Clustercontest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser65748

Guest
Niet hopen op een overwinning Jimmy, je zult toch alleen maar teleurgesteld zijn achteraf :p
 

DeletedUser

Guest
pfff, ik weet het, maar heb Dennis omgekocht in ons gesprek over clustercontest :eek: ik krijg alle PP :cool:
 
Reactiescore
31
De winnaar, van de clustercontest issssssss..... *tromgeroffel*.....

Niet Hardcode, maar: Fixdonk

Een compact, doch elegant cluster.

Een tweede prijs, van 100 PP gaat zelfs naar: Dutchgangster, gewoon omdat dit erg knap is dat er geen dorpjes zijn die hij niet heeft in zijn cluster! Een prachtig voorbeeld van een mooi cluster maken!

Iedereen bedankt voor het participeren, sorry voor het lange oponthoud maar het was druk druk druk!

Prettige dag verder! :D
 
Reactiescore
559
yeahhh gratzzz allebei :D

animaatjes-verjaardag-57855.gif
 
Reactiescore
7
Feli voor de winnaars :)
 

DeletedUser

Guest
Bedankt. Zal de gewonnen PA punten in het account steken, want het is uiteraard niet alleen mijn verdienste dat het cluster van het account gewonnen heeft :)

PA mag dus overgemaakt worden naar account De Leen
 

DeletedUser

Guest
De winnaar, van de clustercontest issssssss..... *tromgeroffel*.....

Niet Hardcode, maar: Fixdonk

Een compact, doch elegant cluster.

Een tweede prijs, van 100 PP gaat zelfs naar: Dutchgangster, gewoon omdat dit erg knap is dat er geen dorpjes zijn die hij niet heeft in zijn cluster! Een prachtig voorbeeld van een mooi cluster maken!

Iedereen bedankt voor het participeren, sorry voor het lange oponthoud maar het was druk druk druk!

Prettige dag verder! :D

Maar Dennis :( ik dacht dat wij vriendjes waren en ik voorkeursbehandeling kreeg :(
 
Reactiescore
7
Komt goed, Jimmy volgende ronde mag jij winnen :D
 

DeletedUser

Guest
pff allebij een stelletje noob interners , die winnen altijd :p
 

DeletedUser

Guest
Wij zijn geen interners, wij edelen miri :eek: Niet dat dat veel verschil is, maar toch :p
 
Reactiescore
7
Waarom mag dat niet :confused:
Moeten we toch ook ons best :p voor doen om die Miri dorpjes te krijgen? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan