Top/Flopspelers

DeletedUser

Guest
Niet om direct mijn gal hier te spugen, maar volgens mij is .Milkaway wel héél vol van zichzelf. Daarnaast vind ik dat we hem niet heel serieus kunnen nemen, aangezien juist hij degene is die probeert de volslagen mislukte massa, ''geslaagd'' te willen doen lijken. Jullie hebben wel 1 dorp gepakt, zeer knap tijdens zo'n massa. Mijn complimenten! En hou hier nu s.v.p. je grote mond en probeer wat te presteren, geen woorden maar daden toch? :)
 
Reactiescore
50
Presteren moeten we op TW zelf doen, hier op het AF kan iedereen praten wat ze willen.
Hand heeft tot nu toe ook nog niet veel bereikt ofzo, dus ga dan niet alleen op Team afzeiken.
Wordt eens tijd dat er op deze wereld wat meer actie komt.
 

DeletedUser

Guest
Niet om direct mijn gal hier te spugen, maar volgens mij is .Milkaway wel héél vol van zichzelf. Daarnaast vind ik dat we hem niet heel serieus kunnen nemen, aangezien juist hij degene is die probeert de volslagen mislukte massa, ''geslaagd'' te willen doen lijken. Jullie hebben wel 1 dorp gepakt, zeer knap tijdens zo'n massa. Mijn complimenten! En hou hier nu s.v.p. je grote mond en probeer wat te presteren, geen woorden maar daden toch? :)

Milka niet serieus nemen:confused:, zie hem toch nergens lopen pochen dat de massa geslaagd zou zijn. Dat er door een wel heel slordige fout op Royboss een dorp verloren moet gaan is daarbij toch wel iets om er toch even in te wrijven bij hand:D
 
Reactiescore
0
Sjonge jonge, royboss mist 1x een edeltrein met het taggen en meteen is het de grootste noob die er is?
Dikke stacks, klopt, hoeveel troepen zijn jullie daardoor kwijt en hoeveel wij?
Stacks blijven mooi staan.. Lage stacks is veel verliezen en we weten allemaal dat off sneller rekruteert dan def :)
Besides zeggen dat hij ook niet kan snipen slaat ook niet ergens op als hij de trein gewoon gemist heeft he :)
Beetje dubbelop om te zeggen dat hij niet kan taggen en niet kan snipen, aangezien hij, als hij probeerde te snipen wel goed getagged heeft en als hij goed getagged heeft niet probeerde te snipen :)

Maargoed, ga vooral door met zeggen hoe slecht royboss is, op basis van 1 overgenomen dorpje :)
 

DeletedUser

Guest
Het is leuk dat je gelijk verwijten gaat weerleggen, ik kan hier heel diep op ingaan omtrent de massa op ROYBOSS. Maar dat ga ik toch niet doen, we noemen hem niet voor niks al STACKBOSS, in dorpjes 15-20 deff dorpen zetten is wel heel overdreven. Dan is dat niet de moeite.

ROYBOSS kunnen jullie verantwoordelijk stellen als er geen beschikbare deff meer aanwezig is in de stam.

Tot nu toe heb ik geen mooie deff skills gezien van ROYBOSS zijn kant, dat verwacht je toch in dit stadium van het spel. Maar daarom heb ik hem ook een flop genoemd, maar gelukkig is het al langer bekent wat voor soort speler ROYBOSS is.

P.s. Zou gijs niet uitdagen, ga je verliezen ;)



dus hij heeft geen deff skills, moet je dus nagaan wat jullie aanval skills zijn in dit stadium van het spel. Ik wil je erg graag complimenteren op je zelfkennis:)

jullie noemen hem stackboss omdat hij zijn dorpen goed heeft gestacked, want ja jullie zouden dat immers niet doen natuurlijk aangezien jij hier de pro bent.

net als jij hem stack boss noemt, noemen wij jou kleuter, omdat jij eigenlijk hoort buiten te spelen met de andere kleuters.

Zelf denk ik dat bij het rekruteren van ROYBOSS niet werd gekeken naar kwaliteiten maar juist naar de punten.
Ik geloof ook niet dat deze speler later veel gaat uitmaken in deze wereld maar juist snel ten onder zal gaan.

Er bestaat zo iets als strategische recruits, kijk hoeveel troepen team is verloren en hoeveel hand, maar ik neem je niks kwalijk, want ik begrijp wel dat zo'n noobje als jij dat niet kan weten. skills zijn om aan te leren en dan nog, waarom hebben we het überhaupt nog over skills? het niveau is sinds w25 toch zwaar echt zwaar gedaald, dus het is een beetje vreemd als mensen zonder skills mensen gaan verwijten dat ze geen skills hebben.

de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. maar had ook niet anders verwacht van een infantiel.

Niet om direct mijn gal hier te spugen, maar volgens mij is .Milkaway wel héél vol van zichzelf. Daarnaast vind ik dat we hem niet heel serieus kunnen nemen, aangezien juist hij degene is die probeert de volslagen mislukte massa, ''geslaagd'' te willen doen lijken. Jullie hebben wel 1 dorp gepakt, zeer knap tijdens zo'n massa. Mijn complimenten! En hou hier nu s.v.p. je grote mond en probeer wat te presteren, geen woorden maar daden toch? :)

+1

Sjonge jonge, royboss mist 1x een edeltrein met het taggen en meteen is het de grootste noob die er is?
Dikke stacks, klopt, hoeveel troepen zijn jullie daardoor kwijt en hoeveel wij?
Stacks blijven mooi staan.. Lage stacks is veel verliezen en we weten allemaal dat off sneller rekruteert dan def :)
Besides zeggen dat hij ook niet kan snipen slaat ook niet ergens op als hij de trein gewoon gemist heeft he :)
Beetje dubbelop om te zeggen dat hij niet kan taggen en niet kan snipen, aangezien hij, als hij probeerde te snipen wel goed getagged heeft en als hij goed getagged heeft niet probeerde te snipen :)

Maargoed, ga vooral door met zeggen hoe slecht royboss is, op basis van 1 overgenomen dorpje :)

+1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus jij baseert mijn ervaring op wanneer mijn AF account is gemaakt :eek:
Ik kom hier niet vaak doordat er zulke mensen zoals jij hier opzitten ;)
Royboss heeft het alleen kunnen overleven omdat er in alle dorpen veel te veel stacks staan, niks met kwaliteit te maken.
En blijkbaar als het op kwaliteit aankomt (het taggen en snipen van een edeltrein op 85 uur afstand) dan lukt het hem niet, maar als dat jullie niveau is bij Hand! vind ik het prima.

dat maak jij ervan dat ik het daarop baseer, ik baseer het meer op jou kwaliteit van oordelen en hoe je je überhaupt gedraagt. maar waarom zouden we een incompetent persoon als jijzelf iets kwalijk nemen?

zullen we eerst praten over jou niveau van denken en sowieso jou bekwaamheid als mens voordat we het over hand hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ze moeten dan ook gelijk in de verdediging gaan op het AF xd

verdediging? volgens mij zijn wij heel goed in de verdediging kijk maar naar royboss^^

maar wij hoeven onszelf niet te verdedigen hoor, jullie maken jezelf al meer dan belachelijk genoeg.


zo ik ben weer even klaar voor vandaag
 

DeletedUser

Guest
Lol, ga werken bij 1 of ander bureaucratisch bedrijf, je voelt je duidelijk veel te goed voor de mensen hier, gaat zelfs naar narcisme toe. Alleen eerst even nog de spelfouten eruit halen, klink je nog slimmer ^^
 

DeletedUser36093

Guest
Lol, ga werken bij 1 of ander bureaucratisch bedrijf, je voelt je duidelijk veel te goed voor de mensen hier, gaat zelfs naar narcisme toe. Alleen eerst even nog de spelfouten eruit halen, klink je nog slimmer ^^

ik zat al te wachten op het commentaar op de spelfouten.
zoals ik in pm al aangaf: wees blij met dat dorpje, op naar de volgende (als jullie dat lukt...) en doe hier niet zo ontzettend triest.

ps. wees origineel en begin niet over de naam van dit account...
 

DeletedUser

Guest
Lol, ga werken bij 1 of ander bureaucratisch bedrijf, je voelt je duidelijk veel te goed voor de mensen hier, gaat zelfs naar narcisme toe. Alleen eerst even nog de spelfouten eruit halen, klink je nog slimmer ^^

Als je met je telefoon aan het typen bent kan daar wel eens een typ foutje in zitten inderdaad, toch vriendelijk van je dat je me daar even op attendeert. En voel ik me nu opeens goed? Lachertje ben jij zeg. Ik zie nou juist dat jullie je o zo pro vinden vandaar mijn reactie. maar nogmaals het is echt niet erg hoor want ik kan dat heel goed begrijpen met het intellectueel niveau van een 5 jarige.


p.s. Ik heb de spelfoutjes voor je eruit gehaald maat!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ga je weer...

ik zat al te wachten op het commentaar op de spelfouten.
zoals ik in pm al aangaf: wees blij met dat dorpje, op naar de volgende (als jullie dat lukt...) en doe hier niet zo ontzettend triest.

ps. wees origineel en begin niet over de naam van dit account...

Sorry heb geen pm van je gehad, en ik vind het wel gezellig dat er eindelijk hier op gepraat wordt :)
Al nemen sommige mensen ons grapje toch net iets te serieus..
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, genieten hoe jullie hier boos worden. En grootste grap hebben jullie zelf verzonnen.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, genieten hoe jullie hier boos worden. En grootste grap hebben jullie zelf verzonnen.
haha wij zitten jullie te trollen. Je bent zelf constant aan het happen? En ik zie geen grappen behalve jij hoor;) Jij bent 1 grote grap.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind jullie Efteling uitje ook wel een hele leuke grap?


Ps. Nog steeds spelfouten
 

DeletedUser

Guest
Ik vind jullie Efteling uitje ook wel een hele leuke grap?


Ps. Nog steeds spelfouten



Dan ga je toch mee naar de Efteling? lijkt me wel gezellig. Of ga je dan 7 kleuren poepen in je luier?

P.s. Gijsje is een meisje
 

DeletedUser28083

Guest
Niet om direct mijn gal hier te spugen, maar volgens mij is .Milkaway wel héél vol van zichzelf. Daarnaast vind ik dat we hem niet heel serieus kunnen nemen, aangezien juist hij degene is die probeert de volslagen mislukte massa, ''geslaagd'' te willen doen lijken. Jullie hebben wel 1 dorp gepakt, zeer knap tijdens zo'n massa. Mijn complimenten! En hou hier nu s.v.p. je grote mond en probeer wat te presteren, geen woorden maar daden toch? :)

Nee hoor, wij hebben alleen 2 spotprenten gepost. Je mag me uiteraard niet serieus nemen, iedereen mag gelukkig in dit land zijn eigen keuzes maken.

Ik heb nooit geprobeerd een massa geslaagd te laten lijken, wij hebben alleen de 2 spotprenten gepubliceerd. En bij sommige Hand! spelers raken we hierbij de gevoelige snaar. Propaganda voeren is een onderdeel van het tribalwars spel.

Leuk dat er allerlei conclusies worden getrokken, gebaseerd op?

Sjonge jonge, royboss mist 1x een edeltrein met het taggen en meteen is het de grootste noob die er is?
Dikke stacks, klopt, hoeveel troepen zijn jullie daardoor kwijt en hoeveel wij?
Stacks blijven mooi staan.. Lage stacks is veel verliezen en we weten allemaal dat off sneller rekruteert dan def :)
Besides zeggen dat hij ook niet kan snipen slaat ook niet ergens op als hij de trein gewoon gemist heeft he :)
Beetje dubbelop om te zeggen dat hij niet kan taggen en niet kan snipen, aangezien hij, als hij probeerde te snipen wel goed getagged heeft en als hij goed getagged heeft niet probeerde te snipen :)

Maargoed, ga vooral door met zeggen hoe slecht royboss is, op basis van 1 overgenomen dorpje :)

Correctie, ROYBOSS miste 2 treintjes met taggen van 85 uur looptijd. Dan mis je het dorpje niet 1 keer, maar constant. Maar daar zal ik niet te diep op ingaan.

Dat jullie kunnen stacken, vind ik zeer goed! Jullie mogen trots op jullie zelf zijn;) Maar we wijken nu heel erg af, het ging om de spotprenten, de gevoelige snaar is geraakt bij sommige spelers. En die frustratie mogen jullie hier natuurlijk uiten, dat is jullie goed recht :D
 
Bovenaan