Oorlog NS-Under

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Lol dat doen jullie wel degelijk jullie ontvluchten namelijk een stuk front door de spelers te laten vallen.
Dit is gewoon zeer zwak en triest.

En dan ook nog roepen kom maar op tegen de harde kern.
Hoe lachwekkend willen jullie jezelf over laten komen :p

Je hebt eigenlijk wel gelijk. ;)
 

DeletedUser63918

Guest
Lol dat doen jullie wel degelijk jullie ontvluchten namelijk een stuk front door de spelers te laten vallen.
Dit is gewoon zeer zwak en triest.

En dan ook nog roepen kom maar op tegen de harde kern.
Hoe lachwekkend willen jullie jezelf over laten komen :p

Klopt, we zijn noobs en falen dadelijk nog harder omdat we niets kunnen.
Stiekem zijn we ook maar 7 jaar.

Zover ik weet is nergens geroepen kom maar op tegen de harde kern.
Ik heb gezegd, omdat iedereen statsgeilt en in de begin post zet: Omdat ze de stats ontlopen, dat ze de stats van de vorige oorlog erbij moeten/mogen betrekken. Mede omdat dat wel zo eerlijk is, voor de 'credits' die N-S er uit behaalde. (Wel of niet zonder de info die Arroganti ze gaf)

Accounts die het waard waren om te blijven qua spelers waren Don en Lord, Immen is een ramp en gaat hard kapot nu. Terecht. Die had jij zelfs nog alleen klein gekregen, dat zegt genoeg. :D

Verder laten we een spion vallen en 2 goede spelers, zoals ook al aangegeven is er in tegenstelling tot N-S, een te kleine safe om die spelers ook nog te stacken.

Dit was gewoon na lang beraad de keuze een sterker stamcluster was nodig, niet overal meer Ex Konijntjes tussen.
Dan geven we ook dingen op, zoals verliezen van N-S, (Hier nog aan toegevoegd dat jullie om Ordo/under zijn ego zeurden, maar die van N-S toch wel vele male groter is. Terwijl ik op het AF amper een discussie met een N-S lid zie met meer dan 3 argumenten..) en een paar goede spelers opgeven.

Onze waarde en eer voor zover we die nu hadden is dus weg, so be it. Hopelijk kunnen we die weer deels terug winnen in deze oorlog.
 

DeletedUser14894

Guest
Lol dat doen jullie wel degelijk jullie ontvluchten namelijk een stuk front door de spelers te laten vallen.
Dit is gewoon zeer zwak en triest.

En dan ook nog roepen kom maar op tegen de harde kern.
Hoe lachwekkend willen jullie jezelf over laten komen :p

Lachwekkend genoeg als wij straks winnaar zijn van wereld 36. Genoeg gepraat hier, wat een popie jopie taal zeg. Om vies van te worden. DE reden dat ik liever het AF ontwijk, kinderachtige arogante en eigenwijze gedrag.

Jongens ik zie jullie ingame.
 

DeletedUser65875

Guest
Lachwekkend genoeg als wij straks winnaar zijn van wereld 36. Genoeg gepraat hier, wat een popie jopie taal zeg. Om vies van te worden. DE reden dat ik liever het AF ontwijk, kinderachtige arogante en eigenwijze gedrag.

Jongens ik zie jullie ingame.

Ooh, geen ego dit? Art, hier zie je dat ik niet altijd rechtstreek op jou doel maar het hoopje samen, ook hier geldt het feit dat 1 reactie als dit, het plaatje van toffe spelers omlaag trekt

Hierbij dus ook mijn excuses naar jullie toe.
 

DeletedUser69813

Guest
Zover ik weet is nergens geroepen kom maar op tegen de harde kern.
Ik heb gezegd, omdat iedereen statsgeilt en in de begin post zet: Omdat ze de stats ontlopen, dat ze de stats van de vorige oorlog erbij moeten/mogen betrekken. Mede omdat dat wel zo eerlijk is, voor de 'credits' die N-S er uit behaalde. (Wel of niet zonder de info die Arroganti ze gaf)

hmmmmmm, ik vind wat dealorian hieronder zegt, toch wel aardig in de buurt komen van het vet gedrukte stukje :p

Wie zegt dat wij vluchten? Alsof wij klaar zijn met N-S haha XD!! Kerel we zijn amper begonnen. Afgelegen stamgenoten van ordo aanvallen dekt goed de stats inderdaad, eens zien of het je lukt als je het echte cluster wilt aanvallen.

Maargoed, we gaan zien wie deze oorlog gaat winnen.
is het de massa stam met teamgeest maar een mindere maat van ervaring?
of is het de stam met ervaren spelers, met weinig samenwerking, die elkaar laten vallen als het hun eigen hachje red?

dat ziet u in de volgende aflevering van: Tribalwars: Under. VS. N-S
 

DeletedUser

Guest
hmmmmmm, ik vind wat dealorian hieronder zegt, toch wel aardig in de buurt komen van het vet gedrukte stukje :p



Maargoed, we gaan zien wie deze oorlog gaat winnen.
is het de massa stam met teamgeest maar een mindere maat van ervaring?
of is het de stam met ervaren spelers, met weinig samenwerking, die elkaar laten vallen als het hun eigen hachje red?

dat ziet u in de volgende aflevering van: Tribalwars: Under. VS. N-S

Er wordt altijd gezegd 'Kwaliteit vs Kwantiteit' maar wie zegt dat n-s niet evenveel kwaliteit kan hebben dan Ordo maar dan met meer spelers? ;) Het is niet omdat je met meer bent dat je dan ineens minder kwaliteit hebt? Denk daar misschien eens allemaal over na. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Er wordt altijd gezegd 'Kwaliteit vs Kwantiteit' maar wie zegt dat n-s niet evenveel kwaliteit kan hebben dan Ordo maar dan met meer spelers? ;) Het is niet omdat je met meer bent dat je dan ineens minder kwaliteit hebt? Denk daar misschien eens allemaal over na. :confused:

wel als vervolgens driekwart niet eens een doodnormale edeltrein kan versturen en normaal kan timen.
 

DeletedUser

Guest
En toch halen we dorpjes binnen ...

haha vind je het gek als je met 40 leden zoveel clears gaat sturen naar inactieve spelers en of onverdedigbare targets. Is nogmaals misschien slecht rekruteringswerk maar het zegt meer iets daarover dan over de skills van N-S.
 

DeletedUser65875

Guest
haha vind je het gek als je met 40 leden zoveel clears gaat sturen naar inactieve spelers en of onverdedigbare targets. Is nogmaals misschien slecht rekruteringswerk maar het zegt meer iets daarover dan over de skills van N-S.

Pro skills zijn niet nodig :D
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat wij vluchten? Alsof wij klaar zijn met N-S haha XD!! Kerel we zijn amper begonnen. Afgelegen stamgenoten van ordo aanvallen dekt goed de stats inderdaad, eens zien of het je lukt als je het echte cluster wilt aanvallen.

Afgelegen stamgenoten? Ugh; Kop, Duckbang, Quenza??
 

DeletedUser19172

Guest
Hoop dat dit met de ligging te maken heeft? ;)

*abian, *acob en *ike

jullie speelwijze is volgens een stel ik snap gelijk dat under jullie niet wil hebben. de enige post die jullie op het ordo forum wisten te zetten was deze, en die ging ook nog eens over het account arroganti: http://snag.gy/woVE2.jpg en dan hebben jullie nu vanavond ook nog het lef om te vragen of er wellicht een samenwerking in zit. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pro skills zijn niet nodig :D

kijk, dat is het verschil tussen jullie en de normale stammen. Lekker ongecontroleerd zonder skills massa's versturen. Ieder ze'n tactiek, en die van jullie lukken tot nu toe op de inactieve/moeilijk defensieve leden. Maar ookal domineren jullie er de wereld mee. Mijn respect heb je er niet mee omdat het lame is ;)
 

DeletedUser68252

Guest
haha vind je het gek als je met 40 leden zoveel clears gaat sturen naar inactieve spelers en of onverdedigbare targets. Is nogmaals misschien slecht rekruteringswerk maar het zegt meer iets daarover dan over de skills van N-S.

Het zegt genoeg over NS dat ze juist die leden eruit gepakt hebben, en dat is enkel positief. Ns heeft aangetoond inzicht te hebben, een belangrijk aspect waarmee je verder kan komen, neem jullie verlies als een man in plaats van continu te lopen zeuren oo NS dat ze enkel afgelegen spelers pakken, dat is hun goed recht. Door de zwakke spelers eruit te pikken hebben ze het Ordo van destijds flink wat schade toegedaan en dit word bevestigd met het starten van Under, het achterlaten van bepaalde trouwe leden.
 

DeletedUser

Guest
Het zegt genoeg over NS dat ze juist die leden eruit gepakt hebben, en dat is enkel positief. Ns heeft aangetoond inzicht te hebben, een belangrijk aspect waarmee je verder kan komen, neem jullie verlies als een man in plaats van continu te lopen zeuren oo NS dat ze enkel afgelegen spelers pakken, dat is hun goed recht. Door de zwakke spelers eruit te pikken hebben ze het Ordo van destijds flink wat schade toegedaan en dit word bevestigd met het starten van Under, het achterlaten van bepaalde trouwe leden.

Mar het zijn toch niet de leden van N-S die de targets pikken ? Dat doet Ringo en het is goed werk van hem maar niet van de leden van N-S. Die gehoorzamen hem gewoon. Los van of dat goed is. Als vervolgens driekwart dan niet eens een fatsoenlijke edeltrein kan sturen kan je beargumenteren waarom Ordo slecht heeft gerekruteerd waar daarmee blijft het niveau van N-S gewoon bar.
 

DeletedUser

Guest
Mar het zijn toch niet de leden van N-S die de targets pikken ? Dat doet Ringo en het is goed werk van hem maar niet van de leden van N-S. Die gehoorzamen hem gewoon. Los van of dat goed is. Als vervolgens driekwart dan niet eens een fatsoenlijke edeltrein kan sturen kan je beargumenteren waarom Ordo slecht heeft gerekruteerd waar daarmee blijft het niveau van N-S gewoon bar.

uhm ik lees nu al een aantal keer dat jullie beweren dat driekwart niet eens een trein kan sturen.
er is niets makkelijkers als een trein snippen dat niet getimed is? En toch zie ik constant overnames door NS die 'niet kunnen timen'.
waar ligt dan de fout, bij NS of bij jullie?

Kap dus nu is met zeiken op het AF, respecteer elkaar. niet iedereen kan even goed zijn.
wat ik heel erg mis op w36 zijn de echte daden (met name gekeken naar ordo/under).
het gaat dus erg achteruit met de TW generatie.

Michael
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nu in een leuke strijd verwikkeld met ComaToes, en aan beide zijde zijn er best wel skills. wat ik er leuk aan vindt is dat we gewoon met elkaar kunnen strijden zonder elkaar voor van alles uit te maken. Het is een spelletje hoor! Zou het wel naar vinden als wij in c64 uit de stam worden gezet omdat de stats tegen zouden vallen of omdat we te ver liggen van ons stamcluster.

Je gaat als stam de oorlog aan en dan dien je als stam te winnen of te verliezen!
 

DeletedUser

Guest
en hier zoals beloofd alweer een bewering van de harde kern ordo/Under neergehaald
gisteren zei men dat NS nog nooit of niet meer dan 2 dorpen van de harde kern had geedelt alleen van de achterblijvers
terwijl de oorlog tegen Ordo ook doorgaat doen we alvast wat kleine prikacties tegen under en zie hier de eerste stats sinds oorlogsverklaring van gisteren

Zijde 1:
Stammen: N-S
Zijde 2:
Stammen: Under.

Timeframe: 21/04/2014 14:30:42tot22/04/2014 14:39:26



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 2
Verschil: 6

chart


wel als vervolgens driekwart niet eens een doodnormale edeltrein kan versturen en normaal kan timen.

Ik reken mezelf tot 1 van de ervaren spelers van tw en dat mag ook wel na 7 jaar continu dit spel spelen en in meerdere stammen leider geweest te zijn

skills heb ik welzeker alleen gebruik ik ze meestal niet omdat met het belabberde lage niveau van de tegenstanders meestal niet hoeft

zodra ik merk dat een tegenstanders goed is ga ik pas skills gebruiken maar op deze wereld behalve call of cthula nog niet tegengekomen
 

DeletedUser

Guest
Ik reken mezelf tot 1 van de ervaren spelers van tw en dat mag ook wel na 7 jaar continu dit spel spelen en in meerdere stammen leider geweest te zijn

skills heb ik welzeker alleen gebruik ik ze meestal niet omdat met het belabberde lage niveau van de tegenstanders meestal niet hoeft

zodra ik merk dat een tegenstanders goed is ga ik pas skills gebruiken maar op deze wereld behalve call of cthula nog niet tegengekomen

Ten eerste, als je een edeltrein verstuurd die niet op 400 ms is er sowieso iets mis. Elke speler kan gewoon t-timen of gewoon doodsimpel de timer downloaden. Ten tweede, als jij de skills hebt, zou je dus gewoon bij de 1/4 de horen die het wel kan ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan