Hmm, stond een * bij ^^ had dit niet uitgelegd verder, vergeten ... oeps..
Stats van Ordo zou ik er juist wel bij hebben, buiten dan van don camillo aangezien deze ook niet in Tables zou hebben gezeten. Maar ik vermoed wel dat Quenza - Duckbang. & King of Perfection erbij hoorden. Aangezien de reden dat aangehaald wordt voor de hernieuwing dat het toenmalige Ordo niet gedeffed kon worden. Maar deze 3 lagen net tegen jullie aan. Ik vermoed dit alleen, dus pak me hier niet op - wil je? :cool:

We hebben gewoon goed gespeeld op Stelvio, we hebben door het vele VV draaien heel veel dorpen terug kunnen pakken. De aanval was goed opgezet, alleen zoals je aangeeft de front spelers van N-S zijn daar niet zo goed.
Inderdaad, mooi gedaan. Stats spreken voor zich op dit vlak :) moet het fijne er niet van weten haha :D Zover ik wist stond het account niet onder VV, heeft een bepaalde status in mijn ogen. Maar maakt niet uit, proficiat en volgende keer houden we hier rekening met :rolleyes:

Dank je wel dat je inziet dat Tables moed heeft. Misschien had zonder ORDO Tables ook wel gekomen. Maar dat weten we nooit.
Inderdaad :) Dit is toch leuker, nee? Rustig met elkaar wat feiten herleggen en dat we niet continu elkaar in de haren vliegen als 2 vrouwen.. No offence naar de vrouwen tussen ons, we houden van jullie <3 :rolleyes2:

Ja Ringo wilde geen NAP omdat hij die spelers niet wilde opgeven. 2 van die drie zijn momenteel al verslagen door ons. Misschien was het dan toch slimmer geweest dat we met jou hadden gesproken ipv met Ringo die een hoofd als een baksteen heeft. Waar dus niet doorheen te komen is.

Met alle respect, ik ben daar 1) niet bevoegd voor :D en 2) ik had deze leden ook niet opgegeven. Stel je voor dat dit wel gebeurd was, hoe onzeker & slecht komt N-S dan wel niet over? Dat 'leden' verkocht worden voor de veiligheid van andere.
 

DeletedUser

Guest
Waarom is deze gast niet leider van N-S. valt een stuk beter mee te praten. Credits naar jou toe.
 

DeletedUser69813

Guest
Uiteindelijk zal Pi. deze oorlog winnen heb ik het idee :p
 

DeletedUser65875

Guest
Waarom is deze gast niet leider van N-S. valt een stuk beter mee te praten. Credits naar jou toe.
Bedankt maar nee dankje. Ik ben geen core speler maar een Rimmer. Dus geloof me, ik kan er absoluut niet tegen dat de meeste veroveringen van N-S, bb-dorpen zijn.

Indien men mij nu zou opzoeken via stats om aan te halen van tjien.. Jij hebt dit vandaag ook gedaan?! Ja dat klopt ... Verdere CF's van sj44kie heb ik geen zin in.

Overigs, wow.. een Tables lid dat mij niet afkraakt als N-S lid en hierdoor mij afschildert als een nietsnut. Credits naar jou!

Uiteindelijk zal Pi. deze oorlog winnen heb ik het idee :p

Als de trend die Pi. aangenomen heeft zich zo voort zet wel. Ik hoop voor N-S & Tables sake dat hier verandering in komt.
 

DeletedUser69813

Guest
Als de trend die Pi. aangenomen heeft zich zo voort zet wel. Ik hoop voor N-S & Tables sake dat hier verandering in komt.

Pi. toont gewoon dat ze daar een gezond stel hersens hebben, en gebruik maken van deze situatie. Maarja, daar vraag je natuurlijk ook zelf om als je een oorlog in alle geuren en kleuren op het AF gooit waar iedereen het kan lezen.

Maar idd, voor beide stammen is het gunstiger dat niet nog meer stammen zich hierin gaan moeien, want dan zijn jullie echt fckd :p
 

DeletedUser65875

Guest
Pi. toont gewoon dat ze daar een gezond stel hersens hebben, en gebruik maken van deze situatie. Maarja, daar vraag je natuurlijk ook zelf om als je een oorlog in alle geuren en kleuren op het AF gooit waar iedereen het kan lezen.

Hiervoor moet je alleen naar de stats kijken. AF is overbodig in dit geval :) Of toch op jouw argumentatie. Maar inderdaad, de oorlog komt hun handig uit.
 

DeletedUser63918

Guest
- Ik zeg toch niet dat dit voor stats te ontduiken is? Ik meld juist dat dit bij jullie moed geeft. Nieuwe naam, nieuwe start*

- Actie op Stelvio .. veel clears zijn er geblokked dus is goed gegaan vind ik .. alleen te weinig kunnen overnemen, onze eigen leden beetje overschat en Stelvio onderschat.. We dachten de trend voor te zetten :)

- Tables komt voort uit Ordo, indien Ordo er niet was zou Tables niet ontstaan zijn. Maar inderdaad, ik vergelijk ze niet .. of stel ze toch niet als gelijke voor. Tables heeft moed, Ordo had dit alleen in het begin maar verwachtte de stoten van N-S niet, indien ik verkeerd ben, gewoon melden en we praten dit rustig uit hoe het juist zit...

- Dat heb je dan toch door dat Pi. & |D| hier de winnaars uit zijn ... Hetgeen wat met de NAP beholpen geweest zou zijn. Het slimste was geweest voor de gehele beide stammen dat dit wel gebeurd was.

- Klopt, Ringo gaf dit wel aan en omdat menig mensen het denken dat dat de rede was achter Tables gaf ik daar nogmaals een tegen woord op.

-Leuk dat je ook toegeeft waar jullie fout zaten. Stelvio blokte wel een hoop, klopt. Jammer genoeg was er daardoor niet de deffence over voor Zakitakii.

- Ordo had de moed voor een deel, het beginnen van de oorlog was een fout achteraf gezien, we hadden er het cluster niet voor. De moed zakte niet weg, maar de motivatie wel. Vandaar dat Under. -> Tables opgericht is, dit bracht direct motivatie terug. De stoten van N-S waren zeker onverwachts, we verwachte wel een antwoord, maar zeker geen gecoördineerde aanvallen. Een paar spelers hebben laten zien dat ze ook daadwerkelijk wat over hebben voor dit spel en de skills hebben, maar een paar zijn ook wat minder imo.

- .Pi wint niets, ze hebben het voor nu het slimst bekeken. Er word alleen steeds minder hard doorgebroken en de verrassingsaanval is al geen verrassing meer. De NAP werd niet geaccepteerd omdat we de massa op het zuiden al klaar hadden en die is gelukkig (voor ons) succesvol verlopen. Ringo wou die leden (begrijpelijk) niet opgeven, maar wij zouden onszelf dan in het zuiden een groot stuk safezone ontnemen.

Waarom is deze gast niet leider van N-S. valt een stuk beter mee te praten. Credits naar jou toe.

Leider niet direct, maar wel iemand die het woord zou nemen vanuit N-S. In tegenstelling tot Ringo antwoord die op alles en onderbouwd die het ook. Complimenten waard ja.

Overigs, wow.. een Tables lid dat mij niet afkraakt als N-S lid en hierdoor mij afschildert als een nietsnut. Credits naar jou!

Als de trend die Pi. aangenomen heeft zich zo voort zet wel. Ik hoop voor N-S & Tables sake dat hier verandering in komt.

We kraken over het algemeen ook niet veel af, maar als je in discussies ooit antwoorden krijgt waarvan je denkt wat moet ik hier nu mee, tsjah dan krijg je zo'n topic. :p

.Pi heeft het makkelijk gehad, maar ik verwacht dat zowel N-S als Tables het tweede front aan moet kunnen. Een offensief is moeilijk door de zware stacks die er staan, maar verdedigend moet het vanaf nu wel te doen zijn.

Maar idd, voor beide stammen is het gunstiger dat niet nog meer stammen zich hierin gaan moeien, want dan zijn jullie echt fckd :p

Wij hebben er geen last van als nog meer stammen meedoen, want al ons front is al bezet door N-S en .Pi. :)
 

DeletedUser

Guest
"en hierdoor mij afschildert als een nietsnut"
Hoezo dit nou weer haha. Met Ringo viel niet te praten :p. Met jou wel, dat is het enige verschil wat ik hier aankaart.
 

DeletedUser65875

Guest
-Leuk dat je ook toegeeft waar jullie fout zaten. Stelvio blokte wel een hoop, klopt. Jammer genoeg was er daardoor niet de deffence over voor Zakitakii.
Smoesjes verzinnen heeft geen zin daar wint niemand iets bij. Buiten ongeloof :eek:
Puur toeval... of toch voor zover ik weet :confused:
- Ordo had de moed voor een deel, het beginnen van de oorlog was een fout achteraf gezien, we hadden er het cluster niet voor. De moed zakte niet weg, maar de motivatie wel. Vandaar dat Under. -> Tables opgericht is, dit bracht direct motivatie terug. De stoten van N-S waren zeker onverwachts, we verwachte wel een antwoord, maar zeker geen gecoördineerde aanvallen. Een paar spelers hebben laten zien dat ze ook daadwerkelijk wat over hebben voor dit spel en de skills hebben, maar een paar zijn ook wat minder imo.
Mijn excuses, maar beide komen op hetzelfde neer. Namelijk geen 2de aanval vanuit Ordo, maar dit is in het verleden en laten we ons focussen op de toekomst.

Sterke & zwakke spelers zullen er altijd zijn. Ookal hoopt men niet op de zwakke spelers. Dit is onvermijdelijk en variabel door van alles.
- .Pi wint niets, ze hebben het voor nu het slimst bekeken. Er word alleen steeds minder hard doorgebroken en de verrassingsaanval is al geen verrassing meer. De NAP werd niet geaccepteerd omdat we de massa op het zuiden al klaar hadden en die is gelukkig (voor ons) succesvol verlopen. Ringo wou die leden (begrijpelijk) niet opgeven, maar wij zouden onszelf dan in het zuiden een groot stuk safezone ontnemen.
.Pi heeft bij ons toch doorgebroken.. We proberen er uiteraard voor te zorgen om ze terug te drijven. Dat de NAP niet geaccepteerd werd is uiteraard begrijpelijk, de ligging zat niet mee. Als je nu zou kijken, *Inferno* is de enige die nog op jullie lijstje stonden/staan. Maar zijn ligging is dan weer iets gunstiger om een eventuele NAP - Dit is geen aanvraag, dit is hoe ik zie. Want dit is ook niet zo makkelijk.

Leider niet direct, maar wel iemand die het woord zou nemen vanuit N-S. In tegenstelling tot Ringo antwoord die op alles en onderbouwd die het ook. Complimenten waard ja.

Nee inderdaad, leider zeker niet :) N-S zou er niet meer zijn zonder Ringo.
Ik ben het gewoon beu geworden qua 'nutteloze' reacties op elkaar. Ik geef toe, heb hier ook aan meegedragen en dan vooral naar Comatoes/Batchieboy toe, excuses hiervoor.
We kraken over het algemeen ook niet veel af, maar als je in discussies ooit antwoorden krijgt waarvan je denkt wat moet ik hier nu mee, tsjah dan krijg je zo'n topic. :p
Inderdaad, maar ik doelde meer op de spelers van Kakashi, Sean is de reden dat ik het groepsgesprek van w38 verlaten heb. No offence, ieder heeft zijn eigen mening.
.Pi heeft het makkelijk gehad, maar ik verwacht dat zowel N-S als Tables het tweede front aan moet kunnen. Een offensief is moeilijk door de zware stacks die er staan, maar verdedigend moet het vanaf nu wel te doen zijn.
Inderdaad. Eens zien of het nu nog zo gemakkelijk zal verlopen dan hun 1ste actie. Die nota bene op jullie als test was.

Wij hebben er geen last van als nog meer stammen meedoen, want al ons front is al bezet door N-S en .Pi. :)

You're welcome :rolleyes:
Maar dan zou er een iets grotere druk zijn.

"en hierdoor mij afschildert als een nietsnut"
Hoezo dit nou weer haha. Met Ringo viel niet te praten :p. Met jou wel, dat is het enige verschil wat ik hier aankaart.

Dit is niet naar jou toe bedoeld :) Maar zoals je iets naar boven kan lezen meer op Sean :D
Ringo heeft zijn eigen visie en die is niet altijd even slecht als men denkt. Zoals ook vermeld, zonder hem zou N-S er niet meer zijn geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan